بازدید 5505
رییس جمهور در گفت و گوی تلفنی با اردوغان:

همکاری‌های ایران و ترکیه وارد مرحله جدیدی می‌شود

رییس جمهوری با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی و تجاری تهران - آنکارا گفت: به زودی و با برگزاری اجلاس مشترک در تهران، توسعه همکاری‌ها وارد مرحله جدیدی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 08 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفت وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه با اشاره به ضرورت همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم گفت: راه اصلی مبارزه با تروریسم احترام به حاکمیت کشور‌ها است و با توجه به سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم از همکاری همه کشور‌ها در مبارزه با تروریسم استقبال می‌کنیم.

رییسی با تاکید بر اهمیت روابط تهران - آنکارا در زمینه اقتصادی و تجاری بین دو کشور خاطر نشان کرد: به زودی و با برگزاری اجلاس مشترک در تهران، توسعه همکاری‌ها وارد مرحله جدیدی می‌شود.

رییس جمهوری با اشاره به ملاقات‌ها و رایزنی‌های اخیر خود در سطح منطقه افزود: ما تاکید داریم مشکلات منطقه باید در درون کشور‌های منطقه و با مشارکت فعال کشور‌ها حل و فصل شود و نیازی به دخالت بیگانگان نیست.

رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه نیز در این گفت وگوی تلفنی همکاری‌های دو کشور به خصوص در زمینه اقتصادی و امنیتی را مهم دانست و گفت: اکنون ایده همکاری‌های مشترک در بین کشور‌های منطقه حاکم شده است و سفر‌ها و رایزنی‌های اخیر نشان از موفقیت آن دارد.

رییس جمهوری ترکیه ضمن تاکید بر برگزاری نشست‌های مشترک همکاری بین تهران و آنکارا خاطرنشان کرد: در سفر آتی خود به تهران روابط دو کشور وارد فصل جدیدی از توسعه خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان