بازدید 6454

گل‌گهر یک نیمه مقابل تیم دوم استقلال متوقف شد

فرهاد مجیدی در این بازی حساس بسیاری از ستاره‌های خود را در اختیار نداشت و با ترکیبی عجیب و اغلب بازیکنان نیمکت نشین در مسابقات قبلی به مصاف شاگردان قلعه‌نویی رفت.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 24 November 2021

استقلال با تیم دوم خود مقابل تیم پرستاره قلعه‌نویی در سیرجان به تساوی به رختکن رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با تسای بدون گل به پایان رسید. در این بازی، موقعیت آنچنانی خلق نشد و دروازه‌بان‌های دو تیم کم کارترین بازیکنان حاضر در زمین بودند.

فرهاد مجیدی در این بازی حساس بسیاری از ستاره‌های خود را در اختیار نداشت و با ترکیبی عجیب و اغلب بازیکنان نیمکت نشین در مسابقات قبلی به مصاف شاگردان قلعه‌نویی رفت.

ترکیب گل‌گهر: محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی، اریک باگناما.

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی.

داور: علی صفایی

دقیقه 16: توپ در محوطه جریمه گل‌گهر به دست بازیکنان این تیم برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 40: اشتباه بازیکن گل‌گهر توپ را در اختیار محمدرضا آزادی قرار داد که شوت این بازیکن شکل خطرناکی از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 43: علیرضا علیزاده به دلیل خطایی که انجام داد، کارت زرد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر