بازدید 16512
۵

قبض گاز ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تهرانی رایگان شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: بر اساس همین قانون تشویقی در سال گذشته سه میلیون و دویست و هشتاد هزار مصرف کننده خانگی در استان تهران قبوضشان رایگان شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 23 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران خبر داد، آبان ماه رکورد مصرف بخش خانگی با بیش از ۵۴۰ میلیون متر مکعب شکسته شد.

 سعید توکلی مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پاسخ به سوال مجری تهران ۲۰ با مضمون چه میزان از مصارف گاز استان تهران متعلق به مصرف خانگی است؟ توضیح داد: فارغ از استان تهران، در زمستان بین ۶۷ تا ۷۵ درصد از مصارف گاز کشورمان متعلق به مصارف خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ادامه داد: لازم به ذکر است که در آبان ماه رکورد مصرف بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده با مصرف بیش از ۵۴۰ میلیون متر مکعب شکسته شد.

توکلی به نقل از شرکت ملی گاز تصریح کرد: اگر مصرف کننده‌های خانگی در اقلیم‌های یک، دو و سه، در فصل سرد سال (۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین)، کمتر از ۲۰۰ متر مکعب در ماه مصرف کنند، مشمول بخشودگی خواهند شد که این شاخص، در فصل گرم سال به کمتر از ۴۵ متر مکعب می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در ادامه افزود: بر اساس همین قانون تشویقی در سال گذشته سه میلیون و دویست و هشتاد هزار مصرف کننده خانگی در استان تهران قبوضشان رایگان شد.

توکلی در خصوص سوال یکی از بینندگان با مضمون استفاده از پکیج بهتر است یا بخاری؟ توضیح داد: اگر بخاری‌های مورد استفاده در رده‌های A و B باشد، در خصوص مصرف گاز تقریبا با پکیج‌های استاندارد یکسان عمل می‌کنند، اما مزیت پکیج نسبت به بخاری در آن است که بخاری‌ها بر خلاف پکیج‌های استاندارد، سیستم تنظیم اتوماتیک دما ندارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۵
به این میگن سوپر پوپولیسم مردم گاز متر مکعبی 1 دلار را رایگان مصرف کنند ان وقت نان برای خوردن نداشته باشند.
جیبتان خالی شده بازمیخواهید دست بکنید به جیب مردم تا کی میتوانید این کارها رابکنید دست شما ب ای مردم روشده مردم که گاز یابرق را نمی خورن مصرف میکنند
مال فامیلاشون رو رایگان کردن پزشو به مردم میدن .
....و اینکه گاز گران خواهد شد
چرا این همه دروغ می گویید بنده در تابستان مصرف گازم نزدیک به چهارصد تومن بود و برایم اس ام اس امد که پرداخت شود دروغ گویان در قعر جهنم هستند.(نه چهارصد هزارتومان)
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان