بازدید 5602
۳

دستگیری ۳ کارمند متخلف یک موسسه قرض‌الحسنه

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۳ نفر که با برداشت غیر مجاز هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از حساب یک مؤسسه قرض‌الحسنه اقدام به خرید ملک، خودرو و سرمایه‌گذاری دربورس کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 18 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه اقدامات کنترلی و نظارت‌های هوشمندانه خود از فعالیت مجرمانه سه نفر از کارمندان یک مؤسسه قرض‌الحسنه که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد افراد مذکور بدون هماهنگی با اعضای هیأت مدیره بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را به صورت غیرمجاز از منابع مالی مؤسسه خارج و این مبالغ را صرف خرید ملک، خودرو و سرمایه گذاری در بورس و بانک ها کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع وجلوگیری از تضییع حقوق سپرده‌گذاران مؤسسه مذکور و ایجاد نارضایتی در جامعه مراتب به صورت ویژه و میدانی در دستور کار قرار گرفته و با اخذ مجوز های قضائی لازم طی یک عملیات ضربتی متهمان دستگیر و به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

میرحیدری با اشاره به اعتراف صریح متهمان به جرم خود گفت: در ادامه با پیگیری های کارشناسان پلیس، تمامی اموال خریداری شده توسط متهمان شامل ۵ دستگاه خودروی خارجی، ۳ باب مغازه تجاری، ۷ باب آپارتمان و ۴ باب باغ شناسایی و به حساب صندوق قرض الحسنه بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار قانونی میلیاردی روانه زندان شدند از ادامه تحقیقات توسط کارشناسان پلیس خبر داد و گفت: پلیس با اشرافیت و هوشمندی بالایی که بر جامعه دارد اجازه نخواهد داد عده ای برای کسب منفعت خود حقوق مردم را پایمال کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
اینا که کاراموزی را گذراندن بهشون پست و مقام بدن بیشتر بدزدن و سهم بقیه را هم بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
حبس تعزیری جذابتره
واقعا یک موسسه قرض الحسنه 150 میلیارد پول آزاد در حسابش داره و به راحتی سه کارمکند میتونن این کار رو انجام یدن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل