بازدید 8736
۴

جزییات توقیف سه کانیتر تخم مرغ کپک زده ترکیه‌ای

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور مانع توزیع این محموله برای مصرف خانوارها شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 14 November 2021

به گزارش تابناک ، مدیرکل دامپزشکی استان تهران خاطرنشان کرد: 2 کانتیتر از تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای کپک زده بودند و یک کانتینر آن تطابق بین تاریخ تولید و انقضا نداشت، از این‌رو مانع ورود آن به تهران شدیم.

 بر اساس نامه دامپزشکی استان تهران جلوی خروج و جابه جایی سه کانتینر تخم مرغ ترکیه‌ای در تهران و با ورود بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه ۲۲ ( جرایم اقتصادی) گرفته شد.

سیدعلی بابایی در گفت‌وگو با ایلنا، بااشاره به دلایل توقف واردات 3 کانتینر تخم‌مرغ از ترکیه، گفت: سه کانتینر محموله تخم‌مرغ شرکت مهرآسای گلپایگان وارد گمرک شد که 2 تا از این کانتینرها به علت کپ‌زدگی و یکی از آنها به علت عدم تطابق تاریخ تولید و انقضا مانع توزیع آن شدیم.

وی ادامه داد: این محموله توقیف شده است تا از سوی بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ناحیه 32 ( جرایم اقتصادی) تعیین تکلیف شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان دامپزشکی کشور مانع توزیع این محموله برای مصرف خانوارها شده است.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا محموله‌های وارداتی قبل از ارسال به مقصد سلامت آنها تایید می‌شود؟ گفت: این مسئله به اظهار صاحب کالا ارتباط دارد اگر اظهار در مرز انجام دهد در همانجا سلامت محموله رصد می‌شود اما اگر اظهار را ترانزیت کند محموله به گمرک شهریار می‌آید و در آنجا سلامت محموله تایید یا رد می‌شود.

سیدعلی بابایی در پایان خاطر نشان کرد: تردید نکنید نظارت سازمان دامپزشکی روی تمام محموله‌های وارداتی اعمال خواهد شد و کالا اجازه واردات محموله‌های غیربهداشتی را نمی‌دهیم.‌

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
نمیشه تو این شرایط بحرانی از این نوع مصاحبه ها نکنند
دل مردم به درد میاد که این اخبار را میشنوند
با پول و ارز کشور تخم مرغ وارد می کنند بعد به دست مردم نمی رسه و بعد معدوم میشه
حالا مسول دامپزشکی کشور مثلا هنر کرده که این را رسانه ای میکنه که مردم من منم و خدمت کردم
کاش قدری عقل و فهم تو ذات مسولین مصاحبه گر بود
لطفا مرجوع کنید و هزینه آن را از کشور ترکیه مطالبه بفرمایید. یعنی چی کپک زده!!!!!
دلم می خواد ترکیه آشغال هاشو پس نگیره! لطفا مرجوع بفرمایید. هزینه اش رو هم برگردونید. شورش رو در آوردن! این دیگه چه همسایه مزاحمیه!!!!
ارز 4200 منشا فساد است و چون مجلسی ها هم دستی در این فساد دارند با حذف آن مخالفت میکنند.ببین کدوم انگل زاده دلارها را گرفته تا این محموله فاسد را وارد کند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل