بازدید 13108
گزارش

پول پرداختی استقلال به ژستد و یامگا: حدود ۲۰میلیارد

کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 22 November 2021

دو بازیکن فرانسوی باشگاه استقلال در آغاز شروع کار خود با آبی‌پوشان مبالغ قابل توجهی از این باشگاه دریافت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال برای حضور در بیست و یکمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دست به خرید ۲ بازیکن  خارجی زد. کوین یامگا و رودی ژستد بازیکنان جدید خارجی تیم فوتبال استقلال هستند که هر کدام از آن‌ها با عقد قراردادی ۲ ساله به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوستند.

یامگا که پست اصلی‌اش وینگر راست است، موفق شده در بازی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و فجر سپاسی مجموعا ۳ گل به ثمر برساند. عملکرد خوب یامگا باعث شده این بازیکن از امیدهای اصلی گلزنی آبی‌ها به حساب آید و تا حدودی بتواند خود را در ترکیب ثابت آبی‌ها جای دهد.

پول پرداختی استقلال به ژستد و یامگا: حدود ۲۰میلیارد

 

همچنین رودی ژستد از بازی مقابل فجر و نساجی مازندران به کار گرفته شد اما هنوز نتوانسته به هماهنگی با اعضای تیم برسد. این بازیکن همچنین پس از بازی مقابل نساجی از عملکرد خود رضایت چندانی نداشت و باید منتظر بازی‌های بعد و عملکرد این بازیکن ماند تا مشخص شود این بازیکن تا چه اندازه در تفکرات سرمربی آبی‌ها قرار خواهد گرفت.

یکی از مسائلی که در شروع حضور این ۲ بازیکن در استقلال مطرح شد، بحث مبلغ قرارداد آنها است که تا اینجای کار گمانه‌زنی مختلفی صورت گرفته است. طبق پیگیری‌های انجام شده، ژستد با توجه به آپشن‌هایی که در قراردادش ذکر شده است، می‌تواند تا مبلغ ۴۸۰ هزار دلار از باشگاه استقلال بابت قراردادش دریافت کند و همچنین یامگا نیز با استقلال قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری امضا کرده است.

طبق پیگیری‌های انجام شده، ژستد تا اینجای کار ۱۶۰ هزار دلار از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده است و یامگا هم ۵۰ هزار دلار از مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال را گرفته است. یامگا از هفته دوم و ژستد از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشتند و باید دید باشگاه استقلال در ادامه کار چه عملکردی بابت قراردادهای این بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ای کاش از عراقی ها می آموختیم
آن 160،000 و 50،000 دلار سهم دلال و شرکا بود! عرف فوتبال ایران این است. بردار و بیت المال را آتش بزن
آخر فصل دوباره ميريزن جلوي در وزارت ورزش كه چرا وزير گل نزد برامون
آخییییییی این باشگاه همونا هستن که غذا نداشتن بخورن ... همش فیلم و حقه بازی
شما را قسم میدهم به هر چه می پرستید .این تیمها را بدهید بخش خصوصی تا اینقدر حاتم بخشی بیخود نکنند.
انشاالله بعدا چیزی به این مبلغ اضافه نشه
الهی آمین
بازم بگید بابا مسعود از فلان تیم حمایت میکنه !!!
پاسخ ها
King Messi
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
یامگا که بهترین بازیکن نیم فصل شد حقش بود ژستد هم بد نبود عوضش از اسدی بهتره با اون همه ادعا 25 میلیارد دادن بهش که بشینه رو نیمکت یا از نعمتی و علیزضا ابراهیمی و سعید آقایی و پاکدل خیلی بهتر بودن
پول مملکت را این دو باشگاه به باد میدهند هیچکس هم نیست رسیدگی کند بابا ما فوتبال نخواهیم کی را باید ببینیم
ببینیم بااینهمه ریخت وپاش بالاخره امسال دستشون به یک جام میرسه ؟؟!!! منکه فکرنمیکنم بتونن :)
ماایرانیا اینقدرساده هستیم البته هوادارفوتبال بهترین بازیکنا خودم نصف اینا پول نمیگیرن میرن توکشورا عربی فقط عکس دلارببینن ولی حضرات راضی نیستن به هم وطن خودشون دلارنشون بدن مثل نوالهی علی کریمی میرن یکی مثل ژستدیومگا که جفت شون نصف زلان رمضانی تکنیک ندارن این همه پول میدن ازخجالتی پنالتی میدن بزنن بگن گل زد بعدبچه مدرسه حسابی از درس باز میکنن برن تواینترنت درآمدزایی بکنن بگن بمب ترکندیم ولا اینا فشفشه نیستن عزت الهی اگرگفتن چقدر کاسبی کردن بخاطریامگا درصورتی باهم تونیم وایله ذخیره بودن
حیف این همه پول نیست به این دوتا گوری انگوری میدن ولاهنوزکارتون گوری انگوری گوش بدی بهتراز بازی این دوتا هست
پاسخ ها
King Messi
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
از اسدیکه بهترن یامگا بهترینه نیم فصل شد اسدی با 25 میلیارد نشسته رو نیمکت بازیارو از نزدیک تماشا میکنه
خدا لعنت كنه باعث وباني افرادي كه اين همه بيت المال را هدر مي دهند معلوم نيست در كنار اينها چند نفر زالو صفت حضور دارند واز اين سفره ارتزاق كردند اين دو باشگاه شده منبع فساد ودرامد يك عده از خدا بي خبر
سلام
اگر این دو باشگاه خصوصی بشن، هم دیگه لازم نیست دولت براشون خرج کنه و هم اینکه بخش خصوصی بهتر مدیریتش میکنه. البته لطفا از بخش خصوصی تعهد بگیرید. مثل کارخونه هایی نشه که به بخش خصوصی واگذار شدن و به جای کمک به تولید کشور، زدن تو کار برج سازی.
سلام به تابناکی ها!!
می گم اگر رامین رضاییان پرسپولیسی شد خبرش رو بزنید.
یامگا بازین مهشری است.
نمی شه با 100دلار یامگارو پرسپولیس بخره؟
بزودی ما پرسپولیسی ها اون دو تا برزیلی ها رو از لیگ فلان برزیل می یاریم و همین طور لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد آن وقت ما 5تا خارجی داریم شما استقلالی ها 2تا ههههه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار