بازدید 6243
امروز مطرح شد.

بررسی‌طرح‌ساماندهی‌صنعت‌خودرو‌در‌پژوهشکده‌شورای‌نگهبان

مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان امروز در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد و «طرح ساماندهی صنعت خودرو» و «لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز» توسط حاضرین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۴ 22 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده شورای نگهبان، مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان عصر روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه جاری در پژوهشکده شورای نگهبان با حضور دکتر عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر سید فضل الله موسوی، دکتر غلامرضا مولابیگی، دکتر هادی طحان نظیف و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان و حقوق‌دانان برگزار شد.

در این جلسه ابعاد حقوقی «طرح ساماندهی صنعت خودرو» و «لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز» توسط حاضرین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و گزارش مکتوب مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان توسط پژوهشکده تدوین و در اختیار اعضای شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

طرح ساماندهی صنعت خودرو در جلسه ۲۶ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه ۲۳ آبان ماه برای رفع ایرادات شورای نگهبان توسط مجلس شورای اسلامی اصلاح و به شورای نگهبان ارسال شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی