بازدید 23686
آخرین نماینده ایران هم مقابل تیم ۶۰میلیون دلاری سعودی باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

الهلال عربستان ۳ پرسپولیس ایران صفر | برای تیم یحیی کم بود

تیم پرسپولیس در شبی که در هیچ یک از خطوط، در سطح حریف پرمهره عربستانی نبود، بد باخت و حذف شد. شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌توانستند با گل‌های بیشتری ببازند و نتیجه بازی از این لحاظ عادلانه نبود.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳ 16 October 2021

پرسپولیس با ارائه ضعیف‌ترین نمایش خود در دوران هدایت یحیی گل‌محمدی، سه گل در بازی حیثیتی با الهلال خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستانی خاتمه یافت. سالم الدوساری در دقیقه ۲۷ و گومیس در دقایق ۵۰ و ۷۰ گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساند.

با صعود تیم الهلال به مرحله نیمه نهایی، روز سه‌شنبه تیم‌های النصر و الهلال دیدار نیمه نهایی تمام عربستانی منطقه غرب آسیا را برگزار خواهند کرد.

الهلال عربستان ۳ پرسپولیس صفر | برای تیم یحیی کم بود

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، جانگ هیون‌سو، علی آل بلیهی، ناصر الدوساری، محمد کنو (۸۹-عبدالله الحمدان)، سلمان فرج، موسی مارگا (۸۹- محمد جحفلی)، ماتیوس پریرا (۸۱-مصعب فهض الجویر)، سالم الدوساری (۸۱-حمد الیامی) و بافتیمبی گومیس (۷۶-صالح الشهری)

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی ترابی (۷۸-محمد شریفی)، میلاد سرلک، وحید امیری (۶۱-مهدی عبدی)، عیسی آل‌کثیر (۷۸-حامد پاکدل)، سعید آقایی، سیامک نعمتی (۶۶- مهدی شیری) و رضا اسدی (۴۶-احسان پهلوان)

داور: ریوجی ساتو ژاپنی

الهلال عربستان ۳ پرسپولیس صفر | برای تیم یحیی کم بود

هر سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در بازی امشب، در شرایط بسیار ضعیفی بودند و بازی عجیبی به نمایش گذاشتند. به خصوص مهدی ترابی که یک شبح از نام خود را در زمین حمل می‌کرد.

فرشاد فرجی زحمت زیادی در خط دفاعی کشید، اما کم تحرکی سیدجلال حسینی در کنار بازی پر انتقاد و عصبی از سیامک نعمتی و همچنین نمایشی ایستا از آقایی باعث شد، زحمات او تاثیری نداشته باشد.

پرسپولیس در میانه میدان به شدت جای خالی احمد نوراللهی را حس کرد و در خط حمله هم نبود مغانلو دیده می‌شد چرا که قرمز‌ها تقریبا هیچ خطر جدی جز یک صحنه روی دروازه میزبان ایجاد نکردند.

در خط دفاعی کوچ کنعانی‌زادگان، وزن مدافعان پوششی پرسپولیس را کاهش داده و مشخص نیست علیرضا ابراهیمی و نعمتی چرا در تعطیلات تابستانی جذب شدند؟!

 

نیمه اول

دقیقه 2: ضربه ایستگاهی خطرناک پریرا را حامد لک با یک دست مشت کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه 6: شوت پریرا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس و تیر به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ضربه سر رضا اسدی روی پرتاب اوت بلند وحید امیری را المعیوف با نوک انگشتان خود راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: سالم الدوساری با حرکت به عرض زمین و جا گذاشتن چند بازیکن سرخپوش به زیبایی با شوتی از پشت محوطه گل اول، این بازی را به نام الهلالی‌ها ثبت کرد.

دقیقه 35: نفوذ آل‌کثیر به قلب دفاع الهلال نخستین موقعیت خطرناک پرسپولیس را در این بازی رقم زد که شوت این بازیکن را دروازه‌بان الهلال برگشت داد.

دقیقه 35: رضا اسدی به دلیل خطا روی الدوساری اولین کارت زرد مسابقه را دریافت کرد.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی خطرناک پریرا پس از برخورد به دیوار دفاعی پرسپولیس، خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

الهلال عربستان ۳ پرسپولیس صفر | برای تیم یحیی کم بود

نیمه دوم

دقیقه 46 : سعید آقایی دومین کارت زرد بازی را از داور ژاپنی دریافت کرد.

دقیقه 49: چرخش و شوت زیبای عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 50: غفلت و غافلگیری مدافعان پرسپولیس در یارگیری و نفوذ پریرا بار دیگر تیم عربستانی را در موقعیت گلزنی قرار داد که پاس در عرض هافبک برزیلی الهلال را گومیس به راحتی و با یک بغل پا به گل دوم عربستانی تبدیل کرد.

دقیقه 55: دفاع بر هم ریخته پرسپولیس در این دقایق به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شده و سالم الدوساری بار دیگر با نفوذ به قلب دفاع سرخپوشان در موقعیت تک به تک با لک قرار گرفت که این بار ضربه این بازیکن پس از دریبل دروازه‌بان پرسپولیس به کنار دروازه رفت.

دقیقه 57: فرشاد فرجی، سومین اخطاری پرسپولیس در این بازی بود.

دقیقه 61: موسوی مارگا نیز از تیم الهلال از داور ژاپنی این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 67: ارسال البریک و ضربه والی سالم الدوساری را حامد لک به خوبی مهار کرد.

دقیقه 68: پاس در عرض پریرا را گومیس با یک شوت تک ضرب راهی دروازه پرسپولیس کرد که این توپ پس از برخورد به صورت سید جلال حسینی برگشت داده شد.

دقیقه 70: نفوذ سالم الدوساری به قلب دفاع سرخپوشان و پاس این بازیکن به گومیس، گل سوم آبی‌های ریاض را در این بازی وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه 72: علی آل بلیهی به دلیل خطا روی مهدی شیری کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 76: شوت از راه دور پریرا را حامد لک با نوک انگشتان خود به کرنر فرستاد تا اختلاف دو تیم بیشتر از این نشود.

الهلال عربستان ۳ پرسپولیس صفر | برای تیم یحیی کم بود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۷
اینقدر الهلال در تمام خطوط خوب و شناور بازی کرد که از معدود دفعاتی بود که بازی پرسپولیس رو بدون استرس میدیدم و با یک بازی قدرتمند و خوب و گلهای بدون حرف و حدیث ، حق به حقدار رسید ، راستی کیفیت و عیار بازیکنان خریداری شده جدید رو هم دیدیم در کنار بقیه
چرا از اول بازی اینقدر شل و بی کیفیت بودن و تا آخر بازی همین طور ادامه داشت؟
در حالی که عربستان با بهترین هتل از پرسپولیسی ها استقبال کرد و دو نفر رو فقط مامور برای تحویل دسته گل به پرسپولیسی ها در فرودگاه کرد طبق معمول عقده گشایی های اینطرفی ادامه داشت و گزارشگر با آرزوی نرفتن تیم های سعودی به فینال از پرسپولیس تقاضای گل می کند تا صدای تماشاچی های سعودی ساکت شود!!! 5 دقیقه بعد پرسپولیس گل رو خورد و با افتضاح تمام از رقابت ها حذف شد
الهلال اینقدر مهره دارد که بازیکنان تیم ملی سعودی که ژاپن را شکست دادند نیمکت نشین بودن.بعد ورزشگاه و امکانات اونا کجا تیمای ایرانی کجا؟
پرسپولیس حریف دلارهای سعودی نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
تا ظهر روز بازی که قرار بود انتقام گرفته بشه !!! تا وقتی این تیم عقده داره و باتمام تلاشش که ادعا میکنه چنین چیزی نیست یه قهرمانی بیاره همینه
اگر الهلال حرفه ایی بود باید 5-0 میشد نتیجه بازی. تیم های آسیایی هنوز فاصله زیادی دارند با تیم های حرفه ای اروپا
۳ تا خورد و ۳ تا هم نخورد. بنظرم خوب شد اونجا ۶ تایی نشدیم.
کلا تیم ما فقط یه حامد لک بود و یک سید جلال.
مقصر اصلی این باخت تحقیر آمیز مهدی تاج و همدستان و حامیانش هستند که با تبانی با ویلموتس هفت خط میلیونها دلار به جیب زدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
البته کج بودن زمین هم بی تاثیر نبود
گزارشگر متوهم در دقیقه 90 میفرماید عربستان برای وقت کشی داره تعویض انجام میده. نیست که پرسپولیس داشت الهلال رو درهم میکوبید عربستان از ترستش برای وقت کشی تعویض کرد. حالا قبلش پرسپولیس 4 تا تعویض کرد وقت کشی نبود
عربستان عقب مانده مرتجع از دید آقایان اینطور از میزبانی خودش استفاده میکند و باعث پیروزی و اعتماد به نفس ملی کشورش میشود، ما هم بادست خودمان تیم ملی را از تماشگران محروم و بازی برده را مساوی میکنیم. دم از ایران قوی میزنیم ولی در عمل باعث تضعیف ایران میشویم
دلم خنک شد. فهمیدند کت تن کیه!!
همانطور که باشگاههای ورزشی سعودی فاصله شان را از ما زیاد کردند ، دانشگاههای سعودی هم با اختلاف از برترین دانشگاههای ما سرتر و قدرتمند تر شده اند

حتی مدیریت کرونا در عربستان کاملا حساب شده تر بوده است

ما تیم ملی مان بدون تماشاگر در تهران بازی میکند ولی ورزشگاه باشگاه سعودی در ریاض لبالب از تماشاگر بود

ایران کشوری 80 میلیونی غنی از نفت وگاز ولی سعودی کشوری 40 میلیونی غنی از نفت
مدیران ما فقط اختلاس کردن را بلدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خوبه وقتی می برید رو نمی بینید دوست عزیز بردن های این تیم هم با همین اختلاس ها و پول شوئی های دوستانتون. حداقل سرچی بزنید و کلیپ های وقیجانه ای که از اعضای کادر شما در اومده رو ببینید کمی کلاهتون بگذارید بالا.. فلانی مرده فلانی تکه فلانی اسطوره است نمیگم همه اشون ولی اکثرشون براشون یه چیزی باید بماسه
داریم به سمتی میریم، که فقط در زمینه دزدی و فســـــاد اقتـــــصادی و تـــــــورم در دنیا و منطقه حرفی برای گفتن داریم
نوش جان خودشان و دلارهایشان

ایرانم نفت وگاز و معادن داره

ولی پولشویی و دلالی هم داره، چیزی که سعودی ها به مراتب کمتر از ما دارند
بازی رو بیخیال
تماشاچی هارو داشتی
کرونا و منع تردد شبانه و قرمز و نارنجی برای ماست
خودتون اول اطلاعات پرواز رو صادر نکردید بعد انداختیدش گردن عربستان بعد که پرسپولیس رفت عربستان اینهمه بهشون احترام گذاشتن در نهایت بازم مجری میاد عقده گشایی میکنه که چرا سعودی ها تیمشون رو تشویق میکنن و کنایه میزنه که مبادا شعر کم بیارن و خسته بشن از تشویقشون. متاسفانه چهره کثیف نژادپرستی و فاشیستم در ایران تبدیل به یک فرهنگ شده و از نظر عده ای "باکلاسی" جلوه میکنه. به هر حال با اینکه خودم پرسپولیسی ام خداروشکر که پرسپولیس باخت . به گرفته شدن حال گزارشگرهای ابله و نژادپرست تلویزیونی میارزید خخخخخ
مبارکه! کلی شارژ شدیم
اگر پرسپولیس سعید معروف و صابر کاظمی را داشت ؛ شاید برنده می شد!
تیم سوگلی آقا مسعود هیچ یاوری نداشت نه داور نه چمن نه باد نه مدافع حریف نه سازمان لیگ خلاصه تو عربستان بود .مثل بقیه تیم ها تو لیگ ایران که انگار فقط باید برای تیم سوگلی بازی می کردن
تیمها و مربیان ایرانی تصور می کنند که دنیا هم ایرانه که با حمایت این بابا یا اون بابا ان هم از رانت دولتی و خصولتی به جایی برسند. تو خودرو و لوازم خانگی و تولید! مر غ و تخم مرغ و.... همین داستانه. اگر بخوان در دنیا بدون انحصار و یارانه دولتی ۴۲۰۰ تومنی صادرات کنند حتی یک کیلو مرغ یا یک عدد خودرو هم نمی توانند صادرات کنند.
اجازه ندادن فدراسیون برای خرید بازیکن خارجی و خسته بودن سه ملی پوش پرسپولیس و نبودن پرسپولیس در شرایط بازی قبل از شروع لیگ از علل شکست تیم ما بود. فدراسیون عربستان به راحتی میزبانی میگیره با صد درصد تماشاگر اما ما چی؟ فدراسیون هیچ حمایتی از نماینده ایران نکرد. این تیم با این همه بازیکن خارجی شاخص خیلی قوی تر از تیم ملی عربستان هست که به راحتی ژاپن رو برد.
تیم تمام ایرانی پرسپولیس به تیم بین المللی و ثروتمند الهلال باخت بهرحال همیشه نمیتوان انتظار برد داشت بعضی وقتها هم باید شکست را پذیرفت بخصوص در این شرایط نابرابر انها کل استادیوم را دراختیار داشتند
پرسپولیس در سالهای اخیر دو بار به فینال رسید وچند بار هم تا یک چهارم نهایی پیش رفت
عشق ۵۰ میلیون هوادار به پرسپولیس با یک بار باخت کم نخواهد شد
مسعود!
خوشحال شدم
الهلال عالی بود ولی دلیل باخت پرسپولیس این بود که اصلا بازی کردن یادشون رفته بود یا تحلیل بازی الهلال کاملا غلط بود و شاکله پرسپولیس پاشیده بود
بی پدر بودن واقعا نتیجه همین میشه
انصافا تلاش تیم پیروزی برای نخوردن گل چهارم ستودنی بود. واین باخت هیچی از ارزش‌های نداشته پیروزی کم نمیکنه
این تیم هیچ شباهتی به پرسپولیس نداشت

هر چه سریعتر نام باشکوه پرسپولیس رو از روی تیم بردارید
این نتیحه پارتی بازی داوران، فدراسیون و مجریان فضول صدا و سیما به نفع پرسپولیس در بازیهای داخلی است که به ترتیب سر تیمهای دیگر را میبرند تا اینها برنده شوند.
اگر خواستید بیشتر توضیح میدهم.
پرسپولیس بسیار بد بود و اصلا بازیکن بازیساز نداشت تا توپ را از دفاع به میانه و حمله ببرد. بدترین چیز افت تیم با خروج برخی بازیکنان بود.
یحیی باید یکسال روی این تیم کار کند که به شرایط ۳ ماه قبل خود برسد.
استراتژی بازی پرسپولیس افتضاح بود، تیم مقابل در همه چیز برتر بود و تنها با دفاع منسجم همانند کیروش میتوانست مقاومت کند ولی بازی باز را انتخاب کرد و تمامی بازیکنان خسته و بی روحیه بودند!!!
چه بر سر پرسپولیس آورده اید؟
آسیاب بنوبت. اون پست های یکجانبه تون که همش در حال تحقیر تیم حریفتون بودید رو بیادتون میارم. مبارک اولسن.
خیلی خوش شانس بودن که فقط ۳ تا خوردن‌ باید با اختلاف ۱۰ گل می‌باختن
عربستان از نظر اقتصادی،ورزشی،توريسم به زودی سرور همه در خاورمیانه خواهد شد
عجیبه این ترابی ودیگران پیراهن بالا نزدندببینیم این دفه چی برامون اون زیرنوشته شده…!
خدای پیروزی هم بزرگ بود فقط سه تا خوردن!!!طرفدارا برید قربانی بدید نتیجه عادلانه این بازی پیروزی باید حداقل هفت هشت گل میخورد
ارتش سرخ آسیا سه هیچ عقب بود حامد لک وقت تلف میکرد
اولین بازی بعد از بابا مسعود...
عربستان براي فوتبال توي چند سال اخير سرمايه گذاري بزرگ انجام داده ونتيجه خودشان را الان در تيم هاي باشگاهي وتيم ملي مي بينند چون تقريبا در اسيا بي رغيب شدند باخت پرسپوليس در رياض خيلي مفتضحانه وتحقير اميز بود خيلي شانس اوردند دورقمي نشدند اين تحقير حق فوتبال ماست كه خودمان ان را رقم زديم وقتي تيم هاي عربستاني حاضر نيستند درخاك كشور ما بازي كنند چرا بايد تيم هاي ما درخاك عربستان بازي كنند ان هم با اين همه تماشا گركه خيلي پر شور تيم شان را تشويق مي كردند وانگيزه مضاعف به تيمشان مي دادند وقتي مسئولين كشور ما درمقابل كشوري مثل عربستان كه دشمني انها براي كشور خيلي خطرناك تر از اسراييل وامريكا است بايد باج بدهند وكوتاه بيايند
اين باخت هم تحقير ملت ايران وهم دولت بود مسئولين كه اين همه از عزت ملت ايران حرف مي زنند اين كارشان كاملا با حرف هايشان متضاد مي باشد تيم هاي ما نبايد در زمين عربستان بازي كنند وقتي انها راضي نيستند در زمين ما بازي كنند اگر اين بازي در كشور ثالث اتفاق مي افتاد شايد اين نتيجه حاصل نمي شد
بااین بازی بدون برنامه وافتضاح پرسپولیس حقمون حداقل 5گل بود.هرچند که اونهاهم خیلی خوب بازی کردند.
درست و دقیق گفتید.انصافا پرسپولیس باید گل های بیشتری می خورد.چهار دلیل اصلی شکست پرسپولیس :
1-عدم توان مالی جهت رقابت در باشگاه های آسیا
2_عدم جذب بازیکنان خارجی با کیفیت برای تمام خطوط
3_نداشتن بازی های تدارکاتی مناسب
4_فلسفه غلط کادر فنی ایرانی که همیشه به سمت بازی های با احتیاط و با نگرش اول گل نخوریم تا بعد ببینیم خدا چی می خواد پیش می رند.این فلسفه تقریبا برای همه ی کادرهای مربی ایرانی صدق می کنه.تا پارسال هم که تیم پرسپولیس در آسیا خوب نتیجه گرفت هنوز روح و فلسفه و نگرش برانکو بر تیم استوار بود.
حالا هی مطهری بگه من خوبم ما خوبیم پرسپولیس خوبه. بابا وزیر عوض شد. اگه تونستید با این تیم درجه سه اتون امسال قهرمان شید گلات پلاد چلاد :)) دبل هتریک متریک کنید
متاسفانه تنها سلاح ما در فوتبال و فراتر از آن شده واژه ای بنام غیرت! تمام کم و کاستی و بی لیاقتی همه مدیران و همه ارگانها را میخواهیم با این لغت جبران کنیم و بپوشانیم!! برای پرسپولیس در این بازی جدا از تمام نابرابری ها با تیمی مانند الهلال، هیچ مساعدتی در هیچ زمینه ای صورت نگرفت! نه از طرف مربی تیم ملی نه از طرف فدراسیون و نه هیچ کجای دیگر... دیر شروع شدن لیگ بزرگترین ضربه به پرسپولیس بود، تیم های ایرانی همیشه بعد از 4-5 بازی از شروع لیگ تازه میفهمند چه خبر است و کم کم خودشان را پیدا میکنند.. پرواز با تاخیر و خستگی.. یک تک بازی در خانه حریف تا دندان مسلح.. حضور تماشاگران حریف.. نداشتن بازی تدارکاتی مناسب با تیم های آماده.. بی پولی و اختلاف سطح زیاد بازیکنان.. پولهای بلوکه و بی خاصیت باشگاه در AFC بخاطر تحریم.. عدم اجازه برای جذب بازیکن خارجی.. حتماً باید همه اینها با غیرت پوشیده و حل می شد؟!! حتی مربی تیم ملی هم حاضر به استفاده از بازیکنان ناآماده داخلی نشد.
این هم از تیم الکی بزرگ شده الهلال! قابل توجه کارشناسان فوتبالی در تلویزیون!!! چه جوری الکی بزرگ شده بود که 3 تا زد ترکوند پرسپولیس رو...
تیم پرسپولیس انجا اشتباه بزرگ را کرد که زمانی که برای اولین بار به فرودگاه رفتند ولی کشور عربستان با پرواز انها مخالفت کرد برای همیشه بی خیال این مسابقه نشدند(همان کاری که به پیشنهاد آقای پیروانی با سپاهان کردند) اگر چنین می کردند کمیته انضباطی سه امتیاز شیرین به انها می داد!!!! و تیم پرسپولیس را سه بر صفر پیروز میدان اعلام می کرد
حق الهلال بود
من فکر میکنم پرسپولیس بازی واقعیش را به نمایش نگذاشت اکثر بازی کنان تمایلی به بازی نداشتند . با توجه به دیدن بازی الهلال در حد واندازه پرسپولیس نبود این واقعیت را باید پذیرفت. این بازی بازی پرسپولیس نبود
پاسخ ها
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
جمع کنید این کری خوانی های بی محتوا را . تا کی با این توهمات میخواهید سر هواداران را کلاه بگذارید
دیشب وقتی بازیکنان جوان ما وارد زمین زیبا و مملو از جمعیت و هواداران پر شور الهلال شدند

میشد اندوه و حسرت و غصه و تنهایی را در چشمان تک تکشان دید و همانزمان قافیه را باختند !!!

درست چند روز قبل ما در استادیوم آزادی که میتوانست پر از مردم پر شور و هواداران فوتبال ملی مان باشد

باز با لجاجت و سیاسی کاری و ضعف مدیریت و بد سلیقگی در خاموشی و انزوا ، بازی ایران و کره برگزار شد !!!

تفاوت های آشکار ظاهری و کمی و کیفی دو تیم و دو سبک زندگی !!! دیشب بخوبی نمایان بود

و علیرغم تلاش و دوندگی بسیار زیاد بازیکنان پرسپولیس، انها به مسولان فوتبال بی کفایت و سیاسی کار و بله قربان گوی خودمان بد جوری باختند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
حق گفتي
یاشاسین عرب
آبروي فوتبال ايران رفت
اگر الهلالی ها یک مقدار دقت بخرج می دادند می توانستند بازی را حداقل 10 بر 0 ببرند .
این شکست سنگین هر چند برای فوتبال ایران مایه سرافکندگی بود ولی برای شکسته شدن غرور کاذب تیم پرسپولیس لازم بود که به دلایل مختلف، نسبت به تیمهای داخلی فخرفروشی دارند. باید بیاد داشته باشند که همیشه تیم داوری ایرانی همراهشان نیست که بتوانند پیروز میدان باشند!!
پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت!
کاش یکم غرور کشتی در فوتبال بود
چرا پیام ها رو نمیذارین
اگه استقلا بود که سریع میذاشتین
یک روز بود و گذشت
بچه ها روز ما نبود و تمام شد
وقتی با حقارت تمام هر شرایط غیر عادلانه‌ای را از AFC قبول کرده و ذلیلانه با شرایط تحمیلی‌شان کنار می‌آییم، حقمان همین است. از ماست که بر ماست
از اولش هم میدونستم پرسپولیس حریف الهلال نمیشه با وجود نقل و انتقالهای بدون منطق و اعصاب اینکه بازی رو ببینم نداشتم . به پسرم گفتم یا دو هیچ یا سه هیچ میبازیم و رفتم دنبال کارای بیخودی که پای تلویزیون نباشم و اعصابم داغون نشه . من استقلالی هستم ولی همیشه در مقابل تیمهای خارجی از تیم باشگاهی ایرانی دفاع میکنم مثل بیشتر ایرانیا . به هر حال حیف شد...حق پرسپولیس این نبود. مدیریت فاجعه بار باشگاه های ایرانی نتیجه بهتر از این ندارد.
بهانه های پرسپولیس برای باختن شروع میشه . زمین کج بود . داور بنفع سوت میزد. شب پشه تو اطاقها بود. غذاشون شور بود. گرما زیاد بود. دیر ویزا صادر شد. بچه ها دل و دماغ نداشتند.
تیم حکومتی فکر انجا را نکرده بود مهاجمان کم دقت ال هلال میتوانستند دورقمی کنند
خوب دیگه. تیمی که در داخل با حمایت همه جانبه قهرمان بشه نباید بیرون حرفی برای گفتن داشته باشه. رقابت اصل دوام پیروزی ها است در همه صحنه ها مثل اقتصاد و ورزش. اگر همین حمایت ها از استقلال میشد چهارتا بازیکن خوب خریداری می کردند الان یک ستاره دیگه اضافه شده بود.
با درود/ میدونم تابناک این نظر منو منتشر نمیکنه ولی می نویسم تا مسوولینی که یکی از اونا صاحب امتیاز همین سایته بدونه /فراتر از مسایل فنی که تیم عربستانی واقعا قوی بود مشکلاتی که تو این سالها باعث شده میزبانی از ایران گرفته بشه رو باید مسوولینی جواب بدن که باعث ذلیل شدن باشگاههای ایرانی شدن/از حمله یه مشت احمق به سفارت عربستان و عدم واکسیناسیون بموقع گرفته تا عدم موافقت با حضور زنان در ورزشگاه/جالبه توعربستان که مهد اسلام هست زنان براحتی در ورزشگاه حضور داشتند ولی تو ایران بخاطر اینکه موافق حضور زنان نبودن نذاشتن مسابقه ایران و کره با حضور تماشاگر باشه بعدهم گفتن مشکل کرونا بوده
چه خبر خوبی!
ما باید یاد بگیریم به هیچ تیمی از جهان توهین نکنیم الهلال برد حقش بود باشگاه الهلال مزد خرید خوب خودرا دریافت کرد لذا گزارشگر بی شعور میگه تیم چند ملیتی آخر نفهم مگر کسی جلوی شمارا گرفته بازیکن درجه یک دنیا را بخرید پس این حرفها نیست از این به بعد باید بیدار بشیم و هوشیار حرفه ای فکر کنیم تیم فرانسوی پی اس جی فوق ستاره های دنیا را خرید پس میشه به تیم فرانسوی طعنه زد طعنه ردن ما از ضعف ما و بی فرهنگی ما را در جهان عیان میشه
پرسپولیس باخت
به الهلال عربستان در ریاض
نکات جالبی داشت
کشوری که به گفته مسئولین نظام ، گاو شیرده آمریکاست ...
جالبه در ورزشگاهشون خبری از کرونا نبود
کیپ تا کیپ ، منسجم تماشاگران پرشور و نشاط نشسته بودند
رقص و پایکوبی ...
انگار در کشور ظهور اسلام رقص و شادی کاملا آزاد است و در ایران چهار دهه فقط غم و غصه و عزا ...
بازیکنانش هر کدام به اندازه بودجه کل پرسپولیس ، مزدشان است
پرسپولیس بازیکنان تاثیر گذارش هر کدام ، برای چند میلیارد از این تیم رفتند
احمد نورالهی
شهریار مغانلو
شجاع خلیل زاده
محمد حسین کنعانی زادگان و دیگر

نمیدانم ، اما
احساس میکنم گاوشیر ده باشی و شیر به آمریکا بدهی ، آنوقت کرونا نداشته باشی
ورزشگاهت مملو از تماشاگر
پول نفت در سفرهای مردم
مردمی که غم نان ندارند
و همیشه مشغول عیش و نوش
رفاه برای ملت
ماشینهای آخرین سیستم آلمانی و آمریکایی برای مردمت
و هزار موضوع دیگر
خیلی بهتر است تا شیره جان مردمت را بدهی به چین و روسیه
به بهانه های مختلف ...
آنوقت در بازی تیم ملی با کره ، ورزشگاه خالی از تماشاگر....
عربستان هر چی دارد ما هم داریم
نفت ، گاز و زغال سنگ
اما ما چیزهایی داریم که عربستان ندارد
تحریم به لحاظ سیاستهای غلط
پاسپورت بی ارزش
پول بی ارزش
معدن طلا
معدن مس
معدن سنگ فیروزه
دریا و کشور چهار فصل
پسته
خرما
زمینهای حاصل خیز
اما مسئولینی داریم بی لیاقت
هر از چند گاهی تلویزیون اعلام میکند فلان مسئول مختلس بود ....
دزد داریم و مسئولینی که حال مردم برایشان اهمیت ندارد
چرا ؟
چرا به این سرنوشت دچار شدیم ؟
چه کسی مسئول است ...
والا ربطی به پول نداره همه می دونند فوتبالیست های معمولی ایرانی نسبت به جامعه خیلی خوب پول می گیرند اما نمی دونم چرا یه عده اینقدر حال می کنند فوتبالیست ها پول زیاد بگیرند.
واقعا متاسفم پرسپولیس آبروی ایران رو برد..
باخت پرسپولیس نه بخاطر قوی بودن الهلال و نه ضعیف بودن پرسپولیس است بلکه بخاطر ناداوریهایی ست که در ایران انجام می شود و الکی الکی پرسپولیس را برنده می کنند و این تیم فکر میکند که همیشه و همه جا همیتطوری است .
وقتی تیم عربستان به ایران نمیاید چرا تیم ایران به انجا میرود
پس حق پرسپولیس همین بود
پرسپولیس مثل بقیه به خاطر بی کفایتی بعضی ها باخت . همونا که باعث شدن تحریم شویم . همونا که سفارت عربستان رو اشغال کردن . همونا که مردم رو بدبخت کردن که برای نان شب محتاج باشن.
عربستان تیم هاش بازیکن چند میلیون دلاری میگیرن ما هم پرونده پرونده تو فیفا .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار