بازدید 4886

۵ ستاره خطرناک کره‌جنوبی در بازی امشب با ایران

کد خبر: ۱۰۸۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 12 October 2021

امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی قرار خواهد گرفت. تیم ملی با هدایت اسکوچیچ در ۱۰ بازی اخیر خود تن به شکست نداده و قصد دارد این آمار فوق العاده را با شکست اصلی ترین رقیب خود تداوم بخشد. 

کره جنوبی نیز هیچگاه نتوانسته در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی کشورمان به برتری دست یابد و همین عامل باعث شده تا انگیزه‌‌ای مضاعف برای آنها برای پایان داده به این طلسم شکل گیرد. این تیم در 3 بازی اخیر خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022، به 2 پیروزی سخت و دشوار مقابل سوریه و لبنان دست یافت و به تساوی بدون گل مقابل عراق رسید. 

بی شک بازی امروز عصر تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی بسیار حساس و دشوار دنبال خواهد شد و بر همین اساس نگاهی به زهردارترین و تاثیرگذارترین مهاجمان آنها داشته ایم.

*سون هئونگ مین 

ستاره تاتنهام بی‌شک معروف‌ترین و بهترین بازیکن تیم ملی کره جنوبی است که می‌خواهد خطر زیادی برای تیم ملی کشورمان ایجاد کند. او در مسابقه قبلی مقابل سوریه گل برتری تیمش را به ثمر رساند و حالا تصمیم دارد در دیدار برابر کشورمان نمایشی خوب از خود نشان دهد. کره‌ای ها به درخشش سون در این مسابقه دل بسته‌اند و امیدوارند برخلاف بازی‌های گذشته مقابل کشورمان، این ستاره لیگ برتری در آزادی گلزنی کند.

سون در این فصل برای تاتنهام درخشان ظاهر شده و بالاتر از هری کین، ستاره اصلی اسپرز به شمار می‌رود. او در 6 بازی 3 گل به ثمر رسانده و در یک گل تیمش نقش پاسور را ایفا کرده است. 

*هی چان هوانگ 

بازیکن تیم ولورهمپتون که هفته قبل مقابل نیوکاسل نمایشی خیره کننده از خودش به جا گذاشت، یکی از زهردارترین مهره‌های کره به حساب می‌آید. هی چان هوانگ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس توانسته در 4 بازی 3 گل به ثمر رساند و به یکی از مهره‌های مهم ولورهمپتون در تیم برونو لاژه لقب گیرد. 

ولورهمپتون که پس از رفتن نونو اسپریتو سانتو، هدایت کار را به «برونو لاژه» سپرد در هفته‌های اول اصلا نتایج خوبی نگرفت ولی حالا توانسته با درخشش بازیکنانی مثل هوانگ به رده دوازدهم و نزدیکی آرسنال دست یابد. 

*هوانگ او جی

مهاجم تیم فوتبال بوردو فرانسه که در دیدار مقابل سوریه در ترکیب اصلی قرار گرفت یکی از عناصر دیگر مهم کره به حساب می‌آید. او در این فصل برای بوردو در 8 هفته در تمامی مسابقات در ترکیب اصلی حضور داشته و توانسته آمار 3 گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رساند. او در این 3 بازی هنوز نتوانسته برای کره گلزنی کند و حالا سعی دارد پایش در آزادی به گل باز شود. 

*این بئوم هوانگ

یکی از هافبک‌های تیم ملی کره جنوبی که در این روزها نمایش خوبی برای این تیم انجام داده، هافبک روبین کازان روسیه است که موفق شد که در بازی مقابل سوریه نیز گلزنی کند. طبق رسانه‌های آماری او یکی از بازیکنان برتر کره جنوبی در بازی‌های اخیر بوده و همیشه بیشترین نمره را کسب کرده است. 

در روبین کازان نیز این بازیکن نمایش خوبی داشته و یکی از عناصر مهم در ترکیب اصلی تیمش به شمار می‌رود. او در 10 بازی این فصل لیگ روسیه در 10 بازی در ترکیب اصلی حاضر بوده و توانسته  2 گل به ثمر رساند. البته روبین کازان اکنون در روسیه شرایط خوبی ندارد ولی این بازیکن جزو بازیکنان موثر تیم شناخته می‌شود. 

*کیم مین جائه 

مدافع کره جنوبی که در دیدار مقابل لبنان یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود، مهره اصلی بنتو در خط تدافعی خواهد بود. این بازیکن که در تیم فنرباغچه ترکیه توپ می‌زند، در هر 7 بازی تیمش در ترکیب اصلی حضور داشته است. فنرباغچه اکنون در صدرجدول لیگ ترکیه قرار دارد و این مدافع نیز نقش مهمی در تیم «ویتور پریرا» پیدا کرده است. کیم مین جائه در بازی مقابل سوریه که با برتری 2 بر یک کره جنوبی نیز به پایان رسید، نمره خوبی از رسانه‌های آماری دریافت کرد و باید دید مقابل مهاجمان زهردار تیم ملی کشورمان چه نمایشی خواهند داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر