بازدید 4896
۱

رژیم صهیونیستی مرزهای خود را به روی خارجی‌ها بست

در پی گزارش اولین موارد ابتلا به سویه جدید ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، مرزهای آن به مدت دو هفته به روی خارجی‌ها بسته می‎شود.
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 28 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل تسنیم، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که این رژیم در اقدامی پیشگیرانه و برای جلوگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به «اومیکرون» مرزهای خود را به روی اتباع تمامی کشورها به مدت ۱۴ روز می‌بندد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه درخصوص شیوع سویه جدید ویروس کرونا در فلسطین اشغالی هشدار داد و گفت: «در حال حاضر در آستانه وضعیت اضطراری قرار داریم و از همه می‌خواهم برای مقابله با این ویروس جدید آماده باشند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که «اومیکرون» قابلیت شیوع بیشتری دارد و سرعت انتقال آن نسبت به سویه «دلتا» بیشتر است.

تاکنون یک مورد قطعی ابتلا به سویه «اومیکرون» که اولین بار در کشور بوتسوانا در جنوب آفریقا ثبت شده، در فلسطین اشغالی مشاهده شده و ۷ نفر دیگر نیز مشکوک به ابتلا به این گونه جهش‌یافته هستند.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که سویه جدید ویروس کرونا در یک مسافر از کشور «مالاوی» شناسایی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تباک جان این هم شده خبر !!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ تا جایی که امکان دارد اسم این رژیم را اصلا نیارید و خودتان را کوچیک نکنید . وقتی اسم این رژیم را دارید میارید یعنی دارید بهش موجودیت میدهید. این رژیم یک غده ای هست چسبیده به فلسطین که داره یواش یواش توسط پزشکان متخصص درمان و برداشته میشه . دیگه چیزی از درمانش نمونده . نگران نباشید این غده سرطانی از اون غده ای نبوده که علاج نداشته باشد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار