بازدید 12643
۶

گفته‌های معاون شهردار تهران درباره انتصاب‌ها

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رایزنی با دولت برای لحاظ اعتبارات مربوط به شهرداری‌ها در بودجه ۱۴۰۱ کشور خبر داد و درباره انتصابات شهرداری گفت: نزدیک به ۶۵ درصد افراد از بدنه شهرداری انتخاب شدند.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 30 November 2021



به گزارش همشهری آنلاین، لطف‌الله فروزنده در بیست و هشتمین نشست علنی شورای شهر تهران و در جریان پاسخگویی به تذکرات اعضای این شورا، درباره حذف تبصره‌ها و مواد اعتبارات شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، گفت: تقریبا مجموعه ۶ صفحه‌ای از تبصره‌ها آماده و برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

او افزود:پس از پیگیری‌های انجام شده و بررسی از سوی بدنه کارشناسی، به این نتیجه رسیدیم که دولت معتقد بود با افزایش یک درصدی سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده، دیگر نیاز به کمک به شهرداری نیست. با این حال در نشست روز پنجشنبه که در خدمت رئیس جمهوری بودیم، از سوی بنده و هم شهردار تهران به این موضوع اشاره شد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: زمانی که لایحه در دولت آمد، متوجه شدیم هیچ تبصره‌ای برای شهرداری لحاظ نشده است و بلافاصله جلسه ای با معاون وزیر کشور داشتیم و علاوه بر این، شهردار تهران در جلسه هیات دولت این موضوع را مطرح کرد. در نهایت جمع بندی که در هیات دولت انجام و از سوی رئیس جمهوری اعلام شد، این بود که تبصره‌های حذف شده احیا شود و هر پیشنهادی که شهرداری دارد، برقرار باشد. با این حال باید تلاش کنیم تا حقی که برای شهرداری است به سرانجام برسد و هرچه که در دولت حل نشد در مجلس دنبال شود.

فروزنده در ادامه با بیان اینکه، به حدود ۶۰ درصد از تذکرهای اعضای شورای شهر تهران پاسخ داده شده است، با اشاره به روند انتصابات گفت: کار انتصابات طول کشید. اما به هیچ وجه اجازه مامور کردن داده نمی‌شود، مگر مواردی بسیار استثنایی ممکن است یک شهردار بخواهد مسئول دفتر خود را فردی امین انتخاب کند که این موارد استثناست.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، توضیح داد:از ۶۲ نفری هم تاکنون انتصاب شدند گزارش مشروحی تهیه و ارایه می شود، نزدیک به ۶۵ درصد افراد از بدنه شهرداری انتخاب شدند که فرایند آن به اعضای شورای شهر توضیح داده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
دولت دامادها . . .
اینم از انقلابی گری
کارمند شهرداری مگر حق پیشرفت ندارد که اینقدر آدم خارج از بدنه شهرداری بعنوان مدیر استفاده می شود
دولت پر خاله ها کلاه قرمزی
دامادها وبرادر دامادها
احتیاج به گفتن نیست ، مردم کاملا" مطلع هستند که دولت سیزدهم دولت دامادان و اقوام و خویشاوندان است !
ماله کشان قهاری هستین
سی و پنج درصد مدیران هم از جاهای کاملا نامرتبط انتخاب شده اند !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان