بازدید 15337
۳
فرار غول‌های اروپا ۲۰۲۱ از قرعه مرگ

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: تقابل مسی و رونالدو / قرعه آسان رئال، لیورپول و چلسی

طرفداران تیم‌های بزرگ اغلب از قرعه تیم مورد علاقه خود راضی و خرسند هستند چراکه هیچ یک از غول‌های آماده اروپا به جز بایرن مونیخ به حریف دشوار برخورد نکردند. با اینحال تقابل جذاب مسی و رونالدو در مصاف پاری‌سن‌ژرمن با منچستریونایتد رخ خواهد داد
کد خبر: ۱۰۹۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 13 December 2021

تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را شناختند و در جالب ترین قرعه، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بعداز مدت‌ها مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نیون سوییس برگزار شد و ۱۶ تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. طرفداران تیم‌های بزرگ اغلب از قرعه تیم مورد علاقه خود راضی و خرسند هستند چراکه هیچ یک از غول‌های آماده اروپا به جز بایرن مونیخ به حریف دشوار برخورد نکردند.

با قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید منتظر تقابل‌های جذاب در این مرحله از رقابت‌ها باشیم که سرآمد آن مصاف دو تیم پرستاره پاری‌سن‌ژرمن مدعی عنوان قهرمانی مقابل منچستریونایتد و یاران رونالدو است.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: تقابل مسی و رونالدو / قرعه آسان رئال، لیورپول و چلسی

در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های سیتی، لیورپول، آژاکس، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، لیل و یوونتوس که در مرحله گروهی صدرنشین شدند، در سید یک قرار گرفتند و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکو، اسپورتینگ، اینتر، بنفیکا، ویارئال، سالزبورگ و چلسی نیز در سید دوم قرار گرفتند.

قانون گل زده در خانه حریف از این فصل دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا اجرا نمی‌شود و در صورت رقم خوردن نتیجه یک مساوی در یک بازی، آن مسابقه به وقت‌های اضافه و سپس به ضربات پنالتی خواهد رفت

براساس قرعه کشی صورت گرفته برنامه رقابت‌ها به شرح زیر است و تیم‌هایی که نام شان دوم قرار گرفته، میزبان بازی برگشت خواهند بود.

بنفیکا - رئال‌مادرید

منچستریونایتد - پاری سن ژرمن

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ

سالزبورگ - لیورپول

ویارئال - منچسترسیتی

اینتر - آژاکس آمستردام

اسپورتینگ - یوونتوس

چلسی - لیل

دور رفت این مرحله از مسابقات در دو هفته و در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن و ۴ و ۵ اسفند و دور برگشت نیز در روزهای ۱۸، ۱۹، ۲۵ و ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

گازپروم آرنای شهر سن پترزبورگ روسیه، میزبان فینال لیگ قهرمانان 22-2021 خواهد بود. این مسابقه در تاریخ 28 می 2022 (7 خرداد 1401) برگزار خواهد شد و چند روز پیش هم از توپ اختصاصی آن رونمایی شد. 

در بین 16 تیم پایانی این دوره، 9 قهرمان سابق حضور دارند. بایرن مونیخ، چلسی، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچستریونایتد، رئال مادرید، بنفیکا و آژاکس سابقه قهرمانی در چمپیونز لیگ را دارند.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: تقابل مسی و رونالدو / قرعه آسان رئال، لیورپول و چلسی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حاجی مسابقات را اشتباه نوشتی....
خیلی از اخبار عقبی
راننده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل