بازدید 4821
۱

درمان ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: موضوع تحت پوشش قرار گرفتن درمان ناباروری بانوان در بودجه امسال دیده شده که بعد از مکاتبات با دولت و دریافت مصوبه از هیات دولت به سمت انعقاد قرارداد با موسسات مربوطه رفتیم تا خدمات ناباروری را بیمه کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 06 November 2021


به گزارش تابناک و به نقل از وبدا، حنان حاجی محمودی با بیان اینکه ذیل اعتبار سیاست های جمعیتی، ما دو موضوع بیمه مادران فاقد بیمه و فرزندان خردسال آنها را در دستور کار داریم، افزود: در همین راستا اقدامات مربوط به بیمه همه افرادی که مشمول این طرح بودند، بدون هیچ محدودیتی انجام شد که در آمار بیمه سلامت وجود دارد.

وی با بیان اینکه هزینه سونوگرافی، انواع جراحی ها، تصویربرداری، آزمایشات، دارو و هر هزینه ای که مربوط به این موضوع شود، تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: این موضوع به عنوان نشان ناباروری مطرح شده، به این معنا که یک پزشک متخصص زنان می تواند این نشان را به بیمه شده خود متصل کند و پس از آن شخص می تواند از خدمات ستاره دار که براساس دستورالعمل های وزارت بهداشت است، بهره مند شود.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت تصریح کرد: این طرح به مرور زمان توسعه پیدا می کند و در راستای سیاست های جمعیتی که مد نظر مقام معظم رهبری و دولت است، انجام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ای کاش اجاره خونه، تورم، گرانی، هزینه های پوشک‌ و شیرخشک و تحصیل و ... هم بیمه داشت.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان