بازدید 8634
نشست خبری

حمله شدید گل‌محمدی به داوری‌ها و بلاتکلیفی پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۹۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 14 December 2021

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «امیدوارم شرایط طوری فراهم شود که فردا بازی خودمان را ارائه کنیم» به انتقاد از زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین پرداخت و گفت: فکر می‌کنم زمین مسابقه شرایط خوب و ایده‌آلی را ندارد و فوتبال بازی کردن در این زمین برای هر دو تیم سخت است. با این حال باید از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و در این بازی فرصت‌طلب باشیم. در بازی قبلی موقعیت زیاد داشتیم، اما قدر ندانستیم و دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

گل‌محمدی همچنین به اشتباهات داوری در دیدارهای تیمش اشاره کرد و افزود: اشتباهات داوری خیلی زیاد بوده و این اشتباهات برای پرسپولیس در حال سریالی شدن است و جای نگرانی دارد. تحمل و طاقت ما هم حدی دارد و امیدوارم این اشتباهات سریالی یک جا تمام شود، اما متأسفانه بدتر از خود اشتباه این بود که آقای سخندان می‌آید درباره آن صحنه (گل دوم هوادار) توضیح می‌دهد و می‌گوید گل درست بود! طبق چیزی که خواندم، اصلاً بگوییم بازیکن حریف جوگیر شده و گفته است با دست زدم، اما دوربین‌ها و تصاویر تلویزیونی که جوگیر نشده‌اند و تصاویر همه چیز را خیلی واضح نشان داد.

حمله شدید گل‌محمدی به داوری‌ها و بلاتکلیفی پرسپولیس

وی ادامه داد: این اتفاقات فقط برای ما رخ می‌دهد. اشتباه برای تیم‌های دیگر هم هست، اما تعداد اشتباهات برای پرسپولیس زیاد شده و جای نگرانی دارد. امیدوارم این مسائل برطرف شده و یک جایی اشتباهات تمام شود. هیچ تیمی نباید نگرانی داشته باشد و ذهنش درگیر مسائل داوری شود. از داوران می‌خواهیم تمرکز بیشتری روی کارشان داشته باشند. با اینکه می‌دانیم مشکلات زیادی دارند، اما با تمرکز بیشتر می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه او با سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان سال‌ها همکار بوده است و شناخت آنها از تفکرات یکدیگر چقدر روی روند بازی تأثیر می‌گذارد، گفت: آقای حسینی یکی از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ایران است و می‌دانیم که چقدر وقت می‌گذارد و به کارش علاقه دارد. او دوست دارد فوتبالی بازی کند که بر اساس تاکتیک باشد و این فصل هم تیم خوبی را جمع و جور کرده است. بازی فردا هم بازی خوبی خواهد شد، چون هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن هستند و این مسئله جذابیت بازی فردا را بیشتر می‌کند.

گل‌محمدی در واکنش به این مسئله که کارشناسان معتقد بودند موفقیت سال‌های اخیر این تیم به خاطر خط دفاعی مستحکمش بوده و با توجه به تغییراتی که این فصل صورت گرفته است کیفیت لازم در خط دفاعی نیست و در 9 بازی اخیر هم این تیم هفت گل دریافت کرده است و چه راهکاری برای برون رفت از این شرایط وجود دارد، اظهار داشت: تمام صحبت‌هایی که کارشناسان انجام داده‌اند، درست است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نباید به راحتی گل بخورد. با این حال متأسفانه باید بگویم بخش زیادی از گل‌هایی که دریافت کردیم، روی عدم تمرکز یا اشباهات داوری بوده است. ما از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم، تغییر و تحول زیاد بود و بازیکنان جدید نیز نیاز به زمان دارند تا تیم هماهنگ‌تر شوند. نباید خیلی راحت گل بخوریم و تعدادی از این گل‌ها را هم روی ضربات ایستگاهی خوردیم. باید مسئولیت‌پذیری دفاعی تیم بیشتر شود و بخشی از این ایرادها به خودمان برمی‌گردد. باید در بحث‌های دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی درباره پست اینستاگرامی علی کریمی در حمایت از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس و انتقاد از وزارت ورزش بابت مشکلات مدیریتی این باشگاه گفت: شاید جای صحبت کردن درباره مشکلات مدیریتی باشگاه در کنفرانس پیش از بازی نباشد. بارها درباره این مسائل صحبت شده است و مشکلاتی که پرسپولیس از شروع فصل داشته، مشخص بوده و هست. بالاخره حتماً اراده‌ای برای حل این مشکلات وجود دارد. اجازه بدهید مسئولانی که در این باره تصمیم‌گیرنده هستند، تصمیم بگیرند و ما باید بیشتر تمرکزمان روی کار خودمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که موتور پرسپولیس در نیمه دوم روشن می‌شود و 80 درصد گل‌هایی که این فصل به ثمر رسانده در نیمه دوم بوده و از سوی دیگر این تیم هنوز به میانگین دو امتیاز در هر بازی نرسیده که این میانگین مستلزم قهرمانی است، گفت: باید در نیمه اول‌ها قوی‌تر باشیم و با تمرکز بیشتری کار را دنبال کنیم. نباید این حس را داشته باشیم که در نیمه دوم فرصت زیاد است و جبران می‌کنیم. باید در نیمه اول هم گل بزنیم و هم گل نخوریم و با پیروزی به رختکن برویم. این مسائل و مشکلات به خودمان برمی‌گردد و باید خودمان را قوی‌تر کنیم. تیم مثل یک ساعت است و هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و همه چیز سر جای خودش باشد. در یک مجموعه  اگر یکی دو نفر هم تمرکز نداشته باشند، به همه تیم ضربه می‌خورد. اتفاقی هفته گذشته رخ داد و امیدواریم با تذکراتی که داده شد، خیلی زود مسائل برطرف شود. باید سعی کنیم با تمرکز و تمرینات بیشتر، این مسائل را برطرف کنیم.

از یحیی گل‌محمدی سؤالی درباره تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات رادوشویچ پرسیده شد که مدیر رسانه‌ای این تیم درخواست کرد سؤال در مورد بازی پرسیده شود، اما سرمربی پرسپولیس پاسخ داد: بحث رادوشویچ خیلی مشخص است که فقط به خاطر مشکلات مالی از ما جدا شد. می‌شد این اتفاق رخ ندهد و بالاخره باید برای مسائل اینچنینی فکری شود. فقط هم بحث رادو نبود و از فصل گذشته هفت هشت بازیکن از ما جدا شدند، چون مسائل و مشکلات مالی گریبان‌گیر ما شد. تیمی که به فینال آسیا رفته و پنج دوره قهرمان شده است، نباید این اتفاقات برای آن رخ بدهد. تیمی که دنبال قهرمانی آسیاست، باید قوی‌تر شود، نه اینکه بخواهد با این مشکلات دست و پنجه نرم کند. با این پتانسیلی که این تیم برای درآمدزایی دارد و قهرمانی‌های متعدد، نباید این اتفاقات برای آن رخ دهد. با این حال در فوتبال ایران همیشه این مسائل وجود داشته و ممکن است در آینده هم اتفاق بیافتد.

وی درباره قضاوت مهدوی با توجه به اتفاقات هفته گذشته، گفت: درباره بحث داوری صحبت کردم. چیزی که از داوران می‌خواهیم عدالت، تمرکز بالا در زمین و تصمیم‌گیری درست است. برای داور فردا هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم قضاوت خوبی باشد. نمی‌گویم قضاوتی باشد که به سود ما باشد، قضاوت عادلانه‌ای باشد که هر دو تیم راضی باشند و این خواست همه تیم‌هاست.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت مهدی ترابی در بازی با پیکان و غیبت احسان پهلوان، خاطرنشان کرد: مهدی یک بازیکن تأثیرگذار در تیم ماست و نبود او به تیم ما ضربه خواهد زد. با این حال بازیکنانی را داریم که جایگزین کنیم و انگیزه فراوانی دارند جای مهدی را پر کنند. احسان پهلوان هم کارش را تازه شروع کرده و بعید می‌دانم به این بازی برسد.

گل‌محمدی درباره اینکه مجید صدری اعلام کرده پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه به زودی باز می‌شود، گفت: اطلاعات دقیقی در این باره ندارم، اما تا زمانی که کارت بازی نفرات جدید ما صادر نشود، زیاد نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. با این حال طبق صحبتی که ایشان انجام داده، گویا تا روز جمعه پنجره نقل و انتقالاتی ما باز می‌شود. شرایط باشگاه هم شرایط حساسی است و فکر می‌کنم باز شدن پنجره کمک زیادی به ما می‌کند.

وی درباره تجمع برخی از هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: چه بگویم؟ می‌دانم که هواداران چقدر به این تیم علاقه دارند و این تیم زندگی‌شان است. برخی از هواداران واقعاً این تیم را عاشقانه دوست دارند. بالاخره نگرانی‌های خاص خودشان را دارند و یک سری نگرانی هم وجود دارد که مختص پرسپولیس است. امیدوارم خواسته آنها که خواسته زیادی هم نیست، برآورده شود. همه ما می‌خواهیم به طور مساوی با همه تیم‌ها برخورد شود و عدالت برقرار شود و این خواسته همه تیم‌هاست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
بابا مسعود کجایی؟
پاسخ ها
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
الان دیگه بابا سید حمید اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
توی باشگاه دوچرخه سواران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید
بابا مسعود و عمو حسن وعمو آذر جون جهرمي و .... ديگه در كار نيستن . رو پاي خودتون وايستيد. گذشت اون زمون كه وزير ورزش رو تهديد مي كردي.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
ما پرسپولیس هستیم و میتونیم
اعتراضش به چیه دقیقا؟؟؟
بعد از 5سال جامی تراز اول ورزش در کنارت نباشه این میشه دیگه دیدی چه بده؟و اما داوری که تا الان وفق مراد شما بوده کم خطا . افساید . پنالتی ها به لطف بخشش داوری امتیاز باداورده داشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
تیمی که بجازی همش دنبال پنالتی گرفتنه قطعا پرسپولیس نیست تیم بابا حمیده
حالا مگر شما تافته جدا بافته اید؟ اشتباهات داوری برای همه تیم ها و در همه بازی ها خیلی زیاده وتکرار هم میشود. و باید فکر اساسی برای داوری کرد. فرقی بین تیم ها نیست همه دارند متضرر می شوند.
پس چی شد؟؟!!!
اینا که اهل بهانه نبودن و حرفاشون تویه زمین میزدن!!!
ناراحت نباش این ها همه بازیه اخرش شما را قهرمان می کنند
گل محمدی گفته "با این حال متأسفانه باید بگویم بخش زیادی از گل‌هایی که دریافت کردیم، روی عدم تمرکز یا اشباهات داوری بوده است"

والبته خیلی از گلهایی که نخوردید!!!

بگذریم از ننه من غریبم این فصل گل محمدی که به علت بی پدر شدن پرسپولیسه (همون بابا مسعود خنده رو)

می رن آدما ، از اونا فقط خاطره میمونه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
پرسپولیس خودش پدره و نیاز نداره مثل کیسه دنبال پدر باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
پدر پرسپولیس پیکانه که بعد از منحل شدنش اومدن پرس پولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
ادما زود فراموش میکنن پدر داریشون بعداز 5سال ناله بی پدری
ماشاالله هزار ماشالله طرفداران تیم چهارم پایتخت چه اسکی بازان حرفه ای هم هستند....
خوش باشید و به اسکی کردن خود بپردازید....
آخر فصل معلوم میشه کت تن کیه
عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار