بازدید 16649

آخرین آمار کرونا در ایران تا سیزدهم آذر/ ثبت صفر و یک فوتی در ۱۹ استان کشور در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۷۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 04 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۷ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۴۷ دوز اول و ۴۷ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۱۷۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۴۳۹ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۷ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۱۵۷ دوز واکسن در ایران که ۲۷۵ هزار و ۵۶۲ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۱۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۴۶۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۳۵۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۱۲۴ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۹۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند. این در حالی است که در شبانه روز اخیر در ۱۹ استان کشورمان آمار فوتی صفر و یک نفر بوده است.

همچنین ۳۲۷۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
کارتان با کرونا تمام شد یه کمی هم از نرخ دلار بنویسید
اگر کمی به فکر مردم بودید اتفاقات امروز شش یا هفت ماه پیش رقم می‌خورد و اینهمه انسان عذادار نمیشد!!
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
حرف زدن که خرج نداره. اگه راست میگی مرگ و میر کرونایی‌ها رو تو امریکا میتونی توجیه کنی؟ که هم شرایطشون از ایران بهتره هم خودشون سازنده چند تا واکسن “ خفن” هستن و از قضا مدعی دفاع از حقوق بشر هم هستن. جمعیت و مساحتش چهار برابر ایرانه ولی تعداد مبتلاها و فوتی‌هاشون بیش از ده برابر ایرانه. از قدیم گفتن آدم باید یک کمی فکر کنه قبل از این که دهنشو باز کنه.
130 هزار فوتی!! فقط در اثر بی مسئولیتی یک سری انسان نالایق!! ببینید بعد از یک واکسیناسیون ساده که هزینه گزافی هم برای دولت نداشت چقدر آمار مرگ کاهش پیدا کرد!؟اینهایی که این مدت از بین رفتند همه فدا شدند! فدای بی مسیولیتی
19 استان صفر یا یک فوتی! فقط با یک واکسن این اتفاق می‌توانست خیلی زودتر از اینها بیفتد! خداوند از شما نگذرد بابت این کوتاهی
خداوند رحمت کند همه آنهایی را که در اثر بی کفایتی مسئولین از بین رفتند
واقعا روحانی چرا واکسن نخرید، واکسن چینی که ممنوع نبود
پاسخ ها
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
چون چیزی برای مانور و پوز دادن تازه وارده ها نمی موند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
ببین اخوی مهم نیست که روحانی نخرید یا کس دیگه ای ممنوع کرد!! مهم اینه که در سایه این بی تدبیری عزیزان ما از بین رفتند!؟ واقعا چرا!؟ به نظر من تقلیل دادن قضیه به روحانی پاک کردن صورت مسئله است
به جای این همه جمله و کلمه و اعداد با یک نمودار و منحنی می‌توان همه آمار را نشان داد.
130 هزار فوتی!! فقط در اثر بی مسئولیتی!! ببینید بعد از یک واکسیناسیون ساده که هزینه گزافی هم برای دولت نداشت چقدر آمار مرگ کاهش پیدا کرد!؟اینهایی که این مدت از بین رفتند همه فدا شدند! فدای بی مسیولیتی...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر