بازدید 22890
۶

آسمان اصفهان امروز بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از فردا جمعه تا اوایل روز شنبه در اکثر مناطق استان احتمال بارش پراکنده و در نیمه‌ غربی و جنوب استان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 26 November 2021

به گزارش «تابناک»، آسیه آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان تا اوایل هفته آینده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌ صورت کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از امروز جمعه تا اوایل روز شنبه در اکثر مناطق استان احتمال بارش پراکنده و در نیمه‌ غربی و جنوب استان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در مناطق مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با اشاره به اینکه در مناطق مرکزی و صنعتی استان شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه در نیمه‌ اول روز مهیا است، گفت: کمینه‌ دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۸ و کمینه فردا ۳ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک با ۲۲ و بوئین میاندشت با منفی ۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چی شد همین امروز خبر بارون اصفهان مهم شد؟
چرا چرت میگید هوا عالیه
یعنی میگین نریم تظاهرات؟داره بارون میاد رودخونه پرآب میشه؟
ولی مارفتیم خدامیدونه چه خبربود تابناک چشماتوبستی روحقایق
باشه خیلی باور کردیم
الکیه
بارون نیامد!
هوا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار