بازدید 9850
۱

مدیرها کدام گوشی را دست می‌گیرند؟

اگر دوست دارید بدانید مدیران چه گوشی‌هایی را برای کارهای روزمره خود انتخاب می‌کنند؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 25 October 2021

مدیرها کدام گوشی را دست می‌گیرند؟

شاید تا مدتی قبل، تنها لباس‌های شما شخصیت و طبقه اجتماعی‌تان را نشان می‌دادند؛ اما حالا گوشی که در دست دارید یا با آن در آیینه سلفی می‌اندازید؛ پیش از اینکه حرفی بزنید اطلاعاتی درباره علائق شما، روحیه و سبک زندگی‌تان و حتی کارتان به دیگران می‌دهند. به همین دلیل هم هست که خیلی از افراد ترجیح می‌دهند گوشی موبایلی با قیمت بالاتر از توان مالی خود تهیه کنند.

اما برخلاف تصور بیشتر شما، افرادی که  طبقه اجتماعی بالایی دارند لزوما گوشی اپل در دست نمی‌گیرند! مدیران و صاحبان کسب و کار، بیشتر به دنبال این هستند که گوشی کاربردی بخرند که به آنها کمک کند بهتر کارها و برنامه‌های خود را مدیریت کنند.

گوشی یک مدیر خوب، چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر خودتان مدیر هستید یا با افراد کارآفرین و صاحب بیزینس برخورد داشته‌اید؛ حتما می‌دانید که هیچ چیز بیشتر از مدیریت زمان برای این افراد اهمیت ندارد. شاید هم شنیده باشید که می‌گویند با توجه به میزان سوددهی شرکت ماکروسافت، اگر یک اسکناس هزار دلاری از جیب بیل گیتس بیفتد؛ برگشتن و برداشتن آن برایش صرفه اقتصادی نخواهد داشت!

همه این موارد نشان می‌دهند که افراد پرمشغله، گوشی‌هایی را انتخاب می‌کنند که حداقل زمان را از آنها برای انجام فعالیت‌های روتین بگیرد. علاوه بر این مسئله، داشتن حافظه بالا برای ذخیره همه فایل‌ها و سندها بدون کند شدن گوشی و همچنین داشتن باتری قدرتمند؛ از دیگر ویژگی‌های یک گوشی مناسب برای مدیران و افراد پرمشغله است. اما کدام گوشی می‌تواند یک مدیر سخت پسند را راضی کند؟

بهترین گوشی مناسب مدیران:

معمولا گوشی‌های سامسونگ، بهترین گزینه و انتخاب برای مدیران دولتی و یا افراد رده بالا در شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ هستند. البته برند سامسونگ، تعداد زیادی گوشی با قابلیت‌های مختلف تولید می‌کند و به همین دلیل هر کسی با هر نیازی می‌تواند محصول مورد نظر خود را در بین موبایل‌های این برند پیدا کند.

اما شما فکر می‌کنید مدیرتان از بین این گوشی‌ها، کدام را برای خود انتخاب می‌کند؟

گلکسی اس ۲۱ اولترا، پادشاه بلامنازع گوشی‌های سامسونگ

خیلی از افراد رده بالا در سازمان‌ها، ترجیح می‌دهند گوشی اپل را دست نگیرند تا هم از بروز شایعات جلوگیری کنند و هم تفاوت خودشان با جریان‌های رایج را نشان دهند. برای افرادی با این روحیه که به دنبال گوشی باکیفیت هستند و هزینه خرید گوشی ( https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone) چندان هم برایشان اهمیت ندارد؛ گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گزینه است!

این گوشی موبایل،‌ بهترین تلفن همراه عرضه شده توسط سامسونگ تا به امروز است و کیفیت آن مثال زدنی است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، داشتن صفحه نمایش بسیار بزرگ و باکیفیت است. استفاده همزمان از رزولوشن QHD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، باعث شده نیازی به دقت زیاد برای دیدن جزئیات نباشد و شما بتوانید همه ریزه کاری‌های تصویر را در یک نگاه ببینید.

پنل‌های شیشه‌ای که در جلو و پشت گلکسی S21 اولترا قرار دارند،  از جنس گوریلا گلس ویکتوس هستند و در نتیجه دربرابر سقوط از ارتفاع ۲ متری و حتی خراشیدگی بسیار مقاوم‌تر از نمونه‌های مشابه هستند. این ویژگی برای مدیران پرمشغله یک امتیاز بسیار مثبت است؛ چرا که نیازی نیست نگران افتادن گوشی خود و درگیر شدن برای تعمیر آن باشند.

حسگر اثر انگشت در این گوشی، بسیار پیشرفته شده و این نکته هم به راحتی و بالا بردن سرعت کار با این موبایل کمک خواهد کرد. رابط کاربری فوق‌العاده، امکان پیدا کردن گوشی، دوربین بی‌نظیر و امکان کار با قلم، از ویژگی‌های این گوشی فوق العاده هستند که آن را به انتخابی عالی برای مدیران تبدیل می‌کنند.

واقعا گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا هیچ نقطه ضعفی به جز قیمت بالا ندارد؛ که آن هم برای مدیران رده بالا می‌تواند یک مزیت محسوب شود! البته قیمت گوشی های سامسونگ در آلین لند ( https://www.alinland.com/electronic-device/mobile-phone/samsung ) از هر فروشگاه دیگری مناسب‌تر است و شما می‌توانید با خرید از این سایت، مشکل هزینه را هم حل کنید.

مدیران جوان و استارتاپی کدام گوشی را انتخاب می‌کنند؟

شاید وقتی صحبت از مدیران و کارآفرینان می‌شود؛ شما هم به یاد افرادی جاافتاده با کت و شلوارهای برند و رفتاری آرام می‌افتید؛ اما با رونق گرفتن فضای استارتاپی و دانش بنیان در ایران، حالا جوانان پرشور و خلاق با شلوار جین و کتانی هم به جمع این افراد اضافه شده‌اند!

بخش زیادی از مدیران استارتاپی را جوانان تشکیل می‌دهند که فضای فکری آنها کاملا با مدیران دولتی متفاوت است. به همین دلیل خیلی از آنها ترجیح می‌دهند به جای اهمیت دادن به برندهای مختلف، به سراغ دیوایس‌هایی بروند که بیشترین کارآیی را برای آنها دارد. گوشی‌های شیائومی یکی از محصولاتی هستند که بین این نسل، از محبوبیت زیادی برخوردارند؛ چرا که با وجود داشتن امکانات بسیار بالا، قیمت مناسبی دارند وبه راحتی قابل جایگزین شدن هستند.

بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱:

گوشی شیائومی Mi 11‌به اعتقاد کارشناسان، بهترین موبایل این برند است که می‌توانید تهیه کنید. قابلیت عکاسی فوق‌العاده و امکان استفاده به عنوان گوشی گیمینگ، از دلایل محبوبیت این تلفن همراه بین جوانان هستند. سخت‌افزارهای بی‌نظیری که در این محصول به کار گرفته شده‌اند؛ باعث طول عمر این گوشی خواهند شد. البته قیمت این گوشی، چندان هم پایین نیست و با موبایل‌های پرچمدار سامسونگ برابری می‌کند؛ اما با توجه به مناسب بودن قیمت گوشی های شیائومی در آلین لند ( https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone/xiaomi ) شما می‌توانبد با خرید از این سایت،‌ در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید!

مدیران گوشی خود را از کجا می‌خرند؟

بدون شک یک مدیر و کارآفرین پرمشغله، زمان ارزشمند خود را با رفتن به پاساژها و فروشگاه‌ها و سروکله زدن با فروشندگان و تشخیص کالای اصلی و تقلبی تلف نمی‌کند!

آلین لند، انتخاب همه مدیران است؛ چه افراد جاافتاده چه صاحبان استارتاپ‌ها! چرا که با خرید از این سایت، علاوه بر اطمینان از اصالت کالا و خرید با کمترین قیمت، می‌توانید از تخفیف‌های اسرارآمیز آلین لند هم استفاده کنید. همچنین با خرید از این سایت، شما کالای خریداری شده را به صورت اکسپرس و در کمترین زمان ممکن تحویل می‌گیرید. بنابراین می‌شود گفت آلین لند؛ بهشت خریداران پرمشغله و مدیران بخش‌های مختلف است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
بهترین مدیران، گوشی آیفون دارند.
اگه جایی می شناسید با اقساط بلند و نزول کم گوشی آیفون بفروشه معرفی کنید... شاید من هم مدیر شدم... شاید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان