بازدید 8336
۴
گل‌گهر پرستاره هم در سیرجان حریف آبی‌ها نشد

سومین تساوی استقلال بعداز هت‌تریک برد؛ فرهاد بازهم به قلعه‌نویی نباخت

کد خبر: ۱۰۸۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 24 November 2021

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر در سیرجان برابر گل‌گهر با تساوی متوقف شد تا در سومین هفته پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف گل‌گهر رفت. این دیدار در شرایطی که دو تیم موقعیتی روی دروازه‌ها خلق نکردند، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلالی‌ها که به قبل از بازی به آنها اطلاع داده شد دو بازیکن خارجی‌شان نمی‌توانند در ترکیب قرار بگیرند، با این تساوی 12 امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. این سومین تساوی پیاپی استقلال بود تا در این زمینه هت‌تریک کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با 10 امتیاز در جایگاه پنجم ایستادند.

سومین تساوی استقلال بعداز هت‌تریک برد؛ فرهاد بازهم به قلعه‌نویی نباخت

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری (68 - رضا شکاری)، فرشید باقری (46 - نوید آشوری)، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی (3+90 امیررضا آرتا)، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک باگناما (68 - محمد آقاجان‌پور).

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده (46 - جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری (46 - رضا آذری)، وریا غفوری، امین قاسمی‌نژاد(46 - ارسلان مطهری) و محمدرضا آزادی (86 - امیرحسین حسین‌زاده).

داور: علی صفایی

 

نیمه اول

بازی در ابتدای کار،‌ بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند راهی برای گشودن دروازه یکدیگر پیدا کنند.

در دقیقه ۱۵ بازی، محمدرضا آزادی روی یک ضربه کاشته، فرصتی برای باز کردن دروازه گل‌گهر داشت اما ضربه او با برخورد به دیواره دفاعی به بیرون رفت.

۲ تیم در ادامه بازی در نیمه اول نتوانستند راهی برای ایجاد موقعیت پیدا کنند و درگیری بازیکنان ۲ تیم در میانه میدان باعث شد شاگردان مجیدی و قلعه‌نویی نتوانند در امر موقعیت‌سازی موفق عمل کنند.

اولین فرصت جدی بازی در دقیقه ۴۰ رخ داد و محمدرضا آزادی با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه، دروازه گل‌گهر را تهدید کرد اما ضربه او با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در پایان تلاش ۲ تیم برای موقعیت‌سازی و گلزنی در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پیش از شروع بازی، به دلیل ممانعت مسوول برگزاری بازی استقلال و گل‌گهر از حضور یامگا و ژستد، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی به جای این دو بازیکن در این مصاف به میدان رفتند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، ۲ تیم بازهم نتوانستند در نیمه زمین یکدیگر کاری از پیش ببرند. بازی بیش‌تر در میانه میدان در جریان بود و استقلالی‌ها نتوانستند در دقایق اول نیمه دوم فرصت خوبی برای خود رقم بزنند.

در دقیقه ۶۱ بازی، اولین فرصت جدی آبی‌پوشان در نیمه دوم رقم خورد و جعفر سلمانی در مصافی تک به تک با دروازه‌بان گل‌گهر فرصت گلزنی برای آبی‌ها داشت اما ضربه او را منادی دفع کرد.

آبی‌ها چندین بار از ضربه کاشته و ضربه کرنر سعی داشتند دروازه گل‌گهر را تهدید کنند اما این ضربه‌ها نتوانست باعث ایجاد موقعیت خطرناکی شود.

در پایان تلاش استقلال برای زدن گل‌ برتری نتیجه‌ای در بر نداشت تا این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان برسد. این بازی پنجمین تقابل قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی روبروی هم بود که با نتیجه تساوی به پایان رسید. در ۴ مصاف قبلی این ۲ مربی، مجیدی پیروز تمام بازی‌ها بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
استقلال استقلال که میگفتند امسال قهرمان میشه همین بود ؟؟؟!!!
کمیته انضباطی باید تمام بازیهایی را که استقلال در انها از دو بازیکن غیرمجار خارجی استفاده کرده سه برصفر اعلام کند
چرا در بازی قبلی مقابل نساجی از بازیکن خارجی استفاده کردند؟ مگر نباید باخت استقلال در بازی نساجی اعلام شود؟
بابا مسعود کجایی که هت تریک شدیم :(
اين تيم با مجيدي 100 سال ديگر قهرماني نخواهد ديد چون مجيدي وتيم اش دركل شخصيت قهرماني در انها ديده نمي شود بازيكناني كه اين تيم امسال جذب كرده درحد اندازه هاي تيم استقلال نيستند واقاي مجيدي در زمين بازي حرفي براي گفتن ندارد كلا تيم بدون تاكتيك وبرنامه بازي مي كند وبازيكنان هيچ انگيزه اي ندارند وخيلي راحت در موقعيت گلزني
توپ از دست مي دهند وتيم يك هافبك وطراح خلاق ندارد بهتر است اگر مجيدي اگر خوبي استقلال وطرفداران را مي خواهد كنار بكشد وتيم را به اهلش بسپارد ايشان در حدو اندازه تيم استقلال نيست ونمي تواند موفق باشد بهتر است بيشتر از اين با اعصاب وروان طرفداران استقلال بازي نكند متاسفانه با هزينه هنگفتي كه براي خريد بازيكنان خارجي داشته كلا بيت المال را به هدر داده اين بازيكنان اگر بازيكن بودند از اروپا به ايران نمي امدند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان