بازدید 13205
چشمه جدیدی از شاهکارهای مدیریت سراجی در تیم نارنجی

کسر ۹ امتیاز از سایپا با حکم کمیته انضباطی+سند

کد خبر: ۱۰۸۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 18 October 2021

باشگاه سایپا اسم روزها در بحران های مختلف دست و پا می‌زند و هر روز خبر جدیدی از فجایع مدیریتی در این تیم منتشر می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سایپا که با مدیریت مهرداد سراجی تیم بزرگسالان خود را با سقوط از لیگ برتر در فصل گذشته، اکنون در لیگ دسته اول می بیند، در رده های سنی هم از ضعف های متعدد مدیریتی‌اش در امان نمانده و حالا تیم نونهالان این باشگاه نیز با کسر ۹ امتیاز فصل جدید را آغاز کرده است.

البته سایپا که همیشه در فوتبال پایه جزو مدعیان بود و تیم های رده های سنی این کارخانه، مقام های برتر لیگ های تهران را کسب می‌کردند، طی یک سال گذشته افت محسوسی را تجربه کرد و در رده نونهالان حتی به لیگ پایین تر سقوط کرد اما تخلف تیم داماش باعث شد تا این تیم با وجود تخلف بارز در استفاده از بازیکنان صغرسنی ، با کسر امتیاز در این سطح بماند!

در همین حال اعتراضاتی هم به آرای متناقض هیات فوتبال تهران وارد شده که چرا برای یک تخلف واحد، دو حکم متفاوت صادر کرده است. گویا استفاده از بازیکن صغرسنی باعث سقوط به دسته پایین تر می‌شود اما سایپا از این جریمه قانونی مستثنی شده است.

سراجی که اکنون با استفاده از جایگاه مدیرعاملی باشگاه سایپا، به عضویت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم در آمده ، چگونه می‌خواهد این خلاف و سرپیچی از قانون را در مجموعه خود توجیه کند. او که در مدت کوتاهی اداره کمیته فوتسال فدراسیون را هم بدلیل اختلاف شدید با مقامات بالاتر رها کرده است، حالا با انبوهی از معضلات در باشگاه تحت مدیریت خود مواجه است که هر روز بیشتر می‌شود و تیم بدون حاشیه و بازیکن ساز سایپا را به مجموعه ای پرحاشیه و متقلب بدل ساخته است! 

کسر ۹ امتیاز از سایپا با حکم کمیته انضباطی+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل