بازدید 9362

توضیح خطیب‌زاده درباره تیتر رسانه‌ها از اظهارات وی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تقریبا بیش از ۸۰ درصد واکسن وارد شده به کشور، از چین و دیگر کشورها، طی نزدیک به دو ماه گذشته و آغاز به کار دولت آقای رئیسی محقق شده است، که در پرتو در اولویت اول و فوری قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس جمهور و دولت سیزدهم بوده است .
کد خبر: ۱۰۸۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 15 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ،سعید خطیب زاده در خصوص تیتر گزینشی برخی رسانه ها از اظهارات وی در زمینه قراداد مشارکت راهبردی ایران و چین و واردات واکسن اظهار کرد: تقریبا بیش از ۸۰ درصد واکسن وارد شده به کشور، از چین و دیگر کشورها، طی نزدیک به دو ماه گذشته و آغاز به کار دولت آقای رئیسی محقق شده است، که در پرتو در اولویت اول و فوری قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس جمهور و دولت سیزدهم بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رسیدن به سقف ۷۰ درصد واکسیناسیون جامعه طی کمتر از دو ماه، خود بهترین‌ گواه از همت و جهادی است که در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

خطیب زاده رسیدن رقم واردات واکسن تا هفته اول آبان به بیش از ۱۳۰ میلیون دوز را همت بی نظیر در دولت سیزدهم دانست که در کنار تولید پرافتخار داخلی، رقم تامین واکسن را بسیار بیش از این خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: دوبرابر شدن سفارش خرید طی هفته های اول روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیش بینی و تامین واکسن برای سنین زیر ۱۸ سال، شکسته شدن مکرر رکورد واردات هفتگی و ماهانه، و برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون، از جمله تحولات مربوط به واکسن در دولت سیزدهم بود که همه اقشار مردم با چشم خود شاهد آن بوده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان