بازدید 10765

کاهش دمای تهران تا ۱۰ درجه

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اشاره به بارش باران در نیمه شمالی استان از کاهش دما به‌طور میانگین ۶ تا ۱۰ درجه سلیسیوس از فردا شب تا صبح شنبه (۲۷ مهرماه تا اول آبان ماه) خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 18 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده، آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر فردا تا عصر پنجشنبه (۲۷ تا ۲۹ مهرماه) در پاره‌ای نقاط گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک مورد انتظار است. از ظهر چهارشنبه (۲۸ مهرماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و از غروب چهارشنبه تا عصر جمعه (۲۸ تا ۳۰ مهرماه) در بعضی ساعات، در ارتفاعات بارش باران و برف و در نیمه شمالی استان بارش باران گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. طی این مدت بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان دور از انتظار نیست.

سه شنبه شب تا صبح شنبه (۲۷ مهرماه تا اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما به‌طور میانگین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود و از پنجشنبه شب تا ظهر جمعه (۲۹ تا ۳۰ مهرماه) در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۷مهرماه) قسمتی ابری، در اواسط روز وزش باد و گاهی نیمه ابری خواهد بود. دمای تهران در این روز با بیشترین و کمترین دمای ۲۰ و ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۸ مهرماه) قسمتی ابری و وزش باد، در بعداز ظهر نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۸ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی