بازدید 55872

آخرین وضعیت امنیتی استان اصفهان

با همدلی و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی، قضایی، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران شرایط خوبی در سطح شهر اصفهان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 27 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفتگو با شبکه خبر گفت: از کشاورزان و مردم شریف استان اصفهان تشکر می‌کنم که با هوشمندی صف خودشان را از فرصت طلب‌ها جدا کردند و کمک کردند تا ماموران امنیتی آرامش را به دشهر بازگردانند.

سردار میرحیدری افزود: باتوجه به سنگ پرانی و استفاده از مواد منفجره و تفنگ ساچمه ای، توسط آشوبگران و افراد فرصت طلب علیه مردم و نیرو‌های قضایی و امنیتی، تعدادی از همکاران مجروح شدند و همچنین مردم نیز جراحت‌های سطحی برداشتند.

وی با بیان اینکه یکی از نیرو‌های امنیتی با ۵ ضربه چاقو مجروح و زخمی شد که به دنبال آن به اتاق عمل منتقل شد افزود: عمل جراحی این نیروی امنیتی به مدت ۳ساعت به طول انجامید که هم اکنون حال عمومی او رو به بهبودی و تحت نظر پزشک است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: خوشبختانه موفق شدیم یک دستگاه تفنگ وینچستر و یک کلت در منطقه شمالی شهر را کشف و ضبط کنیم.

سردار میرحیدری به وقایع امروز اشاره کرد و گفت: بعد از صدور بیانیه نمایندگان کشاورزان و میراب‌ها مبنی بر اعلام پایان تحصن در پل خواجو و رودخانه زاینده رود افراد فرصت طلب جایگزین آنها شدند و علیرغم هشدار پلیس و خویشتن داری با آنها خود این افراد اقدام به آتش زدن چادر‌ها کردند.

وی ادامه داد: دامنه این اتفاق فقط در همین محدوده بود، هوشمندی مردم و تلاش نیروی انتظامی و مامورین امنیتی این اجازه را به آشوبگران نداد که آشوب را به سایر نقاط برسانند.

سردار میرحیدری اضافه کرد: اموال عمومی از جمله تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های رانندگی و حتی خودرو‌های مردم نیز شکسته شد که باتوجه به اسناد با متخلفان برخورد خواهیم کرد؛ هنوز جمع بندی درخصوص بازداشتی‌ها نداشتیم، اما روز آینده نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و دستگاه قضایی آمار بازداشتی‌ها را اعلام خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۴۴
سلام ببخشید اونجا نوشتین دشهر بجای شهر درستش کنید
حرفتون رو باور نمیکنم. سابقه خودتون در آسیب زدن به مردم بدتر از این حرف هاست
خدا را شکر حالا اگر اب ندارند امنیت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خخخخخخخخخخخ
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
زرشک طبعش گرمه یاسرد؟
بیشتر کشورهای عربی آب ندارند ولی مدیریت دارند
از عکسی که گذاشتین . تیترتون کاملا واضحه !!
بابا خجالت هم خوب چیزیه!!!!!!!!!!
این مردم نکنه مال کشورهای خارجی بودن اومدن؟
چرا تو هر اتفاقی هی صورت مساله را پاک میکنید و تا کی این سیاست نخ نما را که همه چیزی را به خارج منتسب کردن را ادامه میدید.این نتیجه سیاست های غلط و قومی قبیله ای مدیران داخلیه و هیچ ارتباط به فرصت طلبان و تجزیه طلبان و ..... نداره.
والله بالله دهه شصت گذشته اگر فکر میکنید که هنوز ملت فقط به صدا و سیمای میلی و جرایدی مثل کیهان گوش نیوش می دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
مرحبا. خوب گفتی. کیف کردم.
جانم فدای زاینده رود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دمت گرم خوب گفتی
من که کاملا با دلیل و استنباطی که در این اطلاعیه بود قانع شدم . شما را نمیدانم .
اگه به نظریه های مردم احترام بذارید مردم مریض نیستن که تو این سرما هی بریزن تو خیابونا
دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن / همه دشمن/ دوست دشمن/ دشمن دوست / همه چی به هم خورده
بخدا. خجالت داره. مگر این بدبخت ها چی گفتن و چی خواستن که اینطوری با اونها رفتار شد نه سیاسی بودنند و نه اختشاشگر فقط و فقط. کشاورز. زحمت کش
کارهایی که به آشوبگرها نسبت می دهند، کار های یگان ویژه بود. اما هیچ خبرگزاری نمیتونه راستش رو بنویسه.
خجالت بکشید
چقدر افراد فرصت طلب در اصفهان زیاده؟
انگار می دونستن زیاده که این همه نیروی امنیتی وارد اصفهان کردن
به جای این همه آشوب واغتشاش وضرب وجرح بهترنبوددورکعت نمازباران توبستررودخونه می خوندن.شایدخدایه رحمی به حال ماگنهکاران بکنه.یک بنده گنهکارصدبنده گرفتار.
چرا باید جلو مردم با گاز اشک آور و تفنگ می‌ایستید مردم امنیت ندارند حتی نمیتونند اعتراض کنند.
ما هم گوشمون درازه، خودمون اونجا بودیم
فیلم هایی که ما دیدیم. یگان ویژه به ماشین ها و اموال عمومی خسارت می زد. اینطوری مردم را بیشتر عصبانی می کنید. و به جان خودتون می اندازید
بسه دیگه خسته نشنید این مردم حق اعتراض ندارند امنیت جانی ندارند هر اتفاقی میشه اسم آشوب و اغتشاش و منافق میزاربد به مردم
اعتراض این مردم پیر و جوان به آب و نان است که در این کشور به یغما رفته و چپ و راست با هم خورده اند .الانهم همه حواسشان به جای مردم و کشور خود به مدیریت جهانی معطوف است و تحریم را برای مردم گرسنه خود نعمت می نامند
اصفهان از نظر آبِ مصرفیِ صنایع،رتبه ی دوم کشور رو داره. ازنظر آبِ مصرفیِ کشاورزی و شرب، رتبه ی پنجم...چرا چنین استانِ خشکی باید تا این حد آب مصرف کنه؟ با چ منطقی در کویر برنج میکارند؟ با این اوضاع ک حتی اگر تمام آب استان های مجاور به اصفهان سرازیر شود باز کفاف این مصارف را نمی‌دهد...
چرا 80 میلیون تجزیه طلب و اغتشاشگر داریم؟؟؟؟؟
خیلی پررویی بخدا. مردمو احمق فرض نکنین.
دیگر خریدار ندارد
مسئله الان دیگه آب نیست اینها کسائی هستند که دیگه هیچی برای ازدست دادن ندارن
فقط عدالت !
این تجمع ها از جانب آمریکای جنایت کار . اسراعیل . فتنه . آشوبگران . اقتشاشگران. صورت گرفت که باعث شد جمعی از مدافعان امنیت دچار تیر خوردگی. چاقو . باتوم و گاز اشکاور بشن که از تمام مردم درخواست میکنیم اجازه ندهند کشورهای بیگانه بیان کف رودخونه شعار بدن. آقا ما هم صفمون جداست. هم آب داریم هم نون هم امنیت من خودم رفتم دم نونوایی نون داشت تازه گفت چنتا میخوای من نمیدونم مردم نمیرن نونوایی. حتی تو خیابون ها آب سرد کن گذاشتن آب مجانی اینم آب کجای دنیا آب مجانی با آب سرد کن میدن . مرگ بر امریکای گدا و کارتون خواب
همدلی وهم افزائی ؟؟؟؟
جناب خان کجائی ؟؟؟؟؟؟؟درچه جهتی ؟؟؟رانت یااختلاس ؟؟؟؟
واقعا متاسفم همه جا دارید دروغ می نویسید ،واقعا شرم آور ...
کاملا مزخرف میگند من خودم اونجا بودم ابتدا مردم فقط شعار برای بازگشایی زاینده رود میدادن که نیروهای یگان ویژه ناگهان از پشت سر به اونها حمله کردن و شروع به باتون زدن و گاز اشک آور کردن شروع کننده خودشون بودن نه مردم
قرار نیست تا اتفاقی میفته کشور دچار جنگ داخلی بشه
اون چراغ راهنمایی که شکستی اگه ده تا انقلاب دیگه هم بشه باید سر همون چهارراه باشه اینچیزارو میفهمی؟؟؟
دروغ محض.
من آمدم پل خواجو تا دیم شعار های انحرافی میدهند آمدم خونه ولی خودمونیم این بی مدیریتی عده ای از مسولیین کار دست نظام و مردم میدهد
واقعا مردم رو چی فرض کردین
ظاهراً اصفهان همانطور که در شهید دادن برای کشور و انقلاب و دفاع از آرمان های امام اول است باید در بدبختی کشیدن و نابود شدن برای نظام هم اول باشد.
جناب سردار مطمعن هستین از تفنگ ساچمه ای عوامل اغتشاش گر استفاده میکردن؟ایا مطمعن هستین نیروهای انتظامی استفاده نمیکردن؟پس این تصاویر پخش شده از استفاده نیروهای انتظامی از تفنگ ساچمه ای چی هست.
دیگر زمان سرپوش گذاشتن گذشته
فیلم برخورد نیروهای سرکوبگر که بالباس نظامی مانند جنایتکاران مردم بی دفاع راکتک می زدند پخش شده
سلام من یک شهروند هستم که منزل مسکونی نزدیک پل فردوسی زاینده رود است و سن بالایی دارم خداوکیلی رفتار لباس شخصی ها زشت خشن و استفاده از القاب رکیک بود که بعضی از آنها شاید ۲۰ سال نداشتند ولی با جفت پا وسط مهره های یک جوان زدند که قطعا فلج خواهد شد.
آفرین که یک عدد کلت در شمل شهر پیدا کردید والا...
نه تنها من بلکه تمام مردم معتقدند که اینها همه مردمون بی اسلحه بودند که باسنگ از خودشون درمقابل اسلحه ها گاردهای پلیس مقابله میکردند ایا مردم اصفهان شباهتی به مردم فلستطین نداشت؟
خجالت بکشید
باید شناسایی شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر