بازدید 16334
جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

دستور رئیس جمهور برای لغو منع تردد شبانه در کشور/ کنترل‌های هوشمند کرونا افزایش پیدا کند

دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد. به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل‌های هوشمند افزایش می‌یابد، می‌توان محدودیت‌های غیر هوشمند را کاهش داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 20 November 2021

تابناک اجتماعیرئیس جمهور با قدردانی از همراهی و همکاری مردم با متولیان مقابله با کرونا اظهار داشت: اقدامات بزرگ و ارزشمندی در راستای واکسیناسیون عمومی و صیانت از جان و سلامت مردم، انجام شده اما همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است و باید از هر گونه عادی انگاری و سستی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی پرهیز کرد.

به گزارش «تابناک»؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از روحیه بسیجی دست اندکاران مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان و همه دست اندرکاران با روحیه جهادی و بسیجی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، مشغول ایثار و فداکاری هستند و با حفظ و تقویت این روحیه می توان بر مشکلات غلبه کرد.
 
دستور رئیس جمهور برای لغو منع تردد شبانه در کشور/ کنترل های هوشمند کرونا افزایش پیدا کند

رئیس جمهور افزود: دغدغه و اولویت اصلی دولت، صیانت از جان مردم است و این مسیر را تا رسیدن به شرایط مطلوب با قوت ادامه خواهیم داد.

آیت‌الله رئیسی جدیت در کنترل رفت و آمد از طریق مرزهای کشور را مهم دانست و اظهار داشت: وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان وظیفه دارند با حساسیت و جدیت، تردد افراد از مرزها را کنترل کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر تداوم اعمال کنترل های هوشمند و تاثیر آن در کنترل بیماری کرونا گفت: به هر میزان که ابعاد و حجم کنترل های هوشمند افزایش می یابد، می توان محدودیت های غیر هوشمند را کاهش داد.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی، ممنوعیت تردد شبانه در شهرها لغو شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
دست گل آقای رئیس جمهور درد نکنه فقط لطف کنند در مورد تردد بین شهری خودروهای شخصی هم تصمیم گیری بفرمایند چون هنوز برای ملت ابهام خطر 4 نفر در یک خودرو شخصی و بی خطر بودن چهل یا پنجاه نفر در یک اتوبوس همگانی حل نشده است !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
وقتی تو مملکت متورم بی ضابطه مافیایی ایران حرف کنترل هوشمند میزنن مرغ پخته تو فر خنده اش میگیره
ترا جان ماردت تابناک یه حرف راست بزن بالاخره حرف رئیس جمهور درسته یا وزارت بهداشت همین امروز وزارات بهداشت تکذیب کرده این مطلب را مردم بد بخت چه گیری افتادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
کشور فقط با دستور اداره می شود
حاجی داریم خفه میشیم تو این هوا! خدایی ی چیزی بگو ی حرکتی
باباجان وقت رئیس جمهور را برای این کارهای جزئی منطقه ای نگیرید و بگذارید به مشکلات اساسی و ملی و فراملی و بین المللی جامعه فکر و وقت صرف کند . مشکلات معیشت ، حل مشکلات اقتصادی، مسکن و اشتغال ئ ازدواج جوانان، مشکلات ارتباطات بین المللی .
چه عجب بعد6ماه محدودیت تردد شبانه را لغو کردید
پاسخ ها
بهزاد
| Netherlands |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دقیقا یکسال شده. شش ماه چیه؟
چرا همه چی باید با دستور رییس جمهور اجرا بشه؟ خودرو قیمتش با دستور برگرده به سابق. منع تردد با دستور لغو بشه. جالبه برام. و خنده دار. مثلا که چی؟ یعنی رییس جمهوره که فقط میتونه اوضاع رو به سامان بکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
باید می نوشتند با توجه به گزارش های علمی و اداری نسبت به حذف این مورد رئیس جمهور پس ازبررسی در شورای ....کرونا نسبت به حذف آن تصمیم گرفتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
اوضاع رو طوری پیش میبرند که وانمود کنند همه قفلها به دست با کفایت رئیس جمهور باز خواهد شد. خیلی تابلو هست
خوب صد هزار مرتبه شکر بودجه مورد نیاز دولت کامل شد، خدا یا این مهربانان رو از ما نگیر.............!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
درنهایت همه از مقام معظم رهبری مایه می گذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
مگه کل مبلغ جریمه این محدودیت چقدر بوده
شکر رو اون زمان که روحانی با بورس کمبود بودجه رو جبران و مردم رو بدبخت کرد باید میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
کاش کل مبلغ اعلام میشد
همین امشب بری بیرون جریمه میشی ؟؟ راهور میگه هنوز به ما ابلاغ نشده ؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
باید با الاغ ابلاغیه را به پلیس برسانند که چند روزی طول خواهد کشید
از رییسی به خاطر لغو قانون دوره روحانی در منع تردد شبانه تشکر می کنیم
یه کار خوب و لغو یه قانون به درد نخور
با سلام .

تا به امروز 54 میلیون دز اول واکسن را دریافت کرده اند ...........26 میلیون با احتساب جمعیت 80 میلیونی هنوز واکسن

نزده اند .............

یعنی با تزریق 70 درصد کار تمام میشود ؟

دز یا (دوز ) دوم که 44 میلیون است ........... امیدواریم وزارت بهداشت بداند که چه کار میکند ..............
سلام مقام رهبری تو حکم تنفیذ اقای رئیسی رو حجت السلام خطاب قرار دادن شما چرا از واژه ایت الله استفاده میکنید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
یک شبه آیت ا.. می شن یک روزه دکتر می شن دیگه عادت کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
چون ایشان آیت ونشانهای خدا را داراهستند وحجت الا سلام تنهانشان اسلام رادربرمی گیرند وآیت الله یک لقب کاملتر وآیت ونشانه های خدا را هم شامل می شوند قبل از صفویه همه لقب ملا ویا آخوند راداشتند این القاب را درزمان حکومت صفویه به خودشان اضافه کردن والان هم با معادل سازی مدارک حوزه با مدارک علمی دانشگاه بعداز القاب آیت الله ویا حجه الاسلام از واژه دکتر هم استقاده می کنند مثل آیت الله دکتر رییسی بااین تفاوت بعضی ها مثل اژه ای وقتی ایشان را آیت الله خطاب می کنند اعلام می کنند اصلاح بفرمایید من آیت الله نیستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تا فرهنگ چاپلوسی تملق پارتی بازی ووو ازبین نرود واین مملکت قانون مند نخواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دقیقا، مثل مرحوم هاشمی رفسنجانی که آیت الله میگفتن ولی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
از قضا آقای هاشمی ایت الله بود و صدا سیما بهش میگفت حجت الاسلام
مافیای زعفران دست کیاست که قیمتش حدودا دو برابر شده .
دم آقای رییسی گرم .
جناب رییسی کنترل های هوشمند کرونا یعنی چی؟ آیا فقظ شامل مردم عادی می شود ویا اینکه خواص را هم شامل می شود؟ از زمان شیوع کرونا درکشور برای تشییع ، دفن ومراسم ختم اموات مردم عادی محدودیتهای شدیدی اعمال وبدرستی هم اجرا می گردد ورویه کاملا درست ومعقولی درجهت عدم اشاعه کروناست وصاحبان عزا نیز دراطلاعیه سوگواری ضمن عذرخواهی عدم برگزاری مجالس تشییع وختم رابدلیل عدم اشاعه بیماری منحوس کرونا تاکید می نمایند ولی در مورد خواص چی؟ وقتی که آخونددراثرکهولت سن می میرد ویا به قول شما حضرت ..... لبیک حق گفته وبه ملکوت اعلی پیوست چندین وجند مراسم :
مراسم وداع با مداحی در مهدیه تهران تشییع پیکر مطهر درتهران، انتقال پیکر مطهر به قم ، تشییع درقم ، طواف داخل حرم ، دفن در جوارحرم مطهر، برگزاری مراسم ختم در مساجد وتکایای معروف و ......آیا نیاز به هوشمندسازی ندارد حداقل رفتار ومنش مقام معظم رهبری را الگو قرارداده که تمام مراسم عزاداری را تنها وبا حضور یک مداح وبازهم بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می فرمایند
کلی شغل های شبانه از بین رفتن و درآمد مالیاتی کم شد تازه فهمیدن چه درآمدی از دست دادن به همین خاطر دوباره می خوان درآمدها رو زنده کنند شک نکنید دلشون برای مردم نسوخته.
امروز در تره بار شهرداری مرغ خریدم کیلویی ۳۰ هزار تومان اینم از دولت محرومان!!!!!! دولت تدارکاتچی تدبیر و امدیتان با شیب ملایم پدر مردم را در آورد دولت تدارکاتچی محرومان پلکانی پدر مردم را در آورده است همه هم سر و ته مثل همند
پس بالاخره مصدق عوض شد! آقا ساعت خواب چه عجب این حرف بدرد نخور بیخود ممنوعیت تردد شبانه تموم شد ولی نمیدونم چرا اینجا همه چی به رم ختم میشه. فقط باید رییس جمهور دستور بده. چرا بقیه کار بلد نیستن. آقای رییس جمهور تو رو به جدت این محدودیت تردد بین شهری رو هم بردار. والا به قرآن هزار کار تو شهرهای دیگه داریم. اینجوری قفل شدیم تو شهر. چطور با قطار که تو یک کوپه 6 نفر غریبه میشینن و تو هواپیما که بیخ گلوی هم نشستن اشکال نداره ولی با ماشین شخصی ایراد داره؟ منطقش کجاست؟ تو رو خدا اینم بردار .
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
به داد اصفهان برسید
تهران رو ول کنید که هرچی بدبختی و مشکل دارن مردم از همین جاست.
تو را به خدا بیش از این بسیج و دین را خراب نکنید و با علم و دانش وارد شوید امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن و هوشمند صدها برابر از آب و خاک محصولات کشاورزی به عمل می آورند
با فرمول های علمی و پیشرفته اقتصاد و تورم را کنترل می کنند کسانی اینکار را می کنند که نه بسیج دارند و نه اهمیتی به دین می دهند و فقط دلسوز هستند صادقانه کار می کنند و درستکار هستند
تمام خطاهای ما به گزینش های غلط ما بر می گردد که به جای انتخاب درستکاران و باهوشان و دلسوزان کسانی را انتخاب کرده ایم که در ظاهر خودشان را درستکار نشان داده اند ولی در باطن دنبال فریب و حقه بازی و رانت و کانال و لابیگری بوده اند و از سواد و هوشمندی کافی برخوردار نبوده اند و بمرور در مناصب نشسته اند
با این نماینده هایی که بجای رسیدگی به مسایل و مشکلات اصلی کشور که البته در توانشان هم نیست و بجای ان مطالب و مسایلی رو مطرح میکنند که هیچ چیز را به هیچ کجا وصل نمیکند،این حال و روزمونه.خدا این سالهای پیش رو رو بخیر بگذرونه.
بالاخره باید بشود یا نشود
ترفیک های سر شب به دلیل ساعت منع رفت و آمد داشت مشکل امنیتی برایشان درست می کرد مجبور شدند لغوش کنند
اصلا هم به روتون نیارید که آخر ماهه و باید حقوق بازنشستگان را بدید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دیشب پرداخت کردن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار