بازدید 8345
۱

ساخت مناطق زلزله‌زده اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج

با کمک سپاه و بسیج منازل و زیر ساخت های آسیب دیده در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا بازسازی می شوند.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 13 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا از روند خدمت رسانی در این مناطق دیدن کرد.

وی در این بازدید ضمن حضور در قرارگاه سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان از فعالیت و خدمت رسانی گروه‌های جهادی و این قرارگاه در مناطق زلزله زده بازدید کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در این بازدید با اشاره به کمک رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده شهرستان های اندیکا گفت : برای بازسازی مناطق زلزله ، سپاه و بسیج آمادگی کامل را دارند و سپاه حضرت ولی عصر خوزستان در زمینه بازسازی و محرومیت زدایی تجارب و فعالیت های خوبی دارد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با اشاره به کمک رسانی در مناطق زلزله زده در شهرستان اندیکا افزود : سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که با مشخص شدن برنامه دولت در خصوص پرداخت میزان تسهیلات و وام های بلاعوض و براساس برنامه بسیج سازندگی بازسازی بخشی از منازل آسیب دیده را انجام دهند.

وی ادامه داد : همچنین سپاه و بسیج آماده حل مشکلات زیر ساختی در این مناطق از جمله شبکه های آبرسانی ، خانه های بهداشت ، مساجد و مدارس می باشد.

قرارگاه خدمت رسانی سردار شهید مرتضی حسین پور سپاه حضرت ولی عصر خوزستان به منظور امداد رسانی و خدمت رسانی در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا تشکیل شده است.

زمین لرزه در اندیکا موجب خسارت به منازل روستایی، برخی مدارس، تلف شدن احشام و جاده‌های عشایری و روستایی این شهرستان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
همانطوری که سمیرم را ساختید متاسفانه روزهای اول زلزله همه میایند بامردم عکس میگیرند درکنارخونه های مخروبه با مردم میشنید وفردای انروز دوتا بیل ودوتا کلنگ وچهارتابسته غذا میبرند بعدش مردم زلزله زده را رها میکنند اینجا هم مثل سمیرم هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار