بازدید 6916

چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم؟

ممکن است در حال آماده‌شدن برای مهاجرت و شروع فصل جدیدی در زندگی‌ خود باشید. یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستید، این است که چگونه وسایل و ملزومات خود را به مقصد جدید منتقل نمایید. ممکن است وسایلی که مایل هستید با خود ببرید، بیشتر از یک ساک و چمدان باشد. در این صورت ،بهتر است از سرویس فریت بار به خارج از کشور استفاده کنید.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 18 October 2021

چگونه هنگام مهاجرت لوازم شخصی و اثاثیه‌ی خود را به مقصد جدید حمل نماییم؟

فریت بار به خارج از کشور، این‌گونه است که شما، وسایلی که قصد دارید به خارج از کشور ارسال کنید را طبق قوانین و با رعایت نکات و الزامات از طریق خدمات بار ایرلانها بارنامه کرده تا به مقصد ارسال شود.

شرکت‌هایی که در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی فعالیت می‌کنند، اجرای این امر را بر عهده می‌گیرند تا مسیر را برای شما هموار‌تر نمایند. تی اکسپرس ، یکی از این شرکت‌ها است که تجربة زیادی در زمینة فریت بار به خارج از کشور داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا 0 تا 100 امور فریت بار خود را به این شرکت بسپارید تا دیگر در این زمینه دلواپس نباشید.

اگر با مراحل و قوانین فریت بار آشنا نیستید، در ادامه با مواردی همچون حداقل قیمت، روش محاسبة وزن، زمان ارسال و ... آشنا می­شوید.

چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم ؟

مفهوم فریت

اگر قصد مهاجرت با هواپیما را داشته باشید، با درنظرداشتن این مورد که هزینة اضافه‌بار، بسیار بالا می‌باشد، صرفه با این خواهد بود که اضافه‌بار خود را از طریق فریت ، به خارج از کشور ارسال کنید. فریت بار مهاجرت، این امکان را به شما می‌دهد تا وسایلی که نتوانستید به همراه خود ببرید را با استفاده از سیستم بار هوایی به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید.

در این خصوص چند توصیه داریم:

  • توصیه می‌شود تا دوهفته پیش از سفرتان، با تی‌اکسپرس ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند.
  • همراه داشتن کپی پاسپورت و کارت ملی فرستنده بار، آدرس کامل، کد پستی و شماره تماس‌گیرنده و فرستنده و همچنین لیست بسته‌بندی لوازم به همراه ابعاد بسته‌ها به سانتیمتر، از جمله مدارکی هستند که ارائة آن‌ها در هنگام تحویل بار به فرودگاه لازم است.
  • در زمان تحویل محموله در مقصد،حتما از سالم بودن ظاهر و محتویات آن اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب یا مفقودی، برای اخذ خسارت از ایرلاین اقدام کنید.

کالا‌های غیر مجاز در فریت بار به خارج از کشور

چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم ؟

  • اشیاء عتیقه، آثار هنری گران قیمت، زیورآلات متشکل از طلا و نقره، انواع ارز، اشیاء تاریخی و...
  • انواع ادکلن و عطر و اسپری ، مواد آرایشی بهداشتی مثل شامپو و نرم‌کننده‌ها
  • مایعاتی نظیر شربت، ترشیجات، روغن، گریس، سفیدکننده‌ها و...
  • فندک، کبریت، شمع، پارافین، تونر و ...
  • تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ، مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، پاوربانک، ساعت هوشمند و ...
  • انواع باتری‌های لیتیومی
  • مواد اشتعال ‌زا مانند مخزن‌های سوختی
  • نمونه‌های پزشکی و بیولوژیکی
  • ابزار آلات ذخیره سازی اطلاعات

چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم ؟

در ادامه مراحل فریت بار توسط شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی تی­اکسپرس را باهم بررسی می­نماییم:

  1. با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان ما، می‌توانید از مراحل اولیة کار خود مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.
  2. بسته‌بندی اصولی، از الزامات فریت بار به خارج از کشور است. استفاده از لوازم بسته‌بندی باکیفیت ، استفاده از ضربه‌گیر، چیدمان صحیح و ... از مواردی است که کارشناسان ما، به شکل دقیق و اصولی، جهت ارسال بار شما به کار می‌گیرند.
  3. انتقال بار به سمت فرودگاه و انجام امور گمرکی، با نظارت کامل متخصصین تیم تی اکسپرس صورت خواهد گرفت. وجود انواع خودرو‌های مخصوص باربری، از دیگر خدمات لجستیک شرکت تی اکسپرس است.
  4. قدم بعدی تکمیل مدارک موردنیاز جهت اخذ بارنامه و مجوز فریت بار به خارج از کشور است که این کار، به شکل کامل توسط مشاورین شرکت تی اکسپرس پیگیری می‌شود و فرم‌ها و آیین‌نامه‌هایی که باید توسط شما تکمیل شود، در اختیارتان قرار خواهد و از اتلاف وقت شما در گمرک و فرودگاه جلوگیری می­شود.
  5. اخذ مجوز‌های لازم که برای ارسال برخی از بار‌های خاص اجباری است.
  6. انجام تشریفات گمرکی، کار‌های مربوط به صدور بارنامه و بیمه.
  7. الصاق تگ و لیبل که شامل تمامی اطلاعات لازم برای ارسال بار است، صورت می‌پذیرد و بار به محوطه ایزوله انبار فرودگاه ارسال می‌شود و تا زمان بارگیری بار داخل هواپیما، پیگیری‌های لازم توسط کارشناسان تی اکسپرس انجام می‌شود.
  8. در آخرین مرحله نیز، بارنامه ایرلاین به همراه یک راه ارتباطی برای پیگیری بار، به شما ارائه خواهد شد.

زمان رسیدن بار فریت مسافری به مقصد

مسئله‌ای که همواره پیرامون فریت بار به خارج از کشور توسط مخاطبین مطرح می‌شود، مسئله زمان رسیدن بار است. باید بدانید که این موضوع به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال، مقصدی که شما تعیین کرده‌اید، یا تعداد پروازهای هفتگی در آن مسیر و وزن بار ارسالی همگی فاکتورهای تعیین کننده در زمان ارسال محموله شما می باشند.

چگونه هنگام مهاجرت اثاثیه‌ی خود را حمل کنیم ؟

حداقل قیمت و وزن بار

تی اکسپرس برای شما عزیزان امکانی را فراهم آورده است تا بتوانید به صورت خودکار با وارد کردن ابعاد و وزن محموله، قیمت حمل آن را بدست بیاوردید. برای استفاده از این خدمات لازم است تا در سایت تی­اکسپرس به قسمت کارگو مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

به‌صرفه‌ترین راه برای ارسال لوازم شخصی که گاهاً ممکن است حجم زیادی داشته باشد، از طریق هوایی به خارج از کشور، می‌باشد. چرا که اختلاف هزینة فریت بار با اضافه‌بارمسافری، بسیار زیاد است. اما به‌کارگرفتن این سرویس، شرایط خاص خود را دارد و دریافت اخذ گمرکی و بارنامه، از امور ضروری برای این کار به‌حساب می‌آید. همچنین مواردی همچون بسته‌بندی بار و حمل‌ونقل آن تا فرودگاه، از مواردی است که باید به آن دقت داشته باشید.

یکی از شرکت‌هایی که سابقة زیادی در زمینة حمل‌ونقل بین‌المللی و امور مربوط به فریت بار به خارج از کشور دارد، شرکت تی اکسپرس می‌باشد. تیم مجرب تی اکسپرس، با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین کاربلد و متعهد، وظیفة تمامی امور مربوط به فریت بار شما را بر عهده می‌گیرد و شما عزیزان، در صورت نیاز، می‌توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و از خدمات این گروه مبتکر، بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار