بازدید 11180

دستگیری سارق حرفه‌ای در قروه

فرمانده انتظامی قروه از دستگیری سارقی حرفه ای با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و تجهیزات برق در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 11 November 2021

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علیرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرایم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان قروه به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در راستای این طرح که در سطح حوزه کلانتری‌های شهرستان به اجرا در آمد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از اقدامات پلیسی، طی چند عملیات مجزا وارد عمل شده و تعداد ۱۱ نفرخرده فروش مواد مخدر را دستگیر و اقدام به جمع آوری ۱۱ معتاد متجاهر از سطح معابر عمومی و پارک‌ها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه با اشاره به کشف مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی تصریح کرد: خرده فروشان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و معتادان جمع آوری شده نیز به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

صفری اعلام کرد: در قالب این طرح شاهد دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع، تجهیزات برق توسط مأموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی بودیم.

وی با توصیه به شهروندان درباره پیشگیری از وقوع سرقت‌های مختلف افزود: انتظار داریم شهروندان اماکن خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی تجهیز کنند و هنگام خروج ازمنزل تنها به قفل نمودن درخروجی اکتفا نکرده، کلیه درهای داخلی ساختمان اعم از درپشت بام، هال، اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام، حیاط خلوت را قفل کنند.

صفری عنوان کرد: شهروندان باید از پارک نمودن اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و پرت جدا خودداری نموده و نسبت به گماردن نگهبان مطمئن جهت نگهبانی از ساختمان‌های نیمه کاره اقدام کنند.

وی افزود: برای پیشگیری از سرقت احشام کلیه اماکن نگهداری احشام با درب‌های آهنی و قفل محصور شود و در طول شبانه روز بخصوص ایامی که هوا بارانی و نزولات آسمانی می بارد ازمحل نگهداری احشام بازدید و سرکشی بیشتری داشته باشند.

صفری خاطرنشان کرد: به جهت پیشگیری از سرقت وسایل و ادوات کشاورزی، باید باغداران با توجه به شروع فصل سرما از نگهداری وسایل و ادوات کشاورزی غیرضروری در باغ خودداری کنند و صاحبان باغات، مزارع و همچنین روستاییان دقت لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور و پمپ‌های آب داشته باشند و این وسایل را در محل مناسب و محصور قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار