بازدید 37071
دو هزار و هشتصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ابراهیمی: تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است؛ مردم صبور باشند / افشاگری کرباسچی از علت توقف انتشار روزنامه سازندگی / انتقاد به حاج بابایی: مگر خودتان مدت‌ها سکاندار آموزش و پرورش نبودید؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند پاشینیان: کامیون‌های ایرانی از جاده جدید استفاده کنند / وزیر کشور: در دولت سیزدهم فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت / کیهان: منتقدان دولت رئیسی مثل ما باشند که کار‌های خوب روحانی را هم می‌گفتیم! و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 11 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد تند روزنامه اطلاعات از رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس

روزنامه اطلاعات با اشاره به سخنان حاج بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس نوشت: او گفته است با گذشت ۴۵روز از سال تحصیلی، هزاران کلاس درس، معلم ندارند و کلاس‌های بی‌معلم، یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه‌ی آموزش است.جناب رییس، خود مدت زمان مدیدی- که از آن زمان کمتر از یک دهه می‌گذرد- سکان‌دار وزارت آموزش و پرورش بوده‌اند و بعید می‌نماید که در این مدت، پس از کناره‌گیری ایشان، ناگهان هزاران معلم کلاس درس را خالی کرده‌ و به شغل شریف دیگری روی آورده‌ باشند! این، عادت مألوف و طریق معهود بسیاری از مسئولان است، که با فرافکنی- و به ادبیات خودشان، فرار به جلو!- به محض ترک صندلی مسئولیت (بخوانید جلوس بر کرسی دیگر)، یادشان‌ می‌افتد که منصب قبلی چقدر مشکلات داشته و دارد! تو گویی کمترین گرد غباری از کاستی‌های فعلی، دامنگیر مسئولیت قبلی‌شان نیست. می‌دانم گفتن از آموزش و پرورش و مشکلات روزافزون آن، آب در هاون کوبیدن است. این آب نه سفت می‌شود و نه دیگر به درد رفع عطش می‌خورد؛ در همان هاون بو می‌گیرد و باید به دورش ریخت. اما انصافاً بهره‌وری از موقعیت‌های بعد از مسئولیت برای شیب‌دادن مشکلات به ناکجاآبادها هم جای تعجب و بلکه تاسف دارد.لااقل تنها چیزی که در برابر آن هشدارِ(!) رییس فراکسیون فرهنگیان می‌توان گفت این که: جناب رییس! اگر در گذشته‌ی سکان‌داری در مقام وزیر آموزش و پرورش به هزار علت موجّه و علیرغم برنامه‌ریزی‌ها و کارشناسی‌ها و خون دل‌خوردن‌ها نتوانستید و یا نگذاشتند(!) به منویّات خود جامه‌ی عمل بپوشانید، اینک در مقام قانون‌گذاری و سیادت بر فراکسیون گسترده‌ی فرهنگیان در مجلس، اندکی بیش از دلمشغولی در سیاسات روزمرّه، به آموزش و پرورش برسید:۱-دولت را مکلف کنید – با انواع اولتیماتوم‌هایی که در نطق‌های پیش از دستور سخاوتمندانه خرج می‌شود- به تأدیه‌ وتسویه‌ی حقوق معوقه‌ی هزاران معلم.۲-در کمیسیون تلفیق به عنوان حامی فرهنگیان، کمی بیشتر چانه بزنید برای بودجه‌ی آموزش و پرورش.۳-حق معلم را به جای ارج‌گذاری‌های تشریفاتی و شعاری در یک روزِ نام‌گذاری‌شده، در دُرجِ شأن و مقامش دَرج کنید؛..و آنگاه آن چهل‌و پنج‌هزار کمبود نیرو، خود با لشکری انبوه‌تر برای ورود به کلاس‌ها التماستان خواهند کرد.

کیهان: منتقدان دولت رئیسی مثل ما باشند که کارهای خوب روحانی را هم می گفتیم!

کیهان نوشت: نمی‌گوییم این دولت، بی‌نقص است. مثل همه دولت‌ها نقص‌هایی دارد. می‌گوییم، به این دولت که مردم به آن امید بسته‌اند، فرصت دهید.می‌گوییم با چنین میراثی، قوی‌ترین دولت‌ها هم نمی‌توانند طی چند سال، اوضاع را راست و ریست کنند، چه رسد به چند ماه آن هم در میان این همه هجمه و نامردی.نمی‌گوییم دولت را نباید نقد کرد. حتما باید نقد کرد و هشدار داد. نشان به آن نشان که ما هشت سال تمام هشدار دادیم و ‌اشتباهات دولت آقای روحانی را نقد و اقدامات هرچند کم اما مثبت آن را عکس یکِ روزنامه‌مان کردیم. به هشدارها توجهی نشد. دلیل درستی آن نقدها، وضعیتی است که امروز در آنیم.

توئیت وزارت خارجه آلمان درباره سفر باقری به وین

وزارت خارجه آلمان اعلام کرد که مذاکرات وین باید از نقطه‌ای که در دور ششم متوقف شده بود، از سر گرفته شود. این وزارتخانه با اشاره به سفر «علی باقری» معاون وزیر خارجه ایران به برلین، در توئیتر خود اعلام کرد: «امروز معاون وزیر خارجه ایران، علی باقری کنی به برلین سفر کرد. ازسرگیری گفت‌وگوهای وین در خصوص برجام، در محوریت این مذاکرات قرار داشت. برای ازسرگیری سریع‌تر و کامل برجام، مذاکرات باید از جایی که در ژوئن ۲۰۲۱ متوقف شده بود، از سرگرفته شود.»

بازداشت مدیران پالایشگاه نفت آبادان توسط وزارت اطلاعات

پس از شناسایی اعضای یک باند اختلاس، دو تن از مدیران پالایشگاه نفت آبادان بازداشت شدند. با رصد اطلاعاتی و اقدام عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان آبادان، اعضای باند اختلاس در مجموعه فاز۲ پالایشگاه آبادان شناسایی و دو تن از مدیران آن عصر دیروز با دستور قضایی در محل کارشان دستگیر و با قرار مشخص به بازداشتگاه منتقل شدند.گفته شد پروژه طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فاز۲ تا کنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

وزیر کشور: در دولت سیزدهم فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت

وزیر‌ کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم همه امور مردم در دست مردم خواهد بود، گفت: فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت. احمد وحیدی در نشست شورای اداری مازندران و تکریم و معارفه استانداران مازندران با بیان اینکه مازندران سرزمین حماسه‌آفرین است، اظهار داشت: باطن مردم این استان با تقدیم شهدای بی‌شمار از نگاه معنوی بسیار مهم است و محبت به اهل بیت اهالی ‌استان مازندران زبانزد است.وی با بیان اینکه ظرفیت بالای این استان در تولید برخی از محصولات کشاورزی، به ویژه مرکبات، برنج، شیلات و گل و گیاهان زینتی نشان‌دهنده توان بالای مازندران است، افزود: ظرفیت‌های این استان بی‌شمار است که با توجه به آنها می‌تواند موجب توسعه شود. وحیدی با بیان اینکه در دولت سیزدهم همه امور مردم در دست مردم خواهد بود، تصریح کرد: ‌فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت و وفاق اجتماعی و همبستگی هدف نخست است.

تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است

حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز درباره شعار سریع و فوری انقلابی رییس جمهور گفت: مردم ما عاقل هستند و درک می کنند که شرایط، به گونه ای است که تا دولت بتواند مستقر شود و نیروهایش را منصوب کند زمان بر است و نمی توان این شعار را با سرعت انجام داد لذا این بدین معنا نیست که دولت دنبال آن نیست و کار را به درستی انجام نمی دهد، بلکه تلاش دارد که هر چه زودتر انجام شود؛ اما این که چهار روز دیگر خراب کاری شود خوب نیست، برای همین باید با تامل و تفکر و با شناخت و شایسته سالاری افراد خوبی را روی کار بیاورند تا دلسوز مردم باشند؛ بنابراین، باید به آنها مهلت دهیم و صبر کنیم. مردم ما صبور بوده‌اند و تا الان با پشتوانه مردم انقلاب حفظ شده است، اگر مردم واقعا با انقلاب نبودند، انقلاب از بین رفته بود، به همین دلیل می گویم که آنها درک می کنند و کاملا با صبر و حوصله باید منتظر باشند که انتصابات انجام شود و ثمره آن را هم انشاءالله خواهند دید.

پاشینیان: کامیون‌های ایرانی از جاده جدید استفاده کنند

نخست‌وزیر ارمنستان تصریح کرد، از این پس کامیون‌های ایرانی می‌توانند بدون پرداخت عوارض گمرکی به جمهوری‌ آذربایجان برای سفر به ارمنستان از جاده جایگزین «تاتو-اغوانی» به جای «گوریس-کاپان» استفاده کنند. «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان امروز (پنجشنبه) در جلسه کابینه در واکنش به هشدارهای اخیر جمهوری آذربایجان مبنی بر بازرسی شهروندان و وسایل نقلیه ارمنستان در بخشی از جاده «گوریس-کاپان» که باکو تحت کنترل خود درآورده است، گفت دولت ارمنستان تصمیم گرفته تا شهروندان و وسایل نقلیه این کشور از جاده جایگزین استفاده کنند. طبق گزارش خبرگزاری «آرمن پرس»، پاشینیان در سخنرانی خود یادآور شد که از آگوست ۲۰۲۱ (سه ماه پیش)، مقام‌های جمهوری آذربایجان از کامیون‌های باری ایران در بخش‌های «عیوزلی و چایزمی» که از قلمرو آنها در جاده گوریس-کاپان عبور می‌کنند، عوارض گمرکی دریافت می‌کند.

حسن روحانی کجاست!؟

شنیده شده حسن روحانی بعد از پایان دوران ریاست جمهوری به موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی رفته و در آن‌جا عضو هیات علمی شده است. ​رئیس‌جمهور پیشین اخیرا تدریس خود را در این موسسه آغاز کرده است. روحانی قبل از ریاست جمهوری نیز به اتفاق جمعی از همفکران خود از جمله صالحی امیری و برخی افراد دانشگاهی در این موسسه حضور داشتند. موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی (نیاوران)، مجموعه‌ای وابسته به نهاد ریاست جمهوری و به عنوان اتاق فکر دولت جمهوری اسلامی است که در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی فعالیت می‌کند./اقتصادنیوز

ریابکوف: برای بازگشت به برجام به اراده سیاسی نیاز است

معاون وزیر امورخارجه روسیه با بیان اینکه برای بازگشت به برجام به اراده سیاسی نیاز است، تاکید کرد که آمریکا برای احیای برجام باید سیاست تحریمی خود علیه ایران را به طور موثر تغییر دهد. به گزارش خبرگزاری تاس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه روسیه امروز (پنجشنبه) در اظهاراتی خواستار تغییر سیاست‌های تحریمی واشنگتن علیه ایران به منظور احیای برنامه جانع اقدام مشترک (برجام) شد و تصریح کرد: برای تضمین اینکه مذاکرات وین منجر به بازگشت به برجام به شکل اولیه اش خواهد شد، می بایست تمام تلاش ها به کار گرفته شود. اکنون نیازمند اراده سیاسی هستیم. از طرف آمریکا، مهم است که این کشور ثابت کند و در عمل نشان دهد که سیاست تحریمی به کار گرفته در سال های اخیر را مورد بازبینی قرار می دهد و به طرف ایرانی این فرصت داده می شود که از مزایای اقتصادی گنجانده شده در توافق بهره مند شود. توافقاتی که در بطن برجام قرار گرفته است.ریابکوف همچنین اظهار داشت: ایران نیز برای احیای برجام باید گام هایی بردارد که سایر طرف ها بتوانند عدم انحراف برنامه هسته ای تهران از پارامترهای برجام را ثبت کنند. طرف ایرانی به منظور شفاف سازی این مسئله برای طرف های دیگر توافق و به طور قطع آژانس بین المللی انرژی اتمی، باید یکسری اقدامات انجام دهد تا اطمینان دهد که هیچ انحرافی از پارامترهای برجام در فعالیت های هسته ایش وجود ندارد.

افشاگری کرباسچی از علت توقف انتشار روزنامه سازندگی

دبیرکل سابق حزب کاگزاران سازندگی در پی تغییرات جدید این حزب بویژه درباره علت توقف انتشار روزنامه سازندگی توضیح داد. غلامحسین کرباسچی با انتشار پستی در اینستاگرام خود در پی اتفاقات تازه حزب کارگزاران بویژه توقف فعالیت روزنامه آن نوشت: علل توقف انتشار روزنامه سازندگی: ۱- استعفای سردبیر در تاریخ ۱۴۰۰/۸/۱۸، ۲- عدم همراهی و احیانا مخالفت ارکان حزب با انتشار روزنامه، ۳- نبود کاغذ، ۴- بدهی سنگین.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۰
دیگه بیشتر از 44 سال؟! بعدم اگه مسئولین با مردم هم درد بودن یه چیزی نه اینکه آغازاده خارج عشق و حال ما بدبخت بیچاره
پاسخ ها
عجیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
خب بی زحمت بفرمایید آهسته، کند و انقلابی!!!!! نکند مفاهیمی مثل تند و کند را نیز باید از آقایان مجلسی استعلام کنیم که برای ما تفسیر کنند و یا این ها واژه های بسیار جدیدی هستند و تازه اختراع شده اند؟؟؟؟؟
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
لطفا اگر در گام اول به سراغ نجومی بگیران. اختلاس گران و رانت خواران و چند شغله های از بازنشستگی گذشته بروید. مشکل کشور حل خواهد شد....
"ابراهیمی: تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است؛ مردم صبور باشند "
قبل از انتخابات چیز دیگه ای میگفتین ، مثلا دو یا سه ماه تمام مشکلات حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
منظورش اینه که طی 100 سال آینده شاید درست بشه
همیشه کاهش قیمت ها و ثبات اقتصادی اول زمان بر است و بعد غیرممکن اما افزایش قیمت ها و...... در یک روز و گاهی در چند ساعت اتفاق می افتد
جناب ابراهیمی اینقدر به شعور مردم توهین نکنید
بله ۱۰۰ روز کمه ۱۰۰۰ روز دیگه میخواید چی تحویل مردم بدید؟ احتمالا گلوله
حاج آقا 40 سال است که صبور بوده ایم
آقاي ابراهيمي عزيز منظور از فوري اين است كه زمانبر نباشد
احتمالا 8 سال زمان ببره
اتفاقا صبوری مردم موجب کاستی و کاهلی مسيولین و تحقق پیدا نکردن برنامه ها شده.
جوک ژانویه ۲۰۲۲. کیهان و حاج حسین خوبی های دولت روحانی را هم می گفتیم! والا اگر با این جوک از خنده بمیریم رواست.شمادر اول صف ملت رو بیچاره کردید.پس لطفا سکوت کنید.
در هر حال اگر تحقق شعار سریع و فوری زمانبر هم باشد باید برای این اقتصاد وتورم راه و روشی اتخاذ کرد که بیش از این این بحران عمیق تر نشود طبیعتا عوامل سود جو وفرصت طلب از بدنه دولت بیرون انداخته شده ومسئولان وظیفه شناس وقانونمند جایگزین آنها شود به صرف تحمل شرایط سخت موجود توسط مردم نباید دست روی دست گذاشت چون شرایط کنونی کشور احتیاج به خانه تکانی سریع و انقلابی همراه با تدبیر وعمل به قوانین دارد وحقیقت امر این است تحمل وادامه وضعیت اقتصادی موجود به زیان مردم وکشور است وباید چاره ای اندیشید
چشم واسه تحقق شعارهای شما 40 سال دیگه هم صبر میکنیم....
حاج آقای ابراهیمی! برای تحقق عدالت چهل و اندی سال گذشته به نظر شما کافی نیست؟ خدایا پنا بر تو. بعضی چه صبر و حوصله ای برای تحقق عدالت دارند.
اونوقتی میفهمید که خیلی دیر شده
اولین باره میشنوم سریع و فوری یعنی زمانبر! برای توجیه بی کفایتی دولت هرچیزی میگین دیگه
0چه صبری مردم چی فرض کردید
اقای ابراهیمی دولت جند ماهه که مستقر شده و بسیاری از افرادی هم که منصوب شده اند اب یخی بود که به سر مردم ریخته شد.البته بیش از 40 ساله که دچار شرایط خاص هستیم و تمام ندانم کاری ها و بی عرصگی ها را گردن شرایط خاص انداختید.سیاستمدار و مسئول کاربلد در شرایط خاص لیاقتش را به اثبات میرساند و اگر شرایط عادی باشد که هر کسی هم میتواند.
چی میخورن بعضیا؟ یعنی چی که سریع و فوری زمانبر است؟ مثل این میمونه من بگم یخ گرم است یا شب روز است!
سالهاست زمان برده و 2 نسل زیر بار این زمان بردن سوختند .. شما به خودت سخت نگیر گوش ما از انواع این حرف ها پر است. منتها چیزی که واضح است ما روند مثبتی نداریم که کند باشد یا تند باشد.
کیهان خان یا جان!!!؟؟؟اقلیتی از اقلیت مردم به دولت حضرت آیت الله دکتر حاج آقا رئیسی، دلخوش کرده اند.
تحقق شعار سریع ،فوری، انقلابی زمانبر است ..... چه پارادکسی !!! جوک سال بود !!! این جمله، مصداق ضرب المثل سنگ بزرگ علامت نزدن است.
بهتر است کمتر حرف بزنید و شعار بی خود ندهید و اگر توانایی دارید که ندارید، کار انجام دهید. اگر کار درستی انجام شود مردم خود متوجه می شوند نیازی به جار و جنجال ندارد. وقتی جنجال و حواشی زیاد باشد مثل طبل توخالی است صدا آن بلندتر است.
فوری = بی درنگ
خدا را شكر معني سريع و فوري را هم فهميديم
این اقای حسین ابراهیمی حالشان خوب هست
وقتی گفته می شود، دولت باید کار کند و پیشرفت کنیم، می گویند شرایط سخت و بحرانی و حساس است،
وقتی می گوییم انتصاب فامیلی و بی تجربه و ناتوان نداشته باشین، می گویند داریم کارسازی می کنیم.
اوضاع سخت و بحرانی، مدیران قوی می خواهد نه مدیران رفیق
لطیفه قشنگیه
شعار سریع ،فوری، انقلابی زمانبر است
خب چه اصراری بود وقتی زمانبرا بر سریع و فوری وبودنش تاکبید شه
سریع فوری انقلابی زمانبر صبور باشیم
سریع وفوری یعنی زمانبر؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب حجت الاسلام ابراهیمی
ضمن سلام و عرض ارادات بندگی، اینجانب به نمایندگی از قاطبه ملت ایران عرض میکنم که ما غلط میکنیم که صبور نباشیم. امت همیشه در صحنه، ۴۲ سال صبوری کرده و دندش نرم، باید ۴۲ سال دیگر هم صبوری کند. اصلا صبر کردن دارد کم کم جزو فروع دین ما میشود و لذا شدیدا به آن پایبند می باشیم.
همه این مواهبی که اکنون داریم از صبوری های پیشین است و بنا به فرمایش شما، حتما این صبر را ادامه خواهیم داد تا انشاالله عنقریب کشور ژاپن را از نظر پیشرفت و رفاه، در جیب ساعتی خود بگذاریم.
خواهشمند است این امت مشتاق را کماکان مورد لطف و عنایت خود قرلر دهید و باز هم ما را به صبوری دعوت فرمایید.
تکلیف منزلی که روحانی بنام اداره در جماران ساخته‌بود و۶۰۰ میلیارد تومان خرج کرده‌بود چه شد؟آیا تخلیه کرده یا نه؟خبرنگاران پیگیری کنند.
آیا ۴۳ سال زمان کمی است؟
فکر کنم اگر کسی در ایران بخواهد تحقق وعده های رنگارنگ مسؤولان را ببیند حتما باید عمر نوح را داشته باشد.در کشورهای دیگر دولت 6 ماه فرصت دارد به وعده های خود جامه عمل بپوشاند.در غیر اینصورت کل کابینه مورد باز خواست واستیضاح قرار می گیرد یا خود استعفا می دهد.اینجا اما در پایان 8 سال تازه می گویند نگذاشتند.
اقای ابراهیمی بهتر است اینو هم بدانند که مگه یه انسان چقد عمر مفید دارد که ۸ سالش را روحانی به فنا داد الانم فرار رو به جلو میکنید ؟ شماها برای یکماه خودتون جای مردم باشید و این زجر و بدبختی که ما مردم میکشیم را تجربه کنید ببینم اونوقت دم از صبر و بردباری میزنید ؟
مردم ۴۳ سال صبر کرده اند چطور برای دامادها و عروس ها و برادرزاده ها و فرزندان و بستگان و ... به محض دریافت دیپلم رفاه و منزلت و حقوق نجومی برقرار است اما برای مردم که می رسید توصیه به صبر می کنید؟ وقت شما تمام شده است وقت اضافی هم تمام شده مردم به امثال شما وکالت ندادند که ملک و ملت را خوار کنید مردم این وکالت را پس خواهند گرفت.
همش شعار.چی شده پس.مردم نابود شدند.انگور کیلویی 40 تومان.دیگه انگور هم نمی تونیم بخریم ای خدا
حجت الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز : تحقق شعار سریع ،فوری، انقلابی زمانبر است!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاج آقا به نظر شما یکسال صبر کنیم کفایت می کند ؟
همین الان هم محقق شده..قیمتها رو نمی بینید؟سریع فوری...
حاج اقا مردم چهل سال است صبوری می کنند
ابراهیمی:دولت باید با تامل و تفکر و با شناخت و شایسته سالاری افراد خوبی را روی کار بیاورند تا دلسوز مردم باشند.بنابراین باید به آنها مهلت دهیم و صبر کنیم. مردم ما صبور بوده‌اند و تا الان با پشتوانه مردم انقلاب حفظ شده است، اگر مردم واقعا با انقلاب نبودند، انقلاب از بین رفته بود، ) شایسته سالاری از سر روی دولت و مجلس می باره !!! مردم هم صبر کنن یا نکنن همینه که هست چیزی عوض نمیشه حتی توجیهات شما !!! مجلس امروز با تصویب یک قانون حق اعتراض به رد صلاحیت افراد در شورای شهر را از رد صلاحیت شده گرفتند !!! اینم یک جواب محکم به صبر مردم و در جهت حفظ جمهوریت و مردمسالاری !!!!
مردم چهل و دو سال صبوری کردید لطفا پنجاه و هشت سال دیگر صبوری کنید تا صد سال .
کیهان: منتقدان دولت رئیسی مثل ما باشند که کارهای خوب روحانی را هم می گفتیم!) بقول شاعر : گفتم اره تو راست میگی !!! مگر اینکه واو به واو و نقطه به نقطه جملات روحانی مثل شما بوده باشد که بهش گیر نداده باشی !!!
43 سال کمه
حاج آقا ابراهیمی! با این وضعیت که شما میگید پس تا زمانی که اون شعارها خواسته باشه تحقق پیدا کنه دوره آقایون تمام میشه و باز روز از نو روزی از نو و باز شعار و فرصت برای تحقق.دقیقا مثل اون زمانی که جنابعالی نماینده مردم بیرجند بودید و تاخواست شعارهاتان تحقق پیدا کنه دوره تون تموم شد. البته اشکالی هم نداره ما چندین ساله که فقط شعار گوش میکنیم و دریغ از عمل.
برای اطلاع از معنی لغات "سریع و فوری" به فرهنگ لغات مراجعه فرمایید. معنای مخالف اش هم "زمان بر" است. چرا شعاری می دهید که می دانید عملی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای روحانی انکار قرار نیست دست از سر این مملکت بردارد.حقوق مفتی استادی رو به ایشون بدید تا افکار منفی و پریشون رو به عنوان خروجی اتاق فکر به خورد مردم و دیگران ندهد.
شعار فوری ، سریع ، انقلابی جناب رییسی در دوره انتخابات حتما با فکر و شناخت و برنامه ریزی انتخاب و بارها تکرار شده است

البته شاید این شعار بدون توجه به اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بارتر کشور و مردم بوده
و یا فقط جهت اخذ رای و جلب توجه مردم !!! انتخاب شده است !!!

که در هر دو صورت باید تاسف خورد و بیش از پیش نگران باشیم .
پس منظور از سریع چیست؟
ابراهیمی: تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است؛ مردم صبور باشند.

متوجه هستید که چه میگویید؟
بهتر بود یک نمونه از حمایت هایت از روحانی را شاهد می آوردی
در جواب اون حجت الاسلام هم باید گفت شما و جناحتان بودید شعار رفتار انقلابی و سریع و ....بقیه را می دادید .
حالا که محک تجربه آمد به میان ، غش شما معلوم شد
اقای‌ حاج‌ بابایی‌ مرد‌بزرگیست‌ و در دوره وزارت‌ خودش اموزش‌و پرورش‌روزگارش‌ خوب بود‌ و الان‌ هم منطقی ترین حرف را در مورد معلمین‌ می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
با تحول بنیادینش کلا سیستم درسها رو به هم زد و تعادل نیروهای ابتدایی و راهنمایی رو از بین برد و تغییرات کتاب ها از زمان ایشون شروع شد، باعث سردرگمی معلمان بود
شعار دادن خیلی سادست ما هم عادت کردیم به فراموش کاری
بالاخره فوریه یا زمان‌بر؟
برای تحقق شعار سریع، فوری و انقلابی، ۴۳ سال صبر بس نیست؟
اقای حجت الاسلام حسن ابراهیمی اجازه بده خود رییس جمهور حرف بزنه شما وکیل وصی نیستی.
بودجه جامعه روحانیت مبارز چقدر هست؟ از کجا میاد؟
خروجی جامعه مبارز روحانیت چیه؟
من دیگه انتظار خوب شدنن اوضاع را ندارم وفقط دعا می کنم اوضاع از این بد تر نشود .
اقای محسن رضایی یک عالم شعار داد و طرح هایی داشت که اصلا روی انها کار علمی نکرده بود و مشکلات انها را بر رسی نکرده بود و یکی از طرح های او گران کردن قیمت برق .
حاج اقا فکر می کند مشترکین پر مصرف سرمایه دارها هستند . در حالیکه بسیاری از انها چندین خانواده هستند که یک کنتور دارند و بسیاری از کم مصرف ها یک خانواده ثروتمنداست که چندین کنتور دارد .
حرف کیهان را کسی باور ندارد
این روزنامه از روز اول تا الان فقط به دولت قبل ایراد و تهمت زده است اما حالا دنبال انصاف است
کلا، کار انقلابی، خودش بدون زمان هستش.
کار زمان بر، کار مدیریتی، برنامه ریزی شده، و مدون و قانون مند و ... و ... و... است که با کار انقلابی جور در نمیاد.
کیهان گفته:
منتقدان دولت رئیسی مثل ما باشند که کارهای خوب روحانی را هم می گفتیم!

واقعا چقدر این برادر حسین شوخ است!!!!!!
مگه دولت قراره شعار بده؟ دولت فقط باید کار کنه. اگه هم قراره حرف بزنه فقط یک کلمه، نود و نه تای دیگه باید کار باشه. اونوقت از این شعارها که بعد بهتون بخندند. اگر گفته سریع پس زمان بردن چه معنی میده!!!
خانمها عنایت فرمایند که وقتی یک بار به آقایشان کاری را گفتند وخواستند ، بیچاره انجام خواهد داد دیگه لازم نیست هر شش ماه یک بار تکرار کنند !!!!!
آقاجان وقتی فرمودند زود تند سریع انقلابی انجام می دهیم خب انجام میدند دیگه هی تکرار میکنی !!!
همه چیز را باز تعریف کردند از آزادی ودموکراسی وعزت واعتبار وپیروزی وشکست گرفته تا این اواخر زود تند سریع !!!!!!
جامعه روحانیون مبارز غیر از توصیه کار دیگه ای هم بلده؟
کلا خیلی دیر سایتتون آپدیت میشه و انگار تو باغ اخبار آنلاین نیستین!!
یعنی به شعور مردم هم توهین میکنید با این شعار سازی هاتون، تحقق شعار سریع و فوری و انقلابی زمان میبره !!!؟ مگه سوار لاکپشت شدیم ؟
هنوزم صبوری
احتمالا دوستان چند روز دیگه دوستان می گن مردم صبور باشند، رفع مشکلات و انجام وعده ها در دولت بعد نه دولت بعدترش انجام می شود.
برای جا زدن زود است، اون کار فرهنگی است که زمان می خواهد نه کار انقلابی
آیا «سریع و فوری» با «زمانبر بودن» تناقض ندارد؟
وزیر کشور: در دولت سیزدهم فاصله‌ای بین مردم و دولت وجود نخواهد داشت:

جناب وحيد مردم ما هم چشم بينا دارند و هم گوش شنوا
اكثر استانداران را از فرماندهان سپاه گذاشتي آنوقت از عدم وجود فاصله مردم با دولت سخن مي گوئي؟
باید بشود، باید اقتصاد درست بشود، چرا تورم بالا است، خود کفایی بشود،این بشود آن بشود.
با بشود بشود کار درست نمی‌شود،
با درست کردن درست میشود نه با شعار.
سریع زمانبر است؟
عجب!
اگر تحریم برداشته نشود پولی درکار نخواهد بود پس کاری انجام نمیشود
سریع فوری یعنی صبر کنیم . جلل خالق
افشاگری کرباسچی از علت توقف انتشار روزنامه سازندگی
خوب به جناب قبه یا مرعشی میگفتید تامین مالی روزنامه را بکنند
ماشالله هر دو مالتی میلیاردر هستند.
حالا به من بگو ای سنگ صبور ....توصبوری یا من صبور
جالبه معنی سریع، فوری عوض شده! زمانبره
پس نگویید سریع و فوری
تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است!
این جمله یکی از مضحک ترین طنزهای سیاسی کشور است، اگر که گوینده کمی به مفهوم جمله اش دقت کند!
آیا ارمنستان از کامیون های ایرانی عوارض دریافت نمی کند!؟ یا گرفتن عوارض برای ارمنستان، ایرادی ندارد و طبیعی است!؟
خوب اگر زمانبراست چرامیگوییدسریع فوری!؟!؟
این چه جور فوریه که زمانبره؟
با سلام ، مگر حاج حسین نسبت به دولت روحانی بصیر بود؟ چه فرمایشاتی دارند این حاج حسین !
جالب است که می شود سریع فوری انقلابی داماد ها را در پست ها نشاند ولی نمی شود مشکلات را حل کرد.
40 ساله ميگن صبور باشيد! عمر خيليا در اين مدت تموم شد عمر ماهم تموم ميشه. پس كي بايد زندگي كنيم؟
خودتان می فرمایید شعار
شعار فقط در حد شعاره
کسی که می خواد عمل کنه شعار نمیده عمل میکنه
چنان میگوید صبور باشید که انگار در 40 سال گذشته مملکت دست مریخی ها بود و اینها تازه 3 ماه است که بر سر کار آمدند
آقای ابراهیمی اشتباه می فرمائید. تحقق شعار سریع، فوری ، انقلابی بطور کلی زمان بر نیست. سریع ستاد تنظیم بازار که زیر نظر مستقیم مسئولین اصلی هستند اعلام می کنند به منظور رعایت حال مردم و تولید کننده قیمت ماست را فقط 10 در صد افزایش می دهیم. فوری قیمت همه چیز از شیر مرغ گرفته تا لکسوس آقا زاده ها 30 درصد افزایش می یابد.
تا اقتصاد و سیاست به دست اهلش سپرده نشود روز به روز وضع بد و بدتر خواهد شد.
خودت میگی سریع ، فوری و انقلابی ، بعد میگی زمانبر است !
گفتار درمانی کافیست مردم به حرفهای مسئولان کشور بی اعتماد شده اند سرمایه اجتماعی به کمترین حد رسیده است تا کی شعار خواهید داد
معنی کلمه فروی چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به این اقایان بگید فوری معنی اش زمانبر بودن نیست
آقای ابراهیمی 43 سال است که امثال شما همین جمله مشکلات یک شبه حل نمی شود و مردم صبور باشند تکرار میکنند.
بله درست می فرمایند 8 سال وقت دارند ما هم ملت صبوری هستم انشالله درک می کنیم
اقای ابراهیمی! خودتان فرمودید شعار. در حد شعار هم‌باقی خواهد ماند. وقتی نگاهتان به داخل باشد سهمتان از زندگی صبوری است.
آره بابا چه عجله ای هست. تازه الان 40 سال اول هست! مردم هم توقع های بیجایی دارن ها. انشاا... تو چهل سال دوم تصمیم میگیریم که حل بشه یا نه!!
من به عنوان یک فرهنگی که الان مشغول به کارم و 3 سال دیگه باز نشست می شوم می گویم بهترین دوران آموزش و پرورش در مدت خدمت من باز همان دوران حاجی بابایی بود و اینکه چرا الان کمبود معلم داریم چون در عرض همین سه یا چهار سال اخیر بسیاری تعداد قابل توجهی از معلمین باز نشسته شده اند دقت کنید آنهای که در 4 سال اخیر بازنشست شده اند در فاصله ی سالهای 66 تا 70 وارد تربیت معلم شده اند همان زمان که تربیت معلم ها رونق زیادی داشت و همچنین رشته دبیری در دانشگاه ها زیاد جذب می شد و آنها همه اکنون بازنشسته شده اند بدون جایگزین و البته اگر نگاهی به آمار بکنید در خواهید یافت که تا حدود سالهای 74 باز هم تعدا دانشجویان پذیرفته شده در تربیت معلم ها و رشته های دبیری زیاد است و بعد از آن پذیرش کمتر و کمتر می شود تا آنکه در سال های حدودا 78 این رقم نزدیک به صفر می رسد و بسیاری از تربیت معلم ها تعطیل می شوند پس بدنه ی اصلی آموزش و پرورش را معلمانی تشکیل می دادند که در بین سالهای 66 تا 74 پذیرش شده بودند اکنون نیمی از آنها بازنشست شدند و اگر فکر نشود بعد از بازنشستگی نیمی دیگر طی 4 سال آینده باید منتظر یک بحران بزرگ در آموزش و پرورش بود
حاج حسین تو عمرا از کسی تشکر یا قدر دانی کرده ای که ادعا می کنی جز تهمت و افترا از تو چیزی ندیدیم
به ابراهیمی بگید که ملت ایران 45 سال صبر کرده و عجله ای ندارد. شما عجله ای نکنید
راست میگه بنده خدا، 40 سال کمه باید 400 سال بشه تا اوضاع خوب بشه، مردم درک میکنند ، شما ادامه بده اصلا هم نگران نباشید.
ابراهیمی: تحقق شعار سریع، فوری، انقلابی زمانبر است؛ مردم صبور باشند:
دست خالی و شکم گرسنه چقدر باید صبر کند. اگر زمان صبوری را هم اعلام کنید، شاید به زن و بچه بشود یه چیزی گفت و وعده ای داد، ولی اگر بعد چند سال خبری نشود، چه میشود. امریکا و اسرائیل بکار نمیماند تا وعده های انتخاباتی به راحتی محقق شود.
مجبوری حرف یزنی؟؟؟!!!؟؟؟
اینها نمی دانند چکار کنند ابن عقل کل فکر می کند با خرید زمان اوضاع بهتر میشه به هرحال از,دو حال خارج نیست یا سوادش نم کشیده و یا دوست دارد فعلا از باتلاقی را که خود و امثآل خودش بوجود آورده اند در حال حاضر رهایی یابند اینها فکر می کند کشور داری. .مثل عروسک داریه؟کشورداری.
شعور اجتماعی و سواد اقتصادی وسیاسی, می,خواهد بنظر دوستان ایشان و امثال ایشان که وضعیت اقتصاد کشور را به اینجا.رسانده اندرا دارند؟
قسم به چیزهای ندیده و نشنیده! اینجور بیانات کیهان که مردم را صبر دعوت می کند یعنی وعده سر خرمن. حالا مردم ایران یه ده سالی صبر کنند ببینیم چه اتفاقی می افته!!؟ البته مطمئنا صبر هم خواهند کرد و هیچ اتفاق خاصی هم رخ نخواهد داد و آش هم آش و کاسه همان کاسه.
دهه چهل از عمرمون گذشت وعده های انقلابی تحقق پیدا نکرد برای بچه هامون شاید اتفاق بیفته ،زمانبر است چیه،زمان بدید چقدر صبر کنیم یک سال دو سال ده سال بیست سال آخه این جوری بلاتکلیف مگه میشه،همیشه ملت تو انتظارن،جنگ تموم بشه ،خرابی جنگ ساخته بشه،توسعه سیاسی بشه،یه غیر روحانی رئیس جمهور بشه خوب میشه ،درآمد نفتی بره بالا دیگه مشکلات حل میشه ،تحریم شدیم حالا تحریم برداشته بشه منتظر باشید یه ده سال دیگه خوب میشه دوباره تحریم شدیم تحریم ها را بی اثر می کنیم منتهی سریع انقلابی یکم زمانبر هست به هشت سالی وقت میبره تا بعداً یه برنامه صبوری آماده کنیم
چهل سال صبر کردیم بخدا ایوب این قدر صبر نداشت کلا هفت سال صبر کرد،از ما که گذشت کاش می شدت یه دوره چهل ساله عمر مون تمدید می شد مثل وعده های آقایان تحقق شعار ساج را می دیدیم سریع انقلابی جهادی
دوستان عزیز با دور دور گشتن تو شهرها ،روستاها، پمپ بنزین ها و در پی آن همدرد شدن و تصمیم سازی ،تسکین سازی کار درست نمیشه این شد همون رئیسان جمهور قبلی .
عادت شده برای رئیسان قبلی همه چیز رو از صفر شروع کنند و تجربیات قبلی رو استفاده نکنن
با دستور دادن و تصمیمات الکی کار درست نمیشه در مرود حذف دلار 4200 تومنی نشه داستان تصمیم مار کبری کارهای اقای رئیس جمهور دقیقا داستان تصمیم مار کبری رو که استاد لشکر بلوکی عنوان کردند داره تکرار میشه
حاج آقای ابراهیمی! برای تحقق عدالت چهل و اندی سال گذشته به نظر شما کافی نیست؟ خدایا پنا بر تو. بعضی چه صبر و حوصله ای برای تحقق عدالت دارند.
عدالت بر قرار است ایشان کاملا درست میگویند البته برای خودشان نه مردم
آقای ابراهیمی 43 سال است که امثال شما همین جمله مشکلات یک شبه حل نمی شود و مردم صبور باشند تکرار میکنند
خوب شما مردم صبور باشید تا انشالله اگر بچه های خوبی بودید آخرت خوبی خواهید داشت.
آقای ابراهیمی یعنی 43سال مدت کمیه ؟فقط شعار و وعده آینده .
شغل هیات علمی در ایران شده شغل زاپاس !!!برای افرادی که از مسولیت های سیاسی و اجرایی خارج میشوند! در حالیکه در تمام دنیا بدلیل اهمیت وافر این شغل برای ان معیار های خاصی در نظر گرفته شده است ، از جمله دوری و فاصله با مسایل و وابستگی های سیاسی و امنیتی ، ملاکی که در کشور ما حرف اول برای تثبیت موقعیت بعنوان هیات علمی می زند.... انوقت انتظار داریم فارغ التحصیلان دانشگاهی مان با سواد بار امده و علاقه مند به تحصیل در مقاطع تحصیلات عالی باشند.. .. چکار داریم می کنیم ؟؟؟
آقای ابراهیمی یعنی 43سال مدت کمیه ؟فقط شعار و وعده آینده
ایشان خوب میداند که با این مدیریت ها وضعیت اقتصادی خوب نمی‌شود و در آینده کشوری مثل هندوستان و با بنگلادش میشویم و دادن امید برای آرامش مردم آست و بس.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر