بازدید 5327

خرید ارزان‌ترین و بهترین بیمه بدنه در سال ۱۴۰۰

افزایش چشمگیر قیمت خودرو! جمله‌ای که متاسفانه همه ما به شنیدنش عادت کرده‌ایم. قیمت‌ بالای انواع خودروها به جز دردسرهای خرید و فروش مشکلات دیگری هم برایمان ایجاد می‌کند. هزینه تصادف یا دزدی سرسام آور است و به پول زیادی نیاز دارد. بهترین راه آماده شدن برای این مشکلات خرید بیمه بدنه است اما بهترین بیمه بدنه کدام است؟ مقایسه بیمه‌های بدنه ۱۴۰۰ را در ادامه می‌بینیم.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴ 13 October 2021

خرید ارزان‌ترین و بهترین بیمه بدنه در سال ۱۴۰۰

بیمه بدنه چیست و چه پوشش هایی دارد؟

در تصادفات، بیمه شخص ثالث هیچ پولی را برای خسارت مالی راننده مقصر پرداخت نمی‌کند. پرداخت تمام هزینه‌ها بر عهده خود راننده است. بیمه بدنه در این شرایط به کمک راننده می‌آید و هزینه خسارت را می‌دهد. دیگر پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل دزدیده شدن کلی ماشین، چپ کردن، برخورد با اشیاء ثابت، آتش‌سوزی، انفجار و صاعقه می‌شود. از طرفی سقف خسارت پرداختی بیمه شخص ثالث محدودیت دارد. ممکن است گاهی در تصادف سقف پوشش مقصر کمتر از خسارت وارد شده به فرد زیان داده باشد. در این شرایط زیان دیده می‌تواند بعد از دریافت حداکثر خسارت ممکن از فرد مقصر به سراغ بیمه بدنه برود. یعنی بیمه بدنه فرد زیاد دیده (اگر بیمه بدنه داشته باشد) بقیه خسارت را به او پرداخت می‌کند.

لازم است بگوییم که خرید بیمه بدنه اجباری نیست اما به خاطر کاربردها و پوشش‌هایش خرید آن را به همه کاربران توصیه می‌کنیم.

پوشش‌های فرعی بیمه بدنه

  • به جز پوشش‌های اصلی، می‌توانید پوشش‌های فرعی را به انتخاب خودتان به بیمه نامه اضافه کنید. به ازای خرید هر یک از این پوشش‌ها هزینه حق بیمه شما بالا می‌رود.
  • شکست شیشه
  • بلایای طبیعی (سیل و زلزله)
  • پاشیدن رنگ، اسید و مواد شیمیایی
  • هزینه رفت و آمد
  • سرقت جزئی قطعات ماشین
  • نوسانات قیمت
  • حذف فرانشیز
  • ترانزیت
  • کاهش ارزش خودرو (بر اثر تصادف)

هرچه پوشش‌هایتان، بیشتر و کامل‌تر باشد بیمه بدنه‌ شما بهتر است. با توجه به نوسانات زیاد قیمت خودرو در سال‌های اخیر، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این پوشش را خریداری کنید. اگر خودروی شما گران شود،‌ بیمه‌ بدنه بازهم خسارت را کامل پوشش می‌دهد. در این شرایط دیگر نیازی به مراجعه مجدد به شرکت بیمه و افزایش قیمت ماشین با صدور الحاقیه ندارید.

آیا تفاوت بیمه بدنه با کارت طلایی را می دانید؟

لزوم خرید بهترین بیمه بدنه برای ماشین‌های لوکس

قیمت ماشین‌های لوکس به مبالغ خیلی زیادی رسیده است. تصادفی کوچک در این ماشین‌ها، خسارت بالایی را به همراه دارد. پس از بروز مشکلات فراوان برای راننده‌های مقصر، شرکت بیمه مرکزی قانون جدیدی را تصویب کرد. طبق این قانون در سال ۱۴۰۰ هر ماشینی که گران‌تر از ۳۴۰میلیون تومان (معادل یک دستگاه دنا پلاس) باشد، نامتعارف شناخته می‌شود.

اگر این ماشین‌ها تصادف کنند و راننده آن‌ها مقصر نباشد، به نسبت آسیب وارد شده به خودروی دنا پلاس خسارت دریافت می‌کنند. شرکت‌ بیمه (بیمه شخص ثالث راننده مقصر) و خود شخص مقصر هیچ تعهدی به پرداخت هزینه‌های بیشتر از آن ندارند.

مثال: شما صاحب خودروی ام‌وی‌ام مدل x55 به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان هستید. پژو ۲۰۶ از پشت با ماشین شما تصادف می‌کند و راننده آن مقصر شناخته می‌شود. در این تصادف به ماشین شما حدود ۶۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

کارشناس خسارت بعد از بررسی اعلام می‌کند که در شرایط مشابه گران‌ترین خودروی متعارف (دنا پلاس)، ۲۰ میلیون تومان خسارت می‌دید. در نتیجه راننده مقصر باید تنها ۲۰ میلیون تومان به شما پرداخت کند و طبق قانون، پرداخت بقیه هزینه بر عهده خودتان است. به همین خاطر خرید بهترین بیمه بدنه برای خودروهای گران قیمت ضروری است.

  • برای خرید و استعلام بیمه بدنه می توانید از وب سایت بیمیتو در کمترین زمان، بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

خرید ارزان‌ترین و بهترین بیمه بدنه در سال ۱۴۰۰

قیمت بیمه بدنه چگونه محاسبه می‌شود؟

نوع خودرو مهم‌ترین پارامتر تعیین کننده قیمت بیمه بدنه است. هرچه قیمت خودرو بیشتر باشد، قیمت بیمه بدنه هم بیشتر است. برای مثال قیمت بیمه بدنه پراید نسبت به بیمه ی خودروی سواری جک ارزان تر است. سال ساخت و ارزش هر خودرو (متناسب با تمیزی و نداشتن خط و خش) دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت بیمه‌نامه هستند.

استفاده از انواع تخفیف‌

مهم‌ترین تخفیفی که تا ۷۰٪ قیمت بهترین بیمه بدنه را پایین می‌آورد، تخفیف عدم خسارت است. عدم خسارت تعداد سال‌هایی است که بیمه‌ بدنه خریده‌اید اما به خاطر نداشتن تصادف از آن استفاده نکرده‌اید.

مقدار تخفیف‌های عدم خسارت به شرح زیر است:

تعداد سال‌های عدم خسارت

مقدار تخفیف

یک سال

۲۵٪

دو سال

۳۵٪

سه سال

۴۵٪

چهار سال و بیشتر

۶۰٪ یا ٪۷۰

دیگر تخفیف‌های بیمه بدنه را در ادامه می‌بینیم:

  • خودروهای صفر کیلومتر
  • خرید نقدی
  • خرید گروهی
  • دارندگان بیمه عمر از همان شرکت بیمه
  • خریداران بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از یک شرکت
  • دارندگان تخفیف عدم خسارت در بیمه شخص ثالث
  • جانبازان، آزادگان، اعضای خانواده شهدا، اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کارمندان یا بازنشستگان ادارات خاص

مقایسه و خرید ارزان‌ترین بیمه بدنه

برخلاف بیمه شخص ثالث، قیمت بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف متفاوت است. برای استعلام قیمت از شرکت‌های مختلف با پوشش‌های دلخواه، یک راه مراجعه حضوری به تک تک این شرکت‌ها است. اما بهترین راهکار استفاده از سامانه‌های خرید آنلاین بیمه بدنه مانند بیمیتو است. این سامانه‌ها در زمانی کوتاه نرخ بیمه نامه شرکت‌های مختلف را به شما می‌دهند. همچنین می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن Bimito‌ فرآیند خرید بهترین بیمه بدنه را کامل انجام دهید و هیچ نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. حتی برای بازدید هم نیازی به حضور در نمایندگی نیست، می‌توانید خودتان از خودرو عکس بگیرید یا کارشناسان در محل مورد نظرتان، بازدید را انجام می‌دهند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل