بازدید 22627

اظهارات فیصل بن فرحان درباره مذاکره ایران و عربستان

فیصل بن فرحان در مورد آغاز مذاکرات ایران و اعضای برجام در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: سطح غنی‌سازی ایران بیشتر از سطح مورد نیاز برای یک برنامه اتمی صلح‌آمیز است.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 13 November 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان درباره مذاکره با ایران گفت: مذاکرات تاکنون علیرغم اینکه بسیار صریح بوده و پیشرفت داشته است اما نتیجه‌ای به همراه نداشته است. باید به مذاکره با ایران در مورد موضوعاتی که مورد نگرانی است، بپردازیم. این به داشتن رابطه عادی ما و ایران منجر می‌شود. تاکنون به نتیجه ملموسی در این مذاکرات نرسیده‌ایم، اما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

فیصل بن فرحان همچنین در مورد آغاز مذاکرات ایران و اعضای برجام در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: سطح غنی‌سازی ایران بیشتر از سطح مورد نیاز برای یک برنامه اتمی صلح‌آمیز است. این مقدار غنی‌سازی برای ما نگران‌کننده است. ما امیدواریم که این گفت‌وگوها برگزار شود و ایران به توافقی برسد که تضمین بدهد که برنامه اتمی آن تنها برای اهداف غیرنظامی است، زیرا تهدید وجود برنامه اتمی تسلیحاتی موضوع مهمی برای ما در منطقه است. ما خواهان شفافیت در برنامه اتمی ایران هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر