بازدید 7075
۶

خانه‌های خالی متعلق به چه کسانی است؟

یک مقام مسئول گفت: بخش عمده‌ای از خانه های خالی برای شرکت‌های حقوقی و شخصیت‌های حقوقی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 29 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمود زاده گفت: در هفته گذشته از طریق نامه کتبی در رابطه با آخرین فهرست ثبت نام کنندگان در سامانه املاک و اسکان با سازمان امور مالیاتی مکاتبه‌ای داشته ایم.

او ادامه داد: در این نامه به سازمان امور مالیاتی اعلام کردیم که چه نوع اطلاعاتی می‌خواهید چراکه تاکنون چندین بار فهرست افراد را از طریق سامانه و به صورت دستی به آن‌ها ارسال کرده ایم.

این مقام مسئول گفت: در هفته گذشته برای چندمین بار نامه به سازمان جدید سازمان امور مالیاتی در این خصوص هم ارسال کرده ایم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق آخرین نامه ارسالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی خالی از سکنه که بخش عمده‌ای از آن‌ها برای شرکت‌های حقوقی و شخصیت‌های حقوقی بوده ارسال کرده ایم و امیدوار هستیم در وهله اول برای واحدهای خالی از سکنه شخصیت‌های حقوقی به صورت جدی‌تر ورود پیدا کنند.

محمود زاده گفت: همچنان سایت باز است و امیدوار هستیم متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند به زودی ثبت نام کنند.

این مقام مسئول گفت: موضوع قیمت مسکن به بخش‌های مختلفی مربوط است و به طور قطع با شروع ساخت و ساز و جدا شدن بازار مصرفی از بازار سرمایه‌ای و همچنین با شروع طرح‌های حمایتی و نیازهای سرمایه گذاری قیمت مسکن در بازار هم روند نزولی پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
پول دارها ومعرفه های بی درد رئیس ما 5تا خونه داره
خانه های خالی برای اقایان ثروتمند اقایان مسئولین اقایان اقازاده اقایان دارای امضا طلایی اقایان وبنگاهای دولتی بانکها شرکتها وو..و...که عمرا زورتان برسد ازشان مالیات بگیرید وخواهشا هارتو هورت نکنید ؟..
متعلق به بانکها و مسئولین است
متعلق به همین افرادی هست که بازار با امنیت و آسایش حریم خانه های ملت درست کرده اند و هر زمانی بخواهند اجاره و قیمتش را بالا میبرند تا یک لحظه این امت شریف روی آرامش و آسایش نبینند.
متعلق به مجرد نماها!
اقای نماینده شما مالیات بگیر ما ببینیم چطور از اون اقایانی که در میان شماها هستند یکی از انها رییس خودت میباشد 42سال ملت را گذاشتید سر کار چند صباحی هارت و هورت میکنید بعد ساکت میشوید این نوع نمایش قدیمی شده سناریوی جدید بنویسید که این 42 سال نداشتید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها