بازدید 13263

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ مهر/ ۱۹۷ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷۰ میلیون و ۵۲۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۹۲۴ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷ 15 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۷ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۲۵۸ دوز اول و ۲۲ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۵۳۶ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۷۰ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۹۴ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق ۸۸۸ هزار و ۶۶۴ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۵۹۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۹۰۴ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۹۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۳ هزار و ۶۹۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۹۸۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۴۹۲۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۳ میلیون و ۷۸۷ هزار و ۹۵۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
اقوام ما ۲ دوز سینوفارم را زدند و مجددا کرونا گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
همینطور اقوام ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
هزار بار گفته شده واکسن کرونا مناع گرفتن کرونا نمیشه چرا مجددا تکرار می کنید؟
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
و حتی با وجود تزریق هر دو دوز فوت شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
زمانیکه واکسن زده می شه ویروس ضعیف شده آن در بدن می ماند و هر از گاهی مزمن می شود. حالا هی برید واکسن بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
تزریق دو دوز واکسن در صورتی بهترین نتیجه را می دهد که با ماسک زدن و فاصله اجتماعی همراه بسه. در آنحابت در صورت التلا میزان مرگ و میر به نسبت زیادی پایین میاد. اما اگه دو دوز واکسن زده بشه و از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی رعایت نشه باز احتمال درصد پایینی از مرگ ومیر هست.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
شما چی خودتان نزدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
آقا جان، گفتند کسی که واکسن را بزند( دو دوز),ممکن است که کرونا بگیرد ولی از کرونا نمیمیرد،حالا یه عده بدون دلیل و سند میان میگن اتفاقا عمه ی من دو دوز،را زد و کرونا گرفت و فوت کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
گواهی فوت بیاریم برای دلیل و مدرک؟ آقا؟
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
واکسن کرونا مانع گرفتن کرونا نمیشه وفقط از شدتش میکاهد ومانع فوت میشود
با این مدیریتی بیماری مرگ ارزانترین کالایی شده که یافت میشود!!!!!
متاسفانه حتی اگر به این آمارها بخواهیم اطمینان کنیم ما یکی از بالاترین سرانه های مرگ ومیر را در دنیا داریم!!! واگر به این آمارها بی اطمینان باشیم که دیگر......
مهرماه هم تقریبا به پایان رسید و تعهد تیر و مرداد مخبر نسبت به جامعه عملی نشده!!! بعد یک پست بالاتر هم جهت تشویق می‌گیرند!! انگار که فردی توی سازمان مربوطه کارش را به درستی انجام ندهد و بشود معاون آن سازمان!! یعنی تشویق هم بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
تعهد هشت سال پیش روحانی هم محقق نشد
مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت تحقیقی انجام داده که نتیجه آن را آقای لنکرانی وزیر سابق بهداشت منتشر کرده و می‌گوید واکسیناسیون با واکسن‌های وارداتی توانسته تا هفتاد وپنج درصد از مرگ هموطنان کم کند!؟ تصور کنید اگر در مسیر واردات واکسن سنگ اندازی و با بیماری سهل انگارانه برخورد نشده بود الان خیلی از عزیزانمان در کنارمان بودند به همین سادگی بسیاری از عزیزانمان جان باختند!!!
تعدادی از افراد مشهور با اینکه دو دوز واکسن رو زدن اما باز هم فوت کردن. تکلیف ما چیه؟ چرا واکسن ها اثر نمیکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
شما بزن
طبق فرمایشات مکرر مدارس بزودی بازگشایی می شوند با روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ فوتی و ۱۰ تا ۱۱هزار مبتلا تازه اگر آمار دقیق به دست داده شده.
واقعا خدا صبر بده به خانواده ها
در آغاز فرارسیدن پیک ششم هم هستیم با این بازگشایی های نمادین و ... مردم بطور واقعی هر روز بیشتر جگرگوشه ها و عزیزانشان را از دست می دهند به خدا جان یک نفر هم نباید در خطر بیفته، چرا اینقدر با مرگ کنار آمدیم.
مدارس چند ماهی عقب بیفته اگر با تاکید بیشتر رعایت ماسک و فاصله وضعیت مناسب شد و آمار خیلی آمد پایین آنوقت می شود گفت امکانش هست وگرنه چرا باید کسی تو این وضعیت که مردم از مرگ فرار می کنند بچه ها رو با دست خودشون صبح تا شب بفرستن مدارس ۳۵۰ نفره، تو را به خدا چوب حراج به جان و مال مردم نزنید.
چرا تلفات کرونایی ایران رتبه 11 را در کل دنیا دارد؟ چرا پاکستان ؛ بنگلادش و دیگر کشورهای پر جمعیت و فقیر اینهمه تلفات کرونایی ندارند؟ چرا واکسن سینوفارم را برای ملت بیچاره ایران خریدند؟ حرفهای متناقض دولت در باره واکسن کرونا مردم را کلافه کرده است . اگر واکسن بزنند ؛ کرونا می گیرند و تعدادی هم از دنیا می روند ؛ اگر هم نزنند با شرایط بدتری مواجه میشوند ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل