بازدید 55109
دو هزار و هشتصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات نماینده‌ای که نمازخواندنش سوژه فضای مجازی شد / نماینده مجلس: ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند / کوثری: هیچ‌گاه با اصل مذاکره مخالف نبودیم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم / المیادین از ۵ شرط ایران در مذاکرات وین خبر داد / انگلیس: می‌خواهیم بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی ایران را پرداخت کنیم ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 08 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

نماینده مجلس: ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند

رییس فراکسیون ایرانیان خارج کشور مجلس با بیان اینکه از ظرفیت عظیم ایرانیان خارج از کشور غفلت شده است، گفت: فقط ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند و ما در برجام دنبال ۱۰ میلیارد دلار بودیم.حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷ تا ۸ میلیون ایرانی در خارج از کشور اقامت دارند، افزود: هر ایرانی در هر جای جهان باشد، پاره تن ماست و ما به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت، نماینده این عزیزان هم هستیم.رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور مجلس با موفق ارزیابی کردن فعالیت این فراکسیون اظهار داشت: در طول مدت فعالیت این فراکسیون تلاش کردیم، دفاع از حقوق هموطنان مقیم خارج کشور به گفتمانی غالب تبدیل شود. حجت الاسلام والمسلمین سلیمی افزود: امروز دولت، دستگاه قضا، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات و بسیاری از دستگاه ها به صورت فعال پیگیر مسائل ایرانیان خارج از کشور هستند. ما ارتباطات تنگاتنگ و گفت و گوهای رودررو با قشرهای مختلف ایرانیان خارج از کشور، از دانش آموز و دانشجو تا نخبگان و فعالان اقتصادی و حتی کسانی داریم که برای تفرج و تفنن از کشور رفته اند.

چهره اصلاح‌طلب: به شخصه خوشبین هستم که توافق صورت می‌گیرد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سیستم اقتصادی، تصمیم‌گیران و دولت به نتیجه رسیده‌اند که باید توافقی صورت گیرد و به شخصه هم خوشبین هستم که این کار صورت می‌گیرد. هدایت آقایی در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: در ابتدای دولت و قبل از شروع مذاکرات از سوی دولتمردان و تصمیم‌گیران مطرح می‌شد، معیشت و اقتصاد را به مذاکرات گره نمی‌زنیم اما امروز مشاهده می‌کنیم عکس این ماجرا رخ داده است به طوری که پس از پایان دور هفتم مذاکرات دلار وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد. متاسفانه فرهنگ خلاف واقع‌گویی در کشور ما عادی شده است؛ این صحبت‌ها از آن حرف‌های بزرگی بود که در طول انتخابات گفته شد.این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: عده‌ای تصورشان این است هنگامی که حرف خلاف و غیرواقعی گفته می‌شود کسی بازخواست نمی‌کند و جامعه به دنبال مطالبه نیست بنابراین با خیال راحت از حرف‌هایی که در گذشته زده‌اند، می‌گذرند.

اظهارات نماینده ای که نماز خواندنش سوژه فضای مجازی شد

روز گذشته عکس نماز خواندن مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌‌ای با حضور وزیر امور خارجه و معاونان‌شان، سوژه جدید فضای مجازی قرار گرفت.در همین رابطه مهدی سعادتی‌پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم به دیده‌بان ایران گفت: ماجرایی نبود! نماز خواندن مگر ماجرا درست کردن دارد؟ بنده چون جانباز هستم به طور کلی نمی‌توانم بر روی زمین نماز بخوانم دوم بخوانم. دیروز ما یک جلسه‌ای با وزیر امور خارجه و معاونانشان داشتیم که نماز خواندن من برای زمانی بود که جلسه هنوز به صورت رسمی شروع نشده بود. بنده هم چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم، هنگامی‌که بقیه مشغول خوش و بش بودند، نمازم را خواندم. این جلسه تا ساعت 5 بعداز ظهر هم ادامه داشت. حالا یک عکاسی لطف کرده از نماز خواندن من عکس گرفته از آن طرف بی بی سی و ایران اینترنشنال هم لطف کرده‌اند ما را سوژه خودشان قرار دادند.سعادتی‌پیشه در پایان اظهار کرد: بنده زیاد به این انتقادات توجه نکردم. اصلاً انتقادی وجود ندارد ابتدای جلسه بوده و بنده هم خواستم نمازم را اول وقت بخوانم. متاسفانه فضای مجازی از کاه کوه می‌سازد. دامن زدن به این انتقادات کار درستی نیست شما هم بدین انتقادات توجهی نکنید.

گفتنی است روزگذشته عکسی از نماز خواندن مهدی سعادتی، نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش برانگیز شد.

عضو خبرگان رهبری: طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم

امام‌جمعه قائم‌شهر با تأکید بر اینکه اراده در برخی از مسئولان برای ترویج اقامه نماز ضعیف است و باید این نقیصه برطرف شود، گفت: اگر در وقت نماز در محوطه ناحیه سپاه فرمانده سپاه ناحیه قدم را جلو بگذارد و وضو بسازد بقیه صف می‌شوند.وی بابیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و از نعمت عظیمی تحت عنوان انقلاب اسلامی که یادگار امام خمینی (ره) است بهره‌مند هستیم اما نماز و اقامه این فریضه در کشور همچنان دچار نقصان است، گفت: متأسفانه امروز می‌بینیم که در افغانستان طالبان اقامه نماز را اجباری می‌کند اما ما عنایت الهی (انقلاب اسلامی) را داریم اما در بحث اقامه نماز و ترویج این فریضه کوتاهی می‌شود. متأسفانه بعد انقلاب انحراف ایجاد شد و برخی مسئولین گفتن که نماز اجباری نمی‌شود می‌گویم فرزند خود را به‌اجبار مدرسه می‌برید چرا نماز که عَلَم دین است نباید اجباری باشد.آیت‌الله معلمی ادامه داد: در هر اداره اگر مدیرکل در وقت نماز، آستین را بالا بزند به سمت نمازخانه برود این نوعی ترویج اقامه نماز خواهد بود، راهکار اجرایی عمومی ساختن نماز را باید شناسایی کنیم و پیگیر باشیم.

صوفی: دولت رئیسی زمین‌گیر شده است

این فعال سیاسی با اشاره به مذاکرات وین یادآور شد: دولت رئیسی مذاکرات وین را دست کم گرفته بود. فکر می‌کردند یک هیأت ۴۰ نفره متشکل از کارشناسان حوزه‌های مختلف به وین بروند تا آنجا اسنادی به امضا برسد و به قول معروف «قال قضیه را بکَنند»، اما رفتند و دست خالی برگشتند. امروز کارشناسان حوزه سیاست خارجی معتقدند «با روند کنونی مذاکرات موضوعی حل نخواهد شد، چون هیچ یک از دو طرف نمی‌خواهند امتیاز بدهند و فقط با ذهنیت خودشان در محل مذاکره حضور پیدا کردند.»  وی افزود: با وجودی که این دولت نمی‌خواست مذاکرات را به معیشت مردم گره بزند، الان متوجه شد این دو کاملا با هم مرتبط است. امروز سرعت گرانی نسبت به دوره ریاست جمهوری آقای روحانی بیشتر شده است. معتقدم عملکرد ۱۰۰ روزه دولت آقای رئیسی به هیچ وجه قابل قبول نیست و حتی از عملکرد ۱۰۰ روزه دولت نخست آقای روحانی بسیار بسیار فاصله دارد. آقای روحانی برای مذاکرات برنامه داشت و با فکر دولت را در اختیار گرفت، حتی در حوزه اقتصادی برای مهار تورم سیاست‌های انقباضی را پیش گرفت که در همان ۱۰۰ روز نخست آثارش ملموس شد. صوفی بیان کرد: دولت آقای رئیسی برنامه ندارد. معتقدم تیم اقتصادی دولت، تیم آقای رئیسی نیستند، در صورتی که اعضای این تیم باید با رئیس جمهور همراه و هماهنگ باشند، باید بدانند طبق چه سیاست اقتصادی باید پیش بروند. امروز اگر از مردم کوچه و خیابان سوال کنیم «می گویند اقتصاد مملکت رهاست» امروز هیچ یک از اصناف جرأت بستن قرارداد ندارد، چون می‌گویند فردا قیمت‌ها بالا می‌روند و آن‌ها از پس تعهدات شان برنمی‌آیند. در مجموع می‌توان دقیقا این تعبیر را به کار برد که دولت آقای رئیسی زمین گیر شده است.

کوثری: هیچ‌گاه با اصل مذاکره مخالف نبودیم

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما اصل مذاکره و نتیجه گرفتن را قبول داشتیم و اینطور نبوده که مخالف مذاکره باشیم بلکه روش مذاکره را قبول نداشتیم. الان هم به دلیل بدعهدی غربی‌ها به آنها بدبین هستیم.

افراد لیست سیاه آمریکا مورد حمایت قرار گیرند

نماینده مردم تهران با اشاره به قرار گرفتن بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی در لیست تحریم‌های آمریکا تصریح کرد: آنهایی که در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته اند با مشکلات متعددی مواجه هستند و حقوق انسانی آنها نقض شده است. وزارت خارجه و اقتصاد باید از آنها حمایت حقوقی لازم را داشته باشد.الهیان گفت: تحریم‌های اقتصادی کمتر از جنایت جنگی نیست و امیدواریم که گروه‌های دانشجویی و سازمان‌های غیردولتی هم این مسائل انسانی را پیگیری کنند.وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ماست که در مسیر مجازات عاملان ترور سردار باشیم.

پاسخ تند جهرمی به ادعای فضایی سخنگوی دولت رئیسی

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم طی یادداشتی به اظهارات یک چهره رسانه‌ای دولت سیزدهم پاسخ گفت و نوشت: «مدت‌هاست دیگر اخبار رسمی را جدی پیگیری نمی‌کنم، اما دیشب تصویر دو توییت از چهره‌های رسمی و رسانه‌ای دولت سیزدهم، توسط یکی از وزرای سابق، برایم ارسال شد، که محتوای آن این بود که:رییس جمهور از دستاوردهای فضایی بازدید کرد، این دستاوردها امیدوارکننده بود و دولت سیزدهم هم با تشکیل شورای عالی فضایی به تعطیلی ده ساله برنامه فضایی خاتمه خواهد داد.» وزیر سابق ارتباطات در ادامه پرسش‌های زیر را مطرح کرده است: «۱. اگر برنامه فضایی تعطیل بود، رییس جمهور از چه چیزی بازدید کرد که امیدوارکننده بود؟ آن ۶ماهواره آماده پرتاب و خود ماهواره‌بر سیمرغ و ذوالجناح که بازدید شد و امیدواری ایجاد کرد، در کدام دولت طراحی و ساخته شد؟ قراردادهای خارجی خرید ماهواره‌های GEO و LEO ایران در چه زمانی منعقد و با همه دشواری های مالی، پرداختها انجام شد؟

عزیزان!
تلاش شما برای توسعه‌ی صنعت مهم فضایی قابل تقدیر است، اما به فرمایش امیرالمومنین(ع): «انصاف ورزیدن، زینت و زیور فرمانروایی و حکومت است.» در فرصت مناسبی در این باره مفصل خواهم نوشت.»
این نوشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی درواقع پاسخ به این توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سید ابراهیم رئیسی است که نوشته بود: برگزاری جلسه شورای عالی فضایی پس از ده سال نویدبخش آینده روشن فضایی ایران است که می‌تواند در بهبود کیفیت محیط زیست، مخابرات، مدیریت آب و کشاورزی، دریانوردی، هواشناسی و... مؤثر باشد. انشاءالله عقب افتادگی سال‌های اخیر کشور در صنعت فضایی جبران و از دانشمندان ایرانی این عرصه حمایت خواهد شد.»

انگلیس: می‌خواهیم بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی ایران را پرداخت کنیم

«لیز تراس»، وزیر امور خارجه انگلیس گفته که بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی کشورش به ایران یک «بدهی قانونی» است و دولت لندن می‌خواهد آن را پرداخت کند.

المیادین از پنج شرط ایران در مذاکرات وین خبر داد

شبکه المیادین به نقل منابع آگاه خبر داد که هیأت اعزامی ایران به مذاکرات وین برای گروه ۱+۴، پنج شرط دارد که از جمله آن رفع کامل تحریم‌هاست.شبکه «المیادین»، عصر امروز (چهارشنبه)، به نقل از چند منبع آگاه خبر داد که هیأت اعزامی ایران به مذاکرات وین پنج شرط برای ۱+۴ دارد.این شبکه لبنانی به نقل از منابع مذکور نوشت: «خواسته‌ها اولا رفع تحریم‌های مربوط به توافق هسته‌ای و... است».این منابع اضافه کردند: «از جمله شروط همچنین راستی‌ آزمایی درباره رفع تحریم‌ها و کسب ضمانت است».بنا بر این گزارش، «از جمله دیگر شروط هیأت ایرانی در گفت‌و‌گوهای وین، جبران خسارات‌ ایران و بازگشت تمامی طرف‌ها به تعهدات ذیل توافق است».این منابع که اشاره‌ای نیز به نام آن‌ها نشده، با اشاره به سخنان امروز «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس بیان کردند که «اظهارات وزیر خارجه انگلیس یک پیام تهدید مردود است».در حالی که ایران بارها تأکید کرده است برای رسیدن به توافق بسیار جدیت دارد، وزیر امور خارجه انگلیس، امروز، غیرمستقیم به ایران هشدار داد و گفت: «مذاکرات در وین آخرین شانس ایران برای بازگشت به برجام است».منابع یادشده همچنین خبر دادند: «دست‌یابی به یک نتیجه در آینده نزدیک در گفت‌و‌گوهای وین را دور از ذهن می‌دانیم».این منابع در پایان افزودند: «ما دو پیش‌نویس ارائه کردیم که قابل ویرایش هستند. ما منتظر موضع اروپا هستیم.»

ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم

وی ادامه داد: ما بنا نداریم تا ملت را از چاله درآورده و به چاه بیندازیم؛ بنابراین با همه کارشناسان در هر سطحی در مذاکرات حاضر شدیم تا در صورت نیاز در لحظه تصمیم‌گیری شود. حضور ایران با این ترکیب یک نقطه قوت است و اجازه نمی‌دهد تا چیزی به ملت ایران تحلیل شود.ذوالنور در پایان بیان کرد: ترامپ قبل از انتخابات تاکید کرد که برجام را پاره می‌کنم و رهبری فرمود که اگر شما برجام را پاره کنید ما آن را آتش خواهیم زد. ترامپ برجام را پاره کرد و بنده نیز به درستی براساس موضع جمهوری اسلامی ایران که در بیان قاطع رهبری جاری شد، برجام را در صحن مجلس دهم آتش زدم و به این کارم نیز افتخار می‌کنم. باید عکس‌العمل درست و بموقع در برابر دشمن نشان داد. امروز نیز برجام باید احیا شود، چون ما هرچه که داشتیم دادیم و یک چک از آنها گرفتیم. برای تحقق حقوق ملت ایران این چک باید نقد شود و همه تحریم‌ها کنار رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۷۸
نماز خواندن فریضه شخصی و خدمت به خلق فریضه جمعی شما کدام را انتخاب میکنید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
روزی نیم ساعت نماز در وقتش و هشت ساعت کار در وقتشو بعد هم اگر حالمان خوب بود نماز مستحبی در منزل و اگر هم رئیسمان دستور بدهد اضافه کاری در حد لازم برای اداره
البته بیشتر وقت مفید کار در اداره به شرکت در جلسات متعدد و یا پاسخ به مراجعات غیر موجه تلف میشود و آنهایی که میتوانند باید این سیستمهای اداری را درست کنند که در ساعت کار واقعاً کارها پیش برود و وقت کارشناسان تلف نشود
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
سردار کوثری عزیز این عدم مخالفت در کلام بوده یا در عمل؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
امیدوارم چند وقت دیگه نره پیش خاوری××
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
گناه کردن پنهان به ازعبادت فاش که اکثرا ‌تزویروریااست
حسین
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
ظاهرا آقایون یه الگوی جدید پیدا کردند و از پیغمبر هم مسلمون تر شده اند. جنایات طالبان رو هم فراموش کرده اند. جهت اطلاع باید بگم که اجباری کردن نماز با تنبیه گردن زدن نماز نخوانها همراهه . آقای امام جمعه همین رو میخوهی بگی و روت نمیشه ؟؟؟
جناب ذوالنور
شما اضافه بر دروس روحانیت ،ظاهرا دروس مربط به هنر را هم پاس کرده اید
افرین برشما که برای هر حرکتتان ، حتی در صورت متضاد بودن هم ، میتوانید تا به راحتی ،یک پوزیشن تازه ای ارائه فرمائید
امام جمعه محترم
لطفا :
مقام و منزلت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقام مقایسه با یک حکومت خوانده محلی ، بیجهت تنزل ندهید
طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم) اتفاقا مردم هم همین را میگویند شما دست از سر سیاست و اقتصاد و .... بردارید به ترویج اخلاق بپردازید !!!
انگلیس: می‌خواهیم بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی ایران را پرداخت کنیم) یکی شما بدهی چهل سال قبلتون را می پردازید یکی روسیه نیروگاه بوشهر را راه می اندازه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
اگر پولی در خارج از مملکت داریم بهتره همونجا بمونه در غیر اینصورت همین پولها هم اختلاس میشه و مشکلی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
منظورتونو متوجه نشدم!!!چه ربطی به هم داشت!!!نیروگاه بوشهرهم که چندساله راه اندازی شده!!!...
رسانه ها باید روی مسائل مهم تمرکز کنند و افکار عمومی را به مسائل مهم و حیاتی سوق دهند اینکه رئیس جمهور فلان اشتباه و تپق را زد مهم نیست همه ما اشتباه می کنیم مهم این است که عمدی نباشد و فرد اشتباه کننده قبول کند که سهوی بوده و همچنین از مواردی باشد که به موضوع مهمی مثلاً معیشت مرتبط باشد
حالا فلانی قبل از جلسه در جلسه نماز خوانده و یا نخوانده واقعاً چه ارتباطی به مشکلات مردم دارد؟!
کشور نباید درگیر مسائل پیش و پا افتاده شود که از زبان رسانه های داخلی و یا خارجی صادر می شود باید مشغول انتقادات و یا راه حل هایی شود که مرتبط با مشکلات حیاتی و مهم مردم دارد
بنظر من رسانه ها حتی رسانه های خارجی اگر متمرکز روی مشکلات اصلی هستند و حتی از آنها انتقاد شدید می کنند به نفع مردم است و باعث رشد کشور می شود
ولی برادر نماز این مدلی نخوان حرف و حدیث پشت زیاده و تمرکز کردن هم سخت. نماز برای پرستش با خالق هستش پس سعی کن توی نمازخانه بخوانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
بنده خداتوضیح داد!!!جلسه هم که تاپنج عصرادامه داشت ونمازش قضامیشد!!!ولش کنین
جناب ذوالنوری، پس قبول میکنید که چک برجام را تحویل گرفتید. اما درنقد کردن آن مشکل دارید. این بیان واقعیت از شما را بایستی به فال نیک گرفت و سیاسیون رقیب شما بایستی حقیقتا فرمایش شما را برجسته کنند
خداوند و پیامبر (ص) نماز را اجباری نكردند حال این عضو خبرگان با اقتدا به طالبان می خواهد نماز را اجباری كند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خداوندنمازرااجباری کرده ولی دفاع ازحق الناس راچون حق مردم است برحق خودش اولی داشته خداوندبه نمازاحتیاجی ندارد نمازمیخوانندکه بادخداباشند مهم پرداخت حق مردم وبه اصطلاح حق الناس است که خداوندهرگزازآن نمیگذرد
همین مونده بود طالبان بشه سر لوحه .... به زور میخوان ملت برن بهشت وقتی خودشون نمیدونن بهشتی ان یا نه
به اون نماینده هم بگید: تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
صوفی:
آقای روحانی برای مذاکرات برنامه داشت و با فکر دولت را در اختیار گرفت، حتی در حوزه اقتصادی برای مهار تورم سیاست های انقباضی را پیش گرفت که در همان 100 روز نخست آثارش ملموس شد.

اقای صوفی تحلیلهای خاص نکنید.
دولت اقای روحانی فقط روی موج خوش بینی مردم سوار شد و تضمینی که آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را کرده بودند و شعارهای فانتزی خاص

دولت اقای روحانی در دوره ترامپ چرا برنامه نداشت؟؟؟؟؟؟؟
ترامپ یکسال قبل از خروج از برجام مثل الان مذاکرات وین گفت بیایید تا با هم درباره ادامه برجام مذاکره کنیم منتهی اقایون مدام مسخره اش کردند و امور خارجه گفت امکان ندارد ترامپ از برجام بیاید بیرون و معاون اول میفرمودند هند امکان‌ندارد خرید نفتش از ما رد قطع کند و هزاران تحلیلهای نادرست دیگر
لطفا و خواهشا نمک روی زخم کسانی که به اقای روحانی رای دادند و ندادند و ایشان امید انها را به یاس تبدیل کرد نپاشید
ابروریزی بود دولت دوم ایشان و عملکرد منفعالانه ایشان
۴ سال اولشان بازارهای اقتصادی را به صورت فیک ثابت نگه داشته بودند و رکود وحشتناک تا مردم ساده دل فقط فکر سپرده گذاری باشند و بعد با جهش ارزی تمام پول مردم در بانکها به پودر تبدیل شد خیلی برنامه ریزی ایشان بوده که به ان پز میدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اقای صوفی دوره این دست تحلیلها گذشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دولت روحانی به مراتب حرفه ای تر و متخصص تر بود. حداقل شکل و شمایل دولت را داشت. رئیسی انگار یک هیئت مدیره ساختمان سه طبقه تشکیل داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
واقعا اینقدرنادانی که نمیدانی مذاکرات جلیلی چه برسرایران اورد؟ برای اگاهی شما کج فهمان وساندیسخوران تاریخ مصرف گذشته اقای جلیلی درمذاکرات سه بارایران را دراستانه جنگ قرارداد مذاکرات جلیلی 8بار پرونده ایران به شورای حکام وشورای امنیت رفت مذاکرات جلیلی تحریم با شدت بیشتر برعلیه ایران وضع شد مذاکرات جلیلی موجب شد اموال ایران درامریکا وکشورهای امریکایی واروپایی مصادره شود مذاکرات جلیلی موجب شد تورم مسکن ومواد غذایی وافزایش نرخ ارز وسکه وطلا وکالاهای اساسی را درپی داشت وووووووو ایا اینها برای شماها قانع کننده نیست؟
فقیه محترم مجلس خبرگان بفرمایید آیا پیامبر (ص) نماز و روزه را اجباری کرده بودند که شما می خواهید دنباله روی طالبان باشید . مگر تجربه نفرمودید هر چه اجبار شد مقاومت ایجاد کرد لطفا اجازه بفرمایید مردم دیندار بمانند
ایرانی‌های داخل را ورشکسته کردید حالا دنبال ورشکسته کردن ایرانی‌های خارج از کشور هستید؟
با کدام امنیت دارائی شان را وارد کشور کنند؟
آن روزی که مردم می‌خواستند حساب ارزی را برداشت کنند و بجای ارز به آنها ریال دادید آن هم معادل ارز دولتی فاتحه اطمینان مردم به دولت خوانده شد.
همه مخالفان مذاکره امروز حرفشان را در قالب تعریف شده ای پس گرفتند حالا موافق مذاکره شدند در اصل مذاکره توسط اصولگرایان باشد خوب است اما دیگران خیر
خیلی بده که "ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند" و همچنین بلدن از پولهاشون استفاده کنن و ما نمیتونیم با بی تدبیری هامون کاری کنیم که اونها پولهاشون رو تو کشورهای همسایه سر خرید ملک و این چیزها حروم کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
حروم نمیکنندسرمایه گذاری میکنندوسرمایه خودراافزایش میدهندوایجادکارواشتغال میکنند شماانتظارداریدسرمایه خودراجهت تقدیم به اختلاسگران وطنی بیاورنداینجا
"کوثری: هیچ‌گاه با اصل مذاکره مخالف نبودیم"
تا دیروز که میخواستید برای همین مذاکره روحانی و ظریف رو اعدام کنید!!
جناب دوالنوری این توجیه شما ، از ان اتش زدن برجام در صحن علنی مجلس تان ، غیر قابل قبول تر بود !!!!

البته خدا انسان را خلق کرد

و انسان نیز توجیه را آفرید
ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم!!
بله ! شما برای ملت هزینه میتراشید و خودتون منفعت میبرید . باید هم افتخار کنید که همچین ملت مظلومی دارید !!!
اونهایی هم که از دیوار سفارت بالا رفتن افتخار میکنن و بچه های خودشون در امریکا زندگی لاکچری دارن !
بیچاره ملت مظلوم ایران که باید هزینه این کارهای شما رو بده !
به این سخنگوی دولت ایرادی وارد نیست در همین چند بار که با رسانه ها گفتگو کرده تکلیف مشخص است. باید گفت: ادب مرد به ز دولت اوست!
سرعت افزایش نرخ دلار در 100 روز اول این دولت، رکورد دار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
البته بعد از گند هشت ساله روحانی بله...!
آقای نماینده شما نماز اول وقت خواندید خوب جلسه هم که تا پنج بعد از ظهر ادامه داشت بفرمائید بقیه کی نماز خواندند
لعنت خدا بر طالبان ...طالبان کثیفترین حکومت در زمین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
و حالا شده مرجع تقلید بعصی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
اسرائیل خطرناک تره
آقای رئیسی لطفا پاسخگو شوید سوال اینجاست که چرا اخیرا در کبابی ها بال کبال از جوجه کباب جداگانه فروخته می شود؟
البته بنده بجهت شغل فرهنگی گری خود در صف نان تافتون ایستاده بودم 5 نفر هم جلوی من بودند و بنده با چشمان خود در مغازه بقلی که کبابی بود دیدم که اینطور هست لذا از همه مسولین ازجمله وزیر راه و وزیر خارج و وزیر غذاها و خوراکی ها و وزیر کباب و وزیر بال مرغ درخواست رسیدگی دارم. البته برای بنده فرقی هم ندارد چون جداگانه هم نباشد بازهم نمیتوانم بخرم بخورم چون حوقوقم به نجوم نرسیده
انسان باید بوی نماز بگیرد ونمازی شود نه انکه به اول وقت نماز حساس باشد
ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند
به تو و من چه!!!!!!!
ایرانیان مقیم امریکا،امریکایی هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
خیرایرانی هستندکه درکشورآمریکااقامت دارند آیاافغانهای مقیم ایران که اکثراًهنری هم ندارندایرانی هستند پس هرکس هرجامقیم میشود الزاماًملیت وذانش تغیرنمیکند هرچندخیلی ازایرانی های مقیم ایران بوطنشان گاهاًکمترعلاقه دارندتاایرانیهای مقیم خارج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
اصالت و نسل رو نمیشه تغییر داد
خودتون شرم نمیکنید از اخبار این مملکت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی شما به جایی رسیدین که از طالبان الگو می گیرید
نمازی که برای بنده و خدا هیچ اثری ندارد و فقط برای ابراز بندگی است را علم می دانید
ولی راستگویی و پاکدستی و رعایت حقوق خلق ا... که آنهمه خداوند کریم بر آن تاکید داشتند را فرع می دانید،
ا... اکبر
هم در داخل کشور و هم در دنیا منزوی شدید
نماز یک تکلیف و واجب شرعی است،و هرکس مسئول اعمال خودش است.واجبار آن چیزی جز ریا نیست،ح
شما که می‌گفتیددلار برجام ،نافرجام است و تحریم ها نعمتند و ...،حالا دارید التماس میکنید که این نعمت ها را بردارید؟ اسم مذاکرات را هم گذاشتید مذاکرات رفع تحریم؟؟؟
فقط همین مانده که طالبان را الگوی خود قرار دهیم .
آنهایی که در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته اند مگر ارتباط و یا منافعی در آمریکا داشته اند که حالا باید زیان آنها را جبران کنیم
سلام آقای سلیمی یک مرتبه شده واقعا بنشینید و فکر کنید چرا اینهمه سرمایه های این کشور باید در خارج از کشور سرمایه گذاری شود و در داخل مملکت نه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
چرا فکر میکنی اونا سرمایه های کشور هستند ؟
ایرانیان مقیم خارج با خودشون سرمایه مالی نبردن عزیز، مغزشون رو بردن و اونجا پول در آوردن.
اون آقا زاده ها هستند که سرمایه کشور رو بردن.
آقای ذوالنور اشتباه کردی.مگه ارثیه خانوادگیت بود.؟
اظهارات نماینده ای که نمازخواندنش سوژه فضای مجازی شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای عزیز یک کاری کردی برای هر چی به چه کسی مربوطه ؟ ولی وقتی حرفی میزنی که با شعور مردم بازی میکنی اونوقت حق نداری بفرمایی که فضای مجازی از کاه کوه می سازند !
آقاجان شما به من بفرمایید در کل ایران بغیر از زمان حمله ها در جبهه کدام جلسه ای است که قبل از اذان ظهر شروع شود برای نماز و ناهار تعطیل نشود و تا پنج عصر هم طول بکشد ؟ که شما مجبور شوی در بین حضار ادای وظیفه کنی ! مومن آیا حداقل فکر کردی که قبله را درست بایستی ؟ جلسه هم که شروع نشده بود چرا نماز نخوانده وارد شدی ؟ یعنی ریا اینقدر بامزه است ؟
سلام آقای نماینده نماز خواندن،،بد نیست،خوبم هست ولی درآن شرایط کارتان زشت بود،نبایستی به این شکل ودران لحظه نماز خوند،چون اکثرا می‌گویند شما دارید،ادای نماز خوانها دراوردیدی،من یکی برای شما متاسفم،علی( ع)وقتی میخواست نماز بخواند اطرافش را نگاه میکرد،که مبادا کسی اورا ببیند،که دارد نماز میخواند،غیراز خداوند،چون ما نماز فقط برای رضای خداوند میخونیم،،نه برای دیدن تماشا چی،دوست عزیز ،، یاد بگیر،،
جناب: شما تنها برجام را آتش نزدید، امید را آتش زدید! حق مردم را آتش زدید!! آینده را آتش زدید!!! و در واقع با کوته بینی و کوته نظری ایران را آتش زدید!!!!
آقای سلیمی! خوش به حال آمریکا.
شما که راست میگی!!!!!!!خدا نبخشه کاسبان تحریم رو که چوب لای چرخ دولت گذاشتند و مردم و کشور رو بیچاره کردند.همانهایی که برجام را آتش زدند و حالا دایه مهربان تر از مادر شدند
اگر آتش زدید پس وجود ندارد برای چیزیکه وجود ندارد چرا مذاکره می کنید؟
طالبان بیجا کرده.
خداوند وکیل وصی برای اقامه ارتباط بنده خود با خود نمیخواهد.
شما اگر پیرو طالبانید به افغانستان بروید و دست از سر مردم مظلوم ایران بردارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
ملیاردها درود
اقایان با مذاکره مخالف نبودند روش مذاکره را قبول نداشتند. دیدید که روش این ها جواب داد و ایکی ثانیه پیش نویس ها مورد قبول واقع شد.
ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب ذوالنور ، بی ترمزی که جای افتخار نیست ! هر وقت توانستید تخم مرغ دانه ای 20000 را که اوایل انقلاب با قیمت دانه ای سه زار ( سه ریال ) تحویل گرفتید تبدیل کنید باید افتخار کنید واگر نه که هر عامی بیسوادی هم میتواند پراید پنج میلیونی را به قیمت 200 میلیون و نان بربری دانه ای 10 ریال را به 40000 ریال برساند ! بیدار شوید
"عضو خبرگان رهبری: طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم"
طالبان اسرای تسلیم شده را کشت. طالبان درس خواندن زنان را ممنوع کرد. طالبان مخالفان بی خطر خود را به شدت شکنجه می کند. جناب علامه دهر، می توانید بفرمایید خواندن نماز در زمان کدام یک از امامان واجب شد؟ این عمل کردن ما به اخلاقیات و عدم دورویی است که مردم را به سوی ما می کشد نه اجبار و اکراه و بگیر و ببند.
ظرفیت عظیم ایرانیان خارج از کشور؟؟ عجب. این ها همان هایی هستند که به خاطر این که با سلیقه شما جور نبودند انقدر برایشان مزاحمت ایجاد شد که فرار را بر قرار ترجیح دادند. تو مملکتی که به مدل لباس و مو و ازدواج و‌فرزنداوری و همه چیز ادم ها کار دارند کسی بند نمی شود.
شما پشت میز ایستاده اید و جلوی خبرنگاران نماز خوانده اید، دلیلش چه بود؟ ج، چون من جانباز هستم نمازهایم را ایستاده میخوانم. خبرنگار، شما جانباز هم هستید؟ ج، وقتی مرزهای ریا و تزویر درنوردیده شد. این نماز برای خداست؟
دلارهای ایرانیان دو تابعیتی بخصوص مقیمین آمریکا حرام است بگذارید برای خودشان .
اگر مخالف نبودید پس کی برگه برجام را در مجلس آتش زد ؟
بدون توافق اون سه هزار میلیارد دلار هم نمی‌تونه بیاد حاج‌آقا.
اگر مدیریت اقتصادی کشور صحیح میبود، الان آن سه هزار میلیارد دلار که در نزد ایرانیان مقیم آمریکاست، در ایران سرمایه گذاری میشد.
متاسفانه مدیریت جامعه و اقتصاد ایران بنحوی است که سرمایه داران را ترغیب به ترک وطن و فعاابت در کشورهای اجنبی می نمایند
همیشه موافق اصل مذاکره بودیم، اون‌قدر که دلمون نمی‌اومد توافق کنیم و مذاکره تموم بشه.
تحریم‌های آنریکا اموال اون افراد در آمریکا رو بلوکه می‌کنه. کسی که انقدر با آمریکا دشمنی داره که تحریم می‌شه، باید به این بلوکه‌شدن افتخار کنه. از مالیات من یکی یه قرون خرج اون آدما کنین، حروم‌ ه.
از عوارض خروج و هزینه ۱۰۰ یورویی صدور گذرنامه و ... معلومه چقدر ایرانیان خارج مورد حمایتن. شما پولشون رو میبینید نه چیز دیگه ای . الان طالبان الگوی اقایون شده. جناب نماینده شما از اول جلسه تا اخر دارید حقوق میگیرید، زمان بیکاریتون نیست
جناب هرچه قدر افراطی تر می شوید به همان مقدار نیز مردم دین گریزتر می شوند پس ..............................
ذوالنور یک فاجعه برای مردم
ازون سه هزارمیلیارد دلار حداکثر چند تا مدرسه و چند تا بیمارستان به ما میرسه ب
می بایست ابتدا از دوستان تشکر کنم که مرا آیه الله خطاب می کنند البته من همان حجه الاسلام را کافی می دانم زیرا که شخص بسیار فروتن و افتاده و خاکیی هستم
عرض بنده اینست که نماز ستون دین است و اگر بک نماینده ستون دین را برافراشته است ما باید دست او را ببوسیم بعد از کرونا
اقای سعادتی پیشه اصلا احتیاجی به توضیح نیست.از رفتار شماها کاملا اطلاع داریم.
اقای ذئالنور کشور به متخصص و کارشناس و سیستمدار واقعی نیاز داره نه ادم هایی با رفتار کودکستانی.
اقای‌ذالنور شما قبلا یا اعمال نمایشیتون.ملت رو تو چاه ویل انداختید وباعث اینهمه گرفتاری الان کشور شما وهمفکران شما هستند
جناب کوثری ما مردم هم گوشامون دراز نیست !!
آقای ذوالنوری، شما باید هم برجام را آتش بزنید چون شما و امثال شما غم نان ندارید و نمی‌دانید با این دشمن تراشی ها چه آتشی به سفره مردم زده اید به قول سعدی:
خرج که از کیسه مهمان بود
حاتم طایی شدن آسان بود
شما و امثال شما هزینه های دشمنی با دنیا را از بیت المال ملت بی پناه ایران می پردازید.
تابناک چرا سانسور میکنی؟
غبول باشه
قوانین جدید:
1- مالیات برای سرمایه داران نیست ولی برای فقزاست
2-خود رو ساز برای کوچک کردت سفره مردم بتاز
3- قوانین خوب برای رفاه مردم 10 لیتر بنزین سهمیه ای؟؟؟
دنیا باید ایران هسته ای رو به رسمیت بشناسه و به آن احترام بگذاره وقتی اسراییل باید جمعیت یک شعر ایران هسته ای چرا کشور ما محروم باشه ؟؟ این یک تبعیض ناعادلانه است .
اگه روحانی معیشت ملت رو به برجام گره نمیزد و همون وقتی که ترامپ از برجام خارج شد؛ خارج میشد و مسیر خنثی سازی تحریم رو ادامه می‌داد دلار پارسال ۳۲ هزار نمیشد ،؟؟ حالا هم شک نکید هیچ ارزانی نخواهد بود چرا که کالاه ها با دلار ۵۰ هزار تومان به دست مردم میرسه چرا که وقتی دلار ۱۱ هزار بود پراید ۲۲ میلیون بود ولی دلار سه برابر شده ولی پراید ۷ برابر یعنی دلار ۷۰ هزار ؟؟ پس بفهمیدید که دلار بهونه است برای یه عده تولید کننده داخلی
لا اکراه فی الدین خدا نیازی به نماز زورکی واجباری ندارد .انسان باید خود اگاخانه به بندگی واطاعت وادای فرایض دینی وبا اختیار بپردازد .
مطمئنا "جت الاسلام والمسلمین سلیمی" نمی دونه که 3 هزار میلیارد دلاز یعنی چه و اینکه چه منبعی چنین مبلغ خیالی و دور از تصوری را برای ثروت ایرانی های آمریکا گفته؛ واقعا خسته شدیم از این سیاست گذاران
خداوندراشاهدمیگیرم که تمام ایرانیان نخبه مقیم آمریکاوکانادا
واروپا میل فراوان به مهاجرت معکوس به کشورخودشان دارندولی
چون اکثراًهنگام بازگشت موردبی مهری قرارمیگیرندواگرطرح وبرنامه مفید بحال جامعه داشته باشند عموماًبه تمسخرگرفته میشود غربت ودوری ازوطن رابجای بازگشت بوطن انتخاب میکنند البته این موضوع درموردنخبگان ایرانی است ونه هرایرانی که درکشورهای فوق زندگی میکندچون پناهندگان وافرادمعمولی که هیچ هنری جزفروشندگی ویاکارهائی بسیارمعمولی ندارندکه بودونبودنشان برای کشورمان فرقی ندارد
درخاتمه برای جذب ایرانیان نخبه خارج ازکشوربایدازفراری دادن نخبگان خودمان چون پزشکان ممتازکارآفرینان وصنعتگران پرهیزکنیم که مشوقی برای برگشت آنان شودبقول معروچ قاچ زین رابچسبیم اسب سواری فعلاًپیش کشمان
خدا شکر که الگو ما شد طالبان . هر روز داریم بیشتر پیشرفت میکنیم
حاج اقا نماز اجباری توهین به خدا و ستون دین است، نماز باید از ته دل و خلوص نیت باشد دیگه ریاکاری و نمایش دینداری کافیست بخدا
ضمنا از کی تاحالا طالبان خونخوار مدل زندگی ما شده اند؟
هر ایرانی ساکن خارج،پاره ای از تن ماست،چون دلار دارد.داخلی ها بدرد نمی خورند،چون دلار ندارند.
واقعا خیلی ضایع هستید.
مجلس باید ظهر حداقل ۲ ساعت برای نماز و نیایش تعطیل شود بعد هم نماینده ها بروند پی کارشون چون بود و نبود شون برای مردم دو زار اهمیت ندارد
مبلغ ۳۰۰۰ ملیارد دلار ایرانیان مقیم آمریکا را از کجا آورده اید من که ۴۰ سال در آمریکا و اروپا زندگی نمودم شاهدم که بیش از ۹۰ درصد ایرانیان فقیر بوده و به سختی زندگی می نمایند حتی استاد دانشگاه هم مثل من بسیار اصلا ایرانی می باشند ولی همچنان ثروت آنچنان ندارند خانه ام یک ملیون و پانصد هزار دلار که شصد هزار دلار وام دارد ماشینم خوبست ولی لیز بوده و من مالک نیستم بسیاری از اساتید اگر زنشان کار نکند از پس مخارج بر نمی آیند این هم دسیسه جدید است هسته ای و موشکی ووو را بدهید ایرانیان آمریکا پولشان را می آورند و ایران گلستان می شود سراب و دروغ است نه همچین پولی وجود دارد و نه افراد زیادی پولشان را به ایران خواهند آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
چرا چرت میگی ؟
بیش از 90 درصد ایرانیان فقیر هستند!
مجلس خانه ملت است و اگر صاحب خانه راضی نباشد نمازت قبول نیست.
آقاي سعادتي پيشه : كسي منكر نمازخواندن شما نيست . مردم مي پرسند درآن ساختمان يك اتاق يا نمازخانه اي نبود كه شما مجبور نشوي جلو جمع و در شرايط نامناسب نمازت را بخواني؟
آخه شرط اول تقبل نماز از طرف باري تعالي تمركز بر نماز است كه طبيعي است در جمع شلوغ غير ممكن است.!!!!
انشاالله كه ريا نشود .!!!!
ثروت کل میلیاردرهای جهان یکهزار میلیارد دلار نیست، حالا این نماینده چطوری ثروت ایرانیان امریکا را سه هزارمیلیارددلارتخمین زده وانتظار خمس وزکات وفطریه وکفاره ثروتشان را. دارد
ببینم می توانید اون اندوخته ایرانیان خارج از کشور را از دستشان در بیاورید
برادر حجت الاسلام شما اینکاره نیستی ما که خارج از ایرانیم رنج غربت را به شیرینی در کنار شما بودن ترجیح میدهیم . انقدر دافعه بالایی دارید که بر جاذبه عشق به وطن غلبه کرده. ولی متاسفانه خودتون نمیدونید . برادر عزیز قدرت ما به قابلیت پذیرش تنوع فرهنگ و زبان و افکار و دینمان هست نه به یکدست کردن و تاکید بر فکر و روش خاص. بعید میدانمان حرف شما جز حرف و برای مطرح کردم خود باشه . اگر شما به دنبال خارج نشینان هستید اینکار را باید خاموش و بی صدا انجام بدید . باید تک تک تماس برقرار کنید غیر مستقیم باید براشون امکانات تهیه کنید . دوست عزیز کشور ما دارد از تکنولوژی استفاده می‌کند ولی همزمان تکنولوژی را قبول ندارد و دانشگاه را حمایت نمیکند پس تکنولوژی میشه براش هزینه خالص شما باید کالای تکنولوژیک را در انحصار و با قیمت گزاف بخرید . فکر کردید زیر این صنعت آرام ایران به همین آرامیه نه دوست عزیز همش لحن فاسده . سیستمی هست که میتونه یه لیتر روغن را به قیمت ده برابر بخره و هیچ کس متوجه نشه …. لطفا اگر میخواهید درست بشه استعفا بدید برادر حجت‌الاسلام غزیز . بیداربشید و بدانید که نمیدانید .
با سیاست های فوق العاده شما ایرانیان مقیم ایران هر روز فقیرتر شدن
حالا چه برنامه ای برای ثروت ایرانیان غیر مقیم ایران دارید الله اعلم
از آن گذشته، تا آنجا که ما به یاد داریم گفتید هر کس نمیخواهد برود!!! در مورد پاره تن بودن و ... چیزی نشنیده بودیم هااا
به شما چه مربوط که ایرانی ها ی خارج از کشور چقدر پول دارن؟
شرایط را نامساعد کردین هرکسی توانسته گذاشته رفته! هر از چندگاهی هم یکیشون را که اومده ننه باباش را ببینه میگیرین! تا بیاد ثابت کنه هیچکاره است چند سال آب خنک میخوره!!! مردم میترسن بیان!
اگر امنیت داشتن همینا که میامدن اقوامشون را ببینن هر سال کلی پول با خودشون میاوردن خرج میکردن! !
خوبه نماینده هایی اینچنین مخلص داریم و اینهمه دزدی داریم. در کل نماینده عزیز حرکتت قشنگ بود و تا حالا به فکر کسی نرسیده بود . خلاقیتت بیست
اون نماینده که میگه ایرانیان مقیم خارج چقدر دارایی دارند... حتما برای اموال اونها هم نقشه دارید!!!
اونی هم که نماز تو جلسه خونده احتمالا کارش گیر بوده جایی ...
تا مملکت را به جنگ و‌ ویرانی نکشونید! ول نمیکنید نه؟
"عضو خبرگان رهبری: طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما ما در ترویج این فریضه کوتاهی می کنیم" شما خودت همه دین را رعایت می کنی؟
یعنی به ازاء هر ایرانی فقط در امریکا 35000 دلار معادل یک میلیارد تومن وجود داره!!!!!!!!!!!!!
ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند.هر طوری شده بیاریدشان تو بورس
میگم چطوره ایرانیان مقیم آمریکا هم ثروتشونو بسپارن دست شما یک شبه نابودش کنی؟!
خود را با طالبان قیاس کردن کارپسندیده ای نیست
سه هزار تا که پول توجیبی یکی از آقازاده های وطنیه ، چرا چشمت سه هزارتای ایرانیای خارج نشین رو گروفته
الان ایرانیان مقیم خارج شدند پاره تن شما؟؟؟؟؟؟ خودتون گفتید که هر کی دوست نداره بذاره بره . پول کم آوردید حالا چشم به پول اونا دارید؟؟؟ چند درصد این 3 هزار میلیارد پول اختلاسهای منسوبین است؟؟؟ اگر میتونید اون پولهای اختلاس شده رو برگردونید.
اگر دولت قبلی معیشت مردم به مذاکرات گره زد ،اما دولت جدید سیم بُکسل کرد و جوش آرگون زد . حمدلله
بنده هم چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم،..

کاش روی دلار 31 هزارتومان حساس بودی اقای نماینده کاش روی تورم 60 درصد حساس بودی کاش روی فروپاشی اخلاقی جامعه حساس بودی ............
امان از روزی که طالبان الگو شود
این نماینده خبرگان را همراه خانواده اش راهی افغانستان کنید علی الظاهر ایشان ارادت ویژه به این گروه و اعمال و افعالشان دارد!
با سلام واحترام
خلاصه نتیجه مذاکرات تاکنون به زبان ساده:
شروط ارائه شده از طرف اقای باقری درمذاکرات وین= به نتیجه نرسیدن مذاکرات= خوشحالی دلالان=افزایش قیمت دلار= فشار اقتصادی بیشتر بر مردم
ایرانیان خارج از کشور خیلی سرمایه دارند درسته .
اما به نظرتان در زمانی که خود ایرانیان داخل کشور به دنبال خارج کردن سرمایه خود برای حفظ آن هستند کسی می‌آید سرمایه اش را وارد ایران کند؟؟
از طرفی آقا زاده ها و اختلاس گران گرامی هم سهم خوبی در این سرمایه دارند.
آقای ذوالنور افتخار کنید شما زندگی مردم رو هم آتش زدید
عاشق چشم و ابروی شما هستن که 3000 میلیارد بیارن توی مملکتی که شما عصاره فضائلش باشی ؟؟
ریاکار!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای ذوالنور ، چیزی که شما در عالم غیر واقع آتش زدی ، چند برگ کاغذ بود . بزرگانی که به میدان نمایش داده اند ، درحال مذاکره برای احیایش هستند
نظر شما همینقدر برای آنها چه در دولت حاضر و چه در دولت قبل و چه مردم ، اهمیت داشته و دارد
برادر عزیز جانباز، از جلسه خارج می شدی ونماز را اقامه می کردی
اگه برجام‌رو اتیش زده بودی دوباره پای میز مذاکره نمی رفتی.
در تمام محلات تهران مساجد بسیار یزرگ و مجلل ساخته شده ولی تعداد نماز گزاران به تعداد انگشتان دست نیست
آنها که مسجد می روند هم افراد مسن هستند یعنی از بچه های انقلاب نیستند
چرا اینطوره ؟
الگو گرفتن از طالبان تروریست را به عموم هموطنان تبریک میگم.
این ذوالنور همون آقایی هستند که بچه هاشون توی آمریکا دارن زندگی می کنند؟؟!!! افتخار کن به این کار و به مردم بخند برادر .
افرادی که منش طالبان را می‌پسندند جمع کنن از ایران برن افغانستان
(بقول اون خانم مجری)
آقا هیچ معلوم نیست چه خبره .............
نماینده مجلس: ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند!!!!!!!!!!!میشه بفرمایید چه ربطی به شما دارد؟
این افراد سه دسته هستند 1- آنانی که با حکومت هم عقیده نبودند و از ترس اعدام و زندان از ایران رفتند که هرگز نه خودشان برمی گردند ونه ثروتشان را به ایران می آورند
2- افرادی که به دلیل محدودیت های فراوان اجتماعی و شغلی از ایران رفته اند که آنها هم باز نخواهند گشت و سومین دسته اقازادهها هستند که پول بیت المال را خارج کرده اند که آنها هم آزادی غرب را ترجیح می دهند.
بنابر این بهتر است بجای این اوهام با امریکا کنار آمده و از ثروت های ملی که نفت و گاز و معادن دیگرند استفاده درست کنید
آقای ذوالنور اگر برجام فاقد ارزش بود چرا از ابتدا پای مذاکره رفتید واگر ارزش مذاکره داشت چرا دنبال نکردید شما برجام را آتش نزدی شما زندگی کوتاه وهدیه الهی یک ملت وآینده چند نسل را که میشد با درایت وآگاهی از آن مذاکرات پیروز بیرون آمد آتش زدید فقط بخاطر تشخیص فردیتان نه خرد جمعیتان که خردی در کار نبود
یه خانم در اداره ما بود که توصیه و تاکیدش در خصوص رعایت حجاب و برگزاری نماز جماعت و شرکت در مراسم زیارت عاشورا و دعای ندیه و شبهای احیا و راخپیمایی و ... همه را کلافه کرده بود
طوری اصرار می کرد که گاهی اصرار هایش به تهدید تبدیل می شد و خیلی هم مورد توجه و عنایت حراست بود
چندین سال که اعصاب همه را له کرد کاشف به عمل آمد که تمام شایعات بی اساس و زیر آب زنی ها و نان بری ها و ... توسط ایشان انجام می شده و روابطش با یکی از بچه های حراست فاش شد و همسر اون مرد آمد اداره و حسسسسابی ابرو ریزی کرد و خلاصه کل کارمندان اداره به قانون کارما اعتقاد قلبی پیدا کردند
ارتباط انسان با خدا یک ارتباط کاملا قلبی و خصوصی است و قطعا اثرات ارتباط با خداوند در رفتار و گفتار و حرکات و نوع کار و فعالیت افراد البته بطور ناخواسته مشخص می شود
جلسه تا ساعت 5 طول کشیده پس نماز همه غیر از ایشان قضا شده
آخه برادر چيزي هم از نمازت فهميدي؟؟ اين كار شما تمسخر دين و نماز است
آقای نماینده صندلیانتان را ترک می‌نمودید و در مکانی مناسب نماز اول وقت میرخواندید و سپس برجای خویش برمی‌گشتید
چند نسل ایرانی باید عمرشون برای برجام و بحث هسته ای تلف بشه؟
سایر ممالک از این انرژی گذشاتن و روی به انرژی ها دیگه ای آوردن و وماهنوز داریم هزینه میکنیم.
والله بالله تا اقتصادت پیشرفته و پویا نباشه اگه همه جنگ افزارهای دنیا هم در اختیارات باشه راه به جایی نمی بری
امثال کوثری ها و شریعت مدارها تا دیروز فریاد وامصیبتا برای برجام می دادند و امروز رنگ به رنگ شدن و چهره عوض کردن و با لفاظی از مواهب اون میگن این وسط عمر ملت و سرمایه ملت برای هیچ و پوچ و برای بازی های سیاسی اقایون به هدر رفت
پاسخ ها
حجه الاسلام یاراحمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
برات مطاسفم که اینقدر بیسوادی
بنده هم چون بر روی نماز اول وقت حساس هستم، هنگامی‌که بقیه مشغول خوش و بش بودند، نمازم را خواندم

اولادیگه فصل و زمان اینگونه کارا گذشته.یه زمانی پیشونی داغ شده و ریش و یقه بسته واسه پیشبرد کارا اثر داشت اما به مدد همین فضای مجازی دیگه اجازه این نوع ظاهر سازی ها داده نمیشه
دوما حساسیتت به عنوان وکیل مردم چقدره؟
سوما امثال شماها اهم و فی الاهم را درک نکردید
چهارمافضای مجازی باعث میشه که خیلی ها دیگه نتونن مثل قبلا درلباس دین و پشت ردای دین کارای دیگه بکنن
هجوم همه جانبه برای چوب گذاشتن لای چرخ دولت!!
" هر ایرانی در هر جای جهان باشد، پاره تن ماست و ما به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت، نماینده این عزیزان هم هستیم"
مرد حسابی شما از حقوق ملت ایران که تو فقر دارن خفه میشن دفاع کن ؛ خارج از کشور پیشکش
میخواهد اونارم بکشونه اینجا به وضع و روزگار ما برسونه
چیزی را که اتش زدید چگونه می خواهید احیا کنید.اگر دین نداریدلاقل جوان مرد باشید وراستگو
ای تشنگان قدرت و مال ومنال
آقای ذوالنوری شما آتش زدید و افتخار هم میکنید ولی یک ملت 85 ملیون نفری را به این روز انداختید و الان هم برای همان برجامی که آتش زدید به وین رفته اید و سالانه 200 ملیارد دلار به خاطر همان اتش زدن به اقتصاد کشور ضرر وارد میشود حالا شما افتخار کنید
واقعا متاسف هستم از امام جمعه که ایشان نمیدانند که برای هر کاری مردم را باید تشویق کرد نه اجبار مردم از کار اجباری فراری هستند متاسفانه این کارها باعث دلسردی مردم از اسلام میشود
واقعا متاسف هستم از امام جمعه که ایشان نمیدانند که برای هر کاری مردم را باید تشویق کرد نه اجبار مردم از کار اجباری فراری هستند متاسفانه این کارها باعث دلسردی مردم از اسلام میشود
"..ذوالنور: افتخار می‌کنم که برجام را آتش زدم.." : برجام را اگر روحانی انجام دهد بد و نجس و اگر آقای ذوالنور انجام دهید عالی و والا و مقدس است !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
شرف چیز خوبی ست!
آقازاده های داخل ایران چند هزار میلیارد دلار در داخل و خارج کشور دارند؟!حساب فرمودی؟!
پول لازم می شوید !ایرانیان خارج از کشور پاره تن می شوند!ولی این پاره تن ها اگر گرین کارت داشته باشند حق هیچ چیزی در کشور را ندارند و....برو آقا برو
در باره موضوع مرتبط با نماز آقای سعادت پیشه در جلسه ای با حضور وزیر خارجه و توضیحات ارائه شده ایشان ند مطلب مطرح است که بایستی توسط مسئولین امر در نظر گرفته شود :
1ـ مگر برای آغاز و پایان جلسات ( آن هم جلساتی که با حضور مسئولین بلند پایه نظام تشکیل می شود ) برنامه ریزی ندارید که اول وقت نماز جلسه شروع شود و تا ساعت 5 عصر هم ادامه داشته باشد ، اگر چنین است نماز شرکت کنندگان در جلسه چه می شود ؟ اصلاً یکی از مشکلات کشور ما این است که برای نماز برنامه ریزی نمی کنیم خدا سلامت بدارد آقای قرائتی را ایشان می گفتند برای همه کارهایتان با توجه به نماز برنامه ریزی کنید مثلاً جلسات آغازش بعد از وقت نماز و پایانش قبل از وقت نماز اعلام رسمی گردد . این که جلسات مسئولین چیزی ازش در نمی آید بی اعتنایی آنان به نماز است زیرا خود نماز نماز گزار را دعا و بی اعتنای به نماز را نفرین می کند . توجه داشته باشید
2ـ اگر این موضوع واقعیت دارد و فقط آقای سعادتی نماز را به این صورت خوانده اند تکلیف نماز سایرین چه می شود ؟چون اینها از اول وقت نماز رفتند در جلسه و تا ساعت 5 هم ادامه داشته ، ساعت 5 هم که تقریباً وقت اذان مغرب است ؟
کسی که بخواهد نماز را اجباری کند، از اسلام چیزی نمیداند و توحیدش مشکل دارد.
فرض کنیم امروز ایرانیان مقیم خارج بخواهند بخشی از ثروت خود را به ایران انتقال دهند. تا فرجام احیا نشود انتقال سرمایه از هر کشوری به ایران ممکن نخواهد بود.
کوثری: هیچ‌گاه با اصل مذاکره مخالف نبودیم
کذب میگید
مطمئن باش یک سنت ازاون دلارهانصیبتان نخواهدشد!
جناب نماینده مجلس انقلابی احتمالا یا تصوری از سه هزار میلیارد دلار ندارن، یا اینکه مشاور و همنشین اون یکی نماینده مجلس انقلابی هستن که میگن زیست بوم ایران ظرفیت تولید غذا برای 700 میلیون نفر رو داره!!!
مسئولان مملکت کی میخوان قبل از این که هر حرفی رو بر زبون بیارن قبلش 30 ثانیه فکر کنن؟ خدا می‌دونه!!!
کسی مخالف نماز خواندن این بنده خدا نیست. اما قاعدتا در هر اداره و ارگانی نمازخانه هست اینکه این شخص به جای رفتن به نمازخانه اومده توی جمعی که برای جلسه گرد آمده اند و شروع به عمل غیر عرف کرده فقط اسم ریا میشه به این عبادت کذاشت. غیر از این هیچ ارزش عبادتی ندارد. بنده اگه مسئولیتی در این مملکت داشتم همان لحظه این شخص را بخاطر تظاهر به ریا اخراج میکردم تا دین پله ترقی یه عده قرار نگیرد.
همین که میگی جانبازی و نماز اول وقت میخونی اونم در جایی که جای نماز خوندن نیست ریا کردی
سعادتي پيشه ميتونستي از جمع عذرخواهي كني بري نمازخانه مجلس اونجا راحت نمازتو بخوني . رياكاري از هيكلتون ميباره
+نماز خواندن جرمه
_تو مملکت اسلامی آره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خور که صد گناه ز اغیار در حجاب....
بهتر ز طاعتی که به روی و ریا کنند
این کار نه پیش خدا ارزش داره نه بنده خدا
رئیسی در حد یک رئیس جمهور نیست
همه می دانند
کابینه اش هم که چه عرض کنم !
آقای علیرضاسلیمی با این دست فرمون شما بزودی هم تعداد فراریان ازکشور وهم ثروت انتقالی آنها بیشتر وبیشتر میشود.خیال کردی فراریان از دست جور وتبعیض هزاران میلیارددلار ثروتشون را میارن میسپرن دست مدیریت فشل شما؟
کاش گذاشته بودند لاریجانی آمده بود
آقای کوثری داشتیم. چی. مذاکره اصلا
لا اکراه فی الدین!!!
ببخشید اینهمه ستاد اقامه نماز پول و بودجه میگیره هر سال. تو وزارتخانه شما نمازخانه وجود نداره؟
یا بقیه اونهایی که اونجا بودن نماز نمیخوندن؟
چون بقول شما اول وقت نمازتونو اونجا خوندیدن و جلسه تا 5 6 طول کشیده که از اذان مغرب رد میشه.
" هر ایرانی در هر جای جهان باشد، پاره تن ماست و ما به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت، نماینده این عزیزان هم هستیم."
برای آنها که در ایرانند چه کردید. نخبکان دارند از شر شما فرار می کنند شما چه انتظاردارید و وو
آقای مجلس خبرگان لطفا با زن و دختر و پسراتون برین تحت ولایت طالبان زندگی کنید تا هم دنیاتان آباد شود و هم آخرتتان دنیا محل گذر است رها کنید و بروید دنبال دینتان ....
البته ایشون برای اینکه ریا نشه چیزی نمیگه و الا روزه هم بوده
اینجا را می خونی و نظر مردم رو می بینی بعد می ری خبرگزاری فارس و نظرات منتشر شده رو می بینی احساس می کنی دارند بهت توهین می کنند.
نماینده مجلس: ایرانیان مقیم آمریکا بیش از ۳ هزار میلیارد دلار ثروت دارند:
اول باید دید که پولدارهای ایرانی چقدر دلار به خارج از ایران فرستادند، و خون ملت را در شیشه کرده اند. از قدیم گفته اند :مرغ همسایه غاز است".
ذوالنوری باید به خاطر ایجاد خسارت به منافع ملی محاکمه شود!
مثلی هست در باب مجازات با شلاق که هزار شلاق تعین میشه بنده خدا اعتراض میکنه یا شما شمارش اعداد بلد نیستی یه هرگز شلاق نخوردی منظور صحبتهای ان عالیجناب که گفتند ایرانیان مقیم خراج بیش از سه هزار میلیارد دلار دارند حالا جدای از امار اشتباه امیز چون امار دقیقی نیست دوما حالا که چی به کشور برگردوند شما درامدهای دولت از فروش نفت به دلار را نمی توانی برگردانی برای بقیه امار میدهی
ثروت ایرانیان خارج از کشور وقتی قدرت به مردم بازگشت و دموکراسی حاکم شد موتور پیشرفت ایران خواهد بود
اون پولهایی را که میخوای از ایرانی ساکن در امریکا بگیری از بابا هاشان که در صدر کارها و باعث فقر و فلاکت در کشور اند و در تهران به رانت و رشوه و فساد مشغول، بستان. رضایی و لاریجانی و شمخانی و رفیق دوست و قالیباف و رفسنجانی و ناطق نوریها و بستگان سببی و نسبی رهبر که هر کدام به اندازه هزار فامیل از بیت المال دزدیدند. به حق این جمعه شب خدایا داد ملت صادق و معصوم را از این انسان نما ها بستان.
عکس های ایسنا گواهی می دهد که این نماز نه تنها اول وقت نبوده و نه اول جلسه بلکه بعد از نیم ساعت که از اذان گذشته و دقیقا وسط جلسه نماز خوانده است
طالبان اقامه نماز را اجباری کرده اما .
البته کار دیگری هم بلد نیست . نماز بخون وگر نه میکشیمت اما در اقتصاد استعدادش از شما بیشتر نیست پس مثل شما دست به کار هایی میزنه که خیلی ساده هست و بلده. اگر راست میگند و راست میگید اصلاح امور اقتصادی رو اجبار ی کنید . که روم به دیوار خیلی سخته. خییییلی سخته با تفنگ و گردن زدن هم نمی شه حل کرد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر