بازدید 5285

الحوثی:در‌صورت‌تهدید‌قدس؛‌یمن‌بخشی‌از‌جنگ‌خواهد‌بود

رهبر «جنبش انصارالله» یمن روز دوشنبه گفت: ما بخشی از معادله تاریخی اعلام شده توسط سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان هستیم که گفت تهدید علیه قدس به معنای جنگ منطقه‌ای است.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹ 19 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از رسانه‌های یمن، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» امروز (دوشنبه) در سخنانی در جمع میلیونی مردم یمن که به مناسبت میلاد رسول اعظم اسلام (ص) در میدان «السبعین» صنعاء گردهم آمده بودند، افزود: ما بر موضع اصول دینی خود در قبال مسائل امت [ اسلام]که مهمترین آن‌ها قرار گرفتن در کنار مردم فلسطین است، تاکید می‌کنیم.

وی در این سخنرانی که بصورت ویدئو کنفرانس پخش شد، با بیان اینکه اقتدای صادقانه به پیامبر اسلام (ص) یکی از اصول و تعهدات ما در تمام امور است، افزود: در عصر ما وعده الهی که در سوره اسراء داده است درباره فساد و ظلم اسرائیلی‌ها محقق می‌شود و وعده الهی در زمینه پایان سلطه جویی و استکبار آنان محقق خواهد شد. وعده‌ای که آنان زمانش را دور می‌دانند، اما ما آن را نزدیک می‌دانیم.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه قدرت‌های طاغوتی در گذشته و حال با غارت ثروت ملت‌ها مشکلاتی را بر جامعه بشری تحمیل کردند، اضافه کرد: بر اساس شریعت ما باید با قدرت با متجاوزان مقابله کنیم تا محاصره برداشته شود، تجاوز و اشغال پایان یابد و به پرونده‌های جنگ رسیدگی شود.

وی تلاش برای دستیابی به آزادی و استقلال را جهاد مقدس در راه خدا دانست و تاکید کرد که این جهاد مقدس هرگز در معرض چانه زنی قرار نمی‌گیرد.

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» از مردم یمن خواست که به تلاش خود برای مقابله با تجاوز‌های عربستان سعودی که با ارتکاب جنایات و محاصره مردم یمن برای هفتمین سال متوالی ادامه دارد تا توقف تجاوز، رفع محاصره، جبران خسارات و آزادی اسرا، ادامه دهند.

او در ابتدای سخنان خود، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) را به امت اسلام تبریک گفت و این مراسم را میثاقی دوباره بر دوستی و فرمانبری از پیامبر اسلام (ص) و مقابله با تلاش‌ها برای زدودن یاد و نام ایشان دانست.

رهبر انصارالله الحوثی در ادامه گفت: مردم یمن با الهام گرفتن عملی از سیره رسول‌الله با تمامی محبت و عزتشان در راستای رهایی از هیمنه استکبار گام بر می‌دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر