بازدید 6666

قلعه‌نویی بازیکن مازاد مجیدی را روی هوا زد

کد خبر: ۱۰۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ 16 October 2021

فرهاد مجیدی قصد دارد همزمان با ورود بازیکنان خارجی تازه وارد به ترکیب استقلال قید حضور برخی بازیکنان فصل گذشته تیمش را بزند تا به این ترتیب تیم دلخواهش را راهی مسابقات لیگ برتر کند.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از این بازیکنان احمد موسوی بود که در فهرست بازیکنان خروجی استقلال قرار گرفت اما با این حال برخی از اخبار حکایت از این داشت که برابر مقررات سازمان لیگ استقلال نمی‌تواند این بازیکن را به عنوان بازیکن مازاد معرفی کند.

با این حال مجیدی اعتقاد داشت احمد موسوی در تفکرات فنی وی جایی ندارد به همین دلیل مدیران باشگاه پس از توافق با وی به صورت مسالمت آمیز پایان همکاری خود با این بازیکن را اعلام کردند تا فسخ قرارداد با رضایت طرفین انجام شود تا از نظر قانونی مشکلی گریبان گیر استقلال نشود.

حالا مدیران باشگاه تصمیم دارند با احمد موسوی و مدیر برنامه‌های او ملاقات کنند تا راهکارهای فسخ قراراداد را به شکل کامل بررسی کنند تا این بازیکن بتواند مقصد بعدی خود را بدون دردسر انتخاب کند.

در این بین یک اتفاق جنجالی رقم خورد چرا که به نوشته سایت میدان نیوز، همزمان با اینکه خبر کنار گذاشتن این بازیکن توسط مجیدی در فضای رسانه‌ای منتشر شد مدیران باشگاه گل گهر بلافاصله دست به کار شدند و به احمد موسوی پیشنهاد دادند تا برای حضور در این باشگاه پای میز مذاکره برود.

گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی به توانمندی این بازیکن اعتقاد دارد به همین دلیل به مدیران گل گهر اعلام کرده است موسوی را جذب کنند تا او فصل بیست و یکم با پیراهن این تیم به میدان برود.

شنیده می‌شود پس از تعیین تلکلیف موسوی، این بازیکن راهی سیرجان خواهد شد تا زیر نظر امیر قلعه نویی فعالیت خود را ادامه دهد و دوباره پیراهن گل‌گهر را بر تن کند. پروسه انتخاب بازیکن مغضوب مجیدی توسط سرمربی گل گهر می‌تواند جذابیت‌های رسانه‌ای فراوانی داشته باشد به ویژه اگر این بازیکن بتواند در گل گهر تبدیل به یک ستاره تاثیرگذار شود و به کمک قلعه‌نویی بیاید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها