بازدید 16147
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا پنجم آذر/ شمار جان باختگان به ۸۶ تن کاهش یافت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۴ میلیون و ۲۸۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 26 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۱۳ دوز اول و ۴۶ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۱۲۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۹۲۱ هزار و ۴۴۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۸ دوز واکسن در ایران که ۲۶۰ هزار و ۳۴۹ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۷۲۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۵۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۹ هزار و ۴۶۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۸۴۱ هزار و ۸۷۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۷۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۸ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۵۴۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
طبق آمار امروز شهر قرمز نداریم
چرا اینقدر تزریق روزانه واکسن خصوصا دوز اول کم شده!! این هایی که واکسن نمی زنند واسه همه تهدید هستند
خدا نیامرزد کسانی را که با ندانم کاری باعث مرگ مردم شدند
شهر قرمز که دیگه ندازیم
اگر از ابتدا با هوشیاری در قبال این بیماری عمل میشد شاید یک سوم این مرگها را هم نداشتیم!!
امیدوارم روزی شاهد محاکمه و پاسخگویی آنانی باشیم که با منیت خودشان خیلی‌ها را روانه گورستان کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
محاکمه حسن روحانی
هنوز برخی افراد مذهبی با واکسیناسیون مخالفت میکنند. به نظرم باید واکسن زدن را اجباری کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر