بازدید 11428

نتیجه یک بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال به کمیته انضباطی کشید

کد خبر: ۱۰۸۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 24 October 2021

تیم پدیده مشهد در زمین رفسنجان حاضر نشد و احتمالا بازی را سه بر صفر خواهد باخت.

به گزارش تابناک ورزشی، احسان اصولی رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با توجه به مشکلات مدیریتی باشگاه پدیده و عدم سفر بازیکنان این تیم به رفسنجان، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست تعویق دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته دوم را داشته است.

نتیجه یک بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال به کمیته انضباطی کشید

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به طرح این درخواست و نحوه رسیدگی سازمان لیگ به آن گفت: ما به درخواستی که شده است احترام می‌گذاریم، اما به‌عنوان برگزارکننده مسابقات طبق قوانینی که داریم مقدمات برگزاری مسابقه را فراهم خواهیم آورد و هر تصمیمی درباره تعویق مسابقه یا نتیجه آن، بر عهده کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: نمایندگان ما برای برگزاری مسابقه، موظف هستند تمام قوانین را اجرا کنند و در صورت عدم حضور یکی از تیم‌ها، در گزارش خود به کمیته انضباطی موضوع را ارجاع می‌دهند. پس از آن کمیته انضباطی تصمیم خواهد گرفت که چه اتفاقی رقم بخورد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه پس با این شرایط رسیدگی به درخواست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برای تعویق بازی قابل بررسی نیست، اظهار داشت: ما با دو وضعیت مواجه هستیم. نخست شرایط فورس ماژور است که اگر در چنین شرایطی درخواستی ارائه شود، رسیدگی صورت می‌گیرد و تصمیم‌گیری انجام می‌شود. در شرایط عادی، اما شواهد و قرائن مورد بررسی قرار می‌گیرد که آن زمان باید دید ادله باشگاه یا هیئت فوتبال چه بوده که تصمیم‌گیری در این باره نیز بر عهده کمیته انضابطی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس