بازدید 9691
با واردات چهارمین محموله بزرگ واکسن

مجموع واکسن وارداتی کرونا به مرز ۹۳ میلیون دوز رسید

بیست‌وپنجمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دوز واکسن، امروز سه‌شنبه، بیستم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد. مجموع واکسن وارداتی کشورمان به ۹۲ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۶۰۶ دوز رسید. واکسن‌هایی که ۸۸ درصدشان از نوع «سینوفارم» است، ۹ درصدشان از نوع «آسترازنکا-آکسفورد» و مابقی از نوع «اسپوتنیک وی» و «کوواکسن»؛ درصد‌هایی که حتما تغییر می‌کردند اگر فروشندگان واکسن به کشورمان وفای به عهد کرده بودند.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 12 October 2021
تابناک اجتماعی
با واردات چهارمین محموله بزرگ واکسن به کشورمان، مجموع واکسن وارداتی کشورمان به مرز ۹۳ میلیون دوز نزدیک شد.

به گزارش «تابناک»؛ صبح امروز دومین محموله شش میلیون دوزی واکسن به کشورمان رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد. محموله‌ای شامل شش میلیون دوز واکسن سینوفارم که به واسطه جمعیت هلال احمر کشورمان وارد شده و چهارمین محموله وارداتی واکسن در این ابعاد (حجم واردات) است.

بدین ترتیب مجموع واکسن وارداتی کشورمان به ۹۲ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۶۰۶ دوز رسید. واکسن‌هایی که ۸۸ درصدشان از نوع «سینوفارم» است، ۹ درصدشان از نوع «آسترازنکا-آکسفورد» و مابقی از نوع «اسپوتنیک وی» و «کوواکسن»؛ درصد‌هایی که حتما تغییر می‌کردند، اگر فروشندگان واکسن به کشورمان وفای به عهد کرده بودند.
 
ورود شش میلیون دُز واکسن کرونا به تهران

این در حالی است که چینی‌ها پایبندی مثال زدنی در عمل به قول و قرارهایشان نشان داده اند تا جایی که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قرار است در هفته جاری ۱۸ میلیون دوز واردات از مبدا این کشور داشته باشیم که تا کنون ۱۲ میلیون دوز آن طی پریروز و امروز محقق شده و آن گونه که وعده داده شده، پنجشنبه شاهد تحقق کامل آن خواهیم بود.

بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود که برنامه ملی واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشورمان با قوت و قدرت پیش برود و هیچ نگرانی‌ از جمله کمبود واکسن وجود نداشته باشد، به ویژه وقتی می‌دانیم واکسن‌های تولید داخل هم متنوع‌تر شده و با تحویل مقادیری از آن‌ها به وزارت بهداشت، به زودی سبد واکسیناسیون در کشورمان حاوی واکسن‌های متنوع تری خواهد بود.
 
ورود شش میلیون دُز واکسن کرونا به تهران
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
یک زمانی کاسبان تحریم فقط بر کیفیت زندگی تاثیر خودشان را می‌گذاشتند ولی الان کاسبان تحریم دارو بر کلیت زندگی مردم تاثیر گذارند و بودن یا نبودن مردم گره خورده به پیشرفت سیاسی فرد یا جریان خواص!! جای تاسف است که زندگی مردم وسیله ای شد برای پست گرفتن این و آن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
خدا هدایتت کنه . فکر کنم بیشتر این حرف رو باید به اون کسایی بزنی که از واکسن هم میخواستن یک بهونه برای پیاده روی با کدخدا بسازن
مخبر هنوز حتی تعهد تیر و مرداد را هم عملی نکرده بعد پست معاون اولی گرفته!!این یعنی هر کس کارش را درست انجام ندهد پیشرفت می‌کند!!
برکت و مابقی که به خاطرشون این همه کشتار انجام شد و بودجه هزینه شد کجا هستند الان ؟؟
مدتی است از نمکی شهید زنده خبری نیست فکر میکنم دارد خودش را آماده می‌کند تا پر قدرت به صحنه برگردد و خدمات بیشتری در کنار دوستش عین الله به مردم ارائه دهد!!
پس اینهمه سرمایه گذاری و معطلی برای تولید واکسن داخلی چی میشه
سینوفارم مشخصات نداره چرا هیچ گونه اطلاعاتی در کارت واکسن ثبت نمی شود.
باز هم برید از روسیه اسپوتنیک بخرید. نیروگاه اتمی بوشهر هم بدید درست کنن!!!!!
کی میخواین درس عبرت بگیرید؟؟؟؟؟
درسته چین فقط به فکر منفعت خودشه ولی باز دمش گرم که لااقل هوای نزدیکان خودش رو داره ؛ مرگ بر روسیه
حالا وقت اینه که اون کسایی که میگن واکسن خوب نیست رو مجاب کرد
آقایون تعطیلات را مسافرت رفتن جلوشم نگرفتن.
حالا اعلام اخطار موج ششم را میدید، چرا این چند روز
تعطیلی را اعمال محدودیت نکردید؟
تازه ادارات مدارس و دانشگاه ها را می خواین بازکنید.
الان روزی 250 نفر فوتی داریم!!!!!!!!!!
براتو عادی شده دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقایون تعطیلات را مسافرت رفتن جلوشم نگرفتن.
حالا اعلام اخطار موج ششم را میدید، چرا این چند روز
تعطیلی را اعمال محدودیت نکردید؟
تازه ادارات مدارس و دانشگاه ها را می خواین بازکنید.
الان روزی 250 نفر فوتی داریم!!!!!!!!!!
براتو عادی شده دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اخرش نفهميديم از پنجاه ميليوني كه قرار بود تا شهريور بركت تحويل بده تا امروز چند تا تحويل داده و كلا غير واردات چند تا داخلى تحويل شده لطفا اگر كسي ميداند بنويسد مرسى،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
همه سر کاریم عزیزم
ناشناس
| France |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بعد از اینهمه هیاهو و مرگ صدها هزار هموطن و اتلاف بیت المال ظاهرا تا الان نزدیک به هفت میلیون دز تحویل داده اند!! خداوند از مخبر و دوستانش قبول کند انشاالله
گربه بخاطر رضای خدا موش نمیگیره اونم از نوع چینیش. ببین چه تضمبن هایی گرفته و صد برابرشو پس میگیره. لابد از دولت قبل خوششون نمیومده که واکسن نمیدادن و یا حالا که 2.2 میلیارد واکسن بخودشون زدن دنبال مشتری جدید میگردن
واکسن ایرانی از سینوفارم بهتر است و در کانادا که برکت را قبول دارند ولی بک‌ دوز اضافه فایزر و با مدرنا را هم بایستی رد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل