بازدید 20865
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا سی ام آبان/ بالاخره «نرخ مرگ» کووید ۱۹ در ایران به میانگین جهانی رسید

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۲ میلیون و ۱۴۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۰۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 21 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۶ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۹۴۷ دوز اول و ۴۴ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۴۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷۶۵ هزار و ۲۳۵ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۲ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۲۹ دوز واکسن در ایران که ۶۵۲ هزار و ۶۹۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۶۵۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۷۷ هزار و ۴۳۸ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۰۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۸ هزار و ۹۵۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۷۸۳ هزار و ۴۲۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۴۰۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اداره مملکت یک تخصص است و وقتی افرادی که تخصص کاری را ندارند در مسندی می‌نشینند که جایگاه آنان نیست این می‌شود نتیجه آن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
و به‌خاطر همین نداشتن تخصص است که وضعیت انگلستان و آمریکا به‌مراتب از کشورهای پیشرفتهٔ اروپایی و آسیایی در مدیریت کرونا بدتر است و کشته‌هایشان نسبت به جمعیتشان با حذف آمار کشته‌های بعد از ۲۸ روز و خانه‌های سالمندان در انگلستان گویای آن است. تنها تولید واکسن را انجام دادند که آن هم بیشترش به‌خاطر حرکت علمی کل دانشمندان و جذب نخبگان کشورهای دیگر و به‌خاطر پول بوده‌است. وگرنه سیاست و حکومت‌داری انگلستان و آمریکا غالباً به تجاوز به کشورهای دیگر و فریب و تهدید و تحریم و… خلاصه می‌شود. مدیران ایرانی هم تا جایی که از آن‌ها تبعیت کردند شکست خوردیم؛ نه واکسن‌های خریداری‌شده از کواکس را دادند و نه داروهای مهم دیگر را
نزدیک به صد وسی هزار نفر با آمار رسمی از بین رفته اند چیزی که می‌توانست با کمی عقلانیت و دور اندیشی خیلی کمتر از اینها باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
پنج میلیون فوتی دنیا رو چی میگی
متاسفانه ساده انگاری کرونا ادامه داره و این یعنی شروع بی صدای پیک ششم
لطفا کارت بانکی کسانی که واکسن نمیزنند را غیرفعال کنید.
البته طبق گفته خودشان بنابر امار رسمی قطعی، بسیاری از افرادی که به دلیل کرونا کشته شده اند در گواهی فوت مرگ به علت دیگری ثبت شده است و این یعنی امارسازی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار