بازدید 7976
۴

پس کمیته بین‌الملل فوتبال چکاره است؟

مازیار مهرانی*
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 18 December 2021

اندر حکایت فدراسیون فخیمه فوتبال و ارکان قضایی مستقل و تشکیلات تابعه که متاثر از قوانین و مجوزهای موقت و من درآوردی است. همین بس که استعلام فدراسیون فوتبال گابن جعلی از آب در می آید و مسئول روابط بین الملل فدراسیون‌ فوتبال (بخوانید بالاترین مرجع فنی فوتبال کشور)هم آن را تائید می کند. آن گاه باشگاه گل‌گهر جریمه می شود و تاوان پس می دهد. خیلی خودجوش و شیک و مجلسی صدا هم از احدی در نمی آید و هیچکس هم معترض جناب عزیزی‌خادم و فدراسیونش نیست که این قانون کشکی و من درآوردی جذب بازیکن خارجی با مجوز تبصره های موقت و دائمی که به بادی بند است چه خاصیتی جز گرفتار کردن باشگاه ها داشت؟

مگر نگفتید با این تدبیر بی نظیر برگی از درخت باشگاه ها نمی افتد و مو لای درز طرح بی نظیرتان نخواهد رفت؟ ما که نفهمیدیم فلان باشگاه بدهکار چطور برای بازیکن خارجی اش مجوز گرفت و بالاخره داستان مجوز موقت ، باطل شدن آن ، مشکل باشگاه های دولتی برای تامین وثیقه و…. چطور درست شد و رفع شد؟!

نفهمیدیم در ماجرای بازیکن گابنی، جریمه فدراسیون و روابط بین الملل آن چیست؟ جبران ضرر و زیان گل گهر برای جذب بازیکنی که از اول نباید مجوزش صادر می شد با کدام شخصیت حقوقی است؟
مگر می‌شود؟ مگر داریم که فدراسیون و سازمان لیگ دست و دهان‌شان را بشورند و به همین سادگی پای خود را از این مساله سرتا پا بودار کنار بکشند؟ این دیگر چه بازی و چه بساطی است؟


گیریم باشگاه گل گهر عامدانه و دانسته تخلف کرده؛ شما در فدراسیون و روابط بین الملل تان چه کاره هستید که گز نکرده مهر تائید بر جعل می زنید؟ مگرمسئولیتی بر تائید بر جعل ندارید؟

اگر همه مسئولیت با باشگاه است خب دیگر چه استعلامی، چه تائیدی چه مکاتبه ای، چه روابط بین المللی و چه مجوزی؟! بگذارید نام چنین لیگی را «هر کی هرکی » بگذاریم تا بعد که فلان برنامه ورزشی رفت و پوشالی بودن این تشکیلات را عیان کرد ، ارکان قضایی هم چوب بزنند هم پیاز بخورانند!
واقعا دست مریزاد

 

*کارشناس ورزش و مجری رادیو

 

پس کمیته بین‌الملل فوتبال چکاره است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
والا این تخلفات نباید در دولت انقلابی رخ دهد. وقتی عده زیادی از مردم و خانواده های آبرومند در تامین مایحتاج اولیه درمانده شده اند، چه لزومی به واردات بازیکن فوتبال آن هم از گابن و برای فوتبالی که باشگاههای آن و تیم ملی آن در دو دهه گذشته هیچ افتخار بین المللی کسب نکرده اند، وجود دارد؟ چرا مسئولین توان برخورد با این تخلفات را ندارند و هر روز گلایه میکنند که چرا مردم به ما اعتماد ندارند و بین حکومت و مردم فاصله افتاده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
از تخلف بالا تر است بی کفایتی و ندانم کاری مسئولین در هر ده ضربه های خطرناکی به اعتبار و حیثیت جکومت و نظام چه در داخل و چه در خارج می زند. چه کسی مسئول این به هم ریحتگی ها و فرار از بار مسئولیت کسانی است که پست و مقام دارند .
خیلی جالبه . آقای شریفی سخنگوی فدراسیون می فرمایند : فدراسیون فوتبال محل احراز هویت نیست . خیلی هم خوب . باشگاه گل گهر هست ؟ میشه بفرمایید نقش نظارتی شما چگونه محقق می شود ؟ میشه بفرمایید اصلا کمیته بین الملل شما چه نقشی دارد ؟ که تمام مسئولیت را به عهده باشگاه می اندازید . در حالی که باشگاه در جایگاهی نیست که حتی با فدراسیون کشوری مکاتبه کند .
فیفا حق داره که به چپ و راست و بالا و پایین شما گیر میده . ...
حرف حق جواب نداره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان