بازدید 40520
دو هزار و هشتصد و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اسماعیل کوثری: این بالا پایین رفتن دلار حباب است / پزشکان هم زیر خط فقر هستند / قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد / یک پیش‌بینی: در صورت احیای برجام، دلار ۱۸ هزار تومان می‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر کشور: درگیری افغانستان با ایران در مرز‌های شرقی سوءتفاهم بود / اقتصاد را با دستورهای نظریه‌پردازان لیبرال انجام بدهیم که نتیجه‌اش هم می‌شود آنچه الان می‌بینید/ مذاکرات چند ماه طول خواهد کشید و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 06 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

 
کوثری: این بالا پایین رفتن دلار حباب است
اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص گرانی نرخ دلار و افت برخی شاخص‌ها پس از پایان مذاکرات، در حالی که دولت گفته‌ بود معیشت مردم را به مذاکره گره نمی‌زنیم، گفت: ببینید این‌ها در اصل یک بازی است در بورس و سایر حوزه‌ها. اصل قضیه این است، مذاکره‌ای که ما می‌کنیم برای این است که تحریم‌ها را برداریم، وگرنه ما مذاکره را با موضوعات داخلی گره نمی‌زنیم.وی در گفت و گو با ایلنا ادامه داد: قطعا و یقیناً طرف مقابل می‌داند، از آنجا که خلاف وعده‌هایی که داده بودند و تعهداتی که داشتند، عمل کردند و ما به تعهدات خودمان در برجام عمل کردیم، اکنون موضع منطقی، موضع جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه ما می‌گوییم باید تمام تحریم‌ها برداشته شود و اگر برداشته نشود، دیگر مذاکره معنا ندارد، لذا اینکه در داخل یک ذره می‌برند بالا و یک ذره می‌آورند پایین، این‌ها حباب است و ان‌شاءالله سیاست دولت این است که جلوی این‌ها گرفته شود و این موارد به آنجا [مذاکره] گره نخورد.
 
وزیر کشور: درگیری افغانستان با ایران در مرزهای شرقی سوء تفاهم بود
وزیر کشور در پاسخ به پرسشی درباره درگیری اخیر در مرزهای شرقی کشور گفت: درگیری افغانستان با نیروهای مرزی ایران سوء تفاهم بود. وحیدی تاکید کرد: این درگیری براساس سوء تفاهم شکل گرفت که افغانستان متوجه شد اشتباه کرده است. وی ادامه داد: اکنون مساله مهمی در مرز شرقی ما با افغانستان وجود ندارد و وضعیت کاملاً آرام است. کار کشور هیچ گونه وابستگی به طرف مقابل ندارد و بودجه ۱۴۰۱ نیز با فرض ادامه تحریم نوشته شده است.
 
رئیس نظام پزشکی: خیلی از پزشکان زیر خط فقر هستند
رئیس نظام پزشکی گفت: فقط دو درصد پزشکان زندگی لاکچری دارند و حساب جامعه پزشکی را باید از حساب آن دو درصد لاکچری جدا کرد. باقی پزشک‌ها مشکلات و مسائل سایر مردم را دارند. بسیاری از پزشک‌ها زیر خط فقر هستند مانند خیلی از مردم. در میان پزشکان هم مثل سایر اقشار یکی دو درصد متمول و با زندگی لاکچری وجود دارد که نباید کل زندگی پزشکان را به حسا آنها گذاشت.
 
اقتصاد را با دستورهای نظریه‌پردازان لیبرال انجام بدهیم که نتیجه‌اش هم می‌شود آنچه الان می‌بینید
سردار فدوی: اما برخی موارد که انجام نشده، این چشم‌اندازها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عدالت یکی از اهداف و چشم اندازهای اسلام، انقلاب اسلامی و نظام ماست و یکی از بیشترین مواردی که در دستورات، بیانات و ابلاغات امامین انقلاب اسلامی وجود دارد، مساله عدالت است. یکی از نشانه های عدالت این است که در جامعه فقر نباشد، یعنی اگر شما فقری را می‌بینید، به این معناست که عدالت هنوز کامل اجرا نشده است؛ برای همین است که امام خامنه‌ای وقتی که درباره توسعه صحبت می‌شود و از عدالت صحبت نمی‌شود، عدالت را جزو شروط‌ الزامی می‌دانند. در فرمول‌های لیبرالی توسعه، موضوع عدالت اصلا مطرح نیست و متاسفانه یکی از عللی که الان گرفتار هستیم این است که بجای اینکه دستورات اسلام را اجرا کنیم، اقتصاد را با دستورات نظریه‌پردازان لیبرال انجام بدهیم که نتیجه‌اش هم می‌شود آنچه الان می‌بینید.
 
قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز و در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو، در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با گرامیداشت شهدای روز دانشجو از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا ۱۶ آذر دی ماه ۱۳۵۹ و بعد از آن و نیز شهدای هسته‌ای، به سؤالات مطرح از سوی نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این جلسه اشاره کرد و در پاسخ به آن‌ها اظهار داشت: تحول در حکمرانی بزرگترین چالش امروز ماست و در بیست سال گذشته در جلسات مختلف به این مسأله اشاره کرده‌ام. رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قانون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اصلاح می‌شود، به سؤالات مطرح درباره ماجرای علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار و برخورد وی با سرباز راهور پاسخ داد و اظهار داشت: معتقدم در این باره هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید محکم‌تر پیگیری می‌کرد، اما مامور قانون هم نباید خلاف قانون عمل کند. قالیباف افزود: آقای عنابستانی در این ماجرا به سرباز سیلی نزده و فقط او را هل داده بود، بنابراین نباید هر آنچه در فضای مجازی مطرح می‌شود، تکرار کنیم. وی خاطرنشان کرد: البته در دوره قبل نماینده‌ای به گمرک رفت و تخلفی مرتکب شد، اما از او پشتیبانی شد، اما در این دوره هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این نتیجه رسید که باید پرونده به دادگاه برود.
 
مذاکرات چند ماه طول خواهد کشید
غلامعلی رجایی، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این دور از مذاکرات «نامه‌نیوز» گفت: «واقعیت این است که آمریکایی‌ها در عمل به مذاکرات برگشته‌اند و دیگر فرقی نمی‌کند در اتاق مذاکرات نشسته باشند یا اتاق بغلی؛ مهم این است که دیدیم اروپایی‌ها بدون نظر آمریکا سخنی نمی‌گفتند. حالا زمان آن رسیده است که ایران و آمریکا به عنوان دو کشوری که سرنوشت مذاکرات در گرو تصمیم آنهاست، تجدیدنظر کنند و واقعا بخواهند که به نتیجه برسند». او تصریح کرد: «به نظر می‌رسد که مذاکرات چندماه طول خواهد کشید اما مواضع طرفین تعدیل می‌شود». رجایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مواضع شخصی مذاکره‌کنندگان ایرانی بر نتیجه مذاکرات تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: «مواضع و دیدگاه‌های شخصی تیم مذاکره‌کننده حتی آقای باقری کنی به عنوان عضو ارشد تیم مذاکره، هیچ تأثیری در نتیجه نهایی نخواهد داشت زیرا در موضوع برجام حتی دولت تصمیم‌گیر نیست، چه رسد به تیم مذاکره‌کننده؛ اما فرای همه این بحث‌ها من فکر می‌کنم برجام احیا خواهد شد.»
 
در صورت احیای برجام دلار ۱۸ هزار تومان می‌شود
مجله سرشناس اکونومیست پیش‌بینی کرده است که قیمت دلار به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد رسید. مجله سرشناس اکونومیست در ارزیابی شاخص‌های کلان اقتصادی ایران برای سال های آینده (تا سال ۲۰۲۶) پیش بینی کرده است که قیمت دلار آمریکا در یک کاهش ممتد به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد رسید. این مجله معروف معتقد است که توافق محدودی بر سر برنامه هسته ای ایران در مذاکرات وین انجام خواهد شد و پس از آن شاهد کاهش قیمت دلار آمریکا و سایر ارزهای خارجی در بازار خواهیم بود، به طوری که دلار آمریکا در سال ۲۰۲۳ به ۱۸ هزار ۵۰۰ تومان خواهد رسید. اکونومیست پیش بینی کرده است که قیمت دلار در سال آینده میلادی ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود و در سال ۲۰۲۳ به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان می رسد. اما پس از آن به تدریج افزایش قیمت داشته و در سال ۲۰۲۶ به ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. که این پیش‌بینی‌ها با آنچه در فضای داخلی ایران انجام می شود تفاوت‌های اساسی دارد و بر متغیرهای بلندمدت اقتصاد کلان مبتنی است. اعداد پیش بینی شده توسط اکونومیست رُند شده است.
 
مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد؛ دولت فکر گرانی باشد
محمد غرضی درباره ارزیابی مذاکرات وین گفت: دو بی اعتماد رو به روی هم نشسته اند و بالاجبار باید مذاکره کنند ولی اهداف هر کدام متفاوت است. ایران می گوید آنها باید تحریم ها را بردارند، آنها هم مسائلی مثل بمب اتمی را مطرح می کنند بنابراین بین طرفین مذاکره خیلی فاصله وجود دارد. وی افزود: در پایان مذاکره دو طرف از هم خداحافظی نمی کنند ولی می گویند «می خواهیم برویم با پایتخت های مان صحبت کنیم.» معتقدم کار به نتیجه نرسیده است. جریان آمریکایی نمی داند از ایران چه می خواهد و نمی تواند خواسته اش را بیان کند چون آنها تحریم کردند، از این طرف ایران هم مظلوم واقع شده است. این فعال سیاسی اظهار کرد: مذاکرات به جایی نمی رسد، دو بی اعتماد وقتی رو به روی هم برای مذاکره قرار می گیرند، به نتیجه نمی رسند. معتقدم با به نتیجه نرسیدن مذاکرات، هیچ اتفاقی نمی افتد. ایران تحت ظلم آمریکایی قرار می گیرد باید حکومت مشکل گرانی داخل را حل کند، چون مشکل گرانی داخلی ناشی از رانت خواری است. غرضی تأکید کرد: سه کیلو کاغذ روزنامه در آمریکا یک دلار است اما در ایران یک کلیو کاغذ روزنامه یک دلار است. در همه زمینه ها قیمت ها در ایران گران تر از آمریکاست. اینها هم ناشی از رانت خواری است. دولت باید توانایی این را داشته باشد که بتواند رانت خواری را به حداقل برساند آن وقت گرانی هم مقداری کمرش می شکند.
 
مطهری: فعالان سیاسی سکوت کرده اند چون امید بازگشت به قدرت ندارند
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی معتقد است که شرایط به شکلی شده که فقط افراد مشخص می‌توانند وارد مجلس، دولت و نهادهای دیگر ‌شوند؛ افرادی که نظرات رسمی نظام را تکرار ‌کنند. مطهری می گوید: در بین دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا افراد و احزابی هستند که از گروه و جناح خود انتقاد می‌کنند و مسئولیت پذیر هستند. اگر گروهی سکوت کرده‌، شاید به این علت باشد که دیگر امیدی به بازگشت به قدرت سیاسی ندارند و تصور می‌کنند راهی برای ورود آنها به حاکمیت نیست و دیگر نمی‌توانند مؤثر باشند.وی ادامه داد: با روشی که شورای نگهبان در پیش گرفته و در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شاهد آن بودیم، می‌توان ریشه این سرخوردگی را دید. دیگر برای افراد مستقل و آزاده‌ای که اهل فکر و اظهارنظر هستند، جایی در سیاست کشور نیست، مگر این که نظام رویه خود را تغییر دهد. شرایط به شکلی شده که فقط افراد مشخص می‌توانند وارد مجلس، دولت و نهادهای دیگر ‌شوند، افرادی که نظرات رسمی نظام را تکرار ‌کنند و از خودشان نظری نداشته باشند. به همین دلیل انگیزه‌ای برای بسیاری از افراد وجود ندارد که بخواهند مشارکت سیاسی داشته باشند.
 
ایمانی: اصولگراها از جهت تشکلی،یک قدم از اصلاح‌طلبان جلوتر هستند
ناصر ایمانی: با رویه جدید در انتخابات ۹۸  از تمامی احزاب و تشکل‌ها در شهرهای مختلف دعوت به همفکری و همکاری شد و فرد محوری را پیش نبردند و این وضعیت تا حالا ادامه پیدا کرده. اما در جماعت اصلاح‌طلب، شکل‌گیری این فرآیند تاخیر دارد و هنوز به این فرآیند نرسیده‌اند. اصولگراها از جهت تشکلی، یک قدم از اصلاح‌طلبان جلوتر هستند. میان اصلاح‌طلب‌ها هنوز این بحث وجود دارد که نظر خاتمی و موسوی خوئینی‌ها و کروبی چیست؟ اما در میان اصولگرایان این موضوع را کمتر می شنوید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰۱
باید ببیم علم هسته ای بیشتر ارزش داره یک کاغذ پاره دلار حتما غربی ها یک چیزی دیدن که میگن علم هسته ای زیاد نکید چند سال بعد که نفت کم شد همه کشور ها هسته ای شدن می فهمید چه اشتباه بزرگی کردید علم هسته ای یعنی اب برق کشاورزی اگر بد بود که قدرت های بزرگ هر روز بیشتر نمی کردن الان با سانتی فیوز ای ار نه میشه صدبرابر ای ار یک غنی سازی کرد یعنی صد برابر هزینه فضا کمتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خبر نداری که اکثر کشورهای پیشرفته کلا ساخت نیروگاه هسته ای را کنار گداسته اند

برای ما گه یکی از بهترین مناطق دنیا برای استفاده از انرزی خورشیدی هستیم

عاقلانه ترین کار سرمایه گذاری در انرزی خورشیدی است
عنابستانی اشتباه بسیار فرمودن

مردم هنوز ایشان را نبخشیدن
شاید در آمد آن پزشکان زیر 100 میلیون در ماه است. که زیر خط فقر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
باور کنید راست میگه . حتی ان ها ما را داخل ... حساب نمی کنند.
کوثری: این بالا پائین رفتن دلار حباب است) بله حبابه اما از اون نوع حبابهایی است که اگه تو امپول و موقع تزریق باشه ادم را میکشه !!! این از همون نوعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
محاسبه نرخ ارزش پول ملی هر کشور ، تابع قوانین ریاضی و واقعیات اقتصادی آن کشور است

لذا اظهار نظر جناب کوثری یا از روی عدم اطلاع است

و یا یک نوع توجیه اقتصادی کم ارزش است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
البته بعید میدانم اصلا جناب کوثری معنی حباب را بداند؟
رئیس بانک مرکزی مانند همه روسای بانک مرکزی عمدا خود را به تجاهل میزند. نی فرماید که هزینه ارزی کشور ۳۶ میلیارد دلار است و ما ان را تامین کردیم پس قاعدتا ارز نباید گران شود و کار توظئه هست. ولی هرگز مانند روسای بانک مرکزی قبلی نمی فرماید که این همه هزینه فرار سرمایه و خرج شهریه و زندگی اقازاده ها و هزیته خرید هزاران خانه و ویلا در گرانترین شهرهای دنیا از وین تا لندن و تورونتو و ژنو و...هزاران خرج خدماتی و مستشاری دیگر و پانزده تا بیست میلیارد دلار هزینه قاچاق کالا از کجا باید تامین شود. مشکل مدیران اقتصادی ما عدم صراحت با مردم و مسئولان بالا هست
چی را گره نمیزنید گره خورده ، نه شما و نه بزرگ‌تر از شما قادر به حل این مشکل نیست دلار باید بشه ۷۵ هزارتومان تا اردیبهشت
قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد

ولی فیلم ضبط شده توسط دوربین ترافیک چیز دیگری نشان داد.
کوثری: این بالا پائین رفتن دلار حباب است جناب کوثری همین جباب هست حباب هست قیمت بالا میرود مگردرموردسکه وطلا وال وبل نمیگفتند ونمیگفتید حباب هست ایا این حباب شکسته شد؟ اقای کوثری چطور درزمان روحانی افزایش نرخ ارز را حباب نمیدانستید ورها کردن بازار ارزی تلقی میکردید که بانک مرکزی هیچ کنترلی درباره ارز بازار ندارد الان نوبت که به شما رسید جباب هست الان وقتی صحبت ازمعیشت بد مردم وگرانی میشود درنمازهای جمعه میگویند که معیشت بد مردم بحاطر گناهان مردم هست وکارخداست ولی درزمان روحانی میگفتید دولت فشل روحانی مدیریت ندارد ونمیتواند وبه مدیریت جهادی وانقلابی نیاز دارد وقابل حل هست جل الخالق چقدر تفسیر وتعبیر این روزها میبینیم
رئیس نظام پزشکی: خیلی از پزشکان زیر خط فقر هستند خخخخ درود که همه ملت را دارد به یک طبقه فقر تبدیل میکند واقعا چه کردند با ملت وکشوروخزانه ایران پزشک مینالد کارگر مینالد ارتشی مینالد معلم وپرستار وکسبه ها مینالند .....

قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داداقای قالیباف اگر تدین وتقوا دارید ازسرباز راهوار هم پرس وجو میکردید اگر ایشان تائید کرده بود که هول داد اونوقت از طرف انقلابی وجهاااااااااااااادی وصلی علی محمد خودتان دفاع کنید
الان حتی با دلار ۳۰ هزار تومنی یک تویوتا راو فول اپشن ۲۰۲۲ در بازار های جهانی ۷۰۰ میلیون تومن است. ولی مدل ۲۰۱۷ ان در ایران ۲ میلیارد هست. هر زمان قیمت خودرو و اجناس وارداتی در ایران به ریال همان اندازه دنیا بود اموقت اقتصاد واقعی و رونق خواهد گرفت و نرخهای دستوری و فرمایشی دلار در ایران که فقط به نفع ریخت و پاش اقازاده ها و فرار سرمایه هست دیگر حباب منفی و دستوری نخواهد داشت
کشور با انبوهی از بحران ها ومشکلات ومصائب روبرو است و هنوز بعضی ها نمی خواهند ورشکستگی کشوردر حوزه های اقتصادیی.آبی.اخلاقی.فرهنگی وسیاسی.اجتماعی را قبول کنند.
یعنی عامدا انکار می کنند و این رویه منجر به زوال ونابودی بیشتر خواهد شد تا جائیکه دیگر اسمی از ایران بر روی نقشه جغرافیا نباشد.
راه حل رفراندوم و مراجعه به خرد جمعی. برای اداره کشور ونشاندن تخصص به جای تعهد است.
اقای کوثری دلار بالا میره ولی پایین نمیاد و برای ما حبابه و روز به روز بزرگتر میشه ولی برای شما شکلاته و شیرین.
فدوی : در فرمول‌های لیبرالی توسعه، موضوع عدالت اصلا مطرح نیست و متاسفانه یکی از عللی که الان گرفتار هستیم این است که بجای اینکه دستورات اسلام را اجرا کنیم، اقتصاد را با دستورات نظریه‌پردازان لیبرال انجام بدهیم که نتیجه‌اش هم می‌شود آنچه که الان می‌بینید.) یادمان نرفته که برای یک تماس تصویری بین علما چه اختلاف نظری بود و بعضیا ان را حرام اعلام کردند !!! انوقت شما فکر می کنید بر مبنای چه قانون نانوشته ای درباره اقتصاد اسلامی که همه علما ان را قبول داشته باشند و در جامعه جهانی حقوق ما حفظ شود . می شود یک مملکت را اداره کرد ؟!! اصلا پله اول ان حذف سود از وامهاست بفرمایید بسم الله فرقی هم نداره این وام را من نوعی بگیرم یا سلطان سکه یا صاحب کارخانه
از جناب اقای کوثری باید پرسید که موضع ما همیشه منطقیه ولی چرا تمام دنیا غیر منطقی هستن؟!!
فعلا قیمت دولار در ایران بستگی به تصمیمات امریکا دارد و دلار یعنی شاخص قیمت اقتصاد در ایران
اقای سردار فدوی شما که مدعی اقتصاد اسلامی هستید ایا خودتان از اقتصاد چیزی میدانید و اگر میدانید چرا تا بحال آن را تدوین نکردید که دستورالعمل اقتصادی کشور باشد . حتما بخاطر دارید که در دوره عمر حوزه های علمیه بغیر از مکاسب درس دیگری داده نشده و تا بحال بغیر امام موسی صدر و شهید مطهری در مورد اقتصاد نوشته قابل توجهی نداریم . اقتصا شهید مطهری را که عمل نکردند هیچ بلکه از کتابفروشی ها جمع کردند و همه را خمیر کرده و کارت درست کردند و اقتصاد موسی صدر هم بخاطر اینکه حوزه قم قبولش نداشت لذا اقتصادش هم مورد اقبال واقع نشده . حال شما به کدام اندیشه اقتصادی اسلامی میگوئید . برادر بزگوار من از دردهای بزر و لاعلاج این کشور اینه که همه سخنران هستند و بعد از 40 سال شما از اقتصاد اسلامی میگوئید . یدونه ربا را از بانک ها نتونستند بردارند اسمشو کارمزد گذاشتند زیرا بانک ها به همون کارمزدها زنده هستند . مگر نیروهای تحت امر شما بنکداری نمیکنند مگر انها کارمزد 18% اسمی و 22 % رسمی نمیگیرند. چرا حرفی میزنید که پایه و اساس ندارد. شعار بس نیست ؟ منهم کردن دیگران بس نیست؟ گناه را گردن دیگران انداختن بس نیست ؟ . چرا مراجع اعظام دادشان بلند نشده و شما از اقتصاد اسلامی داد سخن میگوئید. ؟
مسخره بازی کافیه زودتر وضعیت مملکت رو درست کنید یا جمع کنید این بساط رو
اگه سانسور نمیشه در اوج اقتدار
/اقای دکتر سردار خلبان محمد باقر قالیباف ، ایا فیلم های عنابستانی اشتباه نشان میدهد یا شما اشتباه میکنید . برادر بزرگوار فرض که هل داده است و یا شما سیلی را به هل دادن تعبیر میکنید . اولا چرا از خطای شخص دفاع میکنید ؟ بدتر از همه چرا به دوره قبل و جریان نماینده در گمرک ارجاع میدهید میخواهید بگوئید که عنابستانی بهتر از ایشان است ؟ اگر با دانشجویان همدلی کنی چه چیزی از شما و نماینده کم میشود؟. مگر شما نباید از حق دفاع کنید نه از شخص ؟ از طرف دیگر شما 20 سال است که در هر جلسه ای بر تغییر رویه حکمرانی اعتراض دارید و درخواست تغییر رویه هستید ولی جواب نگرفتید و به نتیجه هم نرسیدید . حال چطور انتظار دارید که مردم عادی فریادشان به جایی برسد. شما شخص سوم هم نباشید شخص چهارم مملکت هستید شما نمیتوانید اثر بخش باشد مردم چکار کنند ؟
تا وقتی که ایران به طور مستقیم با آمریکا وارد مذاکره نشود هیچ اتاقی نمی افتد چون زمانی اروپایی ها موافقت می کنند که آمریکا موافق باشد و اگر موافق نباشد آنها هم از آمریکا اطلاعت می کنند. همچنین تا زمانی که چین و روسیه هم در این تیم باشند قطعا تمایلی به توافق ایران و آمریکا ندارند چون در این وضعیت بیشترین منافع را از تحریم ایران می برند. نفت ایران را به بهانه تحریم ارزان می خرند و ما یحتاج ایران را به ما گرانتر می فروشند .پس بهترین راه مذاکره مستقیم با ارباب کشورهای اروپایی است
اصلا سرباز را ناز کرده و یا شاید سرباز در حین انجام وظیفه عنابستانی را زده باشه .
منم با قالیباف موافقم . اصلا مقصر اصلی سرباز بود و باید به اشد مجازات برسه!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
باید این سرباز را اعدام کرد چرا به عنابستانی که پاچه خوار است توهین کرده
این کلمه حباب سال‌ها‌ است گریبان ملت را گرفته
مانند آن است که ملت در حباب زندگی می کنند
این حباب چیست که دست از سر ملت برنمی دارد
این کلمه حباب سال‌ها‌ است گریبان ملت را گرفته
مانند آن است که ملت در حباب زندگی می کنند
این حباب چیست که دست از سر ملت برنمی دارد
رییس محترم سازمان نظام پزشکی، خودتی...
داداچ اشتباهی می زنی . همه ریس جمهور های قبلی گفتند حباب است ولی تا بحال نترکیده . دلار 31 تومن . کجا شد وعده ها
جناب سردار مردم از آینده خود نگرانند. شما راه حلی دارید؟
نه! مذاکرۀ مستقیم نه!

بخشی از صورت مذاکرات علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر خارجه با 5 کشور طرفِ برجام:

باقری خطاب به نمایندگان اعضای 4+1 : آقایان می‌دانید که هدف ما از حضور در اینجا لغو تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکاعلیه کشورمان است. ابتدا می‌خواهم از شما بپرسم که آیا با لغو تحریم‌ها موافقید؟
نمایندۀ روسیه: به شرطی که به مفاد برجام برگردید چرا که نه؟
نمایندۀ چین: نظر ما هم مانند نظر شرکای روسی است.
نمایندۀ آلمان: ما هم با اصل حرفی که نمایندۀ روسیه زد مخالفتی نداریم.
نمایندۀ فرانسه: همه چیز در گرو بازگشت تمام طرف‌ها به مفاد برجام است.
نمایندۀ بریتاینا: در اینجا هیچکس با اصلِ لغو تحریم‌های مربوط به برجام علیه شما مخالف نیست و همه چیز به نوع توافق بستگی دارد.
باقری: بسیار خوب! اما موافقت شما با لغو تحریم‌ها چه مشکلی از ما حل می‌کند؟ شما که همگی از قبل هم با خروج ترامپ از برجام و اعمال تحریم ها مخالف بودید! الان نظر دولت بایدن در این باره مهم است. آنها چه می‌گویند؟
نمایندۀ روسیه: خب چرا خودتان از آنها نمی‌پرسید؟
نمایندگان چهار کشور دیگر: درسته، چرا خودتان از آنها نمی‌پرسید؟
باقری: خب راستش ما مذاکرۀ مستقیم با آمریکا نداریم و برخی محافل داخلی در کشورمان هم اصرار دارند که از این طریق آمریکا را تحقیر کنیم!
نمایندگان پنج کشور: خب، با این وضع می‌گویید ما چه کنیم؟
باقری: شما نظر آمریکایی‌ها را در این مورد جویا شوید و به هیئت ما منتقل کنید.
نمایندگان پنج کشور: باشه. بهتره تنفسی داده بشه تا ما به هتل روبرو بریم و نظر تیم آمریکایی را در این باره جویا شویم.
[ساعتی بعد]
باقری: خب، آمریکایی‌ها در بارۀ لغو تحریم‌ها دقیقاً چی گفتند؟
نمایند روسیه: گفتند که به شرط بازگشت ایران به تعهداتش مخالفتی با لغو تحریم‌های مربوط به برجام ندارند.
نمایندۀ چین: من هم تصور می‌کنم هیئت آمریکایی نظرش چیزی شبیه همان بود که نمایندۀ روسیه گفت.
نمایندۀ آلمان: گفتند بستگی به رفتار ایران دارد.
نمایندۀ فرانسه: هئیت آمریکایی پرسید که منظور هیئت ایرانی از لغو تحریم‌ها دقیقاً کدام تحریم‌هاست؟
نمایندۀ بریتانیا: دوستان آمریکایی ما نظرشان این است که این موضوعی پیچیده است و نیاز به مذاکراتی دقیق و طولانی دارد.
باقری: شما که هر کدام یک چیز متفاوتی در بارۀ نظر هیئت آمریکایی مطرح کردید! من واقعاً متوجه نشدم که نظر آنها دقیقاً چیست؟ بالاخره با لغو تحریم‌ها موافقند یا نه؟
نمایندۀ روسیه: خب خودتان چرا از آنها نمی‌پرسید؟
نمایندگان چهار کشور دیگر: بله، درسته چرا خودتان نمی‌روید آن طرف خیابان از آنها بپرسید؟
باقری: قبلاً توضیح دادم که ما با آمریکا مذاکرۀ مستقیم نداریم و برخی محافل رسانه‌ای در تهران به ما فشار می‌آورند که ما باید هیئت آمریکایی را از این طریق تحقیر کنیم.
نمایندگان پنج کشور: خب حالا می‌گویید ما چه کنیم؟
باقری: بروید از آنها بپرسید که نظر دقیق و روشن‌شان در بارۀ لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران چیست؟
نمایندۀ روسیه: خب پس تنفس دوباره‌ای لازم است تا ما برویم و از آنها بپرسیم.
[ساعتی بعد]
باقری: خب نظر دقیق هیئت آمریکایی در بارۀ لغو تحریم‌ها چه بود؟
نمایندۀ روسیه: نظرشان همان نظر قبلی بود.
نمایندۀ چین: منم تصور می‌کنم نظرشان همان نظر قبلی بود.
نمایندۀ آلمان: همان نظر قبلی.
نمایندۀ فرانسه: همان قبلی.
نمایندۀ بریتانیا: قبلی.
باقری: من که چیزی دستگیرم نشد! بالاخره آنها به طور روشن و دقیق چه می‌گویند؟
نمایندگان پنج کشور: چرا خودتان از آنها نمی‌پرسید؟
باقری:....
نمایندۀ روسیه:.....
نمایندگان چهار کشور دیگر:....
[همین روند تا ابدالابد ادامه می‌یابد چون قرار است با فشار برخی محافل، آمریکا از این طریق تحقیر شود!]
جناب آقای قالیباف! نماینده مردم سربازی را که از همین مردم است و فقط می خواسته قانون را اجرا کند، هل داده. گناه کوچکی است؟ همچین می گید سیلی نزد، هل داد، انگار هل دادن جرمی کوچکتر از سیلی زدن است.
در فرانسه یک نفر شهروند فرانسوی به صورت شخص اول فرانسه سیلی زد حالا اینکه اشخاص تراز اول دولت های اروپایی چقدر نزدیک به توده مردم هستند بماند اگر در ایران بود خدا می داند چه اتهامهایی به سیلی زننده می زدند.
حالا در ایران یک نمانیده مجلس قانون شکنی کرده سرباز جلوی قانون شکنی را گرفته است کل تشکیلات بسیج شده که بگوید نماینده مجلس خطا نکرده است این رویکرد نشان می دهد قانون در کشور ما سلیقه ای شده و یکی از مهمترین نشانه های هرج و مرج کامل در کشور ماست این نماینده مجلس نه تنها باید برکنار می شد بلکه باید محاکمه و مجازات هم می شد اما هر روز که می گذرد سرباز را بدهکار می کنند.
واسی شما حبابه واسی ما مردم خونه خراب کنه.این شعارها و کارهای نمایشی شما ما رو بدبخت کرده یه بار اومدیم تو این دنیا نذاشتید زندگی کنیم
می خواهید نوبل اقتصاد رو بهتون بدیم دلار ۳۲۰۰ تومانی می خوان بکنیم ۱۸۰۰۰ تومان انتطار به به و احسنت هم داری
؟
البته مردم هم کلی ذوق می کنند می گن دلار ۳۰ تومان شد نمی گن ۴۰ درصد ارزان شد ( دلار ۳۰ تومانی)در عوض بیش ۵۵۰ درصد یعنی ۵ برابر و نیم نسبت به سال ۹۶ گرون شد
یعنی ۵.۵ برابر فقیرتر شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
دلار در اول 350 ریال بود.
دلار ۷ تومنی اول انقلاب شده ۳۱ هزار تومن بعد استاد می فرمایند حبابه. این همه استعداد خدادادی واقعاً در حد معجزه است.
اقای قالیباف مثله ان سرباز تمام شد و همه مردم کاملا و بیشتر و دقیق از موضوع خبر دارند نمی خواهد شما بیاٸید و ان را تفسیر کنید این مجلسی که شما دارید شاهکار قرن است......پس بریدن سر همان قانون وصل کردن خودتان.....
نه آقای قالیباف ، به جان خودت قسم، تقصیر مامور راهنمایی و رانندگی بود که هم به عنابستانی سیلی زد و هم او را هل داد
من پیشبینی میکنم درصورت توافق مجدد دلار میشه هزارتومان !!!
مو لای درز پیشبینی من نمیره و حتما حتما اتفاق میافته شک نکنید
اقای کوثری توی ایران همه چیز یا روی حباب است یا توی حباب.....
از تابناک خواهشمندم ک در این مورد خبری تهیه کند و به گوش مسئولان مربوط برساند.اتفاق خوبی در کشور ما افتاده مبنی بر تشکیل اورژانس اجتماعی. اما مشکلاتی در روند کارشون وجود داره. بعنوان نمونه دیده شده که کارکنان این مراکز بچه هایی رو که در وضعیت های اسفناک با والدین بی صلاحیت زندگی میکنند رو به خانه های امن هدایت میکنند، والدینشان از دادگاه نامه ای میگیرند که اینها به زور بچه ی ما رو از ما گرفته و متاسفانه دوباره این بچه ها را به والدین شان برمیگردانند. درحالی که برخی از این والدین معتادند و اصلا صلاحیت نگهداری از کودکانشان را ندارند. اگر پیگیری کنید شاید به راحتی بتوان این مشکل قانونی را حل کرد و این بچه ها را از آن وضعیت نجات داد
حباب یا غیرحباب، این وضعیت اقتصادی غیرقابل قبوله و داره به مملکت صدمه‌ی جبران‌ناپذیری می‌زنه.
مگه برجام اخ نبود خوب الان که همه چی دستتان است پاره کنید بزنید زیر میز بیایید
قرار بود هر کس دم از مذاکره بزند بزنیدش
تا دیروز سیلی زده بود امروز میگن هل داد فردا میگن سرباز مقصره!
سرباز چه رفتار خلاف قانونی کرده؟ چرا خود نماینده‌های مجلس به تخلفات هم رسیدگی می‌کنن؟ چرا دادگاه مصلح و مستقل این وظیفه رو بر عهده نداره؟
سیلی و هل دادن فرقی نمی‌کنه؛ مهم هتک حرمت اون سربازه. اون سربازی که مثل من و شما یه شهروند عادیه. اون نماینده با همه‌ی مردم چنین رفتاری داره؛ فقط موقعیت‌های که همیشه پیش نمیاد.
"حتی دولت تصمیم‌گیرنده نیست، چه برسد به فرد مذاکره‌کننده"
کوثری،قالیباف،فدوی و... نظامیانی که باید تو پادگان باشند ولی...
ظاهرا آقای قالیباف فیلم سیلی زدن نماینده را ندیده اند و یا ...
تابی جون اینطوری سانسور می کنی فردایی هم هستش ها .
ما به اندازه کافی خود سانسوری می کنیم .
جناب آقای مسئول نظام پزشکی
درامد پزشکان بویژه متخصصان در شهرهای کوچک هم کمتر از چندصد میلیون در ماه نیست، صحبت شما مثل اینه که بخوای یه تریلی رو زیر روسری مخفی کنی! . امکانش نیست برادر
پزشکان چون ازنخبگان جامعه هستند وبرای پزشک شدن هوش وتلاش زیادی لازمست وبعضی اشخاص بعلت بخل وحسادت نمیتوانندارخودبهترببیننددرجامعه باعناوین عوام پسندمثل ثروتمند بودن وامثالهم معرفی میشوندکه حسادت عوام رابرانگیزند این گزارش مدیرکل سازمان نظام پزشکی عین حقیقت است اکثرپزشکان لذتشان به درمان بیماران ومحتاجان سلامت است مطمئن باشید درتمام مشاغل یکی دودرصدزندگی لاکجری دارند اگربیشترنباشند پزشکان اگرکارنکنند هیچ درآمدی ندارند چون نه منشی آنها میتواندبیمارمعاینه ودرمان کند ونه شاگرد مغازه وحجره آنها درکشورمابدلیل اینکه پزشکان نخبه وبرجسته زیادداریم وازاین نظرباپیشرفته ترین کشورهارقابت میکنیم موردخشم عوامل استعمارکه با اشکال مختلف در جامعه پراکنده هستند مرتب موردهجمه قرارمیگیرند که باعث دلسردی آنهارافراهم کنند کمااینکه تامقدارزیادی هم موفق بوده اند
ایکومونیست ها خیلی از لیر ترکیه تعریف کردند واز ارودغان بعنوان منجی ترکیه

واز ترکیه بعنوان نمونه وسمبل تعریف کردند واز ایران خواستند از مودیل ترکیه

بکار گیرد اما واما امروز لیر ترکیه سریعتر از اسکیت روی یخ میرود بس توقعات

خالی بافیه .
دلار فقط بالا رفتن داشته. کی پایین اومده، که حباب باشه؟
در دولت قبل بالا رفتن دلار بخاطر سؤمدیریت بود در دولت فعلی حبابِ و کشورهای خارجی دست دارند!!!
موضع منطقی جمهوری اسلامی برای مردم نان و آب نمی‌شود.قرار بود دوستان شما بیان سر کار و معیشت مردم به مذاکرات گره نخوره.از روزی که رئیسی اومده دلار حدود سی درصد رشد کرده.دلیلش هم این هست که دولت نفت نمی فروشه بانک ها رو مجبور کرده اوراق قرضه دولتی رو خریداری کنند بانک ها هم از بانک مرکزی قرض می کنند یا نرخ سپرده رو می برن بالا.در هر حال با آمدن رئیسی پول ملی یک چهارم ارزش خودش رو از دست داده و تازه این شروع ماجرا هست.
کار آقایون شده فقط حرف زدن و شعار دادن و پول خوب گرفتن سر ماه همین و بس
کلمه حباب برای دلار واقعاً دیگر کاربرد ندارد و ملت میدانند که سیستم اقتصادی ما قادر به مهار قیمت ها نیست
عدد ۱۸۰۰۰ را دومین مرتبه امروز تکرار کردید
یک بار هم صبح‌در صفحه اقتصادی تان
تاسف اوره مرجع قیمت ما یک مجله شده در خارج از ایران
یک پیش بینی دیگه ،
احتمالا دایی بنده هم خاله میشود ..خخخ
ممنونم تابناک
جناب کوثری! حباب پیشکشتان. مردم رو با همین حباب ها بدبخت کردید.خواهشا اینقدر با شعور مردم بازی نکنید
نان سنگک بخورید خیلی مفید است
انشالله برجام انجام بشود و وضعیت مردم خوب بشود
در ضمن اگر بنده میتوانستم رئیس جمهور بشوم مشکل آب و کشاورزی و اقتصاد و …. کشور را در عمل و نه حرف و نه شعار حل میکردم
و با تبدیل کویر به زمین قابل کشت امنیت غذایی مردم را نیز تامین میکردم
همه این بالا و پایین ها حباب است و انشالله مذاکرات با معیشت مردم گره نخواهدخورد !!!
جناب فدوی! نظریه پردازان انقلابی شما در ظرف سه ماه دلار رو رسوندند ۳۰ هزارتومان .برنج ۷۲ هزارتومان . رب گوجه فرنگی ۴۰ هزارتومان . ماکارونی ۱۴ هرارتومان.مرغ ۳۲ هزار تومان. هنوز هم بگم. مشکل تفکر لیبرال و غیرلیبرال نیست مشکل ما عدم مدیریت صحیح است. افرادی در جاهایی انتصاب می شوند که هیچ تخصصی ندارند و فقط با رانت.
دلار پایین نمیره فقط بالا میره به لطف شما اقایان. حباب هم نیست واقعیتی است که مانند سیلی به صورت ملت رنجدیده می خورد. خوش باشید!
اقای سردار فدوی شما ایران زندگی میکنید ایا؟واقعا این حرف هایی که میزنی ادم شک میکنه که در جریان امور باشی!!
سرداربفرمائید اقتصاد را با نظر دوستان دیگری غیرازنظریه پردازهای لیبرال انجام بدهند تا دیگربهانه ای نباشد
احسنت بر غرضی
ما نفهمیدیم این حباب ها چرا هرروز بزرگتر میشود.آقای کوثری چراقبلا نظرشان درمورد حباب چیز دیگری بود.همه آقایان دلار ۳۰ هزارتومانی رافاجعه میدانستند اما حالا دلار ۳۱۰۰۰ تومانی برایشان فقط یک حباب است.یک سوزن بزنید تا بترکد.البته جنس این حباب ها ظاهرا از فولاد سخت است
نه میخاست گرد لباس سرباز بگیره
باید از عنابستانی تقدیرم بشه
آقای قالیباف یعنی نماینده حق داره هل بده ومامور چه تخلفی انجام داده بودکه فرمودید، آیا جلوگیری از تخلف جرم است
هرجای دنیا دستت به مامور بخوره زندانی میشی وای به حالت نماینده هم باشی که قطعا از سیستم حذفت میکنند
فقط ایران هست که مامور با دار و درخت و تزیینات تفاوتی نداره
جناب کوثری
تا ۵۰ هزار هم حباب است؟
حرف بی ربط می زنه.....تو مدیریت جنگش چه گلی به سر مملکت زد که تو سیاست و اقتصاد بخواد بزنه
نظامیان آزادانه در همه موارد عیر نظامی صحبت میکنند و نظریه میدهند ولی غیر نظامیان حق صحبت در مسائل نظامی را ندارند.
آره آقای کوثری دلار 31 تومنی خیالبافی ست تو این مملکت همه چی خیالی ست پراید 170 میلیونی خیالبافی ست خونه های لاکچری مسئولین هم خیالی ست آقازاده هایی هم که بین جمهوری اسلامی و بلاد کفر مرتبا در سیر و سفر هستند خیالی ست خلاصه همه چی آرومه آقای کوثری چقدر خوشبخته
لجبازی یک عده و هدایت یک عده تحریم زندگی ۹۰ درصد یک ملت رو نابود کردن آقابان سروران عزیز اگر شما انرژی منحوس هسته ای رو برای بقای ما آرامش ما و نسل بعدی ما میخواهید ما بلند فریاد میزنیم برادران عزیزان دلسوزان ، شما ما و نسل بعدی رو با سیاست های خود نابود فرمودین بگذارید با خیال راحت نفس های آخر را بکشیم لطفا شکنجه ندهید
والله بالله تالله ما نمیخواهیم شما ما را ریتگار فرمایید ما نمیخواهیم بقول شما زندگی ما نسل فعلز فدای نسل بعد بشه این نظر ۹۰ درصد این ملته باور ندارید رفراندوم برگزار کنید
سرباز به انابستانی سیلی زده وانابستانی برای اینکه دوباره سبلی نخوره سرباز را آرام حول داد چیزی نشده که این همه سرو صدا راه افتاد سربازه از عنابستان عذر عواهی کرد وقضیه بخیروخوشی تمام شد
این آقای کوثری بالاخره نظامیه یا مجلسی؟ یا هردوش؟ چهارسال نظامیه چهارسال نماینده مجلس!!!!!!
دادگاه عنابستانی را محکوم کرد و آقای رییس می گن که فقط سرباز را هل داده است. ای عجبا!!!!
من همیشه دیگران را تشویق می کردم که بمونن و هر کاری از دستشون بر میاد برای کشور بکنند. ولی خودم دیگه بریدم و توی ۴۴ سالگی دارم می رم کلاس زبان که راهی برای مهاجرت پیدا کنم. متاسفانه هیچ امیدی به بهبودی نیست. هیچ هیچ
خود عنابستانی قبول کرده این قالیباف مثل اینکه در جریان امور زیاد نیست
من فکر میکردم کف صابونه نه حباب!
زندگی ماست که حبابه
جناب ایمانی اینکه اصولگرایان زودتر به تشکیلات و کار گروهی میرسن دلیلش زرگ بودن یا سیاستمدار بودنشون نیست، اصولگرایان به نهادهای قدرت آویزونن و بالاجبار تو مسیر ریل گذاری شده میفتن و حرکت میکنن. اصولگرایان رو از سازمان تبلیغات، دفاتر ائمه جمعه و حوزه، نهادهای نمایندگی ولی فقیه در ارگانها، بسیج و سپاه جدا کنین بعد خواهید دید که در میدان سیاست هیچی نیستن، سازمان رای شون وابسته به نهادهای مذکوره
اکونومیست اشتباه نکن توی ایران چیزی که بالا رفت پایین نمیاد
احتمالا تا ۶ ماه دیگر ، قالیباف خواهد گفت : سرباز راهور به

گوش عنابستانی سیلی زده است !!!!!

اکثر موضعگیری ها و قضاوت های مسولان ما این مدلیه !!!!
عناب جان سیلی نزد دلار ارزان می شود پزشکان زیر خط فقر و. صدالبته مردم همه اینها را باور کردند بجان آون سرباز چموش باور کردیم
900 میلیارد دلار پول بلوکه شده کشور میشه کل زیر ساخت‌های یک مملکت رو میشه از نوع ساخت؟؟ مملکت روی گنج خ ابیده ایرانی به گدایی افتاده
900 میلیارد دلار پول بلوکه شده کشور میشه کل زیر ساخت‌های یک مملکت رو میشه از نوع ساخت؟؟ مملکت روی گنج خ ابیده ایرانی به گدایی افتاده
خاتمی ۸ سال دلار ردی ۹۰۰ تومان فیکس کرد ،فقط بخاطر تعامل سازنده با جهان بود. ولله ۱۸ هزار هم زیاده ؟؟ دلار سال ۹۶ سه هزار بوده ولله قسم اگه ۹۰۰ میلیارد دلار وارد کشور بشه انوقت ریال میشه ۲۰ دلار ؟؟؟ چه خبره مملکت که پول افغانی ۳هزار برابر ریال شده ؟؟؟
لطفا از ریس نظام پزشکی بپرسید خط فقر چند است.
همینطور بپرسید متوسط دریافتی کامل یک پزشک متخصص چشم- ارتوپدی-زنان-زیبایی با در نظر گرفتن کارانه چقدر است.

لازم به ذکر است که متوسط به معنای جمع دریافتی تمام افراد تقسیم بر تعداد کل آنها همچنین برای ما بدیهی است که دریافتی پزشک متخصص بستگی به مکان و ساعات کاری و تخصص او دارد.
دلار ۳۰ هزارتومانی حبابه
پراید ۱۸۰ میلیونی حبابه
مسکن چند ده میلیاردی حبابه
سایدبای ساید نیم میلیاردی حبابه
بالا حبابه
پایین حبابه
وسط هم حبابه !!!
کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر: از دریافت حقوق و مزایای ماهیانه صرف نظر کردم
رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه شورای‌عالی گفت: شرایط زندگی من به گونه‌ای است که می‌توانم آن را اداره کنم. هلال‌احمر نهاد عام‌المنغعه است و بنا دارم هیچ منفعت مادی از خدمت در این مجموعه دریافت نکنم.

این حرکت کولیوند با باعث تشکیک و تمسخر و ایجاد سوال از سوی پرسنل شد‌ که آیا هنوز کولیوند از منافع درآمدهای چندشغلگی و در آمدهای پنهان در خاتم و اورژانس و شرکتها و... بهره مند است که نیازی به حقوق هلال احمر ندارد؟
جناب کوثری فعلا این حباب ها دارد راه تنفس مارا تنگ وتنگ تر می کند. امیدوارم به خفگی نرسد.
اقای فدوی متأسفانه چیزی که درکشورمانیست عدالت شمابه فاصله طبقاتی که نگاه کنیدمیبینید به حقوقهای نجومی نگاه کنید میبینید مگه کسی که سرخود هرماه 500میلیون حقوق برمیداردمجرم نیست چرامجازات نمیشود چون پارتی داردوخیلی کسانی هستند که بخاطرمنفعت خودشان مردم رابه فلاکت انداختند
وقتی رییس مجلس از کسی که خلاف کرده دفاع کنه یعنی این مجلس مف.. هست و ازش نمیشه انتظار کار داشت!
جناب فدوي فعلا كه نه عدالت هست نه توسعه نه فقر از بين رفته شايد اگرهركس در موردي كه حوزه مسئوليت اوست سخن بگويد اوضاع كمي بهتر شود
جناب دکتر سردار خلبان! فیلمش رو ندیدید؟
ما که پایین آمدنی را ندیدیم حالا شما بگو بالا و پایین آمدن نرخ ارز
آقای قالیباف،
اگر این اتفاق بر عکس افتاده بود میگفتید،
سرباز به نماینده سیلی نزد به یک ملت سیلی زد!
حالا چون سرباز دستش به جائی نمیرسد باید او را بی ارزش دانست ؟
اصولگرا و اصلاح طلب دیگر معنی ندارد بفرمائید بستگان درجه یک و بستگان درجه ۵
کوثری جان. یک ذره برای شما چقدر است؟ پنج هزار تومن یک دره است؟ اینطوری مملکت را اداره میکنید؟ مرد حسابی ارزش پول ملی در طی دوسال ششصد ،هفتصد درصد پایین اومده همینطور ذره ذره !! تو کشوری که روی روال عادی اداره شود یک درصد پول ملی ارزشش کم شود دولت ان کشور سقوط میکند اونوقت در طی دوماه بیست درصد ارزش ریال کم شده هیچ اتفاقی هم نمی افتد!!!!
به نظر میرسد توافقاتی انجام شده و دولت قصد فروش دلارهای آزاد شده به قیمت ۳۰ هزار تومان را دارد وقتی دلارها را فروخت اعلام میکنند توافق شد بعد میگن نشد بعد میگن شد و خلاصه همین داستان تکرار میشود .
تا چند وقت دیگه میگن سرباز به نماینده سیلی زد
چرا آقای خاندوزی جوابگوی وضع موجود نیست؟؟؟؟
جناب کوثری. وقتش نرسیده حباب ها بترکند. هر دفعه کلمه حباب این یک حقیقت است نه حباب چون در زندگی ما واقعا تاثیر مستقیم دارد نبض شهر و کشور شده دلار باید از این موسیقی حباب خارج شویم و نیاز به جراحی اساسی دارد
مملکت داره نابودمیشه ایناهنوزسراینکه سیلی زدیانه؟هل دادیاکشیدش موندن!
با سلام: جناب آقای کوثری بله این بازی است که همیشه بازنده آن مردم شریف هستند که هر روز مشکلات معیشتی و درمانی آنها سخت و دردناک تر می شود.
برای ماحباب است برای ملت حیاب نیست که اجناس روزبه روزگران میشودحاج اقانشسته تومجلس ملت صبرو تحمل داشته باشند
کدام پایین؟؟؟؟؟ فقط بالا می رود و از شما هم کاری ساخته نیست. خودتان را گول می زنید؟؟؟؟
جناب کوثریاز تظر شما این بالا پایین ها چیز طبیعیه ولی از نظر ما یعنی زلزله تو زندگی خیلیامون
من نمی‌فهمم چیزی که فیلمش هستو چرا اینقدر روایت متفاوت ازش در میارید. آقا فیلمش بود و همه دیدیم . خدا میدونه چیزایی که مدرکش نیستو چطوری تحریف کردید
آقای قالیباف . از نظر شما سربازی که جلوی ورود ماشین شخصی به خط ویژه را گرفت تخلف کرده است؟؟
نماینده ای که از قدرت خود در کوچک ترین مسئله سو استفاده می‌کند قطعا در جای دیگر هم اینکار را می‌کند.
و همه دیدیم سیلی زد
نمیدونم چرا این حباب اینقدر محکمه که زندگی 80 میلیون ایرانی رو با خودش بالا و پایین میبره. حبابها وزن خودشونم بزور تحمل میکنن
گلريزون كنن به حساب اين پزشكان ميلياردرتا گرسنگي نكشند.
ملت روچي حساب كردن آخه؟؟؟؟
فقط بخاطر منافع شخصی و جناحی، مملکت رو به گند کشیدین. مردم بدبخت هرروز فقیرتر میشن شماها هنوز شعارها و حرفهای سالها پیش رو تکرار میکنین
حباب هم باشد بالاخره واقعیتی هست که عمل میکند و اثر دارد و اقتصاد را فلج و معیشت مردم را خراب کرده
پیش بینی هاتون چرته
الان این حباب است یعنی چه؟ تاثیری روی قیمت ها ندارد؟ این حباب هایی که الان برای همه چیز وجود دارند کی می ترکند؟
ریس مجلس نباید نقش ماس مالی را برای رفتار عنابستانیها داشته باشد
اصلا عنابستانی با پلیس برخورد نداشته اما به عنوان بدنه قانون گذاری در حال شکستن قانون و عبور از مسیر ممنوعه را داشته حالا اگر رانندش این کارو کرده فردی که نمیتواند راننده خود را کنترل کند چگونه ....در ژاپن که اعتقاد خاصی معمولا به دین ندارند اگر مسئولی چنین قانون شکنی را میکرد خودش استعفا میداد در اینجا یعنی جهان سوم استعفا پیشکش توجیه هم میشود
زمان دولت دوازدهم بالا رقتن دلار حباب نبود؟! حالا حباب شد
باید دلار را حذف کنیم مانند ترکیه
از 8 سال پيش دلار حباب دارد وهميشه هم حباب اش حچيم تر مي شود با اين وعده وعيدها خسته نشديد اين همه دروغ بس نيست چقدر اين ملت را شماها سركار مي گذاريد رزق وروزي ملت به برجام وقيمت دلار گره خورده وشماها از اداره كشور عاجز وناتوان هستيد مسئولين كشور از رياست جمهوري گرفته تا نمايندگان مجلس هيچ كدامتان به فكر ملت فلاكت زده نيستيد فقط دورغ تحويل ملت مي دهيدچون خودتان واطرافيان تان بي درد هستيد ودرد ملت را نمي فهميد
این‌ها حباب است و ان‌شاءالله سیاست دولت این است که جلوی این‌ها گرفته شود و این موارد به آنجا [مذاکره] گره نخورد.!!!!!!!!!!!
حباب رو که قبلنا گفتن و تکراری شده یه حرف جدید بزن
شما مگه مقامات قبلی رو مسخره نمیکردین که میگفتن حباب هست چطور شد خودتون هم که حرفای اونا رو می زنید.
قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد
یک مدت که بگذرد نقل قول خواهد شد که نماینده محترم را زیر باد کتک گرفته اند و سرباز بدبخت مقصر بوده است
اقای دکتر قالیبافت در دادگاه ثابت شده نماینده محترم به سرباز ناجا سیلی زده !!
توی ایران فقط جان انسان ارزان است
بزک نمیر بهار میاد دلار 18 تومانی میاد !!!!!!
در اکثر کشورها و من جمله کشور عقب مانده ای همانند امارات کادر درمان و پزشکان از پرداخت مالیات معاف هستند و بیشترین حقوق را در جامعه دریافت می کنند چون انها میدانند که سلامت جامعه از همه چیز مهمتر است که افراد سالم تحویل جامعه بدهند و مشاغلی مثل دلالان و بازاریان بیسواد و غیره جایی ندارند و کسی نمیتواند از طریق دلالبازی به ثروتهای باداورده دست یابد..
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
البته میان دعوانرخ تعین نکنید اگرکشورامارات عقب افتاده است کشورعزیزما درچه جائی قرارداردآیاتاکنون به امارات سفرکرده اید بامتوسط درآمدسرانه اهالی آنجارا میدانید ویااعتبارپاسپورت امارات که نمادی ازاعتبارشناسنامه افرادجامعه ای است رامیدانید یاچون کشوری اسلامی است به آن علاقه ایندارید
اگه سیلی نزده بود الان اون سرباز در اتفرادی بدد
این حباب دلار که جناب کوثری و امثال ایشون 30 ساله ازش حرف میززند و هی میگن این گرانی دلار حبابه..نمیشه یبار این حباب را بترکونید و برا همیشه به زندگیش پایان دهید دیگه نیاد سراغ دلار و طلا و ماشین ..این جو روانی و حباب رتا تعریف کنید ببینیم یعنی چی؟؟مر حسابی حباب نیست واقیته از سو مدیریت شماها و ناکارامدی در عرصه سیاست و مدیریت و باعث این بدبختیها شده و حباب ایجاد کرده ..شماها فقط این حباب ها را به نفع خوداتن ایجاد میکنید
آقای فدوی شما تا به امروز چندتا کتاب اقتصاد خواندید که اینقدر مطمئن حرف می زنید همان توسعه یی که شما در کنارش عدالت را قرار دادید هم توسط همین تئوریسین های لیبرال نوشته شده است
رویای برجام، همان رویای دلار 18 هزار تومانی است!!!! چرا باید دنبال برجامی بود که قرار بود آتش بزنید!!!!
آقای قالیباف، سرباز هم می گه اگر شما راست می گی و سیلی نزده پس چرا در دادگاه محکوم شده. متاسفانه دروغگویی در این مملکت هزینه نداره.
وقاحت در مسئولین موج می زند
آقای کوثری توجیه باند روحانی هم حباب بود...
جناب کوتری حباب های خود ساخته شما نترکیده زندگی ما رو ترکونده بخدا برای شما حبابه برای ما بمب هسته ای هست
مشکل اقتصاد در ایران اقتصاد لیبرالی نیست مشکل در این است که اقتصاد لیبرالی را با اقتصاد اسلامی من درآوردی مخلوط کرده اید
اقتصاد لیبرالی در جای خودش قابل بحث و استفاده است و اسلام هم یک سری دستورات دارد که در جای خودش محترم است اما چیزی که باعث مشکل شده است نفی اقتصادی است که جهان با آن کار می کند و مخلوط کردن آن با نظریات من نادرست است که اساساً پایه علمی ندارد
چرا ریس مجلس ما باید انسانی باشه که به این راحتی واقعیت را نگاه نکنه دورببن دیده نردمم دیدن شهادت دادن بعد خود اقای عنابستاتی گفته عذر خواهی کرده سوابقی هم موحوده بجه مردم را زده حالا ریس مجلس یکباره همه چیز رادبه باد میده چرا؟ بجای مجازات اقای عنابستانی مطرح کردن این موضوع در مجلس تا عبرت بقیه اقایون بشه در صدد لاپوشانی بر میاد
جناب قالیباف شکایت نیروی انتظامی برعلیه عنابستانی مبنی به زدن سیلی به گوش سرباز درحین انجام وظیفه قانونی راکذب میدانید .پس چه دلیلی داشت ایشان به دنبال رضایت ایشان باشد وهول دادن با محکومیت سنگین مواجه نمیشود قانون گزار که خود قانون را رعایت نکند برای مملکت فاجعه بار است
جل الخالق!!!!!! در کشوری که پزشک هم زیر خط فقر باشه وای به حال و روز ما کارگرها
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
حقیقت تلخ است وباورکردنش شعورمیخواهد
در مورد آقاي قاليباف و سرباز راهور فقط بايد گفت رو كه نيست سنگ پاي قزوينه
(کوثری: این بالا پایین رفتن دلار حباب است)

سلام

اقای کوثری

اولا بالا هست ولی پائنی در کار نیست

ثانیا چطور در دوره روحانی این بقول شما بالا وپائین ها نشان از ضعف و بی توجهی دولت بود ومقصر دولت که نمی تواند کنترل کند

اما الان شده حباب ؟

باز دم شما گرم

بهتر کیهان که ان دوره انطور وصف و این دوره را کار دشمن می خواند
عنابستانی به سرباز سیلی نزد به قانون سیلی زد یا هل داد آقای قالیباف متوجه میشید
(قالیباف: عنابستانی به سرباز سیلی نزد؛ هُل داد)

ایشان حق دارد حمایت کند

چرا که نقش پدر را می خواهد بازی کند

اما متاسفانه فراموش کرده اگر نقش حمایتی پدر هم خطا باشد منجر به عواقب بدی میشود
از دلار ۱۰۰ تومنی تا دلار ۳۱۰۰۰ تومنی دارین همین حرفها رو میزنید. زن بود تا حالا از شوهرش ۴۰ بار به خاطر دروغهاش طلاق گرفته بود. ما چی کار کنیم از دست شماها؟
(مطهری: فعالان سیاسی سکوت کرده اند چون امید بازگشت به قدرت ندارند)

مگر هنوز شما دلخوش به (امید) هستید

بابا ایول دمت گرم

کاشکی ی کمی از این دلخوشی تو مردم هم داشتند
برای به نتیجه رسیدن مذاکرات فقط وفقط باید با امریکا مستقیم گفته گو کرد در غیر این صورت مثل اینه که با دلالان مذاکره کنیم؟
"بسیاری از پزشک‌ها زیر خط فقر هستند": یک دروغ بزرگ!
والا مادیگه ماهی شدیم انقدر تو حباب زندگی کردیم :(
چه جمله آشنایی... قیمت دلار حباب است....
بس است تو رو خدا..... از خدا بترسید.. آدم های قوی اقتصادی معمولاً هوش و مشام اقتصادی خوبی دارند گول این حرف ها را نمی خورند.. مردم فقیر و ندار هستند که حرف نادرست شما را باور می کنند بیش از این مردم عادی را با حرف هایتان متضرر نکنید... بذارید اونها هم تصمیم درستی بگیرند.
بالا پایین میره؟ نه استاد اشتباه دیدین. یه چیزی داره سقوط می کنه که اونم ارزش پول ملی ماست.
این چطور حبابی هست که ۱۲ سال هست بالاتر می رود و نمی ترکد کاش شرکت های حباب ساز لامپ هم این گونه حبابی می ساختند که روز به روز محکم تر و نشکن می شد.
حباب نیست بالون است دیگه!
بیشتر پزشکان متخصص حقوق بالای 100 میلیون دارند،خط فقر دکتر ها با مردم عادی فرق می کند.
با سلام واحترام
دیشب سخنگوی وزرات خارجه آلمان شرایط ایران برای بازگشت به برجام و توافق ، را رد کرده و غیر واقعی خوانده است.
بدیهی است که دستیابی به دلار 18500 تومانی که خواست مردم است بدون توافق اتفاق نمی افتد واین یعنی فشار بیشتر برمردم ایران.
حباب میشه نوسان حدودا 500 تا هزار تومان نه اختلاف نرخی که خودتون میگویید قیمت واقعی دلار 18000 تومنه تا 31000 تومان
حالا اگر سرباز راهور عنابستانی را هل میداد احتمالا میگفتید سرباز به روی نماینده اسلحه کشیده
در مورد زیر خط فقر بودن پزشکان
جامعه ی پزشکان-دندان پزشکان نسبت به سایر اقشار تحصیل کرده دارای یک رانت ویژه هستند و به هیچ عنوان سطح درآمدی آنها با دیگر دکتراهای حرفه ای قابل مقایسه نیست. معلوم است که رئیس نظام پزشکی که خودش پزشک است (و هیچ دلیلی هم ندارد که پزشک باشد ولی همیشه هست) چنین حرفی می زند. آنها خودشان خوب می دانند که اوضاع از چه قرار است. پزشکان فقیر هم داریم، اما انها کسانی هستند که تازه فارق التحصیل شده اند و تشکیل زندگی داده اند و وام های رانتی که به آنها تعلق می گرفت را گرفته اند و اکنون دست آنها خالی است. اما همین افراد 10 سال دیگر از لاکچری ترین زندگی ای که می توان از طریق تحصیلات بدست آورد (نه کارآفرینی) برخوردار خواهند بود
اقای کوثری 40 سال است این حرف ها را میشنویم یک بار از زبان اصلاح طلبان حالا هم از زبان شما به اصطلاح اصولگرایان یک جمله یاد گرفتید آن هم حباب است اصلا بفرمایید اصل زندگی حباب است و خیال همه را تا قیامت راحت کنید
این حباب اینقدر بزرگ شده که در حال انفجار کل ایران استتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
فعلا که دولت جدید نرخ تسعیر دلار را دربوجه سال 1401 مبلغ 23 هزار تومان به مجلس پیشنهاد داده است . نتیجه اینکه نرخ دلار آزاد در سال آینده و در شرایط اقتصادی خیلی خوب ، بالای 30 هزار توان خواهد بود . درسال جاری نرخ تسعیر ارز 17 هزار تومان است ، آنوقت چگونه است که نرخ تسعیر از سوی دولت 6 هزار تومان افزایش خواهد داشت و قیمت دلار آزاد به 18 هزرا تومان برسد ؟؟؟؟!!!!
جناب کوثری،همین حبابی که شما از آن به سادگی نام می‌برید هر سال بدتر از سال قبل کمر این ملت را زیر بار خودش خم کرده،باور به اینکه شما مسئولان در این کشور زندگی می‌کنید روز به روز برای مردم سخت تر میشه.
پس پزشکانم به قول رئیس نظام پزشکی حتما زیر 3میلیون تومن حقوق میگیرن، خوب تازه دردکشیده میشن. اما واقعیت چیز دیگه میگه
با سلام
من پیش بینیم در مسایل اقتصادی بسیار ضعیف است و سواد این کار را ندارم ولی می خواهم یک پیش بینی اقتصادی را در سایت شما بکنم. در دوره 8 ساله احمدی نژاد دلار تقریبا 4 برابر شد در دوره روحانی تقریبا 6 برابر در دوره ریسی بیش از 8 برابر خواهد شد یعنی بالای 200 تا 250 هزار تومان. خلاصه :
1- خواستم بگم قیمت دلار حباب نیست حرف آقایون حبابه.
2- قیمت دلار در هر دوره ریاست جمهوری بالا می رود و جالبه که میزان افزایش ان نیز خطی نیست و هندسی افزایش می یابد.
با تشکر به امید فردایی بهتر
حرف مفت !!!
حالا دلار 18 هزارتومان شود ایا قیمت ها پایین میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته که نه! مگه قبلا دلار تا 30 هزار تومان نرفته بود، قیمت ها بالا رفت و بعد تا 21 هزارتومان هم پایین امد ولی قیمت ها پایین نیامد دوباره سیر صعودی داشت تا مجدد به 30 هزار تومان رسید و هر هفته مجدد قیمت ها بالا رفت، بالا رفتن دلار رو افزایش قیمت ها تاثیر می ذاره؛ اما پایین امدن روی کاهش قیمت ها خیر!
پس کی دلار باید بشه 12هزار تومان ...............
........ ای وای بر ما و ای وای بر شما ......
دلار 18000 توماني توهمي بيش نيست چون به نتيجه رسيدن برجام منافع خيلي ها را تهديد ميكنه ...
دروغ نگید پزشکان اصلاً نمیدانند فقر چیست
تو ایزان همه چی حباب است. اگه این و بلد نباشید چی میگید
با سیلی هل داده:))
کدام قابلیت دروغگویی دارند ، انسان یا دوربین ؟
احیای برجام, عزم اراده و عرضه می خواهد. انشاا... که این دولت دارد
تو دولت قبل فاجعه بود ولی تو این دولت حباب!!!!
آخرش میگن سرباز عنالستانی رو زده در رفته
میان فقر من با فقر پزشکان تفاوت از زمین تا آسمان است!!!!
در اسلام بزرگان بایدد پشت مطلومین بایستند مه پشت گردن کلفت ها؟ آقای قالی باف فیلمش هست خواهشا به مردم توهین نکنین
من هنوز نفهمیدم این کوثری قبلا نظامی بود بعد نماینده مجلس شد بعد دوباره نظامی شد حالا نماینده مجلسه!!!! چطور می شه برای نمایندگی مجلس از نظامی گری استعفا بدی بعد دوباره برگردی نیروی نظامی؟؟؟؟!!!!!! یا استعفا کشکی بوده یا تخلف کرده ...
چرا قبح بری از اعمال مخصوصا دروغ ریخته بقدری که دیگر مثل روز روشن دروغ واضح گفته میشود حتی مسئولین
جناب قالیباف فیلم سیلی زدن عنابستانی دست به دست میشد و همه دیدن !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بجای برخورد چه دلیلی دارد اینقدر حمایت
آقای گلیم باف هر چه دل تنگت می خواهد بگو
منم مثل آقای کوثری اگر یک حقوق خوب آخر ماه میگرفتم و آردم ر ریخته بودم و الک آویخته بودم نگران نبودم

متاسفانه افرادی متولی اقتصاد و سیاست خارجی ما هستند که بسته شدن و یا گشایش اقتصادی مردم تغییری در حالشان ندارد
برای تو حباب است برای مردم واقعیت است آقا کوثری گوشت و مرغ و برنج که حذف شد پس بگذارید اشکنه را بی دغدغه بخوریم
آقای عنابستانی به خاطر آبرویش مجبور شد معذرت خواهی کند وگرنه جسورتر از این حرفها بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
آبرو؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
این قالیباف نیست که واقعیت درگیری نماینده مجرم با سرباز را تعیین می کند! بلکه ادله و مدارک و حکم دادگاه و تقاضای عفو و بخشش این نماینده است که این واقعیت را بیان می کند.
بهتر است آقای نماینده و آقای قالیباف بیشتر از مسئله را هم نزنند وگرنه مشکلی که در هر صورت پایان یافته دوباره مشکل ساز میشود!
ای مردم محض راضی خدا به این پزشکان بدبخت و فلک زده کمک کنید، انشاالله خدا خیر دنیا و آخرت به شما بدهد
آخه بنده خدا این چه مهمالاتی که می بافید، واقعا شرم و حیا نمی کنید
الان دلار حبابه تکلیف چیه؟
یهنی هیچ چیز گرون نمیشه؟
خدا یا شکرت
آقای کوثری از کجا فهمیدید حباب است

مردم را چی فرض می کنید

این حباب است یا کباب یک متری برای دلواپسان
بنده از عنابستاني حمايت نمي كنم ولي شما هم بجاي ايشون بوديداگه سربازي به شما مي گفت هر خري هستي براي خودت هستي ،حتما اون سيلي رو ميزدي.چون ما برخورد بعضي از برادران نيروي انتظامي رو در خيابان بامردم مي بينيم.اگه حالا بجاي عنابستاني يكي از همين مردم به سرباز سيلي ميزد،هيچكس طرفداراون سرباز نبود.
باسلام
رسانه محتر م تابناک شایسته هست حرفه‌ای تکراری
وبی محتوا مثل دلار حبابی هست ،فلانی تو گوش سرباز نزده ودر آخر اینکه حرفه‌ای تاریخ مصرف گذشته رو منتشر نکن
در ضمن آقای قالیباف هم از باید ونباد دست بردار
بفکر گرفتاری مردم باشین همینا یی که بشما رای دادن
تابناک کم لطفی نکن ، منتشر کن
رییسش نظام پزشکی تورا خدا مسخره نکن خودتو2درصد یعنی چه کدوم تخصصی زیر فقر است عمومی هم کمند برای خودتان نبر و ندوز
درود بر تابناک
تشکر از انتشار
کاش دستمزد کارگر هم حباب داشت
از این داستان که پزشک زیر خط فقر است بخوان که ملت کارگر وکارمند بد بختها چه می کشند وانها چند متر زیر خط فقر بسر می برنند ؟
رونوشت :
جناب رهبر عزیز
جناب ریس جمهور
جناب مجلسیها
جناب مسئولین بخصوص میر کاظمی
وتندروها وهیئت مذاکره کننده لفظ نه مذاکره با امریکا همگی جهت اطلاع واقدام لازم با تدبیر؟...
در ایران واژه دشمن در سیاست و حباب در اقتصاد باب شده تا نا کارآمدی خود را با آن بپوشانند....
اولا جناب کوثری باور کن مادر بزرگ من هم این را می داند ولی امثال جنابعالی باعث این موضوع هستید و خلاص ما خلق الله هم که فعلا زیر بار فشار کمر خم کردیم
قانون چقدر در کشور ما خوار و ذلیل شده که یک نفر در حد عنابستانی و با چند هزار رای قانون را زیر پایش له کرده طلبکار هم هست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار