بازدید 8392

پشت پرده عدم همکاری کالدرون با پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس به خاطر رفتارهای مدیران پیشین این باشگاه نارحت است و با این باشگاه برای دریافت مطالباتش همکاری لازم را ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 24 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ در چند هفته گذشته باشگاه پرسپولیس با تامین منابع مالی لازم، تلاش کرد تا ۷۴۰ هزار دلار از مطالبات گابریل کالدرون و خواکین دستیارش را به حساب وکیل آن‌ها در بانکی در سوییس انتقال دهد اما به خاطر مشکلات نقل‌ و انتقال پول، هنوز تمام پول به حساب نشسته و بنا بر اظهارات مجید صدری دو بار پول برگشت خورده است. در این میان باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد تا کالدرون را راضی کند که حسابی در یکی از کشورهای منطقه معرفی کند تا کار انتقال پول راحت‌تر انجام شود اما کالدرون همکاری لازم را انجام نداد.

از قرار معلوم سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس از رفتارهای محمد حسن انصاری‌فرد و مدیران وقت باشگاه بسیار نارحت است و به همین خاطر حاضر نشده برای دریافت مطالباتش همکاری لازم را با پرسپولیس انجام دهد. در دوره انصاری‌فرد با وجود این که کالدرون فرصت ۱۰ روزه‌ای (بیش از آنچه در قراردادش نوشته شده بود) به پرسپولیس داد تا ۱۲۵ هزار دلار طلبش از قسط اول را دریافت کند، اما چکی به او داده شد که بعدا مشخص شد که اصالت لازم را ندارد و همین امر هم به تشدید ناراحتی کالدرون از مدیران پرسپولیس دامن زد.

باشگاه پرسپولس درحالی در تلاش است که مطالبات کالدرون را به بانکی در سوییس انتقال دهد که برای پراخت مطالبات برانکو، از آن جایی این مربی حسابی در عمان را معرفی کرده بود، مشکلی برای انتقال پول نداشت.

پرسپولیس بر اساس حکم کمیته وضعیت فیفا محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به کالدرون و ۹۵ هزار دلار با ۵ درصد سود سالانه به خواکین شده است و حالا مجموع این طلب و سودهای آن به ۷۴۰ هزار دلار رسیده است.

پنجره نقل‌ و انتقالاتی پرسپولیس تا زمان پرداخت کامل طلب کالدرون بسته خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان