بازدید 7830

رضا صادقی در ترکیه کنسرت برگزار می‌کند

رضا صادقی، خواننده پاپ ۲۵ دسامبر (۴ دی) همزمان با جشن شب کریسمس در استانبول کنسرت برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 06 November 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، میلاد ماهان‌راد، مدیرعامل موسسه فرهنگی‌هنری لیما در نخستین اظهارنظر رسمی درباره کنسرت رضا صادقی در استانبول گفت: «در حالی که وضعیت کنسرت‌های داخل ایران در ماه‌های گذشته پیچیدگی‌های خاصی داشت، پیشنهاد اجرای زنده رضا صادقی در استانبول پس از استقبال ایرانی‌ها از کنسرت‌های مختلف در ترکیه، مطرح شد. او هم با بررسی جوانب مختلف، اجرایی ویژه را برای این کنسرت در نظر گرفت که در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) همزمان با جشن شب کریسمس در سالن attila ilhan hall استانبول برگزار خواهد شد.»

ماهان‌راد درباره حواشی برخی کنسرت‌های خارج از کشور و خروج ارز از ایران برای حضور در این برنامه‌ها نیز توضیح داد: «حدود دو سال است که موسیقی در ایران تعطیل شده و تلاش‌های مدیران فرهنگی برای شروع مجدد چرخه اجراها در کشور به دلایل مختلف به تعویق افتاده است. مخاطبان موسیقی هم به هر حال علایقی دارند و این موضوع در ماه‌های گذشته حواشی فراوانی را هم در پی داشته است. امیدوارم با روی کار آمدن مدیران جدید و اتفاقات مثبتی که در یکی دو هفته اخیر رخ داده است، بار دیگر شاهد رونق گرفتن موسیقی و کنسرت در ایران با حفظ همه پروتکل‌های بهداشتی باشیم. به هر حال موسیقی در همه جای دنیا یک صنعت پولساز است و ضعف در اداره آن باعث سواستفاده بسیاری از برگزارکنندگان خارج از ایران در قبال مخاطبان داخلی می‌شود و این خوشایند نیست.»

این فعال حوزه موسیقی در انتهای صحبت‌های خود نیز افزود: «ما برای اولین بار در ایران شرایطی را مهیا کرده‌ایم که مخاطبان ایرانی در خارج از کشور بدون احتیاج به داشتن حساب داخل ایران، بتوانند از خارج از کشور نیز نسبت به تهیه بلیت این کنسرت اقدام نمایند و این ویژگی بسیار حائز اهمیت است که منجر به ارزآوری به کشور نیز خواهد شد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان