بازدید 225207
پیمانه اقتصادی

خبر خوش رستم قاسمی برای آقایان مجرد/ پیش بینی رشد ۲۵ درصدی بورس تا پایان سال/ همتی نگران حذف دلار ۴۲۰۰ شد/ قیمت اقلام خوراکی روزانه اعلام می‌شود؛ مردم نظارت کنند!

این پیمانه تیتر‌هایی همچون تداوم سبزپوشی بورس در آخرین روز هفته، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ قیمت دلار در صرافی‌های بانکی اعلام شد، دومین افت متوالی دلار در بازار جهانی، تحویل بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس، هشدار عربستان درباره کاهش ظرفیت مازاد تولید نفت و نگرانی مدیر بانک مرکزی آمریکا از قیمت مسکن را در بر دارد.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 10 November 2021

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون تداوم سبزپوشی بورس در آخرین روز هفته، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ قیمت دلار در صرافی‌های بانکی اعلام شد، دومین افت متوالی دلار در بازار جهانی، تحویل بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس، هشدار عربستان درباره کاهش ظرفیت مازاد تولید نفت و نگرانی مدیر بانک مرکزی آمریکا از قیمت مسکن را در بر دارد.

 

تداوم سبزپوشی بورس در آخرین روز هفته

در حالی که روز گذشته، شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۱۳۲۹۸ واحدی معادل ۰.۹۳ درصد به یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۷۶ واحد رسید، حال در معاملات امروز و در لحظه انتشار این پیمانه، نماگر کل بورس با رشد ۴۲۰۰ واحدی همراه شده است.

پیش بینی رشد ۲۵ درصدی بورس تا پایان سال

محسن خلیلی، تحلیلگر بازار سرمایه درمورد وضعیت بازار سرمایه در کوتاه مدت توضیح داد: کمتر از شش ماه دیگر سال مالی تمام می شود و سود شرکت ها خوب است. p/s  در دل شرکت ها باقی می‌ماند که سال بعد تقسیم می‌کنند و با سود سال بعد دوباره P/E  می‌گیرند. از آنجایی که میانگین P/E شرکت های اصلی و شاخص ساز است، حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد تا فصل مجامع از محل P/S  بازدهی خواهیم داشت؛ بنابراین، اگر تا مجامع تغییری در سایر متغیرهای اقتصادی رخ ندهد، بازار حداقل بین ۱۵ تا ۲۵ درصد رشد دارد که نسبت به اوراقی که سود یک ساله ۲۰ درصدی دارند، جذاب تر است. /ایسنا

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۶۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۱۰۶ هزار و ۱۵۹ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۵۶۱ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟ | سهام عدالت ۱۳ میلیونی شد

قیمت دلار در صرافی های بانکی اعلام شد

بر اساس جدیدترین نرخ‌های اعلام شده در صرافی‌های بانکی سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا در حال حاضر به نرخ ۲۷۰۴۱ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۷۵۸۷ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

دومین افت متوالی دلار در بازار جهانی

ارزش دلار مقابل بیشتر رقبایش کاهش پیدا کرد. شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۵ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، در سطح ۹۳.۹۶۸ واحد بسته شد.

همتی نگران حذف دلار ۴۲۰۰ شد

عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی درخصوص حذف ارز ترجیحی نوشت: در صورت حذف ارز ترجیحی نهاده‌های ذرت، کنجاله، جو و روغن، مبنای محاسبه قیمت آن‌ها و خصوصاً محصولات نهایی این نهاده ها، یعنی مرغ، تخم مرغ، شیر ولبنیات با چه نرخ ارزی خواهد بود؟ درحال حاضر بین نرخ ارز بازار آزاد و نرخ ارز سامانه نیما چیزی حدود ۲۰ درصد اختلاف است، تاثیر این اختلاف در قیمت محصولات نهایی آن‌ها در بازار چگونه کنترل خواهد شد؟ تاثیر نوسانات آتی نرخ ارز در بازار آزاد بر قیمت روزانه مرغ و شیر و لبنیات چگونه کنترل خواهد شد؟ آمار‌ها نشان از وضعیت نگران کننده حذف این کالا‌های مهم از سبد مصرفی خانوار‌ها داد، آیا حذف ارز ترجیحی این مشکل را شدیدتر نخواهد کرد؟

وی تاکید کرد: مهمترین مساله، نحوه جبران و میزان پرداخت مابه التفاوت به مردم است. اولا مابه التفاوت به چه گروه‌هایی از مردم پرداخت می‌شود؟ آیا بر اساس آنچه گفته می‌شود با پرداخت به چهل میلیون نفر مقصود حاصل می‌شود؟ آیا اطلاعات و آمار دقیق از جامعه هدف مورد حمایت وجود دارد؟ آیا جبران به صورت یارانه نقدی خواهد بود یا کارت خرید کالایی؟ توجه شود که هرگونه نقص سیستم تأمین یارانه کالایی می‌تواند اجرای طرح را با شکست روبه رو کند. اگر هم نقدی پرداخت می شود، آیا در موارد هزینه کرد آن انحراف ایجاد نمی‌شود؟ /جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید

خبر خوش رستم قاسمی برای آقایان مجرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: دوشنبه هفته آینده تصویب خواهیم کرد که ثبت نام آقایان مجرد در سامانه ملی مسکن قانونی شود اما مجردها از امروز می توانند اقدام کنند.

رستم قاسمی در حاشیه سیزدهمین همایش ملی قیر، آسفالت و ماشین آلات در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای ثبت‌نام مجردها در نهضت ملی مسکن گفت: بر اساس قانون فعلی که اکنون مبنای کار است، خانم‌های مجرد بالای ۳۵ و زنان مجرد سرپرست خانواده، می‌توانند برای دریافت واحدهای مسکونی ثبت نام کنند. اما بر اساس توافقی که با دولت و شخص آقای رییس جمهور شده است، و دوشنبه آینده در جلسه‌ای بررسی و یقینا مصوبه‌ خواهد شد، بنا داریم امکانی را فراهم کنیم که مجردها در طرح ثبت‌نام کرده و هنگام تحویل مسکن ازدواج خود را ثابت کنند. طبیعتا در کشور ما آقایان مسئول تامین خانه هستند؛ بنابرای، منهای خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال و زنان سرپرست خانوار، این ثبت‌نام شامل آقایان است. برای هر واحد در منطقه‌ای مانند تهران ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات پیش‌بینی شده است. بازگشت این تسهیلات بیست ساله بوده و  فرصت بسیار خوبی است. همچنین تیمی از وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد در حال کار هستند تا طرحی ارائه کنند که بر اساس آن، بازپرداخت اقساط به صورت پلکانی انجام شده و قسط نسبتی از درآمد خانوار باشد. 

تحویل بودجه شرکت‌های دولتی به مجلس

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: بودجه شرکت‌های دولتی دقیقاً در همان تاریخی که باید به مجلس ارائه می‌شد، یعنی تا پانزدهم آبان ماه به نمایندگان تقدیم شد. با توجه به تغییر ساختاری که در بودجه سال ۱۴۰۱ داریم، تلاش می‌کنیم اصل بودجه را نیز تا ۱۵ آذرماه به مجلس تحویل دهیم. وی در خصوص تغییر ساختار بودجه گفت: شیوه تنظیم بودجه کاملاً متفاوت شده و تلاش کرده‌ایم تا منابع موثر عمل کنند. همچنین شاخص‌های کلان کشور از ماه‌های اول مورد حمایت قرار می‌گیرد و رصد خواهند شد؛ ضمن اینکه کل بودجه قابل پاسخگویی خواهد بود. در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش شده تا هم تکالیف و وظایف داشته باشیم و هم تفویض اختیار و در عین حال منابع لازم را در اختیار کسانی که اختیار دارند، قرار می‌دهیم تا در عمل در خصوص برنامه‌های که با آن‌ها توافق می‌کنیم پاسخگو باشد.

هشدار عربستان درباره کاهش ظرفیت مازاد تولید نفت

امین ناصر مدیرعامل آرامکوی سعودی در مجمع مدیریت جهانی نیک کی گفت: ظرفیت مازاد تولید صنعت نفت که در حال حاضر سه تا چهار میلیون بشکه در روز است، اندکی راحتی خیال برای بازار ایجاد می کند اما نگرانی من این است که ظرفیت مذکور ممکن است کاهش پیدا کند، به خصوص سال آینده که انتظار می رود تقاضا رشد بیشتری پیدا کند. مدیرعامل بزرگترین شرکت صادرکننده نفت جهان گفت: افزایش پیش بینی شده تقاضا برای سوخت جت که همچنان ضعیفتر از روند بهبود تقاضا برای سوختهای دیگر است، همه ظرفیت مازاد تولید را حذف خواهد کرد. ظرفیت مازاد تولید اندک در بحبوحه کمبود سرمایه گذاری در نفت و گاز باید مایه نگرانی عظیم برای بازار باشد. ناصر اظهار کرد: توسعه ظرفیت در صنعت ما حدود پنج تا هفت سال زمان می برد و سرمایه گذاری کافی در جهان برای افزایش ظرفیت وجود ندارد و این مایه نگرانی عظیمی است. این مقام ارشد آرامکو برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید از ۱۲ میلیون بشکه در روز به ۱۳ میلیون بشکه تا سال ۲۰۲۷ را تایید و تاکید کرد که تقاضا برای نفت و گاز در دهه های آینده مطلوب خواهد ماند. انرژی تجدیدپذیر هنوز نمی تواند نیازهای انرژی جهان را تامین کند. وی این دیدگاه آرامکو که تقاضای جهانی برای نفت تا اوایل سال آینده از مرز ۱۰۰ میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد، مجددا تکرار کرد.

بازار انرژی اروپا با آشفتگی مواجه شد

روسیه روز دوشنبه (۱۷ آبان‌ماه) همسو با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور برای عرضه بیشتر گاز به اروپا اقدامی انجام نداد و این مساله نگرانی اروپا از کمبود عرضه، قیمت‌های بالا و وابستگی به انرژی مسکو را با نزدیک شدن به زمستان تشدید کرد. از نشانه‌های این نگرانی‌ها این بود که قیمت شاخص گاز تی‌تی‌اف هلند – شاخص گاز اروپا – برای ماه دسامبر در ساعت‌های اولیه معاملات روز دوشنبه (۱۷ آبان‌ماه) ۱۰ درصد افزایش یافت و سپس اندکی کاهش یافت. روسیه یک‌سوم گاز مورد نیاز اروپا را تأمین می‌کند و افزایش قیمت گاز تک‌محموله‌ای مستقیم خانوارها و مشاغل را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی سیاستمداران اروپایی نگران هستند که مسکو از این شرایط برای اهداف سیاسی استفاده کند و روسیه را به دستکاری بازار برای بالا بردن قیمت‌ها متهم کرده‌اند، روسیه این موضوع را رد کرده است.

هیچ اوراقی از ابتدای مهرماه توسط دولت منتشر و عرضه نشده است

وزارت امور اقتصادی و دارایی در اطلاعیه‌ای در واکنش به طرح برخی مباحث در فضای عمومی مبنی بر «اثر انتشار مبلغ قابل توجهی اوراق مالی اسلامی بر شاخص بازار سهام»، اعلام‌ کرد: از ابتدای مهرماه امسال هیچ اوراقی از سوی دولت منتشر و عرضه نشده است. آخرین عرضه اوراق دولت در سی ام شهریور ۱۴۰۰ برگزار و از ابتدای مهرماه سال جاری اوراقی از سوی دولت منتشر و عرضه نشده است. همچنین در هفت ماهه ابتدایی امسال در ازای دریافت مبلغ ۴۴۱ هزار و ۴۸۱ میلیارد ریال بابت فروش شش ماهه نخست سال جاری اوراق مالی اسلامی، مبلغ ۴۶۸ هزار و ۷۹۸ میلیارد ریال برای تسویه اصل و سود اوراق مذکور از سوی خزانه‌داری کل کشور پرداخت شده است.

قیمت اقلام خوراکی به صورت روزانه اعلام می‌شود؛ مردم نظارت کنند!

بر اساس تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد وزارت جهادکشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند و مردم و مصرف‌کنندگان نیز با خرید اقلام به قیمت اعلام شده، راسا بر نرخ‌ها نظارت کنند و با هرگونه تخلف برخورد شود. /پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
 

نگرانی مدیر بانک مرکزی آمریکا از قیمت مسکن

اسپوتنیک: میشل بومان مدیر ارشد فدرال رزرو با ابراز نگرانی نسبت به افزایش مداوم قیمت مسکن در آمریکا گفته است با پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه در بخش مسکن، تورم می تواند سرکش تر و مهار آن سخت تر شود. وی با بیان اینکه شاهد اختلالات کم سابقه ای در بخش مسکن هستیم افزود: در کوتاه مدت انتظار دارم، روند قیمت ها همچنان صعودی باشد. میزان فروش خانه های جدید آمریکا تا پایان ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل ۱۴ درصد افزایش پیدا کرده و تقاضا برای خرید مسکن کماکان رو به افزایش است. از جمله دلایل اصلی این افزایش قابل توجه تقاضا، رسیدن نرخ بهره وام مسکن به کمترین سطح تاریخی خود بوده که برای بسیاری از خانواده ها مانند یک فرصت طلایی عمل کرده است. طبق اعلام مرکز آمار آمریکا، تا پایان ماه جولای متوسط قیمت مسکن در این کشور به ۳۵۹ هزار دلار رسید که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجه ۱۷.۸ درصدی داشته است. این رقم برای ۲۰ شهر بزرگ آمریکا از متوسط کشوری هم بالاتر و معادل ۱۹.۷ درصد بوده است. 

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی چقدر شد؟

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۸۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.     

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۷ بعد از ظهر به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۶۶ هزار و ۵۲۳.۰۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۶۲ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۴۷۳۰.۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۷۶ درصد افزایش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۶۳۳.۵۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۶۴ درصد افزایش

۴- سولانا

قیمت: ۲۴۰.۳۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۹۸ درصد افزایش

۵- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۲.۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۹۵ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۷۹ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۱.۲۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۷۸ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۵۰.۸۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۸۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۲۵ درصد افزایش

۹- دوج کوین

قیمت: ۰.۲۷۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۳۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۶ درصد افزایش

۱۰ - یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۷
ازاول سال تمام اقلام از خودرو گرفته تا ماست گوجه گوشت پنیر مرغ برنج روغن میوه لاستیک و….بیشتر ۸۰تا۲۰۰درصد افزایش داشته
ولی حقوق من بازنشسته همان۲۰درصد این است عدالت؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
در کجای دنیا قیمت اجناس مصرفی را روزانه تعیین

میکنند ،؟

چطور یک کاسب میتواند ، کاسبی کند ؟

و مردم که ۷۰ درصد حقوق ثابت کارگری و کارمندی دارند

چطور میتوانند زندگی کنند ؟

با امریکا مصالحه کنید و دست از لجاجت بردارید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
نتشناس۱۷۰۱ ما چیمون با دنیا هماهنگه
حالا اینام یه چیزی گفتن ..جدی نگیر
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
سلام گرانی و تورم سرسام آور هست ناشکر ناسپاس نگران نیستیم قیمت ها که دولت اعلام میکنه که نظارت مردم در اون باشه بعضی قیمتها خیلی گران اعلام میکنه مشاهده میشه بعضی استانها قیمت خودشان ارزانتر قیمت اعلامی دولت هست که خودش باعث گرانی میشه اعلام قیمتها باید کارشناسی و منطقه ای باشد
خسته نشدید بااین خبر خوشای الکی.مردم فقط کاهش قیمتها رو می خواند
تا پایان سال دلار حداقا ۳ برلبر یعنی ۳۰۰ درصد افزایس پیدا می کند
باید هر چه سهام دارید بفروشید و سکه و دلار بخرید
گوجه شده کیلویی ۱۶ هزار
خوب حالا چکار کنیم
شما می تونید ۱۰۰۰۰ تومانش کنید
نظارت که خواستید انجام شد
خانه در تهران حداقل متری ۳۰ میلیون است
۴۵۰ میلیون میسه ۱۳ متر خانه.بفرمایید به چه دردی می خورد
تازه من مجرد بیکار پول تو جیبی را از پدرم می گیرم
چطور قسط بدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
خدا را شکر که ما ها مجرد هستیم
مردم دقیقه به دقیقه نظارت می کنند و ناظر هستند که قیمت ها رشد پیدا می کنند حکومت کجای کار است؟
(قیمت اقلام خوراکی به صورت روزانه اعلام می‌شود؛ مردم نظارت کنند!)

مردم نظارت کنند و گزارش دهند و بعد هم تحمل کنند

و انتظار نداشته باشند که اقدامی هم شود

چرا که خودشان بهتر از مردم میداند
جناب ریسی این تیم اقتصادی که جمع کرده ای قبلا در دولت احمدی نژاد امتحان خود را داده اند
سهمی که ۵۰ درصد افت کرده با ۱۰۰ درصد سود به قیمت سر به سر میرسه. اینو هر کی کمی با بازار بورس آشنایی داشته باشه می دونه. حالا ازین ۱۰۰ در صد ۱۵ الی ۲۵ درصدش تا آخر سال جبران بشه، بازم بعد از یکسال و خورده ای سهامدارا تو ضرر میمونن.
اقای همتی اگر کاری بلد بودی در زمان خودت میکردی بیخودی اظهار نظر نکن
باز هم میخواهید با رشد 25 درصدی سر مردم کلاه بگذارید؟
ارز ۴۲۰۰ = ارز ازما بهترون = اتلاف منابع ارزی = رانت عده ای = بدبختی بیشتر =
ببینید چقدر بدبخت شده ایم که اجازه دادن به مجردها فقط برای ثبت نام مسکن، یک خبر خوش تلقی میگردد
کیست که نداند اینها همه وعده های پوچ و تو خالیست و حتی متاهلین هم آرزوی خانه دار شدن را به گور خواهند برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دلالللل
قیمت روزانه؟ مردم نظارت کنند؟
توهین به شعور مردم تا کی؟
ایجاد اشتغال کردی حالا موند خانه
آفرین آقا رستم
دوران رشد بی دلیل و الکی روزانه ۵ درصدی بورس تمام شد وبه افسانه ها پیوست دیگرباوجود رمزارزها کسی در بورس سرمایه گذاری نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
خدا کنه همینطور باشه راهش همین است
منظورتون قیمت اقلام مصرفی روزانه گران میکنید که مردم توان خرید نداشته باشند،،،،
قیمت اقلام خوراکی به صورت روزانه اعلام می‌شود؛ مردم نظارت کنند!

شما اعلام میکنید مردم باید نظارت کنند، چرا اینقدر دوست دارید مردم به جان هم بیفتند تا شما راحت ......
در ادامه که توقع ندارید مردم خودشون رسیدگی کنن؟
نظرات خوبی دوستان عزیز دادن من بیسواد میدانم این موارد شدنی نیست چون. حالا
من به عنوان کسی که دارای ۸ نفر بچه هستم دارم از دست گرانی دارم خفه میشوم
روزی را می بینم که ملت با چراغ موشی دنبال روحانی بگردند نمونه
١٨تیر قیمت دلار ٢٣۴٠٠تومان
١٨ابان قیمت دلار ٢٨۴٠٠تومان
١٨تیر قیمت نان لواش ٢۵٠
١٨ابان قیمت نان لواش ۵٠٠
١٨تیر پنیر ۴٠٠گرمی١۴٧٠٠
١٨ابان پنیر ۴٠٠گرمی ٢۵٠٠٠
١٨تیر قوطی رب گوجه فرنگی ١۴۵٠٠
١٨ابان قوطی گوجه فرنگی ٣۵٠٠٠
١٨تیر روغن مایع ٩٠٠گرمی٨٢٠٠
١٨ابان روغن مایع ٩٠٠گرمی ١۴٨٠٠
١٨تیر یک کیلو برنج ایرانی ٣٢٠٠٠
١٨ابان یک کیلو برنج ایرانی ۵٧٠٠٠
١٨تیر ماکارونی ۵٠٠گرمی ۵۶٠٠
١۸ابان ماکارونی ۵٠٠گرمی ١٢٩٠٠
سلام ؛ رستم خان ،متاهل را صاحب خانه کردی که الان نوبت مجردا خوش به حال مسولیین که .......
کسی پول نداشت که بده افتادند حالا نوبت مجردهاست مواظب باشید کلاه سرتون نره بدبخت می شید
مسئولین و امثال آقای رستمی به جای پیگیری این طرح های کوتاه بینانه شرایط رو درست کنن هر روز همه چیز داره گرونتر میشه اونوقت آقایون به دنبال منت گذاشتن و طرح های به اصطلاح تشویقی برای ازداوجن، آقایون شما وظایفتون رو انجام بدید مردم خودشون میدونن کی باید ازدواج کنن
قانون اساسی دولت رو مکلف کرده شرایط رو برای خونه دار شدن مردم چه مجرد و چه متاهل فراهم کنه نه اینکه تو زندگی خصوصی مردم دخالت کنه
افزایش قیمت خودرو داخلی ایران خودرو و سایپا چه کسی پاسخ گو است جواب
باتشکرازلطف ومحبت عزیزان.
احتراماباستحضارمیرسانداینجانب مجردهستم وازداشتن منزل محروم میباشم بعدچندسال اجاره نشینی الان خونه اجاره ایی هم برام پیدانمیشه لذاخواهشمندم بخاطر
رضای خداوخشنودی آقاامام زمان عج فکری برای من و
امثال بنده کنیدتاازاین شرایط سخت نجات پیداکنیم
باتشکرواحترام
حداعقل از ۲۵سال به بالا در نظر بگیرن .یک واحد مسکونی ۱۰۰متری بدن تا جوانان بی خانه مان همه ازدواج کنن از کرایه خانه های بالا جونان میترسن ازدواج کنن..بفکر جوانان باشید.از دست این مافیا کشور را رها کنید
اگه راست میگین همین دارایکم پالایش دوساله خریدیم حداقل پول خودمون رو بدید نه اینکه جیب مردم روخالی کنید
ما از سال 93 در این شرکت مشغول بکار هستیم ولی متاسفانه با اجرایی شدن همسان و یکسان سازی حقوق کلیه پرسنل هنوز برای ما پرسنل شهربان این قانون کامل اجرایی نشده و دریافتی ما از دیگر پرسنل شهرداری خیلی کمتر است لطفا خواهش میکنم این را منعکس بفرمایید
ادام بورس 70 درصد ضرر کردیم 25 درصد تا پایان سال میخایم واسه چی
قیمت کالاها لاکچری شده وما همچنان مانده د ر گل زندگی بچه ها از پدرومادر اطاعت نمی کنند ومقصر را والدین می اومد چرا من دلار نخریدم ویا خانه کل پس انداز من با پول باز نشستگی مگر چقدر است.من شغلم اقتصادی وخرید دلار ومسکن را ضربه به مردم می‌دانستم این کار من شده محاکمه هرروز من.
اخبار کذب چرا میدین سهام عدالت500هزار
هنوز شده هفت میلیون ،سیزده میلیون کجا بود
حیف از «ایران » که «ویران» شد،
یه بار اول سال چندر قاز حقوق کارگرا با منت و سنت اضافه میکنین و تمام ،اونوقت سالی هزاربار افزایش قیمت اجناس میدین،اون کارگر بدبخت چطوری این گرونیا را جبران کنه،خدایا چه خاکی بر سر بریزیم
دست مریزاد آقا رستم زیادی اشتغال ایجاد کردید نوبت خانه دار شدن است
آقای قاسمی
چه خبر خوشی !!!!! وقتی کلا برای چند شهر بیشترثبت نام شروع نشده.
شهر قم چرا جز ثبت نامی هااااااا نیست
خداوکیلی شما مسءولین هم میدونید با ماهی 5 میلیون درآمد و پسرزن دادن ودختر شوهر دادن و بیماری و هزار کوفت وزهرمار دیگه زندگی یعنی چی؟ از خدا شرم کنید
همتی نگران حذف ارز ۴۲۰۰است.
همتی ریشه ی پول ایران را سوزاند و دلار را به پادشاهی رساند.
دست برنمیداریدازهنرنماییاتون
این همتی نمیشه دیگه حرف نزنه ؟!!!
خواهشمندیم پول فروش سهام فروشندگان سال ۹۹ واریز کنید مسئولان محترم
با سلام به همه مسعولان و وزیران محترم جمهوری اسلامی ایران از جنس محرومان ،و انقلابی،مردعمل،مرد میدان، ریاست محترم بنیاد مسکن و و‌ریاست محترم قوه قضاییه ،ریاست محترم ریس مجلس و نمایندگان‌ مجلس و ریس ادارجات کمیه امداد و سازمان بهزیستی لطفا ما معلولان‌ و‌مددجویان با خودتان مقایسه نکنید؟ که توان خرید خونه نداریم در حال حاظر گرایه ای خونه گرفتیم نه توان خرید خانه ونه توان وام برداشتن هیچ کدام نداریم و اندک پولی که ماهانه واریز میکنید تنها پول دارو دکتر کفایت نمیکند اونم سرپرست خانواده بیمار باشه پس با کدوم پول خونه یا وام برداریم ؟ خواهشمندیم به فکرمدجویان باشید و خواهشمندیم پول سهام عدالت فر‌شندگان از سال ۹۹ واریز کنید
و ریاست محترم بهزیستی حق پرستاری همه معلولان شدید و خیلی شدید واریز کنید بنده سه عنوان معلولیت شدید دارم ندیدم حق پرستاری تا الان
مددجویان مستحق خانه رایگان هستند
مددجویان در این شرایط سخت و گرانی شدید چطور جهزیه فرزندانشان تهیه کنند؟ لطفا براي خرید جهزیه دختران مددجویان کمک ۵سال بیشتره درخواست یه سمعک داردم بهزیستی پی در پی حضوری هم رفتم هیچ کسی جواب گو نیست چگار کنیم به کجا مراجعه کنیم؟
چرا پستهای منو اشتراگ نمیزارید سپاسگزارم اشتراگ بزاربد پست های منو ممنون
این سهام عدالتی که میگید تا زمانی که دست دولت است هیچ ارزشی ندارد،چرا سبد سهام عدالت داخل پرت وی هر شخصی نمیره،تا وقتی هر شخص اختیار دار سبدش نباشه بی ارزشه حالا بگو اصلا 100میلیون می ارزه
....یادتون رفته زمان روحانی همه چی یک شبه هزار برابر شد؟؟؟:اولا. رب گوجه پنج هزار تومانی زمان روحانی شد بیست و پنج هزار تومن....پیاز کیلویی هزار تومن شد هفده هزار تومن ...پراید پانزده میلیونی شد صد و پنجاه میلیون ..این گرونی هایه لحظه ای زمان روحانی شروع شد....
تمام این گرونی هایه وحشتناک از زمان روحانی شروع شد....مهر ماه سال 99 دلار به سی و دو هزار تومن رسید ....خدا کنه کسی یادش نرفته باشه...رب گوجه رو سی هزار تومنی میخریدیم...مرغ کیلویی سه هزار تومنی رو زمان روحانی به قیمت آزاد کیلویی سی و پنج هزار تومنی میخریدیم
فقط شاهد بی‌عدالتی و تبعیض هستیم کسی را می شناسم مقداری زمین در بابل، دو منزل در اصفهان، زمینهای کشاورزی و منزل مسکونی در روستا و میلیاردها تومان پول دارد ولی نامش برای مسکن ملی در آمد اما افرادی که هیچ نداشتن نامشان رد شد. فقط بی‌عدالتی بیداد میکنه
رستم قاسمی خیلی با مزه وبی پیرایه صحبت میکند.
خداروشکر مجردها صاحب خونه میشوند ای کاش ارز 4200 تومانی هم به مجردها هم تعلق میگرفت
یادش بخیر- دهه شصت هم قیمت ها روزانه اعلام می شد و فقط پیدا نمی شد. اگر کره و شیر و سیب زمینی و پیاز لازم داشتی، دو سه روز باید در صفهای مختلف می ایستادی. دهه 60 اکثر خانواده ها بیش از 5 نفر بودند و تقسیم کار شده بود :
1- پدر خانواده سر کار
2- مادر خانواده آشپزی و رخت شویی
3- پسران خانواده در صف کره و شیر و سیب زمینی و پیاز
4- دختران خانواده، صف نان ( معمولا صف خانم ها خلوت بود!)
خبر خوش ، چی هست ! خبر خوش با مردم ایران قهر کرده است !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان