بازدید 3884
سوژه

آیا رونالدو و اسپانیا از جام جهانی قطر حذف می‌شوند؟

کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 16 October 2021

در تاریخ 23 آبان یک دیدار فوق العاده حساس در مقدماتی جام جهانی میان پرتغال و صربستان در استادیوم خوزه آلوالاده لیسبون برگزار می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، اکنون صربستان با یک بازی بیشتر و 17 امتیاز در صدر قرار دارد و پرتغال باید ابتدا در تاریخ 20 آبان در ایرلند به مصاف این تیم برود و سپس در بازی خانگی مقابل صربستان قرار گیرد. یاران رونالدو اکنون 16 امتیازی هستند و اگر ایرلند را شکست دهند، آنگاه در روز آخر نیازمند کسب یک تساوی برابر صربستان خواهند بود. بدین ترتیب هر دو تیم در روز پایانی شانس صعود به جام جهانی را دارند.

 

وضعیتی که در بالا ذکر شد، دقیقا مصداق حال سوئد و اسپانیاست. در این گروه سوئد با 15 امتیاز و اسپانیا با 13 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند. سوئد باید ابتدا 20 آبان راهی گرجستان شده تا با این تیم دیدار کند و از آنجا به سویا سفر می کند تا در استادیوم ده لا کارتوخا به مصاف اسپانیا برود. شاگردان لوئیس انریکه نیز ابتدا 20 آبان با یونان در استادیوم المپیک آتن بازی می کنند و 23 آبان میزبان سوئد خواهند بود.

تساوی اسپانیا و پیروزی سوئد، به منزله صعود هموطنان زلاتان به جام جهانی خواهد بود. پیروزی دو تیم یا توقف همزمان نیز کار را به روز آخر می کشاند. اگر هم سوئد متوقف شود و اسپانیا از س یونان عبور کند، آنگاه لاروخا در روز پایانی نیازمند یک تساوی است. به هر شکل یکی از تیم های سوئد یا اسپانیا در تاریخ 23 آبان صعودشان به جام جهانی را قطعی می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار