بازدید 4353
در پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار عنوان شد:

پرستاران با صبر و استقامتی زینب‌گونه، آلام بشری را تسکین می‌بخشند

دکتر اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت پیام‌آور واقعه کربلا، عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۹۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 09 December 2021

پرستاران با صبر و استقامتی زینب‌گونه، آلام بشری را تسکین می‌بخشند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را خدمت هم‌وطنان ارجمند و پیروان راستین بزرگ‌بانوی نهضت کربلا، به ویژه پرستاران گران‌قدر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
زینب کبری(س) پیام‌آور نهضتی بود که پیام آزادگی و انسانیت را در گوش تاریخ فریاد زد و شریکی مانا و اثرگذار برای برادر بزرگوار خود حضرت امام حسین(ع) در نهضت عاشورا بود؛ چرا که به واقع اگر زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند.
ولادت بزرگ بانوی واقعه کربلا مصادف با روز پرستار است. پرستاران این فرشتگان سفید‌پوش، به تأسی از زینب کبری(س) زینب‌گونه صبر و استقامت را پیشه می‌کنند تا آلام بشری را تسکین بخشند و با ایثارگری از آسایش خود می‌گذرند تا سلامتی و آرامش را به بیماران هدیه ‌دهند. در سال‌های اخیر به واسطه شیوع بیماری کرونا، ارزش کار پرستاران به عنوان بخش مهمی از کادر درمان، بیش از پیش هویدا گشته و به عنوان مدافعان سلامت، "زینب‌وار" به ایثارگری می‌پردازند.
روز پرستار فرصت ارزشمندی است تا علاوه بر تبریک صمیمانه این روز به پرستاران ارجمند، با افتخار اعلام نماییم به عنوان بانکی سلامت‌محور، خود را همسو و متعهد به همراهی و حمایت از این عزیزان می‌دانیم.

اسماعیل للـه‌گانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان