بازدید 423993

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری برای ۲ هکر ایرانی

امریکا روز پنجشنبه ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) علیه دو شهروند ایرانی به اتهام راه‌اندازی یک کارزار اطلاعات نادرست سایبری برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کیفرخواست صادر کرد و برای ارائه اطلاعات درباره آن‌ها جایزه ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 19 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، وزارت خزانه‌داری آمریکا همچنین اعلام کرد شش ایرانی و یک گروه ایرانی را به‌دلیل تلاش برای نفوذ در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار می‌دهد.

سید محمدحسین موسی کاظمی، ۲۴ ساله و سجاد کاشیان، ۲۷ ساله متهم هستند که اطلاعات محرمانه انتخاباتی ایالات متحده را از دست‌کم یک وب سایت انتخاباتی ایالتی دریافت کرده‌اند و با دیگر افراد برای انتشار اطلاعات نادرست به‌منظور تضعیف اعتماد آمریکایی‌ها به روند انتخابات توطئه کرده‌اند.

سید محمدحسین موسی کاظمی، ۲۴ ساله و سجاد کاشیان، ۲۷ ساله

مقامات آمریکایی روز پنجشنبه به خبرنگاران گفتند که هیچ مدرکی دال بر تاثیر هر یک از این فعالیت‌های هکری بر نتایج انتخابات وجود ندارد.

در کیفرخواست منتشر شده، هکرهای ایرانی برای انتشار اطلاعات نادرست درباره انتخابات به شبکه کامپیوتری یک شرکت رسانه‌ای آمریکایی که نامی از آن برده نشده است دسترسی پیدا کرده‌اند. طبق این کیفرخواست توطئه آن‌ها با مداخله اف‌بی‌آی و شرکت مذکور خنثی شده است.

در این کیفرخواست همچنین گفته شده است که این هکرها پیام‌هایی را به اعضای جمهوری‌خواه کنگره آمریکا و اعضای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا ارسال کردند. آن‌ها خود را اعضای یک گروه راست افراطی (پسران مفتخر) معرفی کرده بودند.

طبق این کیفرخواست آن‌ها سعی کردند به داده‌های مربوط به ثبت‌نام رای‌دهندگان از ۱۱ وبسایت دولتی دسترسی پیدا کنند و در یک مورد موفق شدند داده‌هایی را از یک وبسایت دولتی دانلود کنند که حاوی اطلاعاتی درباره ۱۰۰ هزار رای‌دهنده ثبت شده بود.

متیو جی. اولسن، دستیار دادستان کل از بخش امنیت ملی وزارت دادگستری گفت: «این کیفرخواست نشان می‌دهد که چگونه دو هکر مستقر در ایران یک کارزار هدفمند و هماهنگ را برای از بین بردن اعتماد به یکپارچگی روند انتخاباتی ایالات متحده و ایجاد اختلاف بین آمریکایی‌ها به راه انداختند.»

سوءظن ایالات متحده درباره دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در اکتبر سال گذشته مطرح شده بود.

دو هفته قبل از انتخابات نوامبر، مقامات ارشد اطلاعاتی در دولت ترامپ مدعی شدند که روسیه و ایران هر دو در تلاش برای مداخله در انتخابات هستند و به برخی از اطلاعات ثبت‌نام رای‌دهندگان ایالات متحده دسترسی پیدا کرده‌اند.

برخی از رای‌دهندگان گزارش کرده بودند که ایمیل‌هایی را دریافت کرده‌اند که ظاهرا از طرف گروه «پسران مفتخر» بوده است.

طبق اسناد دادگاه، هکرها امیدوار بودند از دسترسی خود به شرکت رسانه‌ای برای انتشار اطلاعات نادرست درباره انتخابات استفاده کنند اما اف‌بی‌آی به شرکت قربانی هشدار داده بود و به آن‌ها کمک کرد تا هکرها را بیرون کند.

از سوی دیگر وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت اینترنتی «ایمن نت پاسارگاد» و شش کارمند این شرکت (از جمله دو فرد متهم شده) را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

شش ایرانی تحریم شده وزارت خارجه آمریکا

برنامه «پاداش برای عدالت» وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در صورت ارائه اطلاعاتی که به اجرای عدالت درباره «سجاد کاشیان» و «سید محمدحسین موسی کاظمی» منتهی شود پاداشی تا ۱۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

اعلام جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات درباره دو ایرانی / وزارت خارجه آمریکا

آمریکا درباره سجاد کاشیان و سید محمدحسین موسی کاظمی گفته است که آن‌ها کارمند شرکت سایبری ایران ایمن نت پاسارگاد هستند.

در این اطلاعیه آمده است که آن‌ها «حداقل از سپتامبر تا نوامبر ۲۰۲۰، کارکنان ايمن نت در یک عملیات آنلاین چند مرحله ای تحت حمایت دولت ایران که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲ ایالات متحده را هدف قرار داده بود، شرکت کردند.»

درباره کاشیان در اطلاعیه آمده است: «از جمله، کاشیان زیرساخت شبکه کامپیوتری مورد استفاده برای اجرای کمپین ارعاب و نفوذ رای دهندگان را مدیریت کرد و به دنبال خرید حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای پیشبرد کمپین ارعاب و نفوذ رای‌دهندگان بود.»

و درباره محمدحسین موسی کاظمی گفته شده است: «کاظمی با به خطر انداختن سرورها برای ارسال ایمیل‌های تهدیدآمیز به رأی‌دهندگان، آماده‌سازی ایمیل‌ها برای کمپین تهدید رای‌دهندگان و به خطر انداختن حساب‌های ایمیل یک شرکت رسانه‌ای آمریکایی، به اجرای کمپین ارعاب و نفوذ رای‌دهندگان کمک کرد.»

آن‌ها اعلام کرده‌اند که «برنامه پاداش برای عدالت تا سقف ۱۰ میلیون دلار برای اطلاعاتی که منجر به شناسایی یا موقعیت مکانی هر فردی شود که به دستور یا تحت کنترل یک دولت خارجی و با نقض قانون تقلب و سوء استفاده رایانه ای در انتخابات فدرال، ایالتی یا محلی ایالات متحده دخالت می کند، ارائه می دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲۹
معلومه حملات سایبری ما حسابی عصبانیشون کرده و اونجاشون سوخته که اینجور با انتشار تصاویر میخوان مثلا از طرف زهره چشم بگیرند ! بدبختای مدعی ابر قدرتی آبرویی براتون نمونده حیثیت شما بر باد رفته و با این مسخره بازیها و 10 میلیون دلار که هیچ میلیار دلار هم خرج کنید جبران نمیشه ! بهتر تصاویر جاسوسای سیا از طرف ما منتشر بشه تا جواب این بازی مسخره اونا هم با یه مشت محکم داده بشه !
پاسخ ها
تا بودن همین بوده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
به جای اینکه بپورسی چرا ایران چنین کاری کرد؟این حرفهای بیهوده رو میزنی
به این علت که ایران میدونست قرار نیست کسی درین انتخابات ایران شرکت کنه ، و با فریب مردم آمریکا تعداد شرکت کننده های
، انتخاباتت امریکا رو کم کنه
تا شاید خودش کمتر ضایع بشه
سرکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ماشاالله چقدر هم موفق بودن این هکرهای مورد وثوق شما.اونقدر موفق بودن که تونستن حماسه حضور حماسی و غیرقابل تصورحضور اکثریت مطلق آمریکاییها رو تو انتخاباتشون رقم بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
چیزی که عوض داره، گله نداره، چطور اونا میتونن حمله سایبری کنن، برای ما گناهِ
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
پرزیدنت ترامپ بارها نسبت به تقلب و دخالت چپها در انتخابات امریکا هشدار داده بود ولی کسی گوش نمیکرد.... زیاد ذوق زده نباشن چون عمو ترامپ دشمن چپولها برمیگرده ....البته با توپ پر
خوب کاری کردن
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
سلام ایرانی اگه بخاد خورش باور داشته باشه و دنبال کارهای بیهوده مثل فضولی خبر چینی حسودی بس خودی حرف زدن و نظر دادن در باره کارهای که سر در نننیاره نره همه کاری میتونه بکنه از استفاده از انواع انرزی گرفته تا تولید آب و جذب آلودگی‌ها و استفاده از اون و از همه چیز
امیر
| Ireland |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
فقط بشدت باید از جماعت خائن و مواجب بگیر و جاسوس و عاشقان دلار و وطن فروشان کشورمون باید ترسید که مشکلی برای این عزیزان سرمایه مملکت بوجود نیارن
تکلیف برجام روشن شد.
عکس کارت ملی بعضیا رو از کجا اوردن؟ جاسوس داریم؟
نکنید از این کارا جور دیگه مقابله کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
شاید جور دیگه هم انجام میده
تا قبل این اخبار مردم اطلاعی نداشتن ایران اینکارارو میکنه
این دو‌جوان قربانی نفرات اصلی شده اند .
ادرس میدادین مردم پول لازمن خدایی
آمریکا غلط کرده خودشون هک می کنند سیستم‌های ایران را هکر های خودشون را محکوم نمی کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
به نظرم ایران هم باید برای تحویل هکرهای آمریکایی جایزه 10 میلیون ریالی بزاره تا اونام حساب کار بیاد دستشون
خخخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
ده میلیون ریالی! خخخخخ
حالا بايد منتظر ترور اين بنده خداها باشيم ، از فردا صدها هموطن براي گرفتن اين پول جلوي سفارت هاي آمريكا صف ميكشن و نه نتها ايها رو لو ميدهند بلكه كل فك و فاميلشون رو هم رسوا ميكنن
پاسخ ها
علی فرخ سرشت
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
شما را نمی دانم شاید پول پرستی به بیراه کشانده است عمده مردم ایران همان کسانی هستند کهدر جنگ برای باز کردن معبر برای همسنگرانشان روی مین می رفتند ولی متاسفانه بعد از جنگ امثال این تفکر حاکم شد و ثمره آن را داریم برداشت می کنیم
ا.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
جناب فرخ سرش
این تنفروشهای وطنفروش توجنگ تحمیلی هم بودندوتازه گی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
نه بابا یه نیگا به فامیلیاشون بنداز مسخرس(احتمالا اینام جعلیه
درود بر جوانان ارزشمند ایران زمین . شایسته تقدیر به بهترین نحو هستید . ماشاالله
آرزوی سلامت و سربلندی همیشگی برایتان دارم .
به کوری چشم آمریکا ، چنین جوانانی را از همه جهت حمایت و محافظت میکنیم .
پاسخ ها
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
متأسفم برای شما که مردم غیرتمند ایرانو اینجوری می بینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
آدمایی مثل توایرانوبه این روزانداختن.گیریم اصلا همه آمریکاروهک کردن.چی گیرمملکت ومردم میاد،جزتحریم.یادته محمودی میگفت این تحریماکاغذپارن...همفکرامثال توبود.
کرمانشاهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
فقط بی‌شرفها و بی غیرتها طرفدار آمریکا هستند خود فروشانی که همه ارزشها در نظرشان دروغین است و چون از سرشت پست خودشان باخبرهستند بغیر از شهوت رانی و خیانت پبشگی ، معنایی دیگر از زندگی نمی‌شناسند وار همین رو آمریکا را قبله آمال خود میدانند ،نام ایران را با دهان
کثیف تان نبرید .
الان از چه راهی میتونیم به اف بی آی اطلاعات بدیم و جایزمونو بیگیرم.الان که جابجایی و انتقال دلار حتی بین بانکای مرکزی هم دچار چالش و مشکلات پیچیده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
راست میگی والا. به این یکی فکر نکرده بودم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
خاک تو سر وطن فروشت کنن بی غیرت
لازم است این افراد به استخدام وزارت اطلاعات و فن آوری در بیایند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
داداش طرف ایمیل زده فقط .. حالا اونا میگن هکر شما چرا باورت میشه؟
حالا ما نفهمیدیم شما اینوری هستید یا اونوری هستید
آقا یکی به این آمریکایی ها بگه بیاید پنج میلیون دلار بدین به خانواده من و بجای این شش نفر منو ببرن لااقل یه چایی درست میکنم میزارم سر میزشون اما این شش نفر رو ببری که خیار هم براتون پوست نمیکنن
من راجبشون اطلاعات دارم بدم...کمتر مواد بزنین تا وهم نزنین اسکولا...هنوز مونده ب بزرگی و عزمت ایران پی ببرین...مثل شاسکولا فقط ب مردم لطمه میزنید ولی ایران ب دولت شما و نیروی نظامی شما میتازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
عظمت نه عزمت
قول میدم شما دلار رو با ریال اشتباه گرفتین..جایزه ده میلیون ریال بوده اون هم در چهارقسط به کسی‌که اطلاعات میده پرداخت میشه
تو فیلمای هالیوودی ابرقدرت باشی و دنیارو از دست موجودات بیگانه نجات بدی، بعد تو دنیای واقعی دوتا ایرانی تو انتخاباتت اختلال ایجاد کنن و تازه مجبور بشی برای پیداکردنشون جایزه بذاری. خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بعدیکی مثل توهم باور کنه،،نه غلام...خدایی بامقوله ای بنام تفکرآشنایی؟؟!!
آمارشونم داره
وانت وانت اسرار و مدارک هسته ای رو بردن اولش همینطور میومدید مسخره میکردید که توهم زدن و ما فلانیم و... بعد که منتشر کردن همه ساکت رفتین تو لاک
حتمن منظورت این عظمت بوداخوی،درسته!؟
خدایی به این جوونا بگی 10نیلیون دلار جایزه گذاشتن براشون خودشونو میرن تحویل میدن جایزه رو بگیرن
خوب کاری کردن. درود به هر چی ایرانی وطن دوست. مرگ بر وطن فروش
سلام منم دلم از بچگی دلم میخواست هکری رو یاد بگیرم ،، بهتر بگم یعنی عاشق هکر بودن هستم ،، حتی تا پای جان ،، من خیلی دلم میخواست این دو نفر رو ملاقات کنم و ببینمشون
من میشناسمشون.اول پول بدین تا بگم
خداییش ۲۰میلیون دلار ندین ندین جواب سلامتونم نمیدم
سلام مطمئن باشین آمریکا دنبال نخودسیاهه چون چنین اشخاصی وجود خارجی ندارند
دوست عزیزشماچراعکس این بچه هاروانتشارعمومی میدی وجونشون بیشتربه خطرمیندازی این چه کاریه،یعنی نمیشه عکسشون نذاری
اینا سیاه بازیه احتمال زیاد کار ترامپ قماربازه که بگه هکرهای ایرانی باعث شدن من رای نیارم. همش دروغ وکذب هست. ایران اگر همچی هکرهایی داشت خدایی آمریکا و اسرائیل وعربستان رو به خاک سیاه می‌شوند. بشنو وببین ولی باور نکن
نشانه عجز و ناتوانی آنهاست و الا جایزه نمی گذاشتن
حفاضت از این جوانان ضرورب است یادتون نرود
بازم توهم زدین بااین خبرهای کذایی میخاین نشون بدین ما امریکا و شکست دادیم ملت گرسنه و بیکارند بااین کارهای خلافکارنه فقط ذهن ملت رو درگیر میکنید وگرنه همون جهان سومی باقی خواهیم ماند یه عده نادان هم به این مسایل افتخار میکنند
شما که عگس آینا رو گذاشتین اینجا معلومه با این وضعیت اقتصادی همه اطلاعات میدن به آمریکایی ها بیچارشون کردین...خخخخخ
خدا جوونای مارو حفظ کنه و یارو نگهدارشون باشه.
با از این دست شیطنتا هم منتظر باشید انگلیس ۴۰۰ میلییون دلارتونو میده هم برجام به فرجام میرسه.آخه این کارا چیه؟بدبخت وبیچاره ما مردم مظلوم ایران که زیر دست وپا له میشیم به خاطر فقر و تورم و ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
شما قبل از تورم و فقر
.....از توهم و ترس
به این یانکی ها باید گفت : گلوخ انداز را پاداش سنگ است
خدایا محافظ این دو جوان توباش.الهی امین.
اصلا من و بگیرن ببرن ی میلیون دلار بدن به خانوادم. من همه جرمها رو گردن میگیرم.
بدبختی آمریکا رو ببینید!! کی جرأت داشت اینجوری مچلشون کنه؟! باید هشتک دفاع از هکرهای ضد امریکایی راه انداخت و تو دهن امریکا زد.
اگه کسی شماره یا آدرسشون رو داره بگه خیلی پول لازمم .
به نام خدا. ما آمریکارو ایسگا کردیم با تچکر خخ
ای جانم......من دست این دوجوان عزیز را میبوسم درپناه حق باشن انشاءالله......اینههههه چی فک کردی امریکا
چه دنیای خر تو خری شده!!!!!!
موشک جواب موشک دستشان درد نکند دلم خنکشد
افرین بر جوانان روشنفکر امریکا به سرعت روبه زوال است
خدایا شکرت ایران اونقدر قوی شده که میتونه روی انتخابات آمریکا اثر بزاره ، آفرین به پسران توانمند ایرانی شیر مادر حلالتون باعث افتخار ایران وهمه ی ایرانیان هستید ،امریکا جوانان ایران دست کم گرفته ما اینیم ،باش تا صبح دولتش بدمد / کین هنوز از نتایج سحر است
هرکسی خوب میدونه اگر هم این کارو کردن واقعیتو نشون دادن وهیچ دستکاری در کار نبوده
تمام جهان میدونن هرگز آمریکا رو قرار داداش نمونده مسلما در انتخابات هم دروغ ودغل کردن وایران دستشونو رو کرده تا مردمشون مطلع شن،احسنت به جوانان غیرتمندایرانی،چیزی که عوض داره گله نداره،مگه ما قضیه گرونی بنزینو فراموش میکنیم که باعث شدن تعداد زیادی از خونواده ها بی سرپرست شن،مگه اوناذاز طریق همین هکرها ی خودشون سردارمارو به شهادت نرسوندن و...فکر کردید ایران که بعد سردارگفت انتقام سختی در پیش دارید الکی خواست حرفی بزنه،حالا قدرت ایرانو فهمیدیدوخودتون معترف شدید که ایران اگه بخواد باکسی دربیفته تا چه حد قدرتمنده که قدرت های جهانی مثل آمریکا وصهیونیست ها که جهان ازشون میترسه وفکر میکنن مجبورن جلو این دوقدرت سر تعظیم پایین بیارن هیچی نیستن،انشاالله به زودی زود شاهد سرنگونی ونابودی شون خواهیم بود،جنگی که خودشون شروع کردن
خاک تو سر کسی که بره هموطن نخبه خودش را بفروشه این جوان ها نابغه هستن برای چی این نابغه ها را بدیم به آمریکا
من خودم مخلص این جوانهای برومند و رشید هستم و نوکری شون رو میکنم، آخه تصور کنید آمریکای مثلا ابر قدرت بصورت عجز و لابه و عصبانیت و دلخوری از دو جوان که مجموعا 50 سال سن دارند داره میناله و از دنیا کمک میخواد که با اینها برخورد کنه! یعنی ضایع شدن و بی آبرو شدن برای آمریکا از این باحال تر نمیشه! مثل یک بچه ریقو که مثلا با گریه و زاری عر میزنه که بابا، مامان، اون پسره آب‌نبات منو برداشت! ازش بگیرید! ذلت پشت ذلت برای کدخدای بی اعتبار روستا، الحمدلله
دروغه باور نکنید. من اخبار دقیقشو خوندم اصلا ایرانی نیستن یکیشون مصری هست دروغ نگید
بخدا اینا از این به بعد تو رزومشون مینویسن تحت پیگرد اف بی ای
بوسه بردستان پرتوانشان خاک برسرامریکایها توخالی منظورم دولت امریکاست درودبرشماباهوشان
خیلی اشتباه کردن که این خبر پخش کردن. حالا کسایی که نمیشناختنشون هم دیگه میشناسمشون ممکنه برن لو بدن. ادم کثیف هم داریم این کار کنه. .. نباید عکس و. مشخصات پخش میکردین
خبر و عکس و مشخصاتو نباید پخش کنین. خب لو میرن.
من من آنها را میشناسم به کی باید گزارش دهیم
مگه تحریم نیستیم جه جوری دلار می فرست.......شما توانتخابات دیگران دخالت می کنین خوبه حالا یکی بخورین ✌✌✌✌✌✌
ننگ به اون انتخاباتی که این چند نفر بهمش ریخته بعد از ابر قدرت بودن صحبت میکنن ...
درود بر ایران سر افراز
بعضی ازنظرات رامی خوانم متوجه بعضی انسانهای بی غیرت می شوم که انگاردشمن براش عزیزتره واصلاحاضره .... مااینهم صدمات وتلافات درحمله سایبری دشمن رامتحمل شدیم .اینها یکبار دفاع کلامی نداشته بلکه برای دشمن حق می دانند وبایستی مانابود شویم وآسیبی به دشمن نرسد.اینها همان احمقانی هستند که درحدیت امام سجاد(ع)اشاره شده.بنده به این عزیزان که دشمن رابه حقارت کشانده وباعث شدند که دشمن بفهمداگر زدی ، می خوری، افتخارمی کنم وبه خودم می بالم
الان باانتشارتصاویرشون قصدتون تعریف وتمجیدازشون هست؟یادادن گرا به امریکاییا؟
آدرس محل قرار با آمریکایی ها میزارم لار_ محور بستک _انوه _ محل اسکان اووووووبا
اگر هم وجود خارجی داشته باشن هم فقظ بخاطره بی پولی و کم.سن.وسال بودنشانه
همین کارها رو میکنید تحریم میکنن یک عده سر عقده بازی حی دنبال خرابکاری میرن تاوانش رو ملت باید پرداخت کنه بسه دیگه دشمن تراشی کل دنیا دو تا کشور با ما هستن یکی ونزوئلا یکی سوریه تازه اینا هم دارن بیرونمون میکنن تا کی باید منزوی باشیم
اگر رست باشد باید تحسینشان کرد انهم در خفا ،ونباید عکسشان را علنی در منطر عموم قرار داد ،.
سلام بایدباجان ودل ازاین دوشیرمردمحافظت کرد.که دشمن بزرگ مارابه تکاپوانداختن .دمشان گرم
نخبه گان عزیز - هرکرهای غیرتمند ایرانی . بروید و نیروگاههای اتمی ایالات نامتحده امریکا را هک کنید و منفجرشون کنید و نابودی این دولت تروریست و جنایتکار را تسریع کنید . درود بر هکرهای ایرانی .
خوب کاری کردن خدا خیرشون بده
بزودی شاهد نابودی و فروپاشی امریکا و اسرائیل غاصب خواهیم بود
ان شاالله
آمریکا اصلا دورغ می‌گوید که با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل داره آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد چونکه هرچه را تحریم کرده فقط برای مردم ایران است که تحریم کرده آمریکا اصلا دشمن انسانیت است وای به آن روزی که مردم بفهمند که از خدا باید کمک بخواهند و وقتی که از خداوند متعال کمک بخواهیم خدا آمریکا را مثل سپاه ابرهه که با تمام قدرت آمدن تا کعبه را خراب کنند با یک پرنده کوچک مثل ابابیل سپاه به آن مجهزی را در کثری از ثانیه درهم شکست آمریکا که در مقابل اراده خداوند متعال چیزی نیست
عجب احمقی امریکا ،خب بیشعور بجا اینوه جایزه بزاری دعوتشون کن بورس تحصیلی امریکا ،با نصف که هیچ یکدهم کارت راه نیوفته بعدم بیشعور خب ازشون استفاده کن چرا بکشیشون
دستان این جوانان را می بوسم. ولی پخش اسم و مشخصات و عکس انها کار بسیار نادرستی بود
عجب باهوش بودن آفرین خدا حفظشون کنه
چیزی که عوض داره، گله نداره
چطور خودش حمله سایبری کنه اشکال نداره، ولی ایران حمله سایبری کنه، محکوم میشه
دستشون دردنکنه
این حرف ها را باور نکنید پشت این قضیه چه قراردادی است که باید منعقد بشه خدا میداند فقط این را بدانید که سیاست پدر و مادر ندارد سرتان را به این خبرها گرم نکنید
درودبرشرافت ایرانی مرگ برخائن وطن فروش
آقا من همین الان گله رو ول کردم برم دنبال اینا
آفرین بر این جوانان عزیز
دمتون گرم دهنشونو سرویس کردین
ســـــوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایــــران کـــه ایــن هــمــه قـــدرت ســایــبــری داره چـــگــونه
مــــوضـــــوع هــــک کــــــارت بـــنــــزیــــن را اعـــلام نــــکرد ؟؟؟؟ایـــا ایــن حــقـــیقت داره یــا بــه قــصــد ســـونیــت ایــن مـــوضــوع را اجــــرا کرده؟
من هم دوست دارم معروف بشوم بیایید هر وقت کسی را متهم هکر در امور تتان کنید بگویید تا من عکس و اطلاعاتم را به شما بدهم چاپ کنید تا شاید من هم این طور معروف شوم
آمریکا دیگه کیه که سریع هکرها رو شناسایی کرد ....
یک ایرانی به میلیارد ها دلار هم هم وطن شو نمی فروشه چه رسد ده میلیون دلار
ماندم اینهمه بیکاروفقر,,,کجاهستندشماکه اینقدر وقت دارید که مرتب اظهارنظرمیکنید,,,هزینه نت هم میدهیدنه به بیکارها میاین نه به فقرا,,,,,,,,,, درایران تنهاقشرخاین وطن فروش ,منافقین بودندوهستند وخواهندبود که شرف ندارند ذاتاخون و غیرت دررگهایشان جریان نداردوطن فروش هستندوکمک حال اجنبی امثال ,,,بن سلمان ,ترامپ,,,,,هوادارترامپ اگرفارسی حرف بزند شرف ناموس غیرت وجدان وووونداردوعضومناقین هست ....
خدا وند شر انسانهای شرور وفاسد وخائن وجانی رو بخودشان برگرداند تا جهانی درارامش زندگی کنند
بزنید میکشیم هک کنید مثل پاک کن که مداد رو پاک میکنه پکتون میکنیم هک هک هکتون میکنیم..تمام
من که بیکارم شغلمو پیدا کردم از فردا می رفتم دنبال این دو نفر خدا رو چه دیدی
آفرین به این جوان‌ها ایرانی یعنی این
واقعا نمی دونم چرا برخی عقل ندارن ولی می تونن نظر بنویسن . چرا نمی فهمند که آمریکا دشمن ماست و دشمن که حلوا نامیده. اونوقت انتظار دارن دست به سینه بشینیم. یعنی اینقدر احمق؟ نکنه بچه پول داری و از اونطرف برات پول میاد و با شنیدن این خبرها تنت به لرزه در میاد اونوقت طرفدار مردم شدی؟ می دونی معنی تحریم چیه؟ می دونی که دست پرورده های اون ها تا حالا با هک کردن تأسیسات هسته ای و ... چه ضررهایی به مملکت زدن؟ می فهمی یا نمی فهمی؟
اینقد فضولی میکنن توکارامریکا،اونام تلافی میکنن ،کرم ازخودیه
به فرموده امام خمینی رحمت الله ما آمریکارا زیر پا میگذاریم
آفرین بر این جوانان که پوزه شیطان بزرگ بنام مالیدن
هرکس پیدات کرد من خودم بیشتر میخرمشون این دو جوان مردند ماشاالله بهشون
اگر آمریکا و اسراییل به حملات سایبریشون ادامه بدهند، باید تعداد این جوانان را به یک لشگر برسانیم. لشگر سایبری ایران باید بر قامت مستکبران رعب بیندازه. آفرین بر متخصصین نرم افزاری ایران
اغای ناشناس شما ایران تشریف دارین یا آلبانی، وطن فروش خاعن
دشمنی با ایران دیگه داره خیلی ترسناک میشه تازه اولشه اسرائیل و آمریکا مورد حمله سایبرین و فضای کشور و مجازیشون ناامن شده و صداشو درنمیارن و کشتی و نفتکش و دیپلمات‌هاشونم که لوله شدن فقط این وسط یکی نیست ملت هیپنوتیزم شده‌ی ایرانُ بیدار کنه
درود بر جوانان ایران زمین کشورهای بیگانه بدانند که ایرانیها میتوانند زنده باشید وخدا شما را حفظ کند و مرگ بر جاسوسهای کشور
دوروز دیگه همینا میرن اونور آب به خودمون گند میزنن
خودشون میان اسناد و مدارک میدوزدن از دیوار خانه بالا میرن سقف سوراخ میکنن برا اسناد تو ایران حالا 2نفر هک کردن فورا جایزه10میلیون دلاری می‌زارن ،خدا حفظ کنه این 2تاجوان رو با این اوضاع اقتصادی
سلام دوستان
آمریکا حالا به هوش و ذکاوت جوانان ایرانی باید پی ببرد بگو اولا ایرانی جماعت و بخواهی جری کنی از این بدتر سرت میاد ثانیا ۱۰ میلیارد که هیچ اگه صدها میلیارد هم جایزه بزاری اونی که تو رگش خون آریایی باشه هم وطنش رو نمیروشه به پول در ثانی اونایی که همچون کاری میکنن از نطفه خودتونن فقط اسم ایرانی رو یدک میکشن واقعا دست مریزاد به این جوانان وطنمون که باعث افتخار کشورن و واقعا بهشون میبالیم همه ما ازشون تا اخرین قطره خون ازشون حمایت میکنیم و دولت هم باید ازشون حمایت کنه چون باعث حقارت این طبل تو خالی شدن انشاالله هر جا که هستن خدا یار و یاورشان باد
چقد این آمریکایی ها فوق‌العاده هستند
همیشه به نابغه های ایرانی افتخار کنید
سلام خدا حفظشون کنه
ای خدا یکی به اینا بگه بابا درسته مشکلات داریم ولی اینجا ایرانه ایران.
این اخبارها دروغ هست.هکرها ازهرملیتی باشه بتوانند ابهت یک ابر قدرت توخالی را اینطوری مچل کنند باعث افتخار.ولی این قضیه مثل فیلمها ی ۳۰۰سال پیش امریکا نشان میدهد طرف طلاها طرف دزدیدن عکسشو رو دیوار میزند و جایزه برای درنظر می‌گیرند .جویندگان طلا ؟!
آخه مردیکه ‌‌‌‌‌‌پناگون این نشونه ظعف تور میرسونه این نشانه عقب ماندگی تورو می‌رسونه سصد سال قبل برگشتی دیگه این طرفندها قدیمی شده هیچ کس اطلاعات خودشو علنی نمیکنه برای حفظ آبروی رفتش
داخل آمریکا دچار نفاق شده و می خواهند با این ترفند، توجه مردم امریکا را به خارج از آمریکا منعطف کنند، اختلاف داخلی خودشان را، خودشان ایجاد کرده اند
نکته اینجاست که قشنگ معلومه عکس ها واسه هکر نیسن اون یکی که تو روستا زندگی می کنه بنده خدا این یکی هم چشاش زار میزنه بیکاره فکر کنم یکی این عکس ها رو واسه ایستگاه کردن آمریکا بهشون داده
آقا، من دو نفر میشناسم که کارشون مزاحمت ناموسی و کارهای خلافه. اگه آدم پایه پیدا بشه همین دوتا را بگیریم گریم مادام العمرشون کنیم بفرستیم امریکا و پولش هم تقسیم کنیم. اونا به آمریکا که رسیدن خودشون بلندن که دوباره زورگیری کنن و کسب درآمد داشته باشن.
بسمه تعالی
اگر موضوع گفته شده از سوی آمریکاییها دروغ باشد که دروغ گفتن شغل اصلی آنهاست و اگر راست باشد خاک بر سر گردانندگان سیاسی آمریکا که نتوانسته اند یک سیستم ایمن برای انتخابات طراحی کنند .
شاکی نامعلوم متهم نا معلوم موضوع نامعلوم مدرکم ک هیچی کشک بعد گوشای ایرانی ها هم ک دراز
شما خواهشا در ذاستای عدالت سربازاییو که موقع اخراج از افغانستان جون بچه های بی گناه رو گرفتن و زبونشونم بعد فرار دو متر دراز بودو تحویل بدین
غرب ب لجن اخلاقی کشیده شده اما متاسفانه هم محلیامون فقط سرخاب سفیدابشو میبینن
این چطور آمریکایی است که به دنبال دو بچه محصل می گردد و جایزه می گذارد .....
بابا برو بینیم اگه امریکا بخواست حمله سایبری بکنه ۱ هکر فقط ۱ هکر می اورد و کل ایران رو هک می کرد
من اگر جاشون بودم خودمو معرفی میکردم ده میلیون دلارو میگرفتم اونور مشغول میشدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار