بازدید 7913
بررسی احتمالات بلیت زودهنگام سفر به قطر ۲۰۲۲

آیا تیم ملی ایران در آبان به جام جهانی صعود می‌کند؟!

با فرض اینکه تیم ملی ایران دو بازی خود مقابل لبنان و سوریه را در تاریخ های 20 و 25 آبان برنده شود، راه اصلی صعود را طی می کند. در این صورت، شاگردان اسکوچیچ 16 امتیازی می شوند و اگر کره جنوبی هر دو تیم امارات و عراق را شکست دهد...
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 16 October 2021

هیچ کدام از تیم های آسیایی نمی توانند در فیفا دی بعدی به صورت قطعی راهی جام جهانی شوند اما اگر یک سری نتایج خاص رخ دهد، ایران و عربستان می توانند تا 99 درصد از راه صعود را طی کنند. رخ دادن تمامی این اتفاقات سخت به نظر می رسد اما به هر شکل روی کاغذ احتمال به وقوع پیوستن آنها وجود دارد. با این وجود دیدارهای بهمن ماه تکلیف تیم های صعود کننده را مشخص می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با فرض اینکه تیم ملی ایران دو بازی خود مقابل لبنان و سوریه را در تاریخ های 20 و 25 آبان برنده شود، راه اصلی صعود را طی می کند. در این صورت، شاگردان اسکوچیچ 16 امتیازی می شوند و اگر کره جنوبی هر دو تیم امارات و عراق را شکست دهد یا حداقل مقابل آنها مغلوب نشود و همچنین دیدار عراق با سوریه و همچنین لبنان با امارات نیز با نتیجه تساوی به پایان برسد. در آن صورت، ایران 16 امتیازی می شود، کره جنوبی 14 امتیاز کسب می کند، لبنان نیز 6 امتیازی خواهد شد، امارات و عراق هم 4 امتیاز خواهند داشت و سوریه نیز 2 امتیازی می شود. در این صورت، هر کدام از تیم ها 4 بازی دیگر پیش روی دارند که ایران می تواند با یک تساوی خانگی مقابل عراق در تاریخ 7 بهمن، مسافر قطر شود چرا که لبنان و کره جنوبی در آن روز به مصاف هم می روند و تیم ها به شکل قطعی امتیاز از دست خواهند داد.

آیا تیم ملی ایران در آبان ماه به جام جهانی صعود می‌کند؟!


عربستان نیز اگر استرالیا و ویتنام را مغلوب کند، 18 امتیازی می شود و منتظر دیدار عمان و ژاپن خواهد نشست. حتی نتیجه تساوی نیز صعود عربستان را قطعی نمی کند چرا که دو تیم 7 امتیازی می شوند و صرف نظر اینکه این دو تیم برابر چین و ویتنام چه نتیجه ای کسب می کنند، باز هم راهیابی سعودی ها به جام جهانی را قطعی نخواهد کرد و تیم های آسیایی باید تا دیدارهای بهمن ماه منتظر بمانند.

 

این اتفاق برای قاره آمریکا نیز رخ خواهد داد. با فرض اینکه آرژانتین در دو بازی بعدی خود برابر اروگوئه و برزیل نیز پیروز شود، باز هم روی کاغذ باید برای فیفا دی بهمن ماه منتظر بماند. جایی که یاران مسی به مصاف شیلی می روند و احتمال می رود که ایران و آرژانتین در یک تایملاین زمانی راهی جام جهانی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار