بازدید 64381

واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی برنامه میثاقی

وزیر سابق ارتباطات نیز نسبت به پخش آیتم جنجالی برنامه شب گذشته فوتبال برتر واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 23 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از خبر ورزشی، پس از گذشت ۲۲ ماه، هواداران فوتبال موفق شدند در بازی هفته گذشته استقلال و نساجی وارد استادیوم‌ها شوند و به طلسم دوری آن‌ها پایان داده شود. اما شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر، آیتمی جنجالی پخش شد که حسابی در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

در این آیتم، ویدیو‌هایی از تماشاگران حاضر در استادیوم منتشر شد که در حال استعمال دخانیات هستند. در این تصاویر، چهره تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشته شد.

حالا آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری نیز نسبت به این ویدیوی جنجالی واکنش نشان داده است. جهرمی در کانال تلگرامی و شخصی خود در این باره نوشت: فقط برنامه‌ی «فوتبال برتر» می‌تونست از روز زیبایِ حضور تماشاگران و بازگشتِ بی‌نهایت هیجان به ورزشگاه آزادی و فوتبال ایران، تصاویر حداکثر ۱۰ نفر از ۵۰۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه رو که دارن سیگار می‌کشن رو بگیره و با آهنگ پس زمینه‌ی مستند شوک پخش کنه. قبول باشه فوتبال برتری‌ها! خدا قوت.

این آیتم جنجالی از شب گذشته فضای مجازی را به خود مشغول کرده و بسیاری از هواداران فوتبال اعتقاد دارند که در هنگام پخش این تصاویر، باید چهره‌ها پوشانده می‌شد. البته ظاهرا فوتبال برتری‌ها هم عقیده دارند باتوجه به شرایط کرونایی و عدم رعایت مسائل اولیه از سوی برخی تماشاگران و مبادله کردن سیگار و عدم استفاده از ماسک و ... پخش این تصاویر در جهت سالم سازی ورزشگاه‌هاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
هفته بعد میثاقی میاد شروع میکنه ماله کشی....
درود
البته واقعیت ورزشگاهها و اماکن ورزشی ما همینه اگر غیر از باشه جای تعجبه ...
درود به کی ؟ آدزی جهرمی یا فوتبال برتر؟
درود حق با شماست واقعا کار زشت و ناپسندی انجام دادن
اتفاقاً بهترین کاری که میثاقی تو زندگیش کرده پخش این فیلمه. احسنت. ورزشگاه جای دود کردن نیست.
درود بر فردوسی پور
رسوا کردن .کار خوبی نیست ..پس پرده خیلی ها بد تر از این هست ..پس مواظب باشیم
آخی این وزیر به همه وظایفش عمل کرده
حالا که دیگه وزیر نیست خیالش راحته!
بنده خدا بعد از فردای پایان وزارت دلسوز و نگران همه مسایل در تمامی حوزه ها شده!!!!!!!!
اقاى وزير جوان وخوبى بود بسيار خوب بود
خدا وکیل‌کاش ریخت این دور بری های روحانی رو نمیدیدم ....
چقدر این بشر، گوگولیه
نمیفهمم فاز این چیه که همه جا نخود توآش میشه. مثلا میخواداعلام حضورکنه که بله منم هستم....
این جناب میثاقی هروقت تونست فضای این برنامه درپیتی فوتبال برتر خودشو سالم سازی بکنه، اونوقت میتونه بیاد غصه فضای استادیوم رو بخوره!!! این بچه تازه به دوران رسیده خیلی وقتا پاشو از گلیمش درازتر میکنه!!! واقعا راست میگن شهر که بی کلانتر شد قورباغه هفتیرکش میشه!!!
دیگه صدا و سیما شورشو در اورده
برای اولین این وزیر یه حرف درست حسابی زد همیشه شاخ و شونه میکشید ولی اینبار درست گفته
بابا این آقای جهرنی تمام شد دیکز جرا هی مطرحش می کنید ، این بشربا آن مدیریت شجاعانه اش در وزارت ارتباطات !!!! تاریخ مصرفش گذاشته .
این میساکی خیلی لنگیه اگه لنگی نیست فردا بره ورزشگاه از لنگیا فیلم بگیره انگار جوون مردم اختلاس یا دزدی کرده که اونجوری فیلم گرفتن ازش صدا سیمای لنگی تف
تواطاق فکرتون برنامه ریزی کنید چجوری برای تیم استقلال حاشیه درست کنیدو تیم محبوتونوازحجمه های بعدبابامسعودنجات بدین.واقعامتاسم برای این برنامه،چون واضحه آقای میثاقی هم دستور میدن بهش وبایدبگه چشم،والاعادل خان برمیگرده.فقط سوالم اینه،فقط طرفدارای استقلال سیکارمیکشن یابقیه تیماهم هستنوولی دستورعلیهشون صادر نشده.
آفرین. کار درستی انجام دادند. تا کی باید شاهد افراد قانون گریز در سطح چامعه باشیم. سری به مترو بزنید می بینید عده ای با دهن کجی به دیگران ماسک نمی زنند .
حالا متوجه شدید ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاهها به چه دلیلی است یا نیاز به نمایشها و سناریوهای بیشتری هست؟
برادر کمی تا قسمتی محترم بنظرم اگر به سوء مدیریت چندین ساله خودت فکر کنی بهتره
جناب آقای جهرمی هینقدر که به وزارت ارتباطات گند زدید و آدمی مثل مجید صدری رو به پرسپولیس تحمیل کردی بسه. شما حق اظهار نظر ندارید.
دمت کرم
کاملا درسته و باید نشون داده میشد ما باید یاد بگیریم که شطرنجی کردن چهره یه سری افراد اصلا کار درستی نیست ... کسی که داره سیگارش رو مبادله میکنه رسما داره میگه واسم مهم نیست چند نفر تو کرونا میمیرن .. این درسته؟ درسته که مردم و هموطنامون به خاطر یه مشت ادم بی ملاحظه بمیرن؟
فوتبال برتر باید فرق بین مکانهای ورزش وکوی برزن باشه مرسی فوتبال برتر
اونی که میخواد دور وبری های روحانی رو نبینه کورشو نبین یه حوری میگه مثلا الان مملکت گل وبلبل شده
بسیار کار بجایی انجام دادند یه عمر گفتیم بد آموزی داره بد آموزی داره این وضعیت مملکته چنددرصد از جوانان ایران حداقل سیگار نمیکشن به کجا میریم بزار نشون بدن تا ببینند چه خبره مسئولین که خودشونو به خواب زدند
بهتر بود حداقل چهره اون افراد شطرنجی میشد! البته جالبه که این ورزشگاه های ما انگار حراصت یا چیزی اصلا نداره که هرکی رفت تو هرکاری دلش خواست نکنه... مملکت گل و بلبل
سیگار کشها که همیشه سیگار میکشند و بلای آنرا بجان میخرند، چرا اینها را علم میکنید، کدام خطرناکترند سیگار کشها یا واکسن نزنها. چند نفر از انهایی که به ورزشگاه رفتند واکسن نزده بودند، چرا دشواریهایی که در درون انسانهاست را نمی کاوید و به دشواریهای علنی که همه از آن آگاهند گیر میدهید. آیا اگر در یک راهیپمایی دولتی بود بازهم سیگاریها را نشان میدادید. بابا اینها مردم عادی هستند که با خصوصیات خودشان در اینجا و آنجاحضور دارند، پپزاهن عثمانشان نکنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر