بازدید 10778

وزیر پشت باشگاه‌ها درآمد؛ شکست مافیای فوتبال

کد خبر: ۱۰۹۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 04 December 2021

وزیر ورزش و جوانان با حمایت قاطع از حقوق باشگاه‌ها در کسب درآمد مشروع و قانونی از تبلیغات محیطی بر ضرورت اجرای این طرح توسط هر باشگاه تاکید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمایت حمید سجادی از پیشنهاد آجورلو مدیرعامل استقلال در واقع حمایت از حقوق قانونی باشگاه‌ها برای استفاده از حق تبلیغات محیطی است.
حقیقت این است که تقریبا همه باشگاه‌ها از ابتدا با این طرح موافق و با شرایط فعلی اداره تبلیغات محیطی و درآمد ناچیزی که سازمان لیگ از این محل پرداخت می کرد مخالف بودند. با این وجود ترس از کارشکنی و تقابل با برگزار کننده مسابقات و مشکلاتی که احتمالا در پی این نزاع برایشان ایجاد می شد موجب شد باشگاه‌ها استقلال را در این مبارزه تنها بگذارند.

وزیر پشت باشگاه‌ها درآمد؛ شکست مافیای فوتبال
حتی به گفته وزیر ورزش ، پرسپولیس هم منتظر است در صورت موفقیت استقلال در اجرای این طرح به دنبال استفاده از درآمد تبلیغات محیطی باشد در حالی که اگر سرخ‌‎ها هم از ابتدا در این مسیر با رقیب همراه می‏شدند خیلی زودتر می‌‏توانستند حقوق خودشان را در این بخش زنده کنند.

با این وجود جدال استقلال و سازمان لیگ در هفته های گذشته به جاهای باریکی کشیده شد و حتی گفته می‌‎شد رئیس سازمان لیگ تهدید کرده دربی را با تبلیغات محیطی استقلال برگزار نمی‏‌کند. حالا ورود به موقع و قاطع وزیر ورزش تکلیف را برای اهالی فوتبال مشخص کرده است.

حمید سجادی بر خلاف وزرای قبلی خودش به جای مداخله‌‎های ویران‌گر و استفاده از رانت و لابی برای انتصاب مدیران ارشد و میانی دو باشگاه با ورودی به موقع و سازنده از حق درآمدزایی همه باشگاه‌ها به سود منافع فوتبال دفاع کرد و در جایگاه حکمیت حرف آخر را در همین ابتدای راه زد.
حالا نه تنها استقلال از تبلیغات محیطی بازی‌‎های خانگی خودش به پشتوانه حمایت وزیر استفاده می‏کند بلکه سایر باشگاهها نیز با آگاهی نسبت به حق قانونی خودشان هراسی از کارشکنی‌ ‏های برگزارکننده مسابقات لیگ نخواهند داشت و حق خودشان را مطالبه می‏کنند.
اتفاق امروز که پایانی بر دوره عدم شفافیت و نفوذ مافیای فوتبال به شمار می‌‏رود می‌‎تواند یک گام تاریخی برای تکیه کردن باشگاهها به درآمدهای مشروع و قانونی فوتبال و دست‎یابی به حقوق خودشان در این حوزه باشد.
تبلیغات محیطی، حق محتوای مسابقات ، حق پخش بازی‎ها و در ادامه کپی رایت همچنین سایر روش‏های درآمدزایی متداول در جهان تنها راه حلی است که می‌‏تواند اولا فوتبال حرف‌ه‎ای ایران را زنده نگاه دارد، وابستگی باشگاهها به بودجه دولتی را قطع کند و حتی در ادامه زمینه رقابت در عرصه‎های بین‌المللی با ظرفیتی فراتر از انتظار را فراهم سازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
حالا همون مافیا زیر پاشو خالی میکنه
نتیجه انتخاب دولت انقلابی یعنی همین .
خدا خیرت بده سید محرومان که از موقعی که آمدی همه چی را متحول کردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
واقعا!!!!!!!!یعنی شما افزایش 30درصدی قیمتها و کاهش شاخص بورس و افزایش قیمت دلار و طلا را نمی بینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متحول شده یا متهوع
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
خدا رو شکر از مدیریت آکواریومی تدبیر و امید راحت شدیم.نمونه ملموس همین وزارت ورزشه....
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
خدا را شاکریم
مرغ و برنج ارزان شد
لبنیان ارزان شد
بهداشت رایگان شد
دیگه کسی دلار نمی خرد.
بورس روال منطقی پیدا کرده وهر روز قرمز وقرمز تر میشه
..................
خدایی هشت سال ورزش مملکت که چه عرض کنم ، اقتصاد و کرونا و ....هم تدبیر و هم امید درش غلیان میکرد!!!!
مافیای فوتبال از مافیای دارو ضعیفتر نیست . از مافیای دارو به هرقیمتی حمایت شدولواینکه سلامت مردم تا ابدتهدیدشود .تو را خدا این مافیا را آزار ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
به نظر حقیر، دولت انقلابی تنها یک وزیر سفارشی داشتو آن هم وزیر بهداشت بود
فرق تيم حكومتي و تيم مردمي .
درود بر وزیر دولت انقلابی. امیدوارم در سایر جاها هم مافیا شکست بخورد. البته شکست مافیا به تنهایی کافی نیست. مافیا را باید چنان ادب کرد که دیگر کمر راست نکند.
هم دولت انقلابی را قبول داریم و هم وزرای دولت انقلابی را
واقعا دستگاههای نظارتی کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کم نیست از دست موارد در کشور. کشور را رنت و مافیا داره به لبه پرتگاه میبره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر