بازدید 8664
۱

ثبت شرکت زیبایی و لیزر با پایین‌ترین هزینه

پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه ثبتی در کشور تمامی امور مربوط به ثبت شرکت زیبایی و لیزر را به صورت کاملاً آنلاین و با رعایت تمامی شرایط و مدارک مورد نیاز برای انجام این کار با استفاده از یک تیم تخصصی که سابقه ی بسیار زیادی را در ثبت بهترین شرکت های داخلی دارند انجام می دهد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 25 November 2021

ثبت شرکت زیبایی و لیزر با پایین ترین هزینه

برای استفاده از خدمات ثبت شرکت آنلاین در پایدار ثبت کافیست تا در صفحه مربوط به ثبت شرکت، تمامی اطلاعات خواسته شده را بر روی وب سایت قرار داده و مدارک مورد نظر را که در این مطلب به صورت کامل به آن ها می پردازیم آپلود کنید.

قبل از اینکه به شما بگوییم چرا باید به سراغ سامانه آنلاین پایدار ثبت بروید و کارهای مربوط به ثبت موسسه زیبایی و یا ثبت موسسه پوست و مو را در این مجموعه انجام دهید بهتر است نکاتی را در مورد ضرورت ثبت کردن شرکت زیبایی و لیزر به صورت کامل بیان کرده و البته مزایای ثبت شرکت در این زمینه را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه تمامی مدارک و شرایطی که برای ثبت شرکت زیبایی و لیزر مورد نیاز می باشد را نیز آورده ایم تا شما بتوانید به راحتی از طریق این سامانه به صورت آنلاین امور مربوط به ثبت شرکت خود را به درستی انجام دهید.

چرا شرکت زیبایی و لیزر را به ثبت برسانیم؟

اولین و مهمترین سوالی که در اینجا قصد داریم به آن پاسخ بدهیم این است که چرا باید تمامی فعالیت‌های خود در یک موسسه یا شرکت زیبایی و لیزر را که به صورت خدماتی فعالیت می‌کند به ثبت برسانیم و فعالیت‌های خود را به صورت قانونی انجام دهیم؟

کسانی که قصد دارند از این فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در این مجموعه ها استفاده کنند قطعاً می‌دانند که موسسات زیبایی و موسساتی که در زمینه خدمات مربوط به لیزر فعالیت می‌کنند در صورتی که مجوزهای لازم را داشته باشند و تمامی عملیات ثبت شرکت و ثبت موسسه آنها به درستی انجام شده باشد می‌توانند اعتماد مشتریان را برای استفاده از خدمات آنها بیشتر جلب نمایند.

اما این موضوع تنها دلیل ثبت شرکت در این زمینه نیست و با توجه به اینکه امروزه افراد به زیبایی ظاهری خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و هر روز نیز بر این اهمیت و نوع درخواست‌ها و خدماتی که در این زمینه ارائه می شود افزوده می‌شود کسب و کارها و شرکت های زیادی سعی کردند تا وارد این حرفه شده و از این طریق به کسب درآمد و ارائه خدمات بپردازند.

هر زمان که یک خدمات خاصی مخاطب عمومی داشته باشد و مخاطبین عمومی نیز روز به روز بر تعداد آنها افزوده شده و کسب و کارهای مختلفی به سمت استفاده از این خدمات روی بیاورند و البته افراد عمومی جامعه نیاز خاصی را به استفاده از این خدمات داشته باشند قطعاً رقابت در آن زمینه و فعالیت بیشتر می شود و با توجه به نکاتی که در مورد عمومیت استفاده از خدمات زیبایی و لیزر بیان کردیم در این زمینه نیز شاهد استقبال مشتریان عمومی در سنین مختلف و جنسیت های مختلف هستیم که همین موضوع می‌تواند یکی از مهمترین دلایل رفتن افراد به سمت دایر کردن یک موسسه زیبایی و شرکت زیبایی باشد.

زمانی که فعالیت ها در قالب شرکت زیبایی شکل می‌گیرد با توجه به رقابت بسیار شدیدی که در این زمینه وجود دارد افراد و کسب و کارهایی که بخواهند به سود و درآمد بالاتری برسند و البته در مقایسه با رقبا مشتریان بیشتری را جذب نمایند باید فعالیت‌های خود را به صورت قانونی و در قالب ثبت شرکت زیبایی و لیزر به ثبت برسانند تا از این طریق بتوانند مشتریان خود را به خوبی جذب کرده و اعتماد آنها را برای استفاده از خدمات ارائه شده جلب کنند.

ثبت شرکت زیبایی و لیزر با پایین ترین هزینه

پس به طور کلی می‌توان گفت برای اینکه بتوانید در میان رقبا رشد بسیار جدی داشته باشید و البته از شرایطی که برخی از رقبا و شرکت‌های دیگر ممکن است نسبت به انتخاب نام شرکت شما و همچنین نوع فعالیتی که ارائه می‌دهید سوء استفاده نمایند بهتر است به سراغ مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر بروید و تمامی شرایطی که برای ثبت موسسه زیبایی در نظر گرفته شده است را به درستی انجام دهید تا با رعایت کردن این شرایط بتوانید به سود و درآمد بسیار بالایی برسید و البته فعالیت‌های خود را به صورت کاملاً قانونی که مزیت‌های بسیار زیادی برای شما به همراه خواهد داشت انجام دهید.

ثبت موسسه زیبایی چه مزیت هایی دارد؟

قبل از اینکه بخواهیم تمامی شرایط و مراحل مربوط به ثبت موسسه زیبایی را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که ثبت کردن موسسه زیبایی به صورت کاملا قانونی بعد از اینکه تمامی مجوزهای لازم در این زمینه را از ارگانها و مراجع ذیربط دریافت کردید باعث می شود تا شما بتوانید فعالیت های خود را به صورت قانونی انجام دهید و این قانونی بودن می‌تواند مزیت‌های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

اولین و شاید مهمترین مزیتی که در این زمینه می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که مشتریان به خصوص در زمینه زیبایی و لیزر به شرکت و موسسه ای که به صورت کاملا قانونی به ثبت رسیده باشد اعتماد بیشتری دارند زیرا این فعالیت‌ها به صورت کاملاً مستقیم با زیبایی صورت و زیبایی ظاهری افراد در ارتباط هستند و با توجه به مشکلاتی که بسیاری از افراد در این زمینه تجربه می‌کنند ترجیح می‌دهند تا با ریسک بیشتری به سراغ موسسات و شرکت‌هایی بروند که به صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده باشند‌.

پس در گام اول برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری را برای استفاده از خدمات خود در موسسه زیبایی و لیزر ترغیب کنید باید شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملاً قانونی به ثبت برسانید.

از دیگر مزیت های مهمی که شما برای ثبت شرکت زیبایی و لیزر می توانید از آن استفاده نمایید دریافت وام ها و امتیاز های دولتی است که در این زمینه برای شرکت ها در نظر گرفته می شود تا بتوانند از این وامها و امتیاز را برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. علاوه بر این در صورتی که کسب و کار شما با رشد و توسعه روبرو شد و قصد داشتید که در شهرها و استان‌های مختلف نیز نمایندگیهای را دایر نماید باید حتماً برای ثبت شرکت زیبایی و لیزر اقدامات لازم را انجام دهید زیرا اعطای نمایندگی فقط با ثبت شرکت به صورت کاملاً قانونی امکان پذیر می باشد.

در کنار همه این موارد زمانی که شما عملیات ثبت شرکت زیبایی و لیزر را به درستی انجام داده باشید می توانید به صورت کاملا قانونی فعالیت‌های خود را انجام دهید و همین موضوع باعث افزایش دارایی و سرمایه شما خواهد شد.

ثبت شرکت زیبایی و لیزر با پایین ترین هزینه

شرایط ثبت شرکت زیبایی و لیزر

برای اینکه بتوانید شرکت خود را در زمینه زیبایی و لیزر و یا به عنوان ثبت موسسه پوست و مو به ثبت برسانید باید تمامی شرایطی که برای انواع مختلف شرکت ها در نظر گرفته شده است را به صورت کامل رعایت کنید تا بتوانید با رعایت کردن این شرایط و تحویل مدارکی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم تمامی مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر را به درستی و در سریعترین زمان ممکن انجام دهید.

در مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر شما نیاز دارید تا یک نام مناسب را در پنج پیشنهاد مختلف برای شرکت خود انتخاب کنید که این نام باید قوانینی که برای آن در نظر گرفته شده است را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

از مهمترین قوانینی که برای انتخاب نام شرکت باید در نظر داشته باشید عدم استفاده از اسامی خاص و اسامی تک سیلابی در کنار عدم استفاده از اعداد می باشد. برای انتخاب نام موسسه زیبایی خود شما ۵ پیشنهاد مختلف را می توانید ارائه نمایید که با توجه به قوانین و مقرراتی که در زمینه انتخاب نام شرکت در نظر گرفته شده است بهتر است در این زمینه با افراد متخصص و مشاورین پایدار ثبت صحبت های تخصصی را انجام دهید تا بتوانید به راحتی یک نام مناسب را با توجه به کسب و کار خود که هم معرفی کسب و کارتان باشد و هم بتوانند به درستی در مراحل ثبت شرکت به تایید برسد برای شرکت زیبایی و لیزر و موسسه زیبایی خود انتخاب نمایید.

بعد از این که یک نام مناسب را برای شرکت خود انتخاب کردید باید تمامی شرایط و مدارکی که به صورت تفکیکی در ادامه و برای هر کدام از انواع شرکت ها در نظر گرفته می شود  را رعایت کنید.

ثبت شرکت زیبایی و لیزر به صورت مسئولیت محدود

به طور کلی در کشور ما می توانید شرکت خود را در ۷ نوع مختلف به ثبت برسانید اما با توجه به اینکه ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود و سهامی خاص طرفداران بسیار بیشتری دارد و البته روال معمولی ترین نیز برای آن در نظر گرفته شده است کسب و کارهای مختلف سعی می‌کنند تا از این نوع دو شرکت استفاده نمایند و شرکت خود را به صورت سهامی خاص یا مسئولیت محدود به ثبت برسانند.

در صورتی که قصد داشته باشید شرکت و موسسه زیبایی خود را به صورت مسئولیت محدود به ثبت برسانید باید ابتدا شرایط زیر را در نظر بگیرید پس از آن مدارکی که در ادامه آورده می‌شود را به مراجعه ثبت کننده شرکت تحویل دهید.

-وجود حداقل 2 نفر عضو

-حداقل سرمایه 10.0000 ریال

-تعهد با پرداخت کل سرمایه

 مدارک مورد نیاز:

-کپی مدارک شناسایی(کپی شناسنامه و کارت ملی)

-اصل گواهی عدم سوء پیشینه

-امضای اقرارنامه

- ارائه مجوز کسب شده در زمینه ثبت شرکت زیبایی و لیزر

ثبت موسسه زیبایی به صورت سهامی خاص

در صورتی که قصد دارید فعالیت‌های قانونی خود را در قالب ثبت موسسه زیبایی به صورت سهامی خاص انجام دهید باید شرایطی که به صورت زیر در نظر گرفته شده است و به صورت کامل برای شرکت خود رعایت کنید.

-حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس

-حداقل  35 درصد سرمایه نقداً پرداخت شود.

-حداقل سرمایه 1000000ریال

با در نظر گرفتن این شرایط باید مدارکی که در ادامه آورده می‌شود را در مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر به مراجع ثبت کننده شرکت تحویل دهید. در نظر داشته باشید در صورتی که بخواهید تمامی فعالیت‌های شما توسط یک فرد دیگر به عنوان وکیل انجام شود باید وکالتنامه قانونی را در اختیار او قرار دهید تا در تمامی مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر به راحتی کارهای شما را پیش ببرد و دچار مشکلی از نظر قانونی نشود.

-کپی مدارک شناسایی(کپی شناسنامه و کارت ملی)

-اصل گواهی عدم سوء پیشینه

-امضای اقرارنامه

- ارائه مجوز کسب شده در زمینه ثبت شرکت زیبایی و لیزر

ارزان ترین هزینه ثبت

برای اینکه بتوانید عملیات ثبت موسسه زیبایی را انجام دهید می توانید از دو راه مختلف این کار را انجام دهید و شرکت خود را به صورت کاملا قانونی به ثبت برسانید.

در روش اول شما باید ابتدا درخواست خود را برای ثبت شرکت ارائه نموده و سپس تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت زیبایی و لیزر را به صورت کاملاً حضوری و در قالب کارهای اداری در مراجع ثبت کننده شرکت انجام دهید که تشکیل پرونده ها و رفت و آمدها و ایاب و ذهابی که برای این کار در نظر گرفته شده است می‌تواند هزینه‌های زیادی را بر دوش شما بگذارد و البته با توجه به اینکه انجام امور اداری کاری کاملاً طاقت فرساست، از نظر زمان نیز می‌تواند باعث اتلاف زمان شما به عنوان یکی از عناصر مهم در پیشرفت کسب و کار شما شود.

با توجه به مشکلاتی که کاربران در زمینه ثبت شرکت به صورت حضوری  داشتند تیم حقوقی پایدار ثبت تصمیم گرفت تا تمامی مشکلات مربوط به ثبت شرکت کسب و کارها به صورت حضوری را برطرف کرده و تمامی فعالیت‌های ثبتی آنها را در قالب ثبت شرکت و ثبت برند به صورت کاملاً آنلاین انجام دهد.

در صورتی که قصد داشته باشید عملیات ثبت شرکت زیبایی و لیزر را به صورت آنلاین انجام دهید باید وارد صفحه مربوط به ثبت شرکت در وب سایت پایدار ثبت شده و پس از وارد نمودن اطلاعات و پر کردن فرم های مورد نظر مدارکی که برای ثبت شرکت مورد نظر آماده کرده اید را بر روی وب سایت آپلود کنید.

این کار در محیط کاری و در محیط خانگی شما و از طریق سیستم کامپیوتری شما کاملاً به سادگی امکان پذیر است و بعد از این مرحله تیم حقوقی پایدار ثبت به صورت کاملا آنلاین تمامی مراحل و مدارک و شرایط شما را برای ثبت شرکت زیبایی و لیزر مورد ارزیابی قرار داده و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد برای ثبت شرکت به صورت کاملا آنلاین اقدام خواهند نمود.

با توجه به اینکه در این روش شما تمامی کارهای مربوط به ثبت موسسه زیبایی را به صورت آنلاین انجام می‌دهید هزینه‌های مربوط به تشکیل پرونده ها و هزینه های ایاب و ذهاب و اتلاف زمان برای شما به هیچ عنوان مطرح نیست و شما می توانید از این طریق در هزینه‌های خود صرفه‌جویی بسیار قابل توجهی را به عمل بیاورید.

البته پایدار ثبت به عنوان اولین سامانه رسمی ثبت برند و ثبت شرکت در کشور، پایین‌ترین تعرفه و ارزانترین هزینه ثبت شرکت را برای انجام فعالیت‌های ثبت شرکت زیبایی و لیزر در نظر گرفته است و با توجه به هزینه‌هایی که از نظر آنلاین شما صرفه جویی خواهید کرد می‌توانیم بگوییم که با اعتماد به تیم پایدار ثبت و انجام عملیات ثبت شرکت از طریق این سامانه می توانید با کمترین هزینه ممکن شرکت خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به ثبت برسانید و یا پایین ترین هزینه ثبت برند را در این سامانه پرداخت نمایید.

نکته قابل توجه به یکی از امتیازهای ویژه این سامانه پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته آن است که شما به صورت کامل می توانید در هر زمانی در جریان مراحل ثبت شرکت زیبایی و لیزر قرار بگیرید و آن را به صورت کامل رصد کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام... برای اینکه بتونیم با کمترین هزینه ثبت برند، کسب و کارمون رو ثبت کنیم باید حتما قبلش شرکت رو ثبت کرده باشیم؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر